Volgens mij nietquote:Op maandag 25 september 2006 20:05 schreef LadyS het volgende:
Ik vraag me af of amber haar tong ook nog wel eens binnenboord heeft gehad zaterdag![]()
Dezequote:Op maandag 25 september 2006 20:09 schreef jessie het volgende:
PdeHoog leuke foto ook van Bo
Heb jij ook iets van Janneke (dr zusje balletpakje witte rok en staartje)
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 september 2006 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens....mag ik even voorstellen dat ik wacht met het versturen van foto's tot ik a) helemaal klaar ben en b) alles en iedereen heb geidentificeerdDan maak ik net als de vorige keer zipjes met foto's voor iedereen per kind / ouder. Dat maakt mijn leven een stuk aangenamer
Ireth je gaat hem van me krijgen maar ik heb net mijn limiet verbruikt met de foto's van Jambo.quote:Op maandag 25 september 2006 10:39 schreef Ireth het volgende:
Het is net kwartetten, maarre.. mag ik van de volgende mensen, de opgenoemde foto's in groot formaat ontvangen op ireth(apestaartje)ireth.nl
Lois
IMG_5024
ALLESquote:Op maandag 25 september 2006 20:24 schreef Githa het volgende:
Ja, die Phoog...
Ga je alles wat je hebt hier neergooien trouwens?
Jij bent nr 2quote:Op maandag 25 september 2006 20:26 schreef jessie het volgende:
En ik de 2e van die 2 van mij op de glijbaan?
Ik heb nog wat van Djulian straksquote:Op maandag 25 september 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Djen nog nergens gezien en Djulian alleen als achtergrond![]()
verder veel mooie foto's gezien!
Ja I know...quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef Githa het volgende:
ja maar, ja maar...tex, je kan toch geen foto's weglaten met van die lieve kleine hummeltjes erop![]()
En toch he.... toch zou je hier niet blij mee zijnquote:Op maandag 25 september 2006 20:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja I know...Die fotografen zijn ook veel kritischer, persoonlijk zou ik alle foto's van Noah wel willen hebben al zijn het er 100 en al zijn ze net niet helemaal scherp of niet perfect enzow
Nog niet gezien, maar hij staat hierboven ^^^^^^quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef Githa het volgende:![]()
![]()
![]()
Dít is Jordy
Wel lief dat jullie aan al die verzoekjes van zeurende mama's willen voldoen![]()
Mooi scherp gesteld op de struikenquote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
Jeroens camera ziet er onwijs indrukwekkend uit, tot ik 'm in mijn handen krijg![]()
okay dat is íets erger dan 'net niet scherp'quote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
[..]
En toch he.... toch zou je hier niet blij mee zijn
[afbeelding]
Jeroens camera ziet er onwijs indrukwekkend uit, tot ik 'm in mijn handen krijg![]()
Anquote:Op maandag 25 september 2006 21:10 schreef An24 het volgende:
Luitjes,
We spreken het zo af, ik plaats hier en daar een plaatje en als je kind voorbij komt en je wilt hem hebben mail me maar. Anders kom ik er echt niet meer uit![]()
Yes, mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef Yoni het volgende:
Dutchie, heb ik jou de goede baby gemaild?
quote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnRelax
Haal even adem.... in....uit....in....uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |