quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Toen ik op de “cancel pre-order” knop duwde verwachtte ik bijna dat ik geplet zou worden door een dikke Chocobo, een straf van de game-goden. Maar dat gebeurde gelukkig niet. Al voel ik me wel schuldig.
Ja maar bv geen 60 Hrz optie. Dat scheelt enorm vind ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:59 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb al de Japanse versie van FF12 dus denk wel dat ik wacht tot hij hier uitkomt. Vaak heeft de Pal versie extra's erin die de NTSC versie niet zitten. Was bij FFX ook zo
In FF12 zitten geen Aeonsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Ixnay het volgende:
Bij de Europese versie zitten vaak extra dingen zoals Dark Aeons.
Nog een reden om te wachten.
Net als bij FFX zal de Europese versie van FFXII wel extra's hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In FF12 zitten geen Aeons
Maar zal me niks verbazen als ze er weer extra vijanden/sidequest in proppen.
Dat is al langer vrij duidelijk, gelukkig worden er toch steeds meer rpg's hier ook gereleased.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef Chocobo het volgende:
Extra's voor het lange wachten.... ik hoop dat dat nu eens snel voorbij is. Het is duidelijk dat Europa een RPG markt heeft.
Ligt denk ik wel 99% aan de andere talen. Om nou te zeggen dat het zo moeilijk is om een game van NTSC naar PAL om te zetten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:35 schreef Remcoo het volgende:
Weet iemand eigenlijk de reden dat we zo lang moeten wachten? Zo een beetje elke game komt binnen 2 weken, nadat ie in de USA gereleased is, uit in europa...
Het is toch niet zo dat wij moeten wachten omdat die duitsers, fransen etc. te lui zijn om engels te leren ofzo?
Dat klopt, dat zei ik al, dat waren 18% van de aandelen van SQUARE een paar jaar terug. Nu is Square gefuseerd met Enix en daardoor verandert het percentage. 10% zou goed kunnen kloppen aangezien ik Square toch iets groter vind dan Enix.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
10% klopt niet. Ze hebben minimaal 18%.. Sony Corp. announced today that it's purchased an 18.6 % stake in Square Co. Ltd., placing Sony as the second biggest share-holder in the giant software maker.
Maar ik heb wel eens berichten gelezen dat het nog meer zou zijn.. Is verder voor ons ook niet zo boeiend. Square en Sony zijn geloof ik toch nog wel goede vriendjes, ze hebben redelijk wat invloed gehad op elkaars succes dus dat Square-Enix voor de PS3 FF13 maakt is ook niet zo heel raar.
Ik heb de laatste tijd zitten nadenken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik heb FFIII ook gecancelleden ik denk eraan ook te wachten met FFXII,... wil Splinter Cell / Gears of War / Zelda gaan gamen..... wachten tot de Europese release doe ik echter niet. NTSC versie zijn vaak beter.... ik koop het spel denk ik rond januari februari....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Spel zou inderdaad wel wat meer gehyped mogen worden. Dat verdiend het namelijk.. Met gemak het beste spel wat ik dit jaar heb gespeeldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Plus dat ik gewoon merk dat ik minder gehyped ben over Final Fantasy XII dan over andere games die deze maanden uitkomen.Het spel komt als je eerlijk bent gewoon één jaar te laat uit.
Dat herken ik zo goed, tegenwoordig komt er zoveel uit dat ik gewoon minder enthousiast ben met de game die ik op het moment speel. Dr is zoveel keus dat een spel al gauw niet meer exclusief aanvoelt en je het gevoel hebt dat je te langzaam speelt. Het heeft ook een beetje te maken met de bekende mechanics, veel puzzles in games zijn puzzles die je al tig keer tegen bent gekomen. Vaak hoef ik maar een schakelaar ofzo te zien om al te denken: 'oh ja, nu moet ik die klus weer doen, zucht'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd zitten nadenken.
Ik vind gamen nog steeds geweldig, maar echt genieten doe ik niet meer. Iedere keer maar weer uitkijken naar een nieuwe game en vervolgens haasten om die games uit te spelen. Het begin langszaam als werk te voelen waar je klus na klus klaart en je deadlines moet halen. Ik zit gewoon een maandelijkse planning te maken welke games uitkomen en welke ik wil kopen/spelen.
Nee, ik ben er klaar mee. Ik wil weer echt genieten van gamen. Lekker op het gemak een spel uitspelen en dan pas het volgende halen. Maximaal twee games tegelijk lekker op het gemak spelen. En pas als deze vervelen een nieuwe halen.
Denk dat je toch echt een beetje de kwaliteit van de FF game onderschat.... de meeste import reviews zijn laaiend enthousiast.... weet zeker dat als je het ziet de kriebels torenhoog op je rug staan. Wat het meeste nog in je hoofd zit is waarschijnlijk de demo,..... stel je eens voor Gijs waar je nog allemaal meer terecht gaat komen in dat spel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Plus dat ik gewoon merk dat ik minder gehyped ben over Final Fantasy XII dan over andere games die deze maanden uitkomen.Het spel komt als je eerlijk bent gewoon één jaar te laat uit.
Ik ben wel gehyped hoor. Ik heb hem zelf op de E3 gespeeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat je toch echt een beetje de kwaliteit van de FF game onderschat.... de meeste import reviews zijn laaiend enthousiast.... weet zeker dat als je het ziet de kriebels torenhoog op je rug staan.
Ik help je staks welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben wel gehyped hoor. Ik heb hem zelf op de E3 gespeeld.Maar ik merk dat ik voor FFX meer gehyped was.
![]()
Ik haal hem in maart opzeker Gijsquote:
Ik iets eerder NTSC.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal hem in maart opzeker Gijs
Is het toch ook.. En zonder twijfel de beste FF op de PS2quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik zie FFXII als de eerste échte FF game sinds FFX.
Hij heeft op Famitsu de hoogste score gekregen, is het niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is het toch ook.. En zonder twijfel de beste FF op de PS2
Klopt, en die score is dik verdiend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hij heeft op Famitsu de hoogste score gekregen, is het niet?
Ik hoop dat die score met name gebasseerd is op het verhaal, het verhaal is juist hetgeen wat je grijpt bij een goede FF.
Heb je m al gespeeld dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, en die score is dik verdiend.
Het verhaal is zeker goed, of laat ik het zo zeggen het word in iedergeval heel goed gebracht. Want je zult altijd lui hebben die het verhaal te simpel of niet origineel genoeg... Maar ik vond het verhaal goed en de karakters zijn allemaal goed uitgewerkt met achter grond verhalen.
Jep heb de japanse versie gespeeldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb je m al gespeeld dan?![]()
Ik vind die filmpjes van steden erg mooi gemaakt in 3D. Het battlesysteem is toch wel even slikken, het is toch een beetje het afnemen van een kernelement van FF. Of zitten er ook standaard battles in tegen bazen ofzo?
Echt belachelijk dat wij hier zolang moet wachten.. Het is echt mijn spel van 2006.. Maar dat kunnen we hier in europa niet zeggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb geen andere keus dan wachten tot de Europese release.![]()
Krijg je omdat er bepaalde landen hier in Europa zijn die het vertikken om met Engels alleen genoegen te nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat wij hier zolang moet wachten.. Het is echt mijn spel van 2006.. Maar dat kunnen we hier in europa niet zeggen![]()
Of FF12 in het duits... brrrrrquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Krijg je omdat er bepaalde landen hier in Europa zijn die het vertikken om met Engels alleen genoegen te nemen.![]()
Net of ik hier op een Nederlandse versie van FF XII zit te wachten.
niet alle, deel 1 (NES en MSX) en deel 7(Ps1 en PC) waren multiplatformquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom maakt Square over het algemeen de echte FF sequels maar voor 1 systeem? Krijgen ze veel geld van Sony ofzo? In de tijd van de SNES was dit geloof ik niet zo en toch maakten ze die ook alleen op de SNES. En waarom is Square-Enix niet al overgenomen? Dr is zoveel geld mee te verdienen als je ze in je pakket hebt.
8 kwam ook naar de PC, en 11 natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet alle, deel 1 (NES en MSX) en deel 7(Ps1 en PC) waren multiplatform
De magie, die is een beetje pleite. FFVII kon me wel bekoren omdat ik het verhaal erg goed vond en de cutscenes TOEN nog super vet vond, verder waren de poppetjes door de oude technologie nog niet fotoscherp waardoor je nog wel een beetje er een eigen reflectie op na kon houden. De nieuwe FFs zijn supergoede GAMES maar ik vind ze niet supergoede Final Fantasies (op VII en hopelijk XII na dan).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet alle, deel 1 (NES en MSX) en deel 7(Ps1 en PC) waren multiplatform
maar ik deel jouw mening over de oudere delen opzich wel , ik ben denk ik zelf na deel VI afgehaakt omdat ik de nieuwe graphs enzo niet trok , ik vond het simpele wat de 2d FFs hadden gewoon leuker dan al dat 3d geweld en ik kon mij er beter bij in leven, ik heb overigens laatst nog FFX geprobeerd , en alhoewel ik het 20 uur gespeeld heb kwam ik er achter dat ik er eilk geen zak aanvond , terwijl ik enorm van JRPG's houd , ik weet niet of het nou het verhaal is , of die shitload aan cutscenes die je over je heen krijgt , maar het ligt mij gewoon niet meer.
Wat ik niet snap is dat ze gewoon TIJDENS het schrijven van de games er een paar mannetjes naast zetten die de boel meteen vertalen. En als t kan ook meteen een teampje die de poppetjes lipsynced accordingly the language.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Krijg je omdat er bepaalde landen hier in Europa zijn die het vertikken om met Engels alleen genoegen te nemen.![]()
Net of ik hier op een Nederlandse versie van FF XII zit te wachten.
En dan de beslissing nemen om m later te gaan gamenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan sommige screens te zien zit er veel gevoel in FFXII ...... !
Zit er aan te denken om Splinter Cell te cancellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan de beslissing nemen om m later te gaan gamen
Je moet het zelf weten hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:46 schreef Chocobo het volgende:
Noot je hebt gelijk.... waar ben ik mee bezig![]()
FINAL FANTASY TWAAALLFFFFquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten hoorMaar kom OP. Final. Fantasy. XII. Zeg het ns hardop.
Doe dr de groeten en geef dr een knuffelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FINAL FANTASY TWAAALLFFFF
Mijn vrouw kijkt me heel raar aan nu
In beweging ziet het er nog veel beter uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan sommige screens te zien zit er veel gevoel in FFXII ...... !
Inderdaad, ik was ook niet echt enthousiast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:21 schreef Chocobo het volgende:
De meeste FF gamers trekken XI juist niet..... ben er zelf een van
MMORPG's hebben me nog nooit geboeid...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook niet echt enthousiast.Met pijn in m'n hart moest ik toegeven dat WoW 200 keer beter is. Hoewel ik daarbij ook maar tot level 20 kwam, en het toen weer opzij schoof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |