Bron: klikquote:FFVII:Advent Children Complete getoond
Square-Enix zal in 2007 een speciale Blu-ray versie van hun animatie film FFVII: Advent Children uitbrengen in Japan. De film draagt de naam ''complete'' omdat deze versie aangepaste en nieuwe scènes zal bevatten in HD kwaliteit.
Je hebt beide level 1 limit breaks al? Braver en Cross slash? Zo niet,... dan moet je Braver dacht ik best wel veel gedaan hebben. Daarna komt Cross Slash. Zodra je die hebt zal je na 120 vijanden de level 2 limit breaks krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:01 schreef Ixnay het volgende:
Heb vanochtend met Cloud en Tifa beide 150 vijanden verslagen, met Barett ook iets van 120. Ik heb het zelfs geturfd op een blaadje.
Maar ik zit nog steeds op Limit Level 1. Ben wel heel wat levels omhoog gegaan, maar geen limit levels. Ik vraag me af of het aan mij ligt, mijn ps2, mijn memorycard of het spel.
Ik zat met ze allemaal dus al op level 3.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt beide level 1 limit breaks al? Braver en Cross slash? Zo niet,... dan moet je Braver dacht ik best wel veel gedaan hebben. Daarna komt Cross Slash. Zodra je die hebt zal je na 120 vijanden de level 2 limit breaks krijgen.
En dan nog wat. Het kan ook zijn dat je ze allang hebtCheck even je limit break menu en set je limit break even desnoods op level 2 of 3, want volgens mij heb je ze al
Je moet ze wel handmatig plaatsen.
Bah.. Is die film nog langerquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:01 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: klik
Afbeelding: klik
Voor de FF fans die een PS3 gaan kopen een mooie aankoop lijkt me![]()
* MeZZiN blijf ff weg uit dit topic .... jullie verklappen te veelquote:Op zondag 1 oktober 2006 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar na 30 uur zou je daar toch wel op moeten zitten toch?
Nu wel het er over hebben moet ik er aan denken. Voor het eerst in de Hideout,..... die sloppenwijk en die muziek daar....Dat stukje waarin Barret een grote rol speelt onderaan de Golden Saucer,......
Kalm Town,...... Soldier,..... de eerste Mako Reaktor waar Sephiroth flipt... tandjes wat een spel
![]()
Zat er ineens aan te denken.........quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zat met ze allemaal dus al op level 3.Wist niet meer dat je deze handmatig moest instellen.
Kan me het ook niet meer herinneren van de vorige keren dat ik FF7 heb gespeeld, maar dat zijn al weer wat jaartjes geleden.
Maar wel bedankt, Chocobo.![]()
* MeZZiN gaat ook eens kijken of al een extra limit break level heb....quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat er ineens aan te denken.........Soms gaat het zo snel dat je niet ziet dat je iets geleerd hebt. De eerste keer FFVII had ik dat probleem ook.... had ik ook al uren level 3 limit break terwijl ik nog steeds op level 1 stond
Ik had helemaal geen Level 3 Limit break volgens mij, Meteo Rain is level 2 toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
* MeZZiN gaat ook eens kijken of al een extra limit break level heb....
Meteo Rain is lvl 3.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen Level 3 Limit break volgens mij, Meteo Rain is level 2 toch?
Okee.quote:
Die krijg je ook alleen erbij door die Level 4 items te gebruiken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee.
Ik had Omnislash in ieder geval niet volgens mij.
http://www.youtube.com/watch?v=ZO3yFTRV6qQquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die krijg je ook alleen erbij door die Level 4 items te gebruiken.
Heeft iemand wel eens level 4 limit break van Aerith gehad? Das de enige die ik nooit heb gezien
Hmm ik ken hem wel.. Zou ik hem dan toch een keer hebben gehaald in een fanatieke bui lol..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ZO3yFTRV6qQ
Daar is ie dan.. Iets versneld afgespeeld, dat wel.
O, en ik heb em zelf nooit gehad, net iets te veel werk zo vroeg in het spel.![]()
Nergens. Er is één misbaksel in de echte FF reeks (VIII) en de rest is goed tot zeer goed. Uitstapjes als X-2 en CC zijn gewoon testjes van S-E om te kijken hoe ze makkelijk veel geld kunnen verdienen. Boeiend.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zou toch graag eens een discussie willen houden over het volgende:
Waar ging het mis?
VIII is ook een prima game hoor, dat jij alle games waar je vast komt te zitten gelijk kut vindt is wat anders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens. Er is één misbaksel in de echte FF reeks (VIII) en de rest is goed tot zeer goed. Uitstapjes als X-2 en CC zijn gewoon testjes van S-E om te kijken hoe ze makkelijk veel geld kunnen verdienen. Boeiend.
FF is, en zal altijd, mijn meest favoriete game serie blijven.
Misschien heb je gelijk, maar je moet toegeven dat de FFs voor FFVII allemaal een bepaalde sfeer hadden die de nieuwere versies niet meer hebben en ik denk dat het daar aan ligt. Dus niet zozeer aan het verlangen naar vroeger (waar spreken we eigenlijk over, zo lang is t nou ook weer niet terug in standaard tijd, dus niet in computersoftware tijd).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef peristilius het volgende:
1 woord: ouderdom.
Wat sfeer betreft vind ik zelf FFIX nog steeds onovertroffen. FF1 is leuk, maar eigenlijk een stuk mindere game dan de latere delen. Het zal uiteindelijk allemaal afhangen van smaak en de volgorde waarin je de games speelt. Final Fantasy 12 schijnt weer 1 van de beste delen van de serie te zijn, ik heb geen probleem met de kant die ze opgaan (tenzij ze turn-based battles gaan afschaffen, dan poep ik op Square-Enix).
Ik ken dat gevoel wat je zegt ook.. Volgens mij komt het omdat je ouder word en meer gewend bent. Er zijn maar heel weinig spellen waar ik zo onder de indruk van was als van FF7 en ook nog FF8. Geen van de andere FF's heeft me zoveel plezier en voldoening gegeven. En hoewel 9, 10 en 12 ook erg goed zijn(vooral 12).. geven ze mij ook niet dat gevoel dat ik had bij deel 7. Maar dat komt ook omdat toen FF7 uit kwam was het echt top of the bill, niks kon er aan tippen als het ging om graphics en geluid. Ook het verhaal was voor die tijd erg complex en redelijk volwassen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zou toch graag eens een discussie willen houden over het volgende:
Waar ging het mis?
Misschien een rare vraag, want de Final Fantasy serie is nog steeds een serie die van een kwalitatief hoogstaand niveau is. Maar mijn mening is dat ik vanaf FFVII ik de magie mis die ik in de voorgaande delen wel had. Dat FFVII in hetzelfde lijstje staat is een teken van de grootsheid van diens verhaal want ik was zelfs over die game niet helemaal te spreken over de richting die FF opging. Maar in die tijd werd ik helemaal week van de gedachte dat er FMV in zat en orchestrated music.
Waar ik op doel is niet helemaal precies uit te leggen, maar ik denk dat ik de tijd mis dat FF nog een game was waar het verhaal (het lezen) samen met de muziek en de uitdagende moeilijkheidsgraad je een gevoel gaf dat je de wereld zelf kon invullen. Je zelf je fantasie kon gebruiken om de wereld in te vullen.
Ik betrap me erop dat ik na FFVII eigenlijk lang niet meer zo uitkijk naar een nieuwe FF, een echte sequel dus. Dat wil niet zeggen dat ik de game an sich niet super vind (vergeleken met 95% van alle andere games is t een topproductie), maar ik mis gewoon dat warme gevoel dat ik had toen ik bijvoorbeeld FF VI speelde. Die game heeft echt een snaar geraakt bij me.
De nieuwe FF's zijn zoveel flash & geliktheid dat ik gewoon me minder kan identificeren met de characters die veel te duidelijk uitgebeeld worden. Natuurlijk is dit op zich wel mooi, maar FF is niet een gemiddelde game zoals Halo, het is per definitie een game die je verbeelding moet prikkelen.
Waarschijnlijk zal ik geflamed worden of me het 'vroeger was alles beter' syndroom verweten worden, maar nu ik FF1 speel op de advance bekruipt me dit gevoel weer erg sterk, en die game is niet eens echt story driven! Tuurlijk kijk ik wel uit naar FFXII en XIII, de game zelf is gewoon top, maar ik mis gewoon iets bij de nieuwe FF's wat ik doodzonde vind.
Laat 1 ding duidelijk zijn, FF is een game die elke cent waard is die je eraan besteedt (hoewel ¤600 wel een beetje gortig isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel wat je zegt ook.. Volgens mij komt het omdat je ouder word en meer gewend bent. Er zijn maar heel weinig spellen waar ik zo onder de indruk van was als van FF7 en ook nog FF8. Geen van de andere FF's heeft me zoveel plezier en voldoening gegeven. En hoewel 9, 10 en 12 ook erg goed zijn(vooral 12).. geven ze mij ook niet dat gevoel dat ik had bij deel 7. Maar dat komt ook omdat toen FF7 uit kwam was het echt top of the bill, niks kon er aan tippen als het ging om graphics en geluid. Ook het verhaal was voor die tijd erg complex en redelijk volwassen.
Tegenwoordig is dat wel anders, neem nu FF12 die is echt heel erg mooi voor een PS2 game. Maar ja we hebben al de 360 en de PC is de PS2 ook al ver voorbij, dus op grafisch gebied is het al niet meer zo bijzonder. Daarbij heeft FF ook veel meer concurentie gekregen van andere RPG's waardoor je ook meer gewend bent en je dus van FF extra veel verwacht omdat er in je achterhoofd zit dat FF gewoon geweldig was.
En ook omdat je ouder word en al zo lang gamed is er gewoon meer voor nodig om echt heel veel indruk op je te maken. Ik heb letterlijk duizenden spellen gespeeld in mijn leven, dus een spel moet echt wel heel wat te bieden hebben wil ik echt nog zo onder de indruk zijn als dat ik dat toen was van FF7. En doordat je zoveel spellen speelt word je ook meer kritisch. Toen ik 12 was vond ik alles wat sprong en schoot leuk maar door de jaren heen veranderd dat ook wel. Misschien is het gewoon het nadeel van het ouder worden dat je wat minder snel betoverd raakt en mee gaat in de magie van een spel..
Maar gelukkig kan ik nog wel erg genieten van een goed spel. En van FF12 heb ik heel erg genoten. Misschien is het wel niet meer zoals het was toen ik FF7 speelde, maar het is en blijft genieten
Ik ben het met je eens dat de oudere FF's een andere sfeer hadden, het was meer middeleeuws met riddertje en tovenaartjes. FF VII, VIII en X hadden een veel modernere setting.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar je moet toegeven dat de FFs voor FFVII allemaal een bepaalde sfeer hadden die de nieuwere versies niet meer hebben en ik denk dat het daar aan ligt. Dus niet zozeer aan het verlangen naar vroeger (waar spreken we eigenlijk over, zo lang is t nou ook weer niet terug in standaard tijd, dus niet in computersoftware tijd).
FF IX is eigenlijk ook wel een soort revival van de oude franchise, ik vond het in ieder geval een vergelijkbare (voor mij nog betere) sfeer hebben. De laadtijden waren wat lang, maar kon er wel mee leven (ik heb KotOR gespeeldquote:
Grappig dat je het hebt over FFIX, die game zag ik als een mogelijke revival van de oude franchise. Ik heb m ook gespeeld, maar niet zo lang. De reden hiervoor is...laadtijd. Ik kon niet tegen die laadtijd, ik heb m denk ik 15u gespeeld waarbij ik eerlijk moet zeggen dat de verhaallijn me nog niet zo greep, maar zoals gezegd had dit ook te doen met de laadtijd. Ik wacht dus eigenlijk op een remake met minder laadtijd.
FF VI is wat setting en vooral character ontwikkeling betreft ook wel de beste FF denk ik, overigens is de PS wat ik er tot nu toe van gezien heb (iets meer dan 20 uur) een begin FMV filmpje met voor de rest gewoon SNES 1.5 graphics.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Laat 1 ding duidelijk zijn, FF is een game die elke cent waard is die je eraan besteedt (hoewel ¤600 wel een beetje gortig is).
Bij mij is het alleen juist bij de oudere delen, het voelde alsof de FFVI wereld gewoon afgesloten was en ik ben nog steeds op zoek naar een opvolger. Misschien dat FFIII heil brengt
.
Ik kan wel een boek schrijven over FFVI, zoveel indruk heeft die game achtergelaten. Ik heb de PS remake niet aangeraakt omdat de FMV teveel wegpakt van die herinneringToen VI opgevolgd werd door VII nam het initiele enthousiasme van die game af op het moment dat ik me realiseerde dat er gewoon een einde kwam aan de franchise zoals ik die kende. Geen FFVI achtige wereld dus meer maar een meer expressievere vorm van die wereld. Het verschil lijkt misschien onbeduidend maar is toch wel van significant verschil.
Misschien dat ze de oude FFs ooit weer oppakken op de handhelds ofzo, dan is iedereen tevreden.
Wat ik ook mooi vind is dat de poppetjes netjes lined up staan en een cleane (kleine) look hebben en daardoor meer ruimte laten voor je fantasie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de oudere FF's een andere sfeer hadden, het was meer middeleeuws met riddertje en tovenaartjes. FF VII, VIII en X hadden een veel modernere setting.
[..]
FFI is eigenlijk ruk, je wordt te vaak aangevallen door (zwakke) tegenstanders en de verhaallijn is nihil maar ik denk dat de gelijkenissen met FFVI me vooral aanspreken.quote:FF IX is eigenlijk ook wel een soort revival van de oude franchise, ik vond het in ieder geval een vergelijkbare (voor mij nog betere) sfeer hebben. De laadtijden waren wat lang, maar kon er wel mee leven (ik heb KotOR gespeeld). Ik vond de verhaallijn vanaf het begin magisch, vond juist alleen het einde wat minder.
Maar ja, als je FF 1 ook okee vindt mag je daar niet over zeuren.
[..]
Ja de characters van FFVI zijn vreselijk goed uitgewerkt en geeft me een soort heimwee gevoel naar die characters. FFVII heeft idd een geweldig uitgewerkte scenes, sommige scenes hebben zelfs Shakespeariaanse kwaliteiten, gekoppeld met Oosterse mystiek. Daarom zei ik ook dat het eigenlijk opmerkelijk is dat ik FFVII erbij reken, die game heeft op sommige vlakken ongelooflijke kwaliteiten die in de gameindustrie uniek zijn (gebleken). Ik vind echter het verhaal van VI net zo sterk, zo niet sterker, alleen maakt FFVII gebruik van technieken die de intensiteit van het verhaal verhogen.quote:FF VI is wat setting en vooral character ontwikkeling betreft ook wel de beste FF denk ik, overigens is de PS wat ik er tot nu toe van gezien heb (iets meer dan 20 uur) een begin FMV filmpje met voor de rest gewoon SNES 1.5 graphics.Het verschil met VI en VII is gigantisch, dat ben ik met je eens, maar toch vind ik VII niet minder. Het verhaal en de hele ervaring zijn gewoon geweldig.
Ik moet m spelen, jammer alleen dat ie uitkomt op het moment dat Zelda, FFIII en de Wii uitkomtquote:Ik vind de setting van FF 12 trouwens ook wel in de buurt komen van de oudere delen, misschien dat die je meer aanspreekt.
Wat ik gewoon niet begrijp is dat er niet andere developers zijn die aan Final Fantasy kunnen tippen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat Nintendo zo'n soort RPG opzet, er veel geld en expertise instopt en daardoor consoles verkoopt in the same fashion als de consoles die FF hebben in het assortiment. Helaas is de richting die ze nu opgaan geen hoopgevende op dit content gebied. Ik meen me te herinneren dat er na FFV een samenwerkingsverband was tussen Nintendo en Square om er meer specifieke gameplayelementen in te gooien a la Zelda (puzzles enzo).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb zelf ook veel plezier beleefd aan iedere FF. En de een is wat beter dan de ander of de setting bevalt gewoon wat meer. Maar ze zijn allemaal goed. En wat ik al zei je word wat ouder dus je spelervaring veranderd ook wat gewoon. Maar ik kijk nog steeds met plezier uit naar elk nieuw FF deelWant ik vind FF's nog steeds geweldig mooie games en alleen al voor FF13 koop ik een PS3
![]()
Sony heeft wel een heel groot aandeel van Square-enix. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben dat de meeste FF's alleen op de PS verschijnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waarom maakt Square over het algemeen de echte FF sequels maar voor 1 systeem? Krijgen ze veel geld van Sony ofzo? In de tijd van de SNES was dit geloof ik niet zo en toch maakten ze die ook alleen op de SNES. En waarom is Square-Enix niet al overgenomen? Dr is zoveel geld mee te verdienen als je ze in je pakket hebt.
Volgens mij hadden ze zo rond de 20% van de aandelen van Square die nu dus gefuseerd is, dit biedt toch wel mogelijkheden. Hadden ze echt een dikke vinger in de pap dan waren de FFs op de DS geen realiteit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Sony heeft wel een heel groot aandeel van Square-enix. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben dat de meeste FF's alleen op de PS verschijnen.
Sony was toen wel een van de grootste aandeelhouders van Squaresoft. En je kan FF op de DS nu niet als concurentie zien voor de PS2 of PS3. Verder zijn het ook maar remakes van oudere delen. Daarbij maakt Square-Enix toch ook gewoon games voor andere console/handhelds. Maar waarschijnlijk heeft Sony nog wel zoveel aandeel in Square-Enix dat ze ervoor kunnen zorgen dat de grote FFs toch PS exclusief blijven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze zo rond de 20% van de aandelen van Square die nu dus gefuseerd is, dit biedt toch wel mogelijkheden. Hadden ze echt een dikke vinger in de pap dan waren de FFs op de DS geen realiteit.
t Is wel irritant eigenlijk, FF is zo'n beetje de enigste must have die de PS3 heeft voor mij. Dr zijn ook wel anderen maar bij die kan ik de verleiding wel weerstaan om er een console voor te halen. Ik heb gewoon geen zin meer om honderden euro's neer te tellen voor een console.
Wat ik net ff kon vinden op google was dat Sony 10% aandelen van Square heeft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Sony was toen wel een van de grootste aandeelhouders van Squaresoft. En je kan FF op de DS nu niet als concurentie zien voor de PS2 of PS3. Verder zijn het ook maar remakes van oudere delen. Daarbij maakt Square-Enix toch ook gewoon games voor andere console/handhelds. Maar waarschijnlijk heeft Sony nog wel zoveel aandeel in Square-Enix dat ze ervoor kunnen zorgen dat de grote FFs toch PS exclusief blijven.
10% klopt niet. Ze hebben minimaal 18%.. Sony Corp. announced today that it's purchased an 18.6 % stake in Square Co. Ltd., placing Sony as the second biggest share-holder in the giant software maker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat ik net ff kon vinden op google was dat Sony 10% aandelen van Square heeft.
Ik denk dat square gewoon voor de grote gemene deler gaan
Dat deden ze wel altijd ja. Maar laatste bericht van Square was dat ze nu ook meer voor andere consoles gingen doen. En opzich kun je de PS3 nog niet het grootste platform noemen, ding is niet eens uit. Of Square heeft er nu al alle vertrouwen in dat de PS3 gewoon weer het grootste platform word.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square developt voor het grootste platform, NES, SNES, PSOne, PS2, GBA, DS, etc.
Je moet eigenlijk elke FF gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:30 schreef The.PhantoM het volgende:
lang niet meer op mijn ps2 gespeeld en nu zie ik dit topic voorbij komen en vraag me eigenlijk af of die ff7 voor de ps2 de moeite waard is om in huis te halen? FFX was de 1e FF die ik ooit heb gespeeld en was er helemaal weg van, vandaar dat ik eigenlijk naar nog zo'n game zoek...
En zijn er nog andere FF's die ik moet proberen voor de PS2 (sorry maar ben niet helemaal update meer)
Een spel van bijna 10 jaar oud dat nu nog steeds zo veel gespeeld wordt, is altijd de moeite waard.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:30 schreef The.PhantoM het volgende:
lang niet meer op mijn ps2 gespeeld en nu zie ik dit topic voorbij komen en vraag me eigenlijk af of die ff7 voor de ps2 de moeite waard is om in huis te halen? FFX was de 1e FF die ik ooit heb gespeeld en was er helemaal weg van, vandaar dat ik eigenlijk naar nog zo'n game zoek...
En zijn er nog andere FF's die ik moet proberen voor de PS2 (sorry maar ben niet helemaal update meer)
Dat denk ik dus ook............ !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:04 schreef JimmyJames het volgende:
Oh men, het is lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een game als nu naar FFXII(SotC wellicht?)
Op grafisch vlak ziet het er gewoon onovertroffen uit, en dan de settingde spelduur
Het vechtsysteem
![]()
Ze hebben gewoon alles wat me niet beviel in RPGs eruitgehaald, en alles wat me beviel in andere genres erin gedaan. Dit wordt mogelijk de beste FF sinds nummertje 7.
Minder bekent denk ik zo, omdat alleen deel IV en V in Europa gereleased zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoor in deze topicreeks altijd opvallend weinig over Suikoden.
Zou je wel verwachten in een Final Fantasy topic. Alle RPG's passeren de revue hier, behalve Suikoden.
Heeft dit een reden?
Nou ja komt denk ik ook omdat dit meer een Final fantasy Square-enix topic isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoor in deze topicreeks altijd opvallend weinig over Suikoden.
Zou je wel verwachten in een Final Fantasy topic. Alle RPG's passeren de revue hier, behalve Suikoden.
Heeft dit een reden?
Ik zou deel 4 laten liggen en deel 5 nemen, die was echt goed.. Ook Suikoden Tactics was wel leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden is hier al eens besproken toch? Vond deel 2 echt fantastisch en deel 3 was ook cool..... deel 4 en 5 nog niet aangeraakt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, ik heb besloten om te wachten met FFXII tot de Europese release.Er verschijnen de komende maand gewoon teveel games die ik wil spelen en ik heb het privé te druk om zoveel tijd in één game te steken.
Het spel hing gewoon echt als een donkere wolk boven mijn hoofd. En dat is niet goed. Ik wil nog van Okami genieten. Yakuza spelen en golfen met Tiger Woods.
Ach, en ik wacht nu al zolang. Dan kunnen die paar maanden er ook wel bij.Misschien dat ik dan wel FFIII haal voor in de trein. Anders moet ik dit topic helemaal links laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |