Nee.quote:Op maandag 25 september 2006 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
Komt er nog iets over dat weerforum waar ineens niks meer over zegt word?
Niet goed?quote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef dennistd het volgende:
Ik luister, maar niet om het onderwerp....
quote:Op maandag 25 september 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Welkom terug Nolius.
Zal het het niveau van vorige week overtreffen?quote:
niet zo interessant.quote:
Ja, hoi. Heb er weer zin anquote:Op maandag 25 september 2006 18:55 schreef remlof het volgende:
ah nolius is terug!
Haal die meat van aankomende Vrijdag ff aan!quote:
Met je broek aan?quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit er bij wijze van spreken nś al weer klaar voor.
Gokje voor de stelling van Blinquiequote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit er bij wijze van spreken nś al weer klaar voor.
Fraubitch wil vast weer skypenquote:Op maandag 25 september 2006 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haal die meat van aankomende Vrijdag ff aan!![]()
Bedoelt hij niet Beterbed?quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef remlof het volgende:
Misschien kunnen jullie HeatWave helpen in de uitzending?
[GEZ] lekker wijf om gratis met HW naar Disturbed te gaan
Ik luister nietquote:Op maandag 25 september 2006 16:42 schreef Nolius het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET AAC+ TE LUISTEREN
Tja, alles gebeurt in PUB, ben je daar nog niet achterquote:Op maandag 25 september 2006 20:23 schreef Jimbo het volgende:
Word dr hier nog wel geneukt want op de IRC is het maar dood
wat die gare fries zegt!quote:Op maandag 25 september 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks mis met The Doors, stelletje paupers!
idd doors ruleren!quote:Op maandag 25 september 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks mis met The Doors, stelletje paupers!
VEEG ME OPquote:Op maandag 25 september 2006 20:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, alles gebeurt in PUB, ben je daar nog niet achter![]()
quote:
We worden als stemmers gewoon genegeerdquote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij straks meezingen met The Doors?
Ze ondermijnen ons gezag als luisteraarquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We worden als stemmers gewoon genegeerd.
ja waar blijven de doors?quote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We worden als stemmers gewoon genegeerd.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
Even allemaal op Radiohead - Pyramid Song stemmen, dan ga ik m'n tieten posten
je beerboobs?quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
Even allemaal op Radiohead - Pyramid Song stemmen, dan ga ik m'n tieten posten
Limburger zeker.. jullie en je mijnen ookquote:
quote:
nee, met dezequote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij straks meezingen met The Doors?
ken jij russisch?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van als je The Doors niet draait, dan weigert Gerard Ekdom gewoon in de uitzending te komen!
Ja, gaaf nummerquote:
Niks saai, leuk gesprek!quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef -skippybal- het volgende:
Blabla, saai zeg
welkom terugquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef sararaats het volgende:
ik mag weer
en het gaat heel goed met me
Welkom terugquote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef sararaats het volgende:
ik mag weer
en het gaat heel goed met me
Ja, zowel Gerard Ekdom als Gerard Jolingquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. of je hem al wel eens gefilmd heb ??
Ahh okquote:Op maandag 25 september 2006 21:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zowel Gerard Ekdom als Gerard Joling![]()
Laatste stuk weer wel, eerste stuk was wel vond ik hoor..quote:
Johquote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahh okhij kent je niet als Sunchaser
Neequote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik had t idee dat het er allang al was
Neinquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:
ligt fokradio eruit?
Maar de streams lopen toch via andere servers?quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:
De server op www.actionradio.nl doet er te lang over om te antwoorden.
http://icecast.netmastering.nl/highquote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.actionradio.nl/listen.asx wil ook niet bij mij
En de AAC?quote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.actionradio.nl/listen.asx wil ook niet bij mij
Uhuhquote:Op maandag 25 september 2006 21:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Joh
Dit is t betreffende filmpje trouwens.
welkomquote:
Goedquote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef sararaats het volgende:
zeg Nolius, hoe was je vakantie?
Om dat blije gedoe met die burgemeesters met die foute muziek op de achtergrondquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Om dat blije gedoe met die burgemeesters met die foute muziek op de achtergrond![]()
Zij gaat doodquote:
De OP klopt best wel uiteindelijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef donnahvh het volgende:
whehe nou weet ik nog niet waar t over ging![]()
ow ja de bekende djquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
De OP klopt best wel uiteindelijk
Er valt op dit moment ook weinig te horen inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik luister niet.!
Hehe, nee ik was gister vrij druk dus heb de uitzending even gemist. Eigenlijk een schande natuurlijk omdat ik er 3weken heb gezeten. Maar goed t was een aardige uitzending dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er valt op dit moment ook weinig te horen inderdaad
Althans, wel muziek natuurlijk![]()
Ah, we hebben een band.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:50 schreef Q. het volgende:
Leuk, ik luister niet.
DJ Freequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, wacht, nu moet ik het laaste uur natuurlijk terugluisteren. En straks The Doors even aanvragen op action radio. De DJ die er nu zit draait mijn plaatjes wel op tijd
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, wacht, nu moet ik het laaste uur natuurlijk terugluisteren. En straks The Doors even aanvragen op action radio. De DJ die er nu zit draait mijn plaatjes wel op tijd
Eens luisterenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:26 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is weer terug te luisteren op http://radio.fok.nl
Dj Free?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangen
Ik dnek dat ie het te druk heeft daarvoor. Hij klust ook bij op Sky Radio namelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangen
Nee, dan zouden we onze Arno en Martijn toch gaan missen...
En daar heb je als dj behoorlijk wat werkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat ie het te druk heeft daarvoor. Hij klust ook bij op Sky Radio namelijk
Echt welquote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond trouwens Martijn solo. ook leuk
Bel ff naar RedBus om te zeggen dat ze de stroomvoorziening met rust laten dan!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
geef eens aan de websitenerds van action radio door dat ze de site moeten fixen, ik wil stemmen
En niet telkens Nederlndsatalige zut achter lekaar horen
Stap dan over op http://www.kratjebierhosting.nlquote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Bel ff naar RedBus om te zeggen dat ze de stroomvoorziening met rust laten dan!
Redbus down!
Die voorwaardenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stap dan over op http://www.kratjebierhosting.nl
Hoezo kunnen we begrijpen dat t druk is op Redbusquote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Nolius het volgende:
zoals je kunt begrijpen.
Een server die even geen stroom krijgt, pleurt eruit. En ze starten niet allemaal vanzelf weer op. Dus al die mensen die daar een server hebben willen er naar binnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo kunnen we begrijpen dat t druk is op Redbus![]()
Heeft hij The Doors inmiddels al gedraaid?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond trouwens Martijn solo. ook leuk
Vrouwlief was tot een paar minuten geleden aan het luisteren, en voor haar is Gorillaz gedraaid.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heeft hij The Doors inmiddels al gedraaid?
Da's dan weer aardigquote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrouwlief was tot een paar minuten geleden aan het luisteren, en voor haar is Gorillaz gedraaid.
Jupsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |