Bestaat dat??quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
EBOLA-AMOUBE STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!![]()
![]()
![]()
Stoer hey!quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik loop voor mijn studie bestuurskunde al enige weken stage bij een bedrijf in
een dorpje nabij Roosendaal.
Ik moet daar het bedrijf juridisch onderzoeken e.d.
Dat is nou het hele punt, ik heb dus geen lelijke rotsmoel!quote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stoer hey!
Met je lelijke rotsmoel!![]()
Link?quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat is nou het hele punt, ik heb dus geen lelijke rotsmoel!
Ik heb een adonis-gezicht!![]()
Ik heb hier al eerder een foto gepost dus iedereen kan het bewijs daarvoor bekijken!![]()
Klopt, dat ben ik dus niet, maar inmiddels is de woede ver gezakt, maar goed...quote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Je klinkt als een opgefuckte buitenlander die in zijn eer is aangetast..........
TS moet niet zo leluk posten!quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef DeTolk het volgende:
Als stagiair ben je gedoemd om in de zeik te worden genomen. Het is je lot
Agossie, Ben je eindelijk van de jeugdpuistjes af?quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder een foto gepost dus iedereen kan het bewijs daarvoor bekijken!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef M42 het volgende:
LOL, ik moet wel een beetje stiekem lachen over dit bericht.
Maar je weet toch dat meestal in magazijnen alleen maar eencelligen werken... heb vroeger ook helaas te vaak gewerkt als magazijnmedewerker tijdens vakantiebaantjes.
Alleen maar domme praat over tiet, kut en echt bullshit wat niet te volgen is wanneer je een IQ hoger dan 1 hebt. En dat dan de hele dag lang en elke dag weer hetzelfde![]()
Die foto is helaas op verzoek van de dierenbescherming en greenpeace verwijderd, iets met apen en beschermde diersoort oidquote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Met de meeste van die stakkers hoef ik dus niet samen te werken.quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef Deetch het volgende:
Sukkel, probeer jij nog maar eens wat voor elkaar te krijgen op je stage. Vergeet niet dat jij met die mensen moet samenwerken voor een goed afronden van je stage.
Die gasten lopen gewoon gein met je uit te vreten. Dat is het lot van elke stagiair. Als je ook nog uit de hoogte gaat doen omdat jij "studeert" moet je je de ogen uit je kop schamen.
Het is geen grap, die vent was gewoon zo dom dat ie het serieus meende!quote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je snapte die grap ook niet he jij bent gewoon 1 cellig
Dit incident heeft net plaatsgevonden, in de middagpauze.quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hihi, leuk hè, iets posten.
Je bent jaloers hè blaataap!quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Die foto is helaas op verzoek van de dierenbescherming en greenpeace verwijderd, iets met apen en beschermde diersoort oid
Nee lul wat kijk je lelijk = is er iets bevalt het je niet ? je snapt totaal niet wat hij bedoeldequote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het is geen grap, die vent was gewoon zo dom dat ie het serieus meende!
(Dat is op zich ook wel tragisch maar goed...)
Die heb ik nooit gehad dwaas.quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Agossie, Ben je eindelijk van de jeugdpuistjes af?
Jaja, zelfkennis is nooit weg.quote:Op maandag 25 september 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben ook magazijnmederwerker, en ik lach ook om mensen met een raar hoofd
Hoef je dan niet iets juridisch te gaan doen ipv te fokken in de baas zn tijd?quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dit incident heeft net plaatsgevonden, in de middagpauze.
Dan geloof je het niet, interesseert me geen biet.
Ik maak ze niet belachelijk, ongelofelijke oetlul, enkelen van hen maken MIJ belachelijk!quote:Op maandag 25 september 2006 15:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoop dat ze met je meekijken, en zien dat jij tijdens stagetijd ligt te Fok!, en daar medewerkers belachelijk loopt te maken.
Nee je maakt je zelf belachelijkquote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik maak ze niet belachelijk, ongelofelijke oetlul, enkelen van hen maken MIJ belachelijk!
Ze kijken overigens niet mee hehe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |