Ik dnek dat ie het te druk heeft daarvoor. Hij klust ook bij op Sky Radio namelijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangen
Nee, dan zouden we onze Arno en Martijn toch gaan missen...
En daar heb je als dj behoorlijk wat werkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat ie het te druk heeft daarvoor. Hij klust ook bij op Sky Radio namelijk
Echt welquote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond trouwens Martijn solo. ook leuk
Bel ff naar RedBus om te zeggen dat ze de stroomvoorziening met rust laten dan!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
geef eens aan de websitenerds van action radio door dat ze de site moeten fixen, ik wil stemmen
En niet telkens Nederlndsatalige zut achter lekaar horen
Stap dan over op http://www.kratjebierhosting.nlquote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Bel ff naar RedBus om te zeggen dat ze de stroomvoorziening met rust laten dan!
Redbus down!
Die voorwaardenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stap dan over op http://www.kratjebierhosting.nl
Hoezo kunnen we begrijpen dat t druk is op Redbusquote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Nolius het volgende:
zoals je kunt begrijpen.
Een server die even geen stroom krijgt, pleurt eruit. En ze starten niet allemaal vanzelf weer op. Dus al die mensen die daar een server hebben willen er naar binnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo kunnen we begrijpen dat t druk is op Redbus![]()
Heeft hij The Doors inmiddels al gedraaid?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond trouwens Martijn solo. ook leuk
Vrouwlief was tot een paar minuten geleden aan het luisteren, en voor haar is Gorillaz gedraaid.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heeft hij The Doors inmiddels al gedraaid?
Da's dan weer aardigquote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrouwlief was tot een paar minuten geleden aan het luisteren, en voor haar is Gorillaz gedraaid.
Jupsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |