abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42463962
Ik heb zonet even FFXII gespeeld, maar om eerlijk te zijn vind ik hem (nu nog) niet zo goed.
Begrijp me niet verkeerd, Square-Enix is absoluut 1 van mijn favoriete game studios, maar ik erger me echt aan veel dingen in dit spel.
De StarWars style (ik bedoel,. komt op) , ridders (lame) , de gameplay toch ook wel (ik hou liever van de FFVII versie), het nieuwe customise systeem (wat veel te veel gedoe is allemaal).
Je krijgt steeds veel te veel informatie die je allemaal moet lezen om het spel te begrijpen. Ik wil actie!

Ik hou van Final Fantasy! Maarja, misschien moet ik gewoon niet zo zeiken , ik zal het spel ongetwijfeld nog wel spelen, aangezien het een Final Fantasy spel is. Ik MOET het gewoon spelen, misschien wordt het later wel beter.

Zelf ga ik nu voor Kingdom Hearts 2. Dat spel is echt geweldig, hier laat Square Enix zich echt van z'n beste kant zien! Love it!

Iemand anders die dezelfde mening deelt?
pi_42464409
@fredissadinbed: Nee sorry ik deel je mening niet.

Even heel bot; maar als je actie wilt moet je Final Fantasy niet spelen .. maar inderdaad Kingdom Hearts (2) .. ;-) (Persoonlijk heb ik een schijthekel gekregen na 5 uur Kingdom hearts 1 spelen en 2 heb ik maar 10 minuten gespeeld. Dat hele realtime battle gedoe met die irritante onbestuurbare camera kan me gestolen worden. Het idee achter Kingdom Hearts is geweldig though alleen ik vind de gameplay dus om te huilen)

Ik moet bekennen ik heb bij enkele dingen ook idd. het star wars gevoel, maar het stoort me totaal niet. Het license systeem is een kwestie van wennen maar is mee te werken. (Alles beter dan FF8's draw system)

Je moet er even inkomen, dat wel; je moet er de tijd voor nemen. Het lezen van de 'vele' informatie .. tja .. daar moet je dus ook de tijd voor nemen .. Final Fantasy is niet alleen een actie spel maar ook een uitgebreid verhaal. Als je FF speelt alleen voor actie ben je daar simpelweg gewoon bij 't verkeerde adres IMHO.

En mensen die spelletjes 'moeten' spelen ipv. 'willen' .. um .. kom op .. je doet 't voor je lol .. -_-;
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:43:40 #203
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_42464534
Ik had dat eigenlijk wel bij de meeste FF's.. Eerst urenlang spelen voordat ik compleet begrijp hoe het battle systeem enzo werkt. Vooral bij FF8 duurde het even voordat ik doorhad hoe het in zijn werk ging. De fijne weetjes over de Materia in FF7 kwam ik ook pas bij de 2e keer spelen achter.
Nee jij bent lekker. =X
pi_42465542
@Marcade: HEhe, ja met 'moet' bedoel ik natuurlijk ook 'wil".
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelen hehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.

En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.

En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.

Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.

En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
pi_42465667
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelen hehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.

En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.

En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.

Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.

En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
Zich een FF fan noemen als je alleen maar 7 hebt uitgespeeld. Ga maar eerst die andere delen uitspelen, je mist heel wat.
pi_42465821
I know, I'M SORRY! Maar dat komt meer door tijd tekort!

Dan heb ik een tijd niet gespeeld, ben ik alweer alles vergeten en heb ik ook geen zin meer om verder te gaan. Ook al is het zo goed!

Ik heb het ook zo druk!
pi_42465881
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef fredissadinbed het volgende:
I know, I'M SORRY! Maar dat komt meer door tijd tekort!

Dan heb ik een tijd niet gespeeld, ben ik alweer alles vergeten en heb ik ook geen zin meer om verder te gaan. Ook al is het zo goed!

Ik heb het ook zo druk!
Dan moet je maar prioriteiten stellen.
pi_42466056
Trouwens heb jij wel elk spel waar je fan van bent uitgespeeld dan!
pi_42466132
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef fredissadinbed het volgende:
Trouwens heb jij wel elk spel waar je fan van bent uitgespeeld dan!
Yup, eindes zijn tof.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:25:47 #210
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42467369
quote:

Verder even wat info:

1 uur gespeeld .. Nee dat geeft geen duidelijk beeld van een spel dat minimaal 60 uur groot is.
Ik vond dat lezen in het begin heel erg meevallen. Heb trouwens de japanse versie gespeeld dus heb alle tutorials doorgedrukt en gewoon zelf bezig geweest. Duurde 2 uurtje toen had ik alles wel door. En als je het echt door speelt zul je merken dat de veranderingen lang niet zo groot zijn als ze lijken wanneer het op gameplay aankomt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:26:27 #211
145074 Diablos79
pi_42467386
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Yup, eindes zijn tof.
Ja dat is toch de hele reden om te beginnen met spelen
pi_42467926
quote:

Verder even wat info:

Hallo, het is normaal hoor dat je tijd nodig hebt de mechanics te begrijpen
Het duurt me altijd een paar uurtjes om er helemaal aan te wennen maar daarna is het second nature. Ik weet nog toen ik FF2 (IV) speelde voor het eerst, dat was me toch een klus, ik begreep dr helemaal niets van

Ik kan je FF3 aanraden (VI), das mn favoriet, echt een aanrader.
  zondag 8 oktober 2006 @ 08:26:37 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42473189
Ik heb het ook gedaan......................

Gisteren begonnen aan FFXII,.............................. wat een spel. Wat een gevoel..... die intro en dan die eerste paar uur van het spel. Ik begrijp wel dat mensen de start misschien apart vinden maar elke FF game begint rustig natuurlijk.... de meeste allemaal met een aktie intro..... alhoewel een FF game natuurlijk geen KH is.

KH2 heb ik na 6 uur uitgezet en niet meer aangeraakt.... dat vond ik zonde van mijn tijd.

Ik ben helemaal verliefd op FFXII,.... zit er helemaal in. Ben het ook eens met Diablos,... deze FF komt gewoon erg overeen met de anderen op den duur. Menu is duidelijk en als je goed leest komt je er echt wel. Vechtsysteem is fantastisch echter baalde ik wel dat ik de X-axis niet op revert kon zetten. Nu moet ik even wennen aan de loop controls....

Op de een of andere manier vond ik het vechten in het spel wat overzichtelijk dan in de demo. Gameplay heeft veel weg van KOTOR,... de setting echter niet De gehele sfeer komt heerlijk over. Ik voel een magisch spel opkomen.... dan te bedenken dat ik pas op 4 uur zit. Het vleugje Vagrant Story voel ik aan alle kanten om me heen en de FF saus smaakt fantastisch.

Ik heb de mijn FFXII bestelling direct opgezet in een FF Limited Edition bij EBgames.....

Mijn game test werkte ook goed.... het eerste wat er gebeurde toen ik wakker werd vanmorgen was denken aan FFXII,... ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.... Ik ga vanavond weer verder en kan nu al niet wachten. Kan nog geen uiteindelijk oordeel geven natuurlijk maar het gaat de goede kant op hoor.... geweldig.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_42473571
.. *breathes heavily* .. mwhuahaha .. welcome to the dark side .. Chocobo .. *smirks behind black mask* ..
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:01:59 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42473819
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:28 schreef Marcade het volgende:
.. *breathes heavily* .. mwhuahaha .. welcome to the dark side .. Chocobo .. *smirks behind black mask* ..
Dark side ook Nee ik heb de NTSC versie in de preorder en wil de PAL waarschijnlijk ook.... Nee,.. Square krijgt zijn geld wel
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:31:35 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_42474094
Hoe werkt dat schaakbord bij FFXII nou precies om te levellen?
En wat kun je nou precies met die Mist Knacks?
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:28:03 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42474855
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Pas 4 uur gespeeld maar dat schaakbord kan je zelf uitbouwen...... Licenses geloof ik. Zo bepaal je bv of je je punten wilt uitbouwen bij magicks of bij armor of attackvormen.... althans.... je krijgt een vrij duidelijke beschrijving hierover in de stad..... Herberg de Sand Storm dacht ik?

Mist Knacks heb ik nog niet.... moet de stad nog uit
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:48:19 #218
145074 Diablos79
pi_42475206
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dark side ook Nee ik heb de NTSC versie in de preorder en wil de PAL waarschijnlijk ook.... Nee,.. Square krijgt zijn geld wel
Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darkside
Maar goed mijn geld hebben ze al een keer, heb de japanse origineel hier liggen .. En ze krijgen het zeker nog een keer, twijfel alleen of ik de NTSC of PAL versie ga nemen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:50:23 #219
145074 Diablos79
pi_42475244
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Mist Knacks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:53:28 #220
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42475310
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:48 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darkside
Maar goed mijn geld hebben ze al een keer, heb de japanse origineel hier liggen .. En ze krijgen het zeker nog een keer, twijfel alleen of ik de NTSC of PAL versie ga nemen.
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:57:15 #221
145074 Diablos79
pi_42475368
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
Ik wil gewoon even kijken of er extra's komen in de PAL versie, zo ja dan neem ik die. Zo nee neem ik als nog de NTSC versie

Misschien dat ik eerst aan Valkyrie Profile 2 begin.. Dat spel zag er ook echt heel goed uit. En Saints Row moet ik ook nog doen, Xbox360 staat al weer 3 dagen stof te vangen.. Dat geeft trouwens aan dat ik Okami een leuk spel vond
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:59:31 #222
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42475414
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Pal versie krijgt enkel 50hz mode.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42477400
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vond dat lezen in het begin heel erg meevallen. Heb trouwens de japanse versie gespeeld dus heb alle tutorials doorgedrukt en gewoon zelf bezig geweest.
Jaaaa, mooie statement.
Lezen erg meevallen he:) je hebt niet eens gelezen! hehehe (Ja of je kent Japans natuurlijk).
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:30:11 #224
145074 Diablos79
pi_42477511
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef fredissadinbed het volgende:

[..]

Jaaaa, mooie statement.
Lezen erg meevallen he:) je hebt niet eens gelezen! hehehe (Ja of je kent Japans natuurlijk).
Dus dat geeft aan dat je zonder te lezen ook het spel kan snappen
Maar ik heb natuurlijk ook die hele tutorial stukken moeten doorspelen, en zolang en zoveel was het niet.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:18:29 #225
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_42481746
Dat gaat nog lang duren tot februari 2007...
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:36:36 #226
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42484297
ik snap geen bal van dat flee systeen

als ik R2 indruk als er vijanden achter me zitten, en ik loop van ze weg dan achtervolgen ze me alsnog
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:32:17 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42488158
Verdomme............... wat een spel..........
pi_42488172
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik snap geen bal van dat flee systeen

als ik R2 indruk als er vijanden achter me zitten, en ik loop van ze weg dan achtervolgen ze me alsnog
dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.
Daarbij zone ik ook altijd.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:20:22 #229
145074 Diablos79
pi_42489911
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme............... wat een spel..........
Om te huilen???
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:24:27 #230
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42492603
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef DaggerNL het volgende:

[..]

dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.
Daarbij zone ik ook altijd.
ja maar ik houd hem ingedrukt

net zolang totdat je flee in het beeld zien staan en het Tjinggg geluidje hoord

en toch blijven die fuckers met zijn 4en achter me lopen , en me ondertussen maar kicken

nu sloop ik iedereen die ik zie. ........wel goed voor mijn XP natuurlijks

[ Bericht 9% gewijzigd door Deacon_Tigra op 08-10-2006 21:39:10 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42492650
Waar ik een beetje moeite mee heb is het license systeem nu. Winkels hebben nog *lang* niet te koop de dingen waar ik al een license voor heb .. en op het license board kan ik niet aflezen wat nou de 'precieze' properties zijn van elk wapen of ding. :-/ Je kan ook niet echt ergens naar toe werken. :-/ Kost me meer moeite in deze FF te bepalen of een wapen/armor/shield nou beter is of niet .. -_- Optimum kiest ook niet altijd 't beste.

En volgens mij ben ik nog nooit zo vaak in een FF dood gegaan als in deze FF :-X
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:31:36 #232
145074 Diablos79
pi_42492922
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Marcade het volgende:
Waar ik een beetje moeite mee heb is het license systeem nu. Winkels hebben nog *lang* niet te koop de dingen waar ik al een license voor heb .. en op het license board kan ik niet aflezen wat nou de 'precieze' properties zijn van elk wapen of ding. :-/ Je kan ook niet echt ergens naar toe werken. :-/ Kost me meer moeite in deze FF te bepalen of een wapen/armor/shield nou beter is of niet .. -_- Optimum kiest ook niet altijd 't beste.

En volgens mij ben ik nog nooit zo vaak in een FF dood gegaan als in deze FF :-X
Is gewoon even wennen, dat license systeem. Op een gegeven moment zul je wel echt zien waar je naar toe werkt Iedergeval dat had ik wel.

Ja FF12 is wel wat pittiger dan voorgaande FF's.. Maar dat is ook goed, het hoeft allemaal niet zo gemakkelijk te zijn.
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:32:46 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42495380
Okay, ik blijf wel uit dit topic de komende tijd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42498717
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja FF12 is wel wat pittiger dan voorgaande FF's.. Maar dat is ook goed, het hoeft allemaal niet zo gemakkelijk te zijn.
Serieus? Geweldig!

Dat was nog een kritiekpuntje van de nieuwere delen; ze zijn vaak te makkelijk. Ik zoek een FF die zoals in VI gewoon bazen heeft die je uit moet vogelen en die sparen een must maakt.
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:04:20 #235
145074 Diablos79
pi_42498895
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Serieus? Geweldig!

Dat was nog een kritiekpuntje van de nieuwere delen; ze zijn vaak te makkelijk. Ik zoek een FF die zoals in VI gewoon bazen heeft die je uit moet vogelen en die sparen een must maakt.
Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.
pi_42499100
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:04 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.
Mooi zo, FFX had op 1 of 2 na (die baas met die verschillende vakken) nogal makkelijke bazen tijdens de mainquest.
  maandag 9 oktober 2006 @ 05:17:57 #237
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42502136
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

ja maar ik houd hem ingedrukt

net zolang totdat je flee in het beeld zien staan en het Tjinggg geluidje hoord

en toch blijven die fuckers met zijn 4en achter me lopen , en me ondertussen maar kicken

nu sloop ik iedereen die ik zie. ........wel goed voor mijn XP natuurlijks
heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houden

anyhoe wordt wel strontziek van Bash in het begin (gedeelte bij de mimics)

Kerel heeft zowat mijn gehele voorraad Phoenix Down er doorheen zitten jagen , even kijken of ik wat in kan stellen bij de Gambits
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42502648
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 05:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houden

anyhoe wordt wel strontziek van Bash in het begin (gedeelte bij de mimics)

Kerel heeft zowat mijn gehele voorraad Phoenix Down er doorheen zitten jagen , even kijken of ik wat in kan stellen bij de Gambits
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:03:20 #239
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42504996
pi_42505154
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Kleed wel mooi af zeg.
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:09:26 #241
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42506750
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze ) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
pi_42511178
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze ) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
Tja, persoonlijk haalt Mystic Quest braakneigingen bij me naar boven
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:13:42 #243
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42513875
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 08:31 schreef Marcade het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-10-2006 18:37:42 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:19:11 #244
145074 Diablos79
pi_42514060
Die einbazen vallen opzich nog wel mee.. De extra Espers erbij halen is pas echt uitdagend ..
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:31:15 #245
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42516283
verdomme ik zie nu pas dat het 2 losse grids per persoon zijn

dacht al...waar blijven al die wapens licenses nou
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42517167
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Lekker ding
pi_42517975
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme ik zie nu pas dat het 2 losse grids per persoon zijn

dacht al...waar blijven al die wapens licenses nou

Wat me wel opviel ook is, als je met meer dan 3 mensen aan het rondhuppelen bent en je gaat een battle aan .. alleen de drie waarmee je vecht XP krijgen .. maar ze *wel* allemaal licensie punten krijgen ongeacht wat ze gedaan hebben. :-/ Heb je dadelijk iemand altijd buiten battles gehouden, is die zwaar low level maar wel met zwaar veel punten.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:57:04 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42519440
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Marcade het volgende:

[..]

Wat me wel opviel ook is, als je met meer dan 3 mensen aan het rondhuppelen bent en je gaat een battle aan .. alleen de drie waarmee je vecht XP krijgen .. maar ze *wel* allemaal licensie punten krijgen ongeacht wat ze gedaan hebben. :-/ Heb je dadelijk iemand altijd buiten battles gehouden, is die zwaar low level maar wel met zwaar veel punten.
Hierdoor word je geprikkeld de andere (low lvl) characters te gebruiken.. Je kunt hen namelijk andere licensies geven

Damn moet spelen!
pi_42521641
Is de europese versie er al?
pi_42523496
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
Mijn allereerste rpg ooit. Hierdoor ben ik van rpg's gaan houden. Vond het helemaal geweldig toen ik zag dat sword of mana voor de gba min of meer een remake was van deze klassieker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')