Zij gaat doodquote:
De OP klopt best wel uiteindelijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef donnahvh het volgende:
whehe nou weet ik nog niet waar t over ging![]()
ow ja de bekende djquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
De OP klopt best wel uiteindelijk
Er valt op dit moment ook weinig te horen inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik luister niet.!
Hehe, nee ik was gister vrij druk dus heb de uitzending even gemist. Eigenlijk een schande natuurlijk omdat ik er 3weken heb gezeten. Maar goed t was een aardige uitzending dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er valt op dit moment ook weinig te horen inderdaad
Althans, wel muziek natuurlijk![]()
Ah, we hebben een band.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:50 schreef Q. het volgende:
Leuk, ik luister niet.
DJ Freequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, wacht, nu moet ik het laaste uur natuurlijk terugluisteren. En straks The Doors even aanvragen op action radio. De DJ die er nu zit draait mijn plaatjes wel op tijd
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, wacht, nu moet ik het laaste uur natuurlijk terugluisteren. En straks The Doors even aanvragen op action radio. De DJ die er nu zit draait mijn plaatjes wel op tijd
Eens luisterenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:26 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is weer terug te luisteren op http://radio.fok.nl
Dj Free?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien dat hij de huidige DJ's van FOK!radio kan vervangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |