Bestaat dat??quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
EBOLA-AMOUBE STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!![]()
![]()
![]()
Stoer hey!quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik loop voor mijn studie bestuurskunde al enige weken stage bij een bedrijf in
een dorpje nabij Roosendaal.
Ik moet daar het bedrijf juridisch onderzoeken e.d.
Dat is nou het hele punt, ik heb dus geen lelijke rotsmoel!quote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stoer hey!
Met je lelijke rotsmoel!![]()
Link?quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat is nou het hele punt, ik heb dus geen lelijke rotsmoel!
Ik heb een adonis-gezicht!![]()
Ik heb hier al eerder een foto gepost dus iedereen kan het bewijs daarvoor bekijken!![]()
Klopt, dat ben ik dus niet, maar inmiddels is de woede ver gezakt, maar goed...quote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Je klinkt als een opgefuckte buitenlander die in zijn eer is aangetast..........
TS moet niet zo leluk posten!quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef DeTolk het volgende:
Als stagiair ben je gedoemd om in de zeik te worden genomen. Het is je lot
Agossie, Ben je eindelijk van de jeugdpuistjes af?quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder een foto gepost dus iedereen kan het bewijs daarvoor bekijken!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef M42 het volgende:
LOL, ik moet wel een beetje stiekem lachen over dit bericht.
Maar je weet toch dat meestal in magazijnen alleen maar eencelligen werken... heb vroeger ook helaas te vaak gewerkt als magazijnmedewerker tijdens vakantiebaantjes.
Alleen maar domme praat over tiet, kut en echt bullshit wat niet te volgen is wanneer je een IQ hoger dan 1 hebt. En dat dan de hele dag lang en elke dag weer hetzelfde![]()
Die foto is helaas op verzoek van de dierenbescherming en greenpeace verwijderd, iets met apen en beschermde diersoort oidquote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Met de meeste van die stakkers hoef ik dus niet samen te werken.quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef Deetch het volgende:
Sukkel, probeer jij nog maar eens wat voor elkaar te krijgen op je stage. Vergeet niet dat jij met die mensen moet samenwerken voor een goed afronden van je stage.
Die gasten lopen gewoon gein met je uit te vreten. Dat is het lot van elke stagiair. Als je ook nog uit de hoogte gaat doen omdat jij "studeert" moet je je de ogen uit je kop schamen.
Het is geen grap, die vent was gewoon zo dom dat ie het serieus meende!quote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je snapte die grap ook niet he jij bent gewoon 1 cellig
Dit incident heeft net plaatsgevonden, in de middagpauze.quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hihi, leuk hè, iets posten.
Je bent jaloers hè blaataap!quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Die foto is helaas op verzoek van de dierenbescherming en greenpeace verwijderd, iets met apen en beschermde diersoort oid
Nee lul wat kijk je lelijk = is er iets bevalt het je niet ? je snapt totaal niet wat hij bedoeldequote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het is geen grap, die vent was gewoon zo dom dat ie het serieus meende!
(Dat is op zich ook wel tragisch maar goed...)
Die heb ik nooit gehad dwaas.quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Agossie, Ben je eindelijk van de jeugdpuistjes af?
Jaja, zelfkennis is nooit weg.quote:Op maandag 25 september 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben ook magazijnmederwerker, en ik lach ook om mensen met een raar hoofd
Hoef je dan niet iets juridisch te gaan doen ipv te fokken in de baas zn tijd?quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dit incident heeft net plaatsgevonden, in de middagpauze.
Dan geloof je het niet, interesseert me geen biet.
Ik maak ze niet belachelijk, ongelofelijke oetlul, enkelen van hen maken MIJ belachelijk!quote:Op maandag 25 september 2006 15:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoop dat ze met je meekijken, en zien dat jij tijdens stagetijd ligt te Fok!, en daar medewerkers belachelijk loopt te maken.
Nee je maakt je zelf belachelijkquote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik maak ze niet belachelijk, ongelofelijke oetlul, enkelen van hen maken MIJ belachelijk!
Ze kijken overigens niet mee hehe!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik maak ze niet belachelijk, ongelofelijke oetlul
quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
Dan ineens trekt de lompe boerige 1-hersencellige 56-jarige magazijnmedewerker
van het bedrijf (die normaal geen woord zegt) ineens z'n bek open:
"Jaoo maoor da lig aan z'n uiterlijk heee, huhuh, dan lig aan z'n uiterlijk!"
Ik denk bij mezelf: "HOU JE VERDOMDE TERINGSMOEL MAN HEB JE JE EIGEN
LELIJKE GRIJZE KUTASPERGERHOOFD WEL EENS GEZIEN OF NIET!?!"![]()
![]()
![]()
Lees beter verdomde randdebiel!quote:Op maandag 25 september 2006 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee lul wat kijk je lelijk = is er iets bevalt het je niet ? je snapt totaal niet wat hij bedoelde
Schommelquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef DeTolk het volgende:
boom, touw....
een WANNABE bestuurskundige ook nog..quote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsjadat zou ik ook doen, een bestuurskundige.
Hij kijkt me aan met z'n domme boerengezicht en zegt ineens: 'wa kaikte leluk?'quote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Lees beter verdomde randdebiel!![]()
Die uitdrukking ken ik ook wel amoebe, maar het gaat erom wat de magazijnmedewerker zei!
Die snapte die uitdrukking blijkbaar niet!![]()
Lezen is moeilijk hè!?!![]()
Tja, hij studeert dan ook bestuurskunde..quote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef BrauN het volgende:
Fag!
Ik moet wel om m'n stagebeoordeling denken hè kontenbonkert!quote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef BrauN het volgende:
Je denkt bij jezelf dat ie z'n rotsmoel moet houden.
Wat een homo ben je dan. Een vent met een beetje ballen zegt wat ie denkt. Fag!
wil je dat nooit meer zeggen belhamelquote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik moet wel om stagebeoordeling denken hè kontenbonkert!![]()
Scheld 'm nou niet uit voor 'belhamel'!quote:Op maandag 25 september 2006 15:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wil je dat nooit meer zeggen belhamel
Whahahaha geweldig!!!quote:Op maandag 25 september 2006 15:37 schreef jpg97 het volgende:
Magazijnmedewerkers
Dat zijn altijd van die tokkies die het liefst alle kermissen van NL afgaan en naar bierfeesten gaan, en het enige waar ze over kunnen praten zijn auto's, voetbal, tieten en kont.
Stel ze 1 vraag over de politiek en dan reageren ze met: " Zél ik ow es efkes op owe bakkus sloan, met owen voelen pollentiek! "
Hun lievelingszender is SBS6en ze kijken graag naar het darten.
Uit eten doen ze alleen bij Ad Patat of Piet Friet ( en als het een heeele speciale gelegenheid is bij "de" McDonalds.
Kortom: magazijnmedewerkers
quote:Op maandag 25 september 2006 15:37 schreef jpg97 het volgende:
Magazijnmedewerkers
Dat zijn altijd van die tokkies die het liefst alle kermissen van NL afgaan en naar bierfeesten gaan, en het enige waar ze over kunnen praten zijn auto's, voetbal, tieten en kont.
Stel ze 1 vraag over de politiek en dan reageren ze met: " Zél ik ow es efkes op owe bakkus sloan, met owen voelen pollentiek! "
Hun lievelingszender is SBS6en ze kijken graag naar het darten.
Uit eten doen ze alleen bij Ad Patat of Piet Friet ( en als het een heeele speciale gelegenheid is bij "de" McDonalds.
Kortom: magazijnmedewerkers
quote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, hij studeert dan ook bestuurskunde..![]()
![]()
Nee, wat dat betreft zijn wij, emballagemedewerkers, een stúk geraffineerder.quote:Op maandag 25 september 2006 15:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig!!!![]()
Een zeer treffende omschrijving van die magazijnman op m'n stagebedrijf!![]()
![]()
![]()
gefixtquote:Op maandag 25 september 2006 16:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe mijn lemming heeft meer vieuws als jouw topic een omhooggevallenkutstudent is toch intressanter als een magazijnmedewerker
ja dan kan hij z'n baan wel vergetenquote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef BrauN het volgende:
Je denkt bij jezelf dat ie z'n rotsmoel moet houden.
Wat een homo ben je dan. Een vent met een beetje ballen zegt wat ie denkt. Fag!
In elke post die ik tot nu toe van je gelezen heb in dit topic loop je iedereen verrot te schelden...quote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Lees beter verdomde randdebiel!![]()
Die uitdrukking ken ik ook wel amoebe, maar het gaat erom wat de magazijnmedewerker zei!
Die snapte die uitdrukking blijkbaar niet!![]()
Lezen is moeilijk hè!?!![]()
iddquote:Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef postmortum het volgende:
in feite ben je gewoon gedist door een palletsorteerder en het hoofd pallets sorteren![]()
en je hapt ook nogquote:Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef postmortum het volgende:
in feite ben je gewoon gedist door een palletsorteerder en het hoofd pallets sorteren![]()
Ja, daar zullen die magazijnheren vast invloed op hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik moet wel om m'n stagebeoordeling denken hè kontenbonkert!![]()
sinds wanneer pipo? niet echt een gezonde instelling van je , net als die beiroetplatbombardeervlagavatar van je overigens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef J_CDA het volgende:
Een ander in de zeik nemen hoort nou eenmaal bij het werk en maakt het ook leuk......
Damn wat was ik chaggie toen ik het hele bedrijf door gestuurd was voor een plinten ladderquote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef DeTolk het volgende:
Als stagiair ben je gedoemd om in de zeik te worden genomen. Het is je lot
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:14 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het onderwerp van dit topic loopt nu weer lekker brandblus-flesjes te vullen in het magazijn!![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
Whahaha, die 3e-rangs lemming is gesloten!!!![]()
Nou hoop ik niet dat dat met dit topic ook gebeurd!![]()
En nog steeds voel je je niet beter dan hemquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die lul de behanger van een magazijnmedewerker bedoel ik hehe!![]()
Ik werd niet alleen maar gebasht, ook in jouw topic kwamen er mensen voor me op!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was een goed topic! beter als de jouwe zelfs
Mijn kijkers moesten zelfs lachen om het verhaal en bij jou alleen maar gebash
IK HAAT HEM INMIDDELS!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En nog steeds voel je je niet beter dan hem![]()
Die voelden zich aangesproken door de TT dat waren ook studentenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik werd niet alleen maar gebasht, ook in jouw topic kwamen er mensen voor me op!![]()
Dat kan inderdaad het geval zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die voelden zich aangesproken door de TT dat waren ook studenten![]()
![]()
Dus je kijkt er fijn op neer. Voelt goed he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:17 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die lul de behanger van een magazijnmedewerker bedoel ik hehe!![]()
Dat word leuk in de pauze zometeenquote:
Ja, je moest eens weten!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dus je kijkt er fijn op neer. Voelt goed he?![]()
![]()
Voor mij is het hier altijd pauze!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat word leuk in de pauze zometeen![]()
Dit is een kwaliteitsttopic gek, en ook nog op waarheid berustend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
kuttopic
Mooie vergelijking peppiquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:08 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
sinds wanneer pipo? niet echt een gezonde instelling van je , net als die beiroetplatbombardeervlagavatar van je overigens.![]()
Welnee, ik lach 'm altijd uit als ie met Engelstalige nummers probeert meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:18 schreef Fliepke het volgende:
Briljant, je laat je gewoon keihard op je nummer zetten door een magazijnmedewerker.
Zoals wij nerds dat zeggen. Pwned.
Wat is 'pwned' dan nerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:18 schreef Fliepke het volgende:
Briljant, je laat je gewoon keihard op je nummer zetten door een magazijnmedewerker.
Zoals wij nerds dat zeggen. Pwned.
goede samenvatting.quote:
Mijn lemmingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
goede samenvatting.
Met zo'n opstelling ga je het niet zo ver schoppen denk ik.
Nee, ik ben zeer knap: een adonis!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA
Je bent lelijk! [afbeelding]
Zal ik maandag eens posten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:35 schreef Nawien het volgende:
pics? Kijken of je klacht gegrond is, of dat je terecht op je uiterlijk bent gewezen![]()
Ey eikel ! Post je picaaa! [img ] url [ / img]quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:35 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, ik ben zeer knap: een adonis!![]()
Hou je bek hond!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ey eikel ! Post je picaaa! [img ] url [ / img]![]()
Lulkoek, morgen post ik die foto.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:00 schreef jpg97 het volgende:
smoesjes, je bent gewoon plain ugly
Oprotten takkejongen!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef ThinkTank het volgende:
Krijg lepra en sterf
Krijg lepra en sterf
Krijg lepra en sterf![]()
of mag dat niet?![]()
Excuseer? Ik ben niet gewend om op zulke wijze bejegend te worden. Gepeupel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |