Zich een FF fan noemen als je alleen maar 7 hebt uitgespeeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
@Marcade: HEhe, ja met 'moet' bedoel ik natuurlijk ook 'wil".
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelenhehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.
En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.
En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.
Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.
En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
Dan moet je maar prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:27 schreef fredissadinbed het volgende:
I know, I'M SORRY! Maar dat komt meer door tijd tekort!
Dan heb ik een tijd niet gespeeld, ben ik alweer alles vergeten en heb ik ook geen zin meer om verder te gaan. Ook al is het zo goed!
Ik heb het ook zo druk!
Yup, eindes zijn tof.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef fredissadinbed het volgende:
Trouwens heb jij wel elk spel waar je fan van bent uitgespeeld dan!
1 uur gespeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
Verder even wat info:
Ik heb FF2,7,8,9,10 en nu 12 gespeeld, waarvan alleen 7 heb uitgespeeld, 8 bijna,9 kwart, 10 helft, 12 1 uur.
En normaal vind ik het helemaal fantastisch wanneer ik een FF deel speel, maar bij deze irriteerde ik me zo erg dat ik hem zo snel mogelijk wilde uitzetten nadat ik gesaved had :p
Ze zijn echt een hele andere kant op geslagen bij dit deel, en ik weet nog niet of ik het nou beter vindt.
Ik wild er gewoon even goed de tijd ervoor nemen, want ik weet gewoon dat het later wel goed komt.
Hallo, het is normaal hoor dat je tijd nodig hebt de mechanics te begrijpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:18 schreef fredissadinbed het volgende:
@Marcade: HEhe, ja met 'moet' bedoel ik natuurlijk ook 'wil".
Omdat ik het wil spelen, moet ik het gewoon spelenhehe. Final Fantasy blijft gewoon 1 van mijn favoriete spellen reeks en daarom moet/wil ik gewoon elk deel spelen, omdat ik weet dat elk deel gewoon goed is.
En ja natuurlijk heb ik wel het geduld om tekst te lezen om zo beter dingen te begrijpen, maar ze hadden zoveel vage dingen verzonnen en er was zoveel tekst dat ik op een gegeven moment gewoon geen zin meer had om de teksten te lezen. Vooral bij de uitleg over het werk wat je kon doen.
En met actie bedoelde ik dus, ik wil gewoon lekker spelen, het verhaal/ de personages ontdekken zoals bij de vorige FF games. Hier lijk ik alleen maar te lezen.
Verder even wat info:
Dark side ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:28 schreef Marcade het volgende:
.. *breathes heavily* .. mwhuahaha .. welcome to the dark side .. Chocobo .. *smirks behind black mask* ..
Pas 4 uur gespeeld maar dat schaakbord kan je zelf uitbouwen...... Licenses geloof ik. Zo bepaal je bv of je je punten wilt uitbouwen bij magicks of bij armor of attackvormen.... althans.... je krijgt een vrij duidelijke beschrijving hierover in de stad..... Herberg de Sand Storm dacht ik?quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat schaakbord bij FFXII nou precies om te levellen?
En wat kun je nou precies met die Mist Knacks?
Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darksidequote:Op zondag 8 oktober 2006 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark side ookNee ik heb de NTSC versie in de preorder en wil de PAL waarschijnlijk ook.... Nee,.. Square krijgt zijn geld wel
Mist Knacks:quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef Ixnay het volgende:
Hoe werkt dat schaakbord bij FFXII nou precies om te levellen?
En wat kun je nou precies met die Mist Knacks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk dat ik van de week ook aan de engelse begin, al heb ik nog wel een zooi andere games liggen die ik ook nog wil doen.. Ik ben ook van darkside
Maar goed mijn geld hebben ze al een keer, heb de japanse origineel hier liggen.. En ze krijgen het zeker nog een keer, twijfel alleen of ik de NTSC of PAL versie ga nemen.
Ik wil gewoon even kijken of er extra's komen in de PAL versie, zo ja dan neem ik die. Zo nee neem ik als nog de NTSC versiequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
Pal versie krijgt enkel 50hz mode.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NTSC,.......... tin version + 60 Hrz breedbeeld......... vraag me af of ze dat PAL doen namelijk
Jaaaa, mooie statement.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond dat lezen in het begin heel erg meevallen. Heb trouwens de japanse versie gespeeld dus heb alle tutorials doorgedrukt en gewoon zelf bezig geweest.
Dus dat geeft aan dat je zonder te lezen ook het spel kan snappenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef fredissadinbed het volgende:
[..]
Jaaaa, mooie statement.
Lezen erg meevallen he:) je hebt niet eens gelezen!hehehe (Ja of je kent Japans natuurlijk).
dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik snap geen bal van dat flee systeen![]()
als ik R2 indruk als er vijanden achter me zitten, en ik loop van ze weg dan achtervolgen ze me alsnog![]()
Om te huilen???quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme............... wat een spel..........
ja maar ik houd hem ingedruktquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:32 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
dat is normaal hoor, je moet flee ingedrukt houden zodat je geen acties meer uitvoert en dus weg kan rennen rennen.
Daarbij zone ik ook altijd.![]()
Is gewoon even wennen, dat license systeem. Op een gegeven moment zul je wel echt zien waar je naar toe werktquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Marcade het volgende:
Waar ik een beetje moeite mee heb is het license systeem nu. Winkels hebben nog *lang* niet te koop de dingen waar ik al een license voor heb .. en op het license board kan ik niet aflezen wat nou de 'precieze' properties zijn van elk wapen of ding. :-/ Je kan ook niet echt ergens naar toe werken. :-/ Kost me meer moeite in deze FF te bepalen of een wapen/armor/shield nou beter is of niet .. -_- Optimum kiest ook niet altijd 't beste.
En volgens mij ben ik nog nooit zo vaak in een FF dood gegaan als in deze FF :-X
Serieus? Geweldig!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja FF12 is wel wat pittiger dan voorgaande FF's.. Maar dat is ook goed, het hoeft allemaal niet zo gemakkelijk te zijn.
Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Serieus? Geweldig!![]()
Dat was nog een kritiekpuntje van de nieuwere delen; ze zijn vaak te makkelijk. Ik zoek een FF die zoals in VI gewoon bazen heeft die je uit moet vogelen en die sparen een must maakt.
Mooi zo, FFX had op 1 of 2 na (die baas met die verschillende vakken) nogal makkelijke bazen tijdens de mainquest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Er zitten wel wat behoorlijk pittige gevechten tussen. In het begin kan het taai zijn omdat je level nog laag is en later krijg je gewoon sidequest en eindbazen die niet zo maar het loodje leggen. Dus er zit zeker meer uitdaging in dan voorgaande delen.
heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houdenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ja maar ik houd hem ingedrukt![]()
net zolang totdat je flee in het beeld zien staan en het Tjinggggeluidje hoord
![]()
en toch blijven die fuckers met zijn 4en achter me lopen, en me ondertussen maar kicken
![]()
nu sloop ik iedereen die ik zie.........wel goed voor mijn XP natuurlijks
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 05:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb het al gevonden..ik moest hem ingedrukt blijven houden![]()
anyhoe wordt wel strontziek van Bash in het begin (gedeelte bij de mimics)
Kerel heeft zowat mijn gehele voorraad Phoenix Down er doorheen zitten jagen, even kijken of ik wat in kan stellen bij de Gambits
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, persoonlijk haalt Mystic Quest braakneigingen bij me naar bovenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:31 schreef Marcade het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-10-2006 18:37:42 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme ik zie nu pas dat het 2 losse grids per persoon zijn![]()
dacht al...waar blijven al die wapens licenses nou![]()
Hierdoor word je geprikkeld de andere (low lvl) characters te gebruiken.. Je kunt hen namelijk andere licensies gevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Marcade het volgende:
[..]
![]()
Wat me wel opviel ook is, als je met meer dan 3 mensen aan het rondhuppelen bent en je gaat een battle aan .. alleen de drie waarmee je vecht XP krijgen .. maar ze *wel* allemaal licensie punten krijgen ongeacht wat ze gedaan hebben. :-/ Heb je dadelijk iemand altijd buiten battles gehouden, is die zwaar low level maar wel met zwaar veel punten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:09 schreef RickoKun het volgende:
er was btw ook een Mystic Quest op de Gameboy (de heerlijke ouwe grijze) damn, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |