Ik ben werkzaam in een magazijn. Nee ik sorteer geen pallets.
Wij hebben sinds korte tijd een stagair hier rondlopen die het bedrijf juridisch in kaart moet brengen.
Zoals gewoonlijk zit iedereen in de pauze gezellig bij elkaar zo ook die stagair. Wij mogen altijd graag een grapje maken en uiteraard gaat dat over de raarste onderwerpen. Zoals altijd kijkt die stagair altijd met zo'n kop van: Ik ben hier de persoon met het hoogste IQ en jullie zijn domme boeren. En dat soort dingen.
Ik vertel een leuk verhaal aan mijn collega's en toen kwam het:
Die stagair keek me aan met zo'n vuile bek dat ik zei: "wa kaikte leluk" Met een extra overdreven tongval zodat het duidelijk was dat ik een grapje maakte. Nou zijn gezicht vertrok.
Zegt hij:
'hoezo nou" Hij begrijpt mijn grap niet en denkt dat ik het serieus bedoel...
Dus zeg ik: 'joah euh gewoon'.
Maar nee hij kon het niet begrijpen en de rest van de pauze zat hij mokkend en hevig in conclaaf met zichzelf in de hoek van de kantine... Wat een omhooggevallenkut student zeg...
Collega's zeiden al: Ja hij vertoont wel vaker van dit soort dingen.....
Nahjah mocht je dit lezen mongool!
Sterf sukkel idooit doe normaal
Samenvatting:
Stagair kan niet tegen grapje en gedraagt zich alsof hij de slimste is op het werk.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!