Volgens mij nietquote:Op maandag 25 september 2006 20:05 schreef LadyS het volgende:
Ik vraag me af of amber haar tong ook nog wel eens binnenboord heeft gehad zaterdag![]()
Dezequote:Op maandag 25 september 2006 20:09 schreef jessie het volgende:
PdeHoog leuke foto ook van Bo
Heb jij ook iets van Janneke (dr zusje balletpakje witte rok en staartje)
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 september 2006 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens....mag ik even voorstellen dat ik wacht met het versturen van foto's tot ik a) helemaal klaar ben en b) alles en iedereen heb geidentificeerdDan maak ik net als de vorige keer zipjes met foto's voor iedereen per kind / ouder. Dat maakt mijn leven een stuk aangenamer
Ireth je gaat hem van me krijgen maar ik heb net mijn limiet verbruikt met de foto's van Jambo.quote:Op maandag 25 september 2006 10:39 schreef Ireth het volgende:
Het is net kwartetten, maarre.. mag ik van de volgende mensen, de opgenoemde foto's in groot formaat ontvangen op ireth(apestaartje)ireth.nl
Lois
IMG_5024
ALLESquote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef Githa het volgende:
Ja, die Phoog...
Ga je alles wat je hebt hier neergooien trouwens?
Jij bent nr 2quote:Op maandag 25 september 2006 20:26 schreef jessie het volgende:
En ik de 2e van die 2 van mij op de glijbaan?
Ik heb nog wat van Djulian straksquote:Op maandag 25 september 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Djen nog nergens gezien en Djulian alleen als achtergrond![]()
verder veel mooie foto's gezien!
Ja I know...quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Githa het volgende:
ja maar, ja maar...tex, je kan toch geen foto's weglaten met van die lieve kleine hummeltjes erop![]()
En toch he.... toch zou je hier niet blij mee zijnquote:Op maandag 25 september 2006 20:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja I know...Die fotografen zijn ook veel kritischer, persoonlijk zou ik alle foto's van Noah wel willen hebben al zijn het er 100 en al zijn ze net niet helemaal scherp of niet perfect enzow
Nog niet gezien, maar hij staat hierboven ^^^^^^quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef Githa het volgende:![]()
![]()
![]()
Dít is Jordy
Wel lief dat jullie aan al die verzoekjes van zeurende mama's willen voldoen![]()
Mooi scherp gesteld op de struikenquote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
Jeroens camera ziet er onwijs indrukwekkend uit, tot ik 'm in mijn handen krijg![]()
okay dat is íets erger dan 'net niet scherp'quote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
[..]
En toch he.... toch zou je hier niet blij mee zijn
[afbeelding]
Jeroens camera ziet er onwijs indrukwekkend uit, tot ik 'm in mijn handen krijg![]()
Anquote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef An24 het volgende:
Luitjes,
We spreken het zo af, ik plaats hier en daar een plaatje en als je kind voorbij komt en je wilt hem hebben mail me maar. Anders kom ik er echt niet meer uit![]()
Yes, mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef Yoni het volgende:
Dutchie, heb ik jou de goede baby gemaild?
quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnRelax
Haal even adem.... in....uit....in....uit
Ik weet niet of je foto's van mij en Cas hebt, maar ik was dus degene met de rode wandelwagen en dat gruwelijk mooie lieve babietjequote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef An24 het volgende:
Luitjes,
We spreken het zo af, ik plaats hier en daar een plaatje en als je kind voorbij komt en je wilt hem hebben mail me maar. Anders kom ik er echt niet meer uit![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Lois het volgende:
Wordt het je teveel An al die trotse hebberige moeders?![]()
Rustig aan hoor, ze bijten niet![]()
Dutchie, was jij nou degene met de wandelwagen waar opeens twee fotografen boven hingenquote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je foto's van mij en Cas hebt, maar ik was dus degene met de rode wandelwagen en dat gruwelijk mooie lieve babietje. En die een stukje moest gaan lopen om hem stil te krijgen.
We zaten op dat felblauwe kleedje van Lishe.
Maar van mij mag je mailen, liever niet hier.
Jah, ik heb je al gemaildquote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef sjak het volgende:
Heeft misschien een andere fotograaf ook mijn baby op de plaat gezet? (zie sig)
jij ook, jammer dat je er niet was je moet de volgende meet gewoon komen hoorquote:
doe ikquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij ook, jammer dat je er niet was je moet de volgende meet gewoon komen hoor![]()
Ik probeer dus tussen de MySQL-errors door te postenquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef dutchie het volgende:
PdeHoog, ja dat was ik.Heb je daar toevallig ook een foto van? Lijkt me erg grappig. (als ik erop sta per mail dan, anders mag ie hier wel staan)
Er waren ook zoveel mensen!quote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef dutchie het volgende:
Ik heb een aantal mensen niet gesproken, gewoon niet aan toegekomen. Maar ik heb jullie wel gezien hoor Anitra en Evenstar. En jullie kinderen ook.
Wat lijkt Djen op jou Anitra.
Wat doe je met me?quote:Op maandag 25 september 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer dus tussen de MySQL-errors door te postenJe hebt hem al per mail, maar als-ie hier mag.....
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 september 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer dus tussen de MySQL-errors door te postenJe hebt hem al per mail, maar als-ie hier mag.....
[afbeelding]
He mijn stuiterbal!quote:
Ik heb je gemaild.quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Tazz het volgende:
Jambo, wat is je mail adres, heb een een foto van/voor je.
Mail anders naar dolfjansen (AT) gmail. com
Ja, mijn mail blijft ergens hangen volgens mij. Heb nog niks. Check nog een keertje, ff wachten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dutchie, je hebt mail via je fok-account. Zou je ff willen kijken![]()
Mijn mail ook?quote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja, mijn mail blijft ergens hangen volgens mij. Heb nog niks. Check nog een keertje, ff wachten.
Heb nog niks en ik moet voeden. Komt morgen oke?
En ze heeft helemaal gelijk, jij bent zo'n lieve mamaquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef Lois het volgende:
Nouhou Ireth, ik bloos ervan, jeutje..... *helemaal stil is*
Doe rustig aanquote:Op maandag 25 september 2006 22:10 schreef dutchie het volgende:
Heb nog niks en ik moet voeden. Komt morgen oke?
Ah, prio service..quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef dutchie het volgende:
Tazz van jou heb ik net binnen. Thanks!
Jaquote:
Tja, hier in het oosten is het internet nog snel..quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Tazz het volgende:
OUD meet of FOT meet...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die merken er weinig van als ze zo aan het spelen zijn hoorquote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eigenlijk best medelijden met al die koters als ik die foto's zo zie![]()
Ik heb Jordy een aantal keer, maar ik was elke keer te langzaamquote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Githa het volgende:
Jordy ook Ireth, ik denk dat die te actief zijn geweest...
FOT in actiequote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Tazz het volgende:
OUD meet of FOT meet...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
P het is je gelukt lachend op de foto te krijgen![]()
ja ik wilde ook al zeggen, die heb ik toch regelmatig voorbij zien komen. schanulleke & belana hadden volgens mij hele mooie jordy'tjes. (en noah is door nog veel meer verschillende toestellen vastgelegd volgens mijquote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik heb Jordy zeker in het vorige topic wel heel vaak gezien. Hij viel me echt op samen met Noah.
Echt twee van die ondeugende koppies.
Dank je welquote:
Dat ben ikquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef jessie het volgende:
Als het goed is heeft er nog iemand ergens een foto van 3 meiden (Janneke Bo en Chiara) op de glijbaan op de foto. Is die gelukt?
Ik bedoelde ook eigenlijk van de FOt'ersquote:Op maandag 25 september 2006 22:45 schreef bixister het volgende:
[..]
ja ik wilde ook al zeggen, die heb ik toch regelmatig voorbij zien komen. schanulleke & belana hadden volgens mij hele mooie jordy'tjes. (en noah is door nog veel meer verschillende toestellen vastgelegd volgens mij)
Dat zou deze dus moeten zijnquote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ben ikIk zal even kijken of ik die nog kan vinden
Ik denk dat het grote probleem is dat we met vier man waren en niet overal achteraan zijn gehold. Ik denk dat we van een boel kids wel foto's hebben, maar mogelijk niet van allemaalquote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk van de FOt'ersverder zijn er idd hele mooie plaatsjes geschoten van Jordy....
Schanulleke en Anitra hadden heeeeeeele leukeO+O+ verder weet ik even niet wie wat heeft geschoten.
Totdat je hersteld was tochquote:
Ik snap ook niet hoe jullie dat al die tijd volhoudenquote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef Githa het volgende:
Het is ook niet te overzien PdeHoog... hoeveel zouden er zijn geweest, 20 ofzo?
20 van die huppelende, rennende, kruipende en spelende kindjes![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef jessie het volgende:
Je weet nu welke van mij zijn he.
De aandacht werd mooi afgeleid door die speeltuin denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
PdeHoog ik ga dat zeker eens doen. Een paar mooie portretjes vind ik wel super. Maar wat ik nu heel fijn vond is dat de kinderen (de mijne in ieder geval) het echt niet door hadden. Als ik een foto wil maken worden ze boos en roepen ga weg met dat ding. Dan komen jullie met die grote apparaten die ik juist heel eng vind en denk wehhhh eng geen praatje mee maken, weg wezen. En die kinderen..... hebben niks door en spelen gewoon verder
Uhm.....ik start de software nog een keertje opquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef Ireth het volgende:
PdeHoog, als het goed is had jij mijn stuiterbal ook in de speeltuin? Bij de glijbaan?
piet merkte dat volgens mij wel hoor, die ging meteen niet meer van de glijbaan toen die horde telelenzen ervoor ging liggen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
Maar wat ik nu heel fijn vond is dat de kinderen (de mijne in ieder geval) het echt niet door hadden.
*spontaan in broek piest van het lachen*quote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef Githa het volgende:
De volgende keer as teddybeer verkleed PdeHoog![]()
Helaas...was ik nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef Ireth het volgende:
PdeHoog, als het goed is had jij mijn stuiterbal ook in de speeltuin? Bij de glijbaan?
welke?quote:Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef Githa het volgende:
Ireth je quote mijn spelfouten die ik nognet kon verstoppen![]()
Dat wil je echt niet zien hoorquote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef Githa het volgende:
De volgende keer als teddybeer verkleed PdeHoog![]()
nah, als ie scherp genoeg is zie ik um vanzelf wel een keer langskomenquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...was ik nietBen zelfs door mijn weggegooide foto's heengegaan, maar helaas..... Denk dat het HM2 is geweest
Denk het welquote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef Ireth het volgende:
nah, als ie scherp genoeg is zie ik um vanzelf wel een keer langskomen
quote:
ok, done.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:34 schreef Vicky het volgende:
Belaan, stuur ze maar naar vicky.bouwer@gmail.com
ik heb 2, 5, 7, 10
dat had ik al gedaan githa, maar tiscali vind dat je te veel krijgtquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:54 schreef Githa het volgende:
Belana, ik heb er nog niet eentje van je gehadalleen de vraag of het wel in mijn postvak gaat passen, maar je mag ze sturen naar githavandongen@tiscali.nl
quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaWas er ook blij mee
Hoewel het wel humoristisch was om te zien hoe jij gek deed
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:07 schreef Belana het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan githa, maar tiscali vind dat je te veel krijgtheb je geen gmail account toevallig?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:36 schreef dutchie het volgende:
Pdehoog! You've got mail.
het waren 10 mailtjes in totaal, ik had ze genummerd in het subject, dus je kan zien wat je mist eventueel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:23 schreef Githa het volgende:
Ik heb ze ontvangen Belana en dat rar ga ik ff uitzoekendank je!
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Yoni het volgende:
Vergeet ik toch zomaar deze te posten
[afbeelding]
ja, vanmorgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:10 schreef Noli. het volgende:
Belana had je de grote versies ook al naar mij geprobeerd te sturen?
ja, zijn wel verstuurd, laten we het nog even afwachten, want die mailservers van ons zijn wat oververhit denk ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:52 schreef Githa het volgende:
Belana, ik heb alleen map 1,2,3,4,5 en 10 aangekregenhad jij 6,7,8 en 9 wel gestuurd ?
Wat een gedoe hé...
geopend heb ik ze nog niet, laat ik John wel doen vanavonddus kan ook niet zeggen of ze goed zijn.
Leuk he zijn zequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:01 schreef Anitra het volgende:
Yoni die laatste 2 van Djulian in het water en Bar met Djulian zijn super!
Nee, dat zou ik helemaal niet erg vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef Lishe het volgende:
Yoni, je hebt echt hele mooie foto's van mijn dochter gemaakt. Dankjewel! Wil je grote versie's naar mij mailen? liesjelat[apenstaart]hotmail.com. Die met die steentjes...Zou je het erg vinden als we die eventueel gebruiken als verhuisbericht?
(En REESE, dankjewel... Ik moest helemaal blozen van je berichtje, wat omschrijf je dat mooi!)
Ik heb je mailtje gezien (en dat van een aantal anderen ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:45 schreef Vicky het volgende:
Yoni, ik had je al een mailtje gestuurd..
Buurvrouw_Rietman, mag ik jullie emailadres?
Ik wacht met spanningquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb je mailtje gezien (en dat van een aantal anderen ook) Ik maak eerst even alles af en dan krijgt iedere ouder in 1 keer alle foto's waar zijn/haar kind opstaat (of kinderen in sommige gevallen).
Ik hoop vanavond een heel eind te kunnen komen
Tuurlijk mag dat: lauraenbjorn(staartje van een aap)planet.nlquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:45 schreef Vicky het volgende:
Yoni, ik had je al een mailtje gestuurd..
Buurvrouw_Rietman, mag ik jullie emailadres?
foto's zijn onderwegquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat: lauraenbjorn(staartje van een aap)planet.nl
Ik zag het, de mailbox is bijna volquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
foto's zijn onderweg
hmm krijg er eentje terug, jullie zijn ook over je quota...
Helaas niet op mijn werk...quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:40 schreef Vicky het volgende:
hihi
Fuente, geef maar een gil alsie kan...
als je msn hebt... mijne staat in profiel
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:03 schreef Rottdog het volgende:
Githa vergeet je niet je tiscalie adres weg te halen, je bent zo op te zoeken.![]()
Er kan wel 50 mb in. Da's normaal voldoendequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:23 schreef Belana het volgende:
al die mailboxen die over hun nek gaan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:27 schreef Githa het volgende:
Belana, deze foto was van jou hé?... ik heb hem even uitgeknipt, ik vind hem zóóóóóó lief![]()
gelukkig hebben we er 2! en inmiddels gaat mahre "vreemd"met beerquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef Githa het volgende:
Nee, niet gevonden leentje....wat jammer zeg! Ik hoop dat hij nog ergens opduikt.
Graag gedaan, Ohw en ik hou me aanbevolenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef Jelief het volgende:
Ow An, die foto van Emma! Dit topic was aan het laden en ze was de eerste die tevoorschijn kwam![]()
![]()
Alle foto's van Emma mogen overigens naar michiel.delugt apenstaart gmail.com mijn eigen mail kan het niet zo aan geloof ik.
Tazz ik heb twee keer foto 16 en 17 van je gekregen.
Ik ga ook een keer een fotter vragen om een seriete doen van Emma, eveneen mooie gelegenheid bedenken...
Naast die koffiefabriek woon ik dus! En dat is waar Suus op de foto is geweest met Erik van der Hof, tijdens de open dag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Ik wilde nog steeds het volgende posten maar vergat het steeds:
Ik heb het eerste uur zoekend rondgebracht in het park, rondkijkend waar die heerlijke koffiegeur nou vandaan kwam. Gelukkig hielp BE me uit de droom, het was niet van een koffiekioskje waar je het zou kunnen kopen maar van de fabriek vlakbij.
Eva, die heel erg met geuren bezig is de laatste tijd, hoorde ik ook steeds in zichzelf mompelen "koffie, koffie, koffie".
Vlak daarna ging het hele park geuren naar geroosterd brood, wat mijn rammelende maag niet kon waarderen. Eva was er ook helemaal van in de war, die vroeg maar steeds of ze ook een tosti mocht.
Weet je wel zeker dat het niet de geur van Hysterische moeders was die achter kinderen aan renden om voor de camera's te deponeren???quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zweer je......het was de geur van poffertjes![]()
Ik heb ook een tijdje naast deze fabriek gewoond en die lekkere koffielucht was al heel snel misselijkmakende koffielucht. En nog erger was het als er een weee chocoladelucht hingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naast die koffiefabriek woon ik dus! En dat is waar Suus op de foto is geweest met Erik van der Hof, tijdens de open dag.
Die broodgeur komt trouwens van het industrieterrein af, achte de spoorlijn, zit de hoofdbakkerij van Bakker Boonzaaijer![]()
Nope, maar dan was het vroeger koffie én soja wat samen vermengt was (sojafabriek staat een paar honderd meter verderop, en dat stond wel als de neten....quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje naast deze fabriek gewoond en die lekkere koffielucht was al heel snel misselijkmakende koffielucht. En nog erger was het als er een weee chocoladelucht hing![]()
![]()
Heb jij daar geen last van Ireth?
Pdehoog, this is my precious. Die zou ik wel graag in het groot willen op de mail.quote:Op maandag 25 september 2006 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Foto is al gemailed.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
Pdehoog, this is my precious. Die zou ik wel graag in het groot willen op de mail.
Heb je net gemailed over die andere foto. Zijn Sjak en Jetske.
Thanks!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef Yoni het volgende:
LadyS, Vicky, Evenstar, Anitra, Jelief, Cattie en Githa hebben alvast mail van mij![]()
Je staat op busyquote:
Dan moeten we dit deel maar heel snel vol kletsen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben ook weer aan het spitten in mijn fotobakje voor nog een leuke foto of 5... voor het volgende topic deel...![]()
Goed idee, want oeh wat een mooie foto's van allemaal heerlijke kindjes! Ik wil er meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef Jambo het volgende:
[..]
Dan moeten we dit deel maar heel snel vol kletsen.![]()
Thnx!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef Vicky het volgende:
yoni, staat hierboven bij buurvrouw_rietman
[..]
Ik hoop dat het een toffe afdruk wordtquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:57 schreef Jambo het volgende:
Leuke compilatie PdeHoog. En precies de foto van Melvin die bij mij favoriet is om op canvas af te laten drukken.
Krijg weer melding dat je mailbox vol zit..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef Jelief het volgende:
Tazz ik heb twee keer foto 16 en 17 van je gekregen.
Hoop ik ook, dan krijgt hij een mooi plekkie boven de bank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een toffe afdruk wordt
Misschien eerst ff op papier af laten drukkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef Jambo het volgende:
[..]
Hoop ik ook, dan krijgt hij een mooi plekkie boven de bank.![]()
nog niet vol?![]()
Bedankt voor de tip. Zal ik doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien eerst ff op papier af laten drukkenDenk dat-ie 20x30 moet kunnen halen, maar groter durf ik niet te zeggen
Of misschien verkeerde adres? Ik heb 'm naar een hotmailaccount gestuurdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef Lishe het volgende:
Yoni, ik heb niks ontvangen. Kan het zijn dat het gewoon een tijdje 'onderweg" is? In ieder geval, ik vind dat je mooie foto's maakt en superbedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |