Gabri is een goede 2dequote:Op maandag 25 september 2006 12:36 schreef -Wolf- het volgende:
dat Jaap Stam kon ik niet lezen, maar toen ik balder zag staan wist ik al waar het over ging..
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ik hoop dat de goeie weg is ingezet en dat we Donderdag een leuke pot krijgen.
Ben de hele dag vrij, dus zal wel ff richting Rembrandts gaan van te voren denk ik.
Feit. En november ook.quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oktober wordt een belangrijke maand.
Niks mis met Rembrandt. Waar ga jij altijd heen dan?quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leukquote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doenquote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leuk.
Dat bedoel ik toch ook?quote:Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doen
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hierquote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja ik interpreteerde het even fout, dacht dat je het nog over het Leidsche had
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hier.
maar op het leidse is het vaak ook wel gezellig met Ajax wedstrijden hoor, Vooral de Waard heeft een trouwe aanhang.
Ik zit zelf echter vaak in cafe Black and White, niet zo vol maar wel gezellig.
Kom ik zelf niet al te vaak, alleen als een leuk collegatje van me er zit, ook nogal fanatiek Ajacied (en dubbel Dquote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef JaWi het volgende:
Info voor kaartverkoop 22-10 is bekend.
De laatste Feyenoord - Ajax (in de play-offs) verliep vooral van Ajax-zijde heel rustig, dus geen reden om de bezoekende ploeg te weren. Alles is tegenwoordig zo overdreven beveiligd, dat er niets meer mis kan gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?
We mogen alleen niet naar ado, voor zover ik weet.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?
Kunnen we die gozer niet gewoon verpatsen, ergens in Rotterdam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Achterin stond het wel redelijk ja, alleen Roger was ff nonchalant helaas.
Maar de aanvoer in de 16 was belabberd weer. Rosales komt echt NOOIT zijn man behoorlijk voorbij en ging een aantal keer verdedigend ook in de fout. Die man heeft het gewoon niet...
Minstens vijf spelers die ondermaats presteerden en jij begint weer alleen over Rosalesquote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Achterin stond het wel redelijk ja, alleen Roger was ff nonchalant helaas.
Maar de aanvoer in de 16 was belabberd weer. Rosales komt echt NOOIT zijn man behoorlijk voorbij en ging een aantal keer verdedigend ook in de fout. Die man heeft het gewoon niet...
Ik meen te herinneren dat er na de play-offs, door beide burgemeesters was besloten, dat er geen bezoekende uitsupporters meer mochten komen. Schijnbaar heb ik het mis...quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De laatste Feyenoord - Ajax (in de play-offs) verliep vooral van Ajax-zijde heel rustig, dus geen reden om de bezoekende ploeg te weren. Alles is tegenwoordig zo overdreven beveiligd, dat er niets meer mis kan gaan.
ff de 'makkkies| jong RKC en IK Start niet meegerekend, ze zouden uberhaupt wel weer eens meer mogen scoren. het is nu vrijwel weer op hetzelfde niveau als voor de komst van KJH..quote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Gabri mag onderhand ook wel een keer scoren.
We moeten begin mei ook nog voor de bekerfinale hoorquote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan zal 22-10 de laatste wedstrijd worden waar jullie nog welkom zijn.![]()
Idd, leuk dat we van die 'experts' hebben lopen maar 9 van de 10 corners vallen zo in de handen van de keeperquote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
We zijn de koning van de slappe corners!
Ik gok dat ik al meer wedstrijden heb bezocht in mijn leven dan jij ooit zal halenquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Heatwave gaat een keer naar een wedstrijd?
Dat overleg tussen beide burgemeesters vond een seizoen daarvoor plaats na die foutieve wissel van de NS, toen werd echter besloten om de supporters nog één seizoen de kans te geven en zowel in Amsterdam als in Rotterdam verliep alles vlekkeloos, vandaar dus voorlopig gewoon supporters.quote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat er na de play-offs, door beide burgemeesters was besloten, dat er geen bezoekende uitsupporters meer mochten komen. Schijnbaar heb ik het mis...
Dan zal 22-10 de laatste wedstrijd worden waar jullie nog welkom zijn.![]()
410 vond ik ook niet boeiend.quote:Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef super-mario het volgende:
was er niet bij gisteren vanwege weekend weg maar wel mooie tifo actie gemist en sfeer op 410 maar de wedstrijd niet dus....komen mooie wedstrijden aan! Hopelijk winnen we zondag van 030...Ciao!
Wel gelachen om de acties van die gasten bovenin 410, was ook nog even onrustig op omloop, maar verder was het allemaal niet zo bijzonder gisteren.quote:
Mja, was tijdje terug al een paar rijen omhoog gegaan, dat ga ik vanaf donderdag maar weer doen denk. Iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeft, maar sommige dingen staan me toch tegen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel gelachen om de acties van die gasten bovenin 410, was ook nog even onrustig op omloop, maar verder was het allemaal niet zo bijzonder gisteren.
Dan zie ik je waarschijnlijk volgende keer wel in de buurt van mij staan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, was tijdje terug al een paar rijen omhoog gegaan, dat ga ik vanaf donderdag maar weer doen denk. Iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeft, maar sommige dingen staan me toch tegen.
Rij 17 daar ergens denk ik. Net boven die stuiterballenquote:Op maandag 25 september 2006 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zie ik je waarschijnlijk volgende keer wel in de buurt van mij staan.
In Rotterdam verliep het niet vlekkeloos gezien de 800 arrestaties, vandaar mijn twijfel over het wel of niet toelaten van uitsupporters dit seizoen. Ik kan er verder ook niks over terugvinden, dus ik zal het wel fout hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat overleg tussen beide burgemeesters vond een seizoen daarvoor plaats na die foutieve wissel van de NS, toen werd echter besloten om de supporters nog één seizoen de kans te geven en zowel in Amsterdam als in Rotterdam verliep alles vlekkeloos, vandaar dus voorlopig gewoon supporters.
Misschien volgend jaar dan maar zonder thuispubliek. Qua geluidsniveau zal het over het algemeen toch weinig verschil makenquote:Op maandag 25 september 2006 15:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In Rotterdam verliep het niet vlekkeloos gezien de 800 arrestaties, vandaar mijn twijfel over het wel of niet toelaten van uitsupporters dit seizoen. Ik kan er verder ook niks over terugvinden, dus ik zal het wel fout hebben.
Denk dat deze wedstrijd weer wat minder rustig zal verlopen bij verlies, zolang de GKL nog voorzitter is en de selectie zo blijft doorgaan met klooien.
Zelf sta ik zo'n vijf á zes rijen van boven, best relaxed allemaal, goed overzicht.quote:Op maandag 25 september 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rij 17 daar ergens denk ik. Net boven die stuiterballen
Zal allemaal wel (weer) meevallen, want juist als je iets verwacht, gebeurt er niets.quote:Op maandag 25 september 2006 15:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In Rotterdam verliep het niet vlekkeloos gezien de 800 arrestaties, vandaar mijn twijfel over het wel of niet toelaten van uitsupporters dit seizoen. Ik kan er verder ook niks over terugvinden, dus ik zal het wel fout hebben.
Denk dat deze wedstrijd weer wat minder rustig zal verlopen bij verlies, zolang de GKL nog voorzitter is en de selectie zo blijft doorgaan met klooien.
Daar moeten op zn minst 23 punten uit te halen zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 12:52 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Feit. En november ook.
01/10/2006 12:30 FC Utrecht-Ajax
14/10/2006 19:30 Ajax-FC Groningen
22/10/2006 12:30 Feyenoord-Ajax
25/10/2006 20:15 Ajax-ADO Den Haag
28/10/2006 19:30 SC Heerenveen-Ajax
05/11/2006 14:30 Heracles Almelo-Ajax
07/11/2006 20.15 Ajax-ADO Den Haag (beker)
12/11/2006 12:30 Ajax-PSV
19/11/2006 14:30 Ajax-FC Twente
26/11/2006 12:30 Sparta-Ajax
Als we dikgedrukte winnen zijn we écht op titelkoers.
Het is een competitiewedstrijd en geen 'beslissingswedstrijd', die op dat moment allang was beslist, lang dus.quote:Op maandag 25 september 2006 15:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang jullie volk ditmaal in het stadion blijft, ook al overtuigt ook Ajax nog lang niet.
Het is inderdaad mooier om de 2-3 nog live te zien vallen in het stadion dan later op TV.quote:Op maandag 25 september 2006 16:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is een competitiewedstrijd en geen 'beslissingswedstrijd', die op dat moment allang was beslist, lang dus.
Nee niet echtquote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat ik al meer wedstrijden heb bezocht in mijn leven dan jij ooit zal halen.
quote:True Support roept op tot respect voor Sneijder
Aanstaande zondag vindt de voetbalwedstrijd FC Utrecht - Ajax plaats in stadion Galgenwaard. Een wedstrijd die traditiegetrouw bol staat van de gezonde rivaliteit op zowel het veld als de tribunes. In de vorige ontmoetingen tussen deze twee clubs was Ajax-middenvelder Wesley Sneijder, Utrechter van geboorte, meermalen het mikpunt van spreekkoren door de supporters van FC Utrecht. Bij de laatste ontmoeting in Galgenwaard (op 27 november 2005) tussen deze twee clubs waren deze spreekkoren in zeer ruime mate aanwezig.
Na het overlijden van FC Utrecht-speler David di Tommaso op 29 november 2005, twee dagen na het genoemde duel, was heel voetballenminnend Nederland in rouw gedompeld en ontving FC Utrecht en haar supporters uit het hele land steunbetuigingen. Ondanks de spreekkoren was Ajax-speler Wesley Sneijder dezelfde dag nog persoonlijk aanwezig om bij het stadion bloemen neer te leggen voor deze afschuwelijke gebeurtenis.
Supportersorganisatie True Support wil via deze weg aan alle FC Utrecht-supporters de oproep doen om aanstaande zondag met respect te reageren op de aanwezigheid van Wesley Sneijder en zijn Ajax-collega’s. True Support verzoekt om geen kwetsende spreekkoren te richten aan zijn adres of die van zijn familieleden en het respect voor hem op te brengen dat hij eerder ook voor David di Tommaso, zijn familie en vrienden, FC Utrecht en haar supporters opbracht.
True Support hoopt op een sportieve wedstrijd waarbij de positieve ondersteuning van het Utrechtse publiek tot een overwinning van FC Utrecht zal leiden.
Max 21 me thinksquote:Op maandag 25 september 2006 16:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar moeten op zn minst 23 punten uit te halen zijn.
9 punten laten liggen? Lijkt me sterk. Sowieso verliezen we niet 3x keer in de ontmoetingen, misschien 1x. Thuis sowieso niet en Feyenoord uit ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 16:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Max 21 me thinks
18 in de competitie als je de bekerontmoeting met de hagenezen niet meerekend
Denk het ook niet. Utrecht supporters staan nu niet bepaald bekend om hun intelligentie en fijnzinnigheid.quote:Op maandag 25 september 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal wel niet gebeuren.
Als het wel gebeurd mogen onze supporters ook niet gaan zingen over Di'Tomasso.quote:
ik zou het sowieso vrij kansloos vinden om over Di'Tomasso te gaan zingen, maakt niet uit wat utrecht zingt.quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als het wel gebeurd mogen onze supporters ook niet gaan zingen over Di'Tomasso.
Idd, en probeer de mul ook maar eens uit danquote:Op maandag 25 september 2006 16:53 schreef Urquhart het volgende:
Henk mag Manucharyan er donderdag weleens in gooien.
De Mul ? Hehe overdrijven is ook een vak. ZIe ik liever Poepon en Rosenberg in de basis verschijnen. Babel op rechts en Manucharyan op links bijvoorbeeld. Of Mitea een wedstrijd laten spelen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Idd, en probeer de mul ook maar eens uit dan![]()
Hij was tegen RKC niet goed, maar je hoeft niet iedereen gelijk te passeren na een slechte match. Gryga is in potentie na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben, van Europees Topniveau zelfs durf ik te zeggen. Vorig jaar speelde hij super, dat zal dit jaar weer zo zijn, als hij het vertrouwen maar krijgt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef devv05 het volgende:
Ik vond het trouwens ruk dat Gryga in de basis stond na z'n beschamende optreden tegen Jong RKC
Grygera loopt volgens jaar gratis weg dus we kunnen beter met Vermaelen spelen, die wel blijft en minimaal gelijk is.quote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij was tegen RKC niet goed, maar je hoeft niet iedereen gelijk te passeren na een slechte match. Gryga is in potentie na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben, van Europees Topniveau zelfs durf ik te zeggen. Vorig jaar speelde hij super, dat zal dit jaar weer zo zijn, als hij het vertrouwen maar krijgt.
Idd, dat is iets waar je gewoon niet over hoort te zingen, ongeacht wat de FCU supporters zingen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
ik zou het sowieso vrij kansloos vinden om over Di'Tomasso te gaan zingen, maakt niet uit wat utrecht zingt.
Ik ook maar Vermaelen is beter en heeft de toekomst.quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Sethje het volgende:
En dat hij volgend jaar wegloopt intereseert me helemaal niks ik wil gewoon kampioen worden.
De Mul is zelfs beter als de back van Ik Start en zo kun je toch eens zien of hij toch wel iets kanquote:Op maandag 25 september 2006 17:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
De Mul ? Hehe overdrijven is ook een vak. ZIe ik liever Poepon en Rosenberg in de basis verschijnen. Babel op rechts en Manucharyan op links bijvoorbeeld. Of Mitea een wedstrijd laten spelen.
Dat is waar, maar hij komt toch tekort voor het hoogste niveau, dus laten we hem lekker verhuren aan Heracles ofzo. En andere spelers die het wel aankunnen maar nu niet zo in vorm zijn deze wedstrijd laten gebruiken om weer wat vertrouwen op te doenquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
De Mul is zelfs beter als de back van Ik Start en zo kun je toch eens zien of hij toch wel iets kan![]()
Ik verwacht er niet veel van.quote:
Idd laat hem gewoon eens spelenquote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef BoNi het volgende:
De Mul is wél de enige klassieke buitenspeler in de hele selectie.
Tijdens de voorbereiding vond ik hem één van de beste speler, maar echte kansen heeft hij nog niet gehad op het hoogste niveau en ik vrees inderdaad ook dat hij er nooit bij gaat komen.
Waarom zou hij veel kansen moeten krijgen bij Ajax, als hij er zelfs in een seizoen Vitesse niet bovenuit weet te steken? Ik denk dat hij genoeg kansen heeft gehad, maar dat het een keertje mooi is geweest. Ajax moet geen speeltuin zijn voor leuke klassieke linksbuitens en eeuwige talentjes. Er moeten spelers staan die je kampioen kunnen maken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef BoNi het volgende:
De Mul is wél de enige klassieke buitenspeler in de hele selectie.
Tijdens de voorbereiding vond ik hem één van de beste speler, maar echte kansen heeft hij nog niet gehad op het hoogste niveau en ik vrees inderdaad ook dat hij er nooit bij gaat komen.
Jij mag em nietquote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef ericajax het volgende:
MONTANA heb je dat kaartje voor donderdag van 410 nog?
*interesse heeft![]()
1 2 3 4 5 | Perez Sneijder Gabri Maduro |
weer een donderdag. hm... er was iets met 9 november... maar ik zal aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax speelt op 9 november om 20.15 tegen ADO voor de beker.
Heb ik ook, maar dan kan je in de avond best naar Ajax hoorquote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
9 novemberMidden in m'n schoolonderzoeken
![]()
Klopt, maar het is toch lekkerder als je gewoon kan drinken en daarna bijvoorbeeld nog ff de kroeg in.quote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan kan je in de avond best naar Ajax hoor![]()
Hij moet gewoon op de bank, desnoods de tribune. Sterker nog, hij had allang bij Ajax weg moeten zijn. In de winterstop alsnog z.s.m. verkopen, misschien vang je er nog iets voor.quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Sethje het volgende:
Je kunt een speler wel na iedere mindere match gaan afzeiken,maar vorig jaar hebben jullie toch ook gezien dat Gryga nou juist 1 van de weinigen was die wel constant speelde en gewoon goed was, gun hem dan nu ook het voordeel van de twijfel.
En dat hij volgend jaar wegloopt intereseert me helemaal niks ik wil gewoon kampioen worden.
Hij wil zelf weg, dus waarom zou ajax hem opstellen als je ook Vermaelen kan inzetten.quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Sethje het volgende:
En waarom dat Martijn? Omdat hij een keer slecht speelt? omdat zijn contract afloopt ?
Dat is ook een stukje Ajax zijn verantwoordelijkheid,ik denk dat Ajax hem te laag inschat, ze meer hun best moeten doen hem te doen behouden voor de club. Hij is een speler waar we nou juist op kunnen bouwen.
Nahja, ten eerste omdat zijn contract afloopt, er zouden geen spelers transfervrij meer vertrekken. Hij wilde niet verlengen toen hij de keuze kreeg, prima maar dan moet je dus weg. Ik vind het vrij inconsequent dat hij nu opeens wel weer mocht (of zelfs moest) blijven.quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Sethje het volgende:
En waarom dat Martijn? Omdat hij een keer slecht speelt? omdat zijn contract afloopt ?
Dat is ook een stukje Ajax zijn verantwoordelijkheid,ik denk dat Ajax hem te laag inschat, ze meer hun best moeten doen hem te doen behouden voor de club. Hij is een speler waar we nou juist op kunnen bouwen.
quote:Bekerduel Ajax-ADO zonder fans uit Den Haag
Het bekerduel tussen Ajax en ADO Den Haag zal gespeeld worden zonder fans van ADO Den Haag. Naar aanleiding van de ongeregeldheden bij het Supportershome van ADO Den Haag was besloten dat de komende twee seizoenen geen uitfans aanwezig zullen zijn bij de onderlinge wedstrijden. Dat geldt ook voor dit bekerduel.
Jammer...quote:25/9/2006 - Beker: Ajax-ADO op donderdag 9 november
De KNVB heeft bekendgemaakt dat het KNVB bekerduel tussen Ajax en ADO Den Haag gespeeld zal worden op donderdag 9 november. Het duel in de Amsterdam Arena zal starten om 20.15 uur.
Klopt, in dat soort wedstrijden mag hij van mij ook wel spelen en als backup is hij idd gewoon uitstekend maar dan moet hij wel wat gemotiveerd gaan spelen als hij is de kans krijgt.quote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Sethje het volgende:
Ja tuurlijk,maar gun hem dat vertrouwen gewoon. Geef Stam rust tegen Start en laat gryga-vermaelen spelen. Je hebt wel wedstrijden nodig om op niveau te komen lijkt me
Riberyquote:Op maandag 25 september 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
Tot de winterstop mag ie best backup zijn. Wordt trouwens ook tijd dat we een nieuwe rechtsbuiten scouten zodat Mauro wat concurrentie krijgt.
22 oktober mist ie nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
Die Manu miste ook nog een kans! Dubbele 1-2 met de rechtshalf, stond ie helemaal alleen in de 16, de verdedigers lagen 30m achter, tikt ie m vanaf de penaltystip naast
Niemand een mening over dit systeem?quote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat even te denken he. Misschien is het een idee om een keer met een andere formatie te experimenten, bijvoorbeeld tegen Start.
1
2
3
4
5Babel Huntelaar
Perez
Sneijder Gabri
Maduro
Ik weet dat voor sommigen 4-4-2 bij Ajax als vloeken in de kerk is, maar het lijkt mij toch wel een keer het experimenteren waard.
Babel is volgens mij echt een geweldige 4-4-2 spits.quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niemand een mening overe dit systeem?
Babel en Huntelaar lijkt me best een leuk spitsenduo.![]()
Klinkt theoretisch leuk. Zeker nu we nog steeds geen (goede/echte) buitenspelers hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niemand een mening over dit systeem?
Vermoed ik ook. Het mooie is dat Huntelaar en Babel qua kwaliteiten complementair aan elkaar zijn. Een killer (KJH) en een man met een onvoorspelbare actie (Babel).quote:Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Babel is volgens mij echt een geweldige 4-4-2 spits.
Is De Mul geblesseerd ofzo? Daar hoor je niks meer over. En Ajax moet gewoon Jenner halen. Die is sowieso stukken beter dan Mauro en De Mul.quote:Op maandag 25 september 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
Tot de winterstop mag ie best backup zijn. Wordt trouwens ook tijd dat we een nieuwe rechtsbuiten scouten zodat Mauro wat concurrentie krijgt.
duurt altijd wel een tijdje.quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef space-kees het volgende:
Ik heb even vraagje, ik heb 2weken geleden de aanvraag voor een CC de bus uitgedaan!! en nog niets vernomen, hoelang duurt het ongeveer, voor je iets krijgt te horen?
Voor het einde van dit seizoen moet je die wel binnen hebben hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef space-kees het volgende:
Ik heb even vraagje, ik heb 2weken geleden de aanvraag voor een CC de bus uitgedaan!! en nog niets vernomen, hoelang duurt het ongeveer, voor je iets krijgt te horen?
linksvoor-rechterbeen-verhaal.quote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef Jasza het volgende:
Babel en Huntelaar is niks samen, ze vinden elkaar echt amper nu al.
Je kan altijd supporterszaken bellenquote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef space-kees het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:03 schreef Sethje het volgende:
seizoenkaart/kaartje kopen en naar de omloop dan.....of naar het home
Duurde bij mij 8 wekenquote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef space-kees het volgende:
Ik zou dan eerder Sneijder rechts zetten, Emanuelson links, en (op dit moment) Gabri op de plek van Maduro. Tegen Start moet dat toch wel kunnen. Met de reden dat Sneijder en Emanuelson dan ter hoogte van de 16 de ballen goed voor kunnen geven.quote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niemand een mening over dit systeem?
langquote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef space-kees het volgende:
in juni was de wachttijd 2 maandenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Panic_A het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.
Het bedrag is al wel afgeschreven.
Nee, maar wel voor het staatslot dat je er gratis bij krijgt........quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moeten jullie betalen voor een CC dan
Aangezien er bij Ajax altijd zoveel vraag is naar toegangskaarten, moet je inderdaad betalen voor een CC. Bij jullie zijn over een aantal seizoenen zelfs de SCC's gratis, om mensen te trekken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moeten jullie betalen voor een CC dan
1-1-quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat verwachten jullie van Utreg - ajax
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aangezien er bij Ajax altijd zoveel vraag is naar toegangskaarten, moet je inderdaad betalen voor een CC. Bij jullie zijn over een aantal seizoenen zelfs de SCC's gratis, om mensen te trekken.
![]()
Verwacht een grote modderpoel, als we uit de bussen stappen. Verder zal de wedstrijd zwaar worden, hoop op een winst, maar traditioneel heeft Ajax het lastig in de Domstad. Ben benieuwd naar de eventuele spreekkoren, ik heb er zin in! Alleen jammer dat ik al zo vroeg op moet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat verwachten jullie van Utreg - ajax
Goed zo, verstandig!quote:
Het schijnt dat we lief gaan doen tegen jullie Sneijderquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verwacht een grote modderpoel, als we uit de bussen stappen. Verder zal de wedstrijd zwaar worden, hoop op een winst, maar traditioneel heeft Ajax het lastig in de Domstad. Ben benieuwd naar de eventuele spreekkoren, ik heb er zin in! Alleen jammer dat ik al zo vroeg op moet.
[..]
Goed zo, verstandig!![]()
quote:Sneijder wacht warm onthaal zondag in Utrecht ?
Tuesday, 26 September 2006
Wesley Sneijder lijkt zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een keer niet mikpunt te worden van de Utrechtse spreekoren. Het lijkt er zelfs op dat Sneijder een applaus zal gaan krijgen van het Utrechtse publiek. Jarenlang was Sneijder voor FC Utrecht supporters het mikpunt voor spreekoren, maar het laatste jaar heeft Sneijder veel respect gekregen van de supporters.Een belangrijke reden van het respect is waarschijnlijk dat Sneijder een krans heeft neergelegd na het overlijden van David Di Tomasso. De Utrecht supporters hebben dat positief opgevangen, en hebben respect voor de geboren Utrechter gekregen.bron:voetbalcentraal.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vertrouw erop dat jij het goede voorbeeld geeft paultjuhhh.
Maar op het middenveld zou je zo een aanjager moeten hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben toch Stam? Die gaat er ook vrij fel in en pakt ook kaarten.
Gabri en Sneijder hebben die rol een beetje op zich, al is dat niet puur op de rouwdouwer manier, maar ook op hun techniek. Zoals gezegd, vooral Gabri maakt bij mij in die rol een uitstekende indruk. Die heb ik nu zelden wat slechts zien doen op het veld. Ja, niet gescoord tegen Kopenhagen, maar hij heeft nu eenmaal geen neusje voor de goal met z'n 15 goals waarvan 7 voor Barca B.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar op het middenveld zou je zo een aanjager moeten hebben
Te groot risico dat het een mislukking zou zijn geworden. Blessures, spanningen in het team als hij er naast gezet wordt voor een jongere speler.. Domme rode kaarten krijg je er ook nog gratis bij.quote:
Nou en? geld zat. Ik zie het probleem niet hoor, dat gaat voor 90% van de spelers op.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Die is pas gemotiveerd als je een grote zak geld voor zn neus hangt.
Probleem is dat Ajax moeite heeft om 100% te geven (lijkt wel)quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef Vicente het volgende:
Utrecht uit is traditioneel lastig. Als Ajax 100% geeft winnen we daar
Ik denk echt niet dat het zou gebeuren. Zoals Ajax nu speelt, zo tam en plichtmatig, zo zou hij echt wel een basisplaats hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Te groot risico dat het een mislukking zou zijn geworden. Blessures, spanningen in het team als hij er naast gezet wordt voor een jongere speler.. Domme rode kaarten krijg je er ook nog gratis bij.
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? geld zat. Ik zie het probleem niet hoor, dat gaat voor 90% van de spelers op.
geef hem dan maar geld, als hij het team maar aanjaagt.
Das geen feit, ze hadden het er niet voor OVER omdat ze al spelers genoeg hadden gehaald, maar bij een aantal komt het er (nog?) niet uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Jasza het volgende:
Ik gok 1-2 tegen utrecht, word wel lastig maar we winnen wel
Via MSN in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)
quote:
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef ericajax het volgende:
MONTANA heb je dat kaartje voor donderdag van 410 nog?
*interesse heeft![]()
Hij hoefde hem al niet meer te hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.
ja....quote:
Ja genoegquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog kaarten te halen ?
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef Vicente het volgende:
Utrecht uit is traditioneel lastig. Als Ajax 100% geeft winnen we daar
100% Ajax moet genoeg zijn om 110% Utrecht te verslaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
Klopt, maar het blijft vaag. Want waarom weet FCU bijvoorbeeld nooit iets te presteren tegen PSV?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BobbyHill het volgende:
Omdat PSV zich niet laat afbluffen.
Dat betwijfel ik. Daarnaast speelt Utrecht nou ook weer niet alsof er 11 Stijn Vrevens over het veld rennen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Schanulleke het volgende:
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.
Utrecht, praat me er niet over. In januari liep ik 's-ochtends met een gigantische kater rond in Praag en toen viel mijn oog op een Telegraaf met daarin AJAX 4-1 verloren van FCU. Talk about een dubbele kater.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Nashje het volgende:
Ze moeten zich tegen Utrecht bewijzen vind ik. Na een rijtje beschamende wedstrijden moeten ze er in Utrecht vol op en zou het mooi zijn als je daar gewoon met 1-4 wint ofzo.
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh, wat ben je gematigd positief ineens.
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef piertje2 het volgende:
Ale Ale Alee Mauro Mauro Alee Alee ALee Mauro Mauro
Alles beter dan uitfluiten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
Klopt, maar ik vind het allemaal zo overdreven. Mauro Rosales moet eerst eens regelmatig gaan presteren, voor ik hem harder toejuich dan de rest. Kan mij het schelen of hij uit Mongolië of Argentinië komt, maar misschien ligt dat aan mij beleving.quote:
Of mogen we alsnog meedoen in de CL?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef Chadi het volgende:
Hoe zit het nou met die portugeesjes? Blijven die ongestraft??
Ten eerste is het Ale ale ale aleee ipv ale ale alee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel discutabel, met een heel vak (409/410) een speler toezingen in verband met zijn herkomst, ongeacht zijn kwaliteiten/prestaties. Stel dat Ajax een nobody uit de Argentijnse zesde divisie haalt, wordt deze dan ook geadoreerd door de ultra's?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...
409/410 benaderde wél Mauro Rosales en Zdenek Grygera (om de eerder genoemde redenen), maar niet de rest van de selectiespelers, heeft dus puur met de afkomst/interesse van de speler te maken en niet om de kwaliteiten of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:25 schreef Sethje het volgende:
Ja tuurlijk. Als spelers blijk van waardering.interesse geven wordt er opgereageerd. Ik snap niet dat andere spelers dit niet beseffen, het kan je soms maken of breken!
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:54 schreef Nashje het volgende:
Zeggen we elke week.
Daarom, IK thuis moet een eitje zijn wat met het 2e elftal afgehandeld zou kunnen worden of de Amsterdamse defensie moet wel héél erg gaan schutteren wil er nog spanning in komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We doen nog steeds overal mee, behalve CL.
neequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Is het niet:
Ole ole ole ole mauro mauro?
Toch wel ernstig dat onder de supporters zelfs verwarring ontstaat over de songtekst van een nummer dat Hazes qua rijmniveau zou beschrijven als: 'Lik m'n vestje'...quote:
quote:Ajax opent vernieuwde spelersgang
Amsterdam, 26 sep 2006
Grote drukte dinsdagmiddag in de Ajax-catacomben van de Amsterdam ArenA. De vernieuwde spelersgang, normaal uitsluitend toegankelijk voor spelers en trainers, werd feestelijk geopend. Algemeen directeur Maarten Fontein onthulde een bord met de vijf waarden van Ajax.
De waarden zijn de pijlers onder het Amsterdamse beleidsplan dat Ajax-succes ook in de toekomst moet garanderen. De spelersgang, of eigenlijk het gehele kleedkamergebied, heeft een rigoureuze metamorfose ondergaan. Foto’s van alle kampioenselftallen sieren de wanden. Alle internationals van Ajax vormen een imposante reeks portretten. Levensgroot afgebeeld eremetaal (Europa Cups, kampioensschalen, KNVB Bekers, Wereldbekers) en roodwitte kleedkamerdeuren maken het fraaie plaatje voortaan compleet.
,,Als spelers dit zien, zijn ze trots om hier te spelen of juist om hier tegen Ajax te mogen spelen’’, vertelt Ajax-jeugdtrainer Frank de Boer nabij de kleedkamers. ,,Als je dit ziet, geloof je je ogen toch ook niet? Laatst nog, tijdens het LG Amsterdam Tournament, was zelfs Alex Ferguson geïmponeerd.’’ De Boer weet als weinig anderen welk effect een imponerende spelergang kan hebben op spelers, zo vlak voor een officieel duel. ,,Als je die portretten van de internationals en de prijzen ziet, begint het toch te malen in je koppie. Zo werkt het echt. Deze gang straalt bovendien warmte uit.’’ Trots: ,,Het is ook een impressie van wat ik zoal heb gewonnen.’’
Vanzelfsprekend zijn rood en wit de overheersende kleuren in de catacomben. De foto’s en portretten hebben een houten omlijsting. Een doordachte belichting maakt de catacomben extra sfeervol. Tegenover de eregalerij van Ajacieden in Oranje, bevindt zich de trainerskamer. Nabij de entree van het onderkomen voor de trainers van de hoofdmacht, staat een lijst Ajax-trainers. De lange lijst met trainers begint bij John Kirwan, debuterend Ajax-trainer in 1910. Via onder meer Dolf van Kol en legendarische coaches als Jack Reynolds en Rinus Michels sluit de lijst af met Henk ten Cate. Waar eerder De Boer zichzelf al in de ogen keek in de Oranje-galerij, ziet ook Ten Cate zichzelf terug in imposant gezelschap.
Kort daarop maken ook Sonny Silooy, Simon Tahamata, John van den Brom en Arnold Mühren hun ronde door de voornaamste gangen in het stadion. Het merendeel van de oud-spelers gaat direct op zoek naar selectie- en actiefoto’s uit de eigen hoogtijdagen. Tahamata kan zijn ogen niet geloven als Silooy hem trots en branievol wijst op de prijzen die hij als actief Ajacied bijeen voetbalde. Silooy, knipogend richting zijn collega-trainer Tahamata: ,,Neem je me nou eindelijk een keer serieus?’’
Vrijwilligers Ad en Els Bergkamp hebben net een kijkje genomen in de kleedkamers voor de bezoekers. Wie kleedkamer 2 verlaat, loopt bijna letterlijk tegen de Wereldbeker voor clubteams op. De fotografisch afgebeelde Wereldbeker voor clubteams weliswaar. ,,Lekker is dat’’, stelt Ad Bergkamp, zich inlevend in de komende tegenstanders van Ajax. ,,Wie de kleedkamer verlaat, knalt zo tegen die Wereldbeker op. Vervolgens raak je toch geen bal meer?’’ Zijn vrouw Els valt hem bij: ,,De tweede klap volgt vrijwel direct daarop. Als ze langs de kleedkamer komen van de Ajacieden.’’
Technisch adviseur Piet Keizer en de directieleden Jeroen Slop, Maarten Fontein en Martin van Geel bezien het resultaat van de maandenlange verbouwing ook al met tevredenheid. Corrie Terlage en Marieke Kroes, ook al vrijwilligers bij de Amsterdamse club, hebben vooral oog voor de galerij met buitenlandse internationals die ooit te bewonderen waren in een Ajax-shirt. Het is voor de vrijwilligers een weerzien met tal van oude bekenden. Terlage: ,,Zo’n gang wil ik ook wel thuis!’’
Ik rijd iedere dag langs de Galgenwaard op weg naar school. Heb er laatst nog tegenaan staan pissen in een soort van dronken buiquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een hekel aan Utrechtsupporters..
Ik heb gister nog vijf kaarten voor 412 gehaald, dus lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik rijd iedere dag langs de Galgenwaard op weg naar school. Heb er laatst wel tegenaan staan pissen
Maargoed, eerst ff een goede pot tegen IK Start neerzetten donderdag. Morgen ofzo ff kaartjes halen, 412 nog vrij?
omdat dat de duurdere kaarten zijn. Dat staat er altijd, en tis al vaak zat gebeurd dat ik gewoon naar de stadionverkoop ging en op 424 zatquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef F1Bas het volgende:
Voglens ajax.nl zijn er alleen nog kaarten voor de 1e ring donderdag.
Dat staat er al heel lang. Gewoons naar een ticketbox verkoppunt gaan en vragen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef F1Bas het volgende:
Voglens ajax.nl zijn er alleen nog kaarten voor de 1e ring donderdag.
Dat zou echt enorm slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Het wordt 3-1 ofzo, maak je maar geen illusies.
Eens, zal wel een verschrikkelijke tyfus wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:16 schreef devv05 het volgende:
Ik heb er ook voor het eerst dit seizoen totaal geen zin in
Gelukkig s'middags wat alcohol nuttigen in de stad, hopelijk maakt dat de wedstrijd nog een beetje dragelijk.
Ole, ole ole ole. We zijn geen Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo klinkt het iig wel, Mauro wilde zelf toch ook ole ole ole.![]()
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=908quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ole, ole ole ole. We zijn geen Nederlands elftal.
Pffquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef F1Bas het volgende:
idd, als jullie al zo over Start denken, kan ik me voorstellen dat de selectie er ook iets minder vol voor gaat.
Nee motivatie is tegen dat soort clubs nu eenmaal minder, dat geldt voor supporters dus waarom niet voor de spelers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
PffOmdat we dat hier zeggen gaan zij lopen kloten wil je zeggen
![]()
Er is een Idee en dan word er in principe gewoon gekeken wat de beste optie is,gebeurd in alle song topics zon beetje. Als je dat topic een beetje volgt zie je dat iedereen voor ALE is, dus brul ik dan ook elke keer ALE want we zijn geen psv.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=908
![]()
![]()
En jullie hebben idd veranderd naar Ale, maar in het stadion klinkt het als ole![]()
hehe ja zeker wel. Heb eigenlijk meer zin in smiddags de stad als de match, gewoon gezellig met zn allen bieries nuttigen!quote:Gelukkig s'middags wat alcohol nuttigen in de stad, hopelijk maakt dat de wedstrijd nog een beetje dragelijk.
Ga je smiddags de stad in, of even het home opzoeken voor de match? Ik ben zeer benieuwd wie je bent. 411 zal niet bijzonder sfeervol zijn vrees ik. Het Rinus Michels is morgen erg leeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, alles in kannen en kruiken, klein groepje opgetrommeld en morgen dus naar de 411 (ben erg benieuwd), zal mijn eerste Uefa cup match van Ajax zijn...
Utrecht away...Love it!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen dus niet naar Ajax, nu nog iemand zoeken die mij op de hoogte houdt van de tussenstanden. Welke FOK!kers gaan er zondag naar FCU-uit?
Ga ik zeker wel even halen, Mokum Madness! Lekker knallenquote:Donderdag zal er in het honk verkoop plaats vinden van de cd van het honkfeest van 26 november 2005. De cd, een zes uur durende mp3-live-registratie, bevat livesets van Dano, Chosen Few, Micha B & Baba, Flamman en Champ-e-on. De cd kost ¤7,50, waarvan een gedeelte naar één van de mede-organisatoren gaat die momenteel vast zit. Er zit dus een goed doel achter deze cd.
Bron: afca.nl
Aanwezigquote:Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
zondag naar FCU-uit?
Gaat fonteintje daar die zak geld ophalen?quote:27/9/2006 - Ajax na de competitie naar China
(Gepost door P.)
De VI van deze week meldt dat Ajax na afloop van de competitie een tiendaags bezoek aan China zal brengen. Van eind mei tot begin juni zullen er tijdens dat bezoek, dat dient om Ajax verder te introduceren op de Chinese markt, drie oefenwedstrijden in de Volksrepubliek gespeeld worden.
Met de combibusquote:
Het is voor het goede doel. Je hebt toch ook de 410-DVD gekocht, terwijl je hem ook (gratis) kan kopiëren?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Die livesets zijn altijd massaal (gratis) op internet te downloaden. Zou niet weten wat er zo bijzonder aan deze is dat ik er opeens 7,50 voor neer ga leggen.
Is helaas niet anders, jullie mogen met vrij vervoer?quote:
Dat weet ik ook wel, alhoewel die van het Honkfeest niet te vinden zijn misschien, je ziet eerder livesets van de "echte" grote feesten. Het is toch mooi voor in de collectie, net als de 410-dvd.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Die livesets zijn altijd massaal (gratis) op internet te downloaden. Zou niet weten wat er zo bijzonder aan deze is dat ik er opeens 7,50 voor neer ga leggen.
Ja wat dan? sukkeltjequote:
Ik geef al genoeg voor het goede doel. Bij de 410 DVD zit er duidelijk meerwaarde aan (hoesje, originele dvd met opdruk) en sponsering van TIFO. Bij dit goede doel zie ik er niks van terug, maakt toch een verschil.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel. Je hebt toch ook de 410-DVD gekocht, terwijl je hem ook (gratis) kan kopiëren?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef Sethje het volgende:
Ja wat dan? sukkeltje
Ik denk trouwens dat deze livesets nou juist weer niet terug te vinden zijn omdat de mensen waarschijnlijk niet naarstig op zoek zijn naar livesets van het honk-feest. En hier zit waarschijnlijk ook een supermooi hoesje bij waar je heel de dag naar kunt kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik geef al genoeg voor het goede doel. Bij de 410 DVD zit er duidelijk meerwaarde aan (hoesje, originele dvd met opdruk) en sponsering van TIFO. Bij dit goede doel zie ik er niks van terug, maakt toch een verschil.
En ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik muziek gekocht heb
Ja kan ook leuk zijn. maar dan moet je daar wel de contacten voor hebben natuurlijk. Hier onder de rivieren weinig FCU fans ....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon op losse kaarten natuurlijk.
In de middag de stad in gaat moeilijk ivm fulltime werk tot 18.30, ben dan ook pas tegen 20.00 / 20.30 in het stadion. Maar ik zal kijken wat ik kan doen, morgen weet ik waarschijnlijk meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ga je smiddags de stad in, of even het home opzoeken voor de match? Ik ben zeer benieuwd wie je bent. 411 zal niet bijzonder sfeervol zijn vrees ik. Het Rinus Michels is morgen erg leeg.
[..]
Boven de rivieren zijn ook weinig FCU fans hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja kan ook leuk zijn. maar dan moet je daar wel de contacten voor hebben natuurlijk. Hier onder de rivieren weinig FCU fans ....
Dan moet je het berichtje beter lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Zou niet weten wat er zo bijzonder aan deze is dat ik er opeens 7,50 voor neer ga leggen.
Er zijn toch vast wel supporters binnen de eigen gelederen die kaarten regelen? Maar daarvoor moet je natuurlijk de juiste mensen kennen...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja kan ook leuk zijn. maar dan moet je daar wel de contacten voor hebben natuurlijk. Hier onder de rivieren weinig FCU fans ....
hehe ja dat denk ik ook. Maar ivm het halen van losse kaarten maakt het dat wat lastiger.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Boven de rivieren zijn ook weinig FCU fans hoor.
Losse kaarten al is dat wel moeilijk of gewoon los zonder kaarten natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Is helaas niet anders, jullie mogen met vrij vervoer?
Precies. Ik heb de behoefte ook niet zo erg, betwijfel wat de animo is onder de gasten waar ik mee ga, om los te gaan. Lekker gek doen in het uitvak is ook leuk, daar neem ik dan genoegen meequote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zijn toch vast wel supporters binnen de eigen gelederen die kaarten regelen? Maar daarvoor moet je natuurlijk de juiste mensen kennen...
Feijenoord wordt live uitgezonden, ajax niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoop dat het een mooie pot word, met een lekkere doelpunten regen.
de NOS zend godverdomme AZ niet eens uit, dus "helaas"naar Ajax kijken.
Gezeik met de rechten, Turkije schijnt de hoofdprijs te vragen..
Of de NOS wilt voor een dubbeltje op de 1e rang zitten, dat kan ook!
Ach je hebt allerlei soorten volk op 410, niet iedereen over 1 kam scheren. Slechts 150-200 zijn die groep met jongere jongens, de rest is over het algemeen een stuk ouder.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar moet altijd een beetje lachen als die semi stoere 410 "hoolies" van 16 ruige uitspraken uit een stoere film gaan gebruiken als ze lekker met de combi gaan.
2 jaar terug was er nog een aardige groep ajax los present in Houten meen ik me te herinneren
Is een eindeloze discussie,ben zelf bijna 20 en ik zou het zo doen. Ik gebruikte idd die uitspraak ook. Don't judge me if you don't know mequote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Losse kaarten al is dat wel moeilijk of gewoon los zonder kaarten natuurlijk
Maar moet altijd een beetje lachen als die semi stoere 410 "hoolies" van 16 ruige uitspraken uit een stoere film gaan gebruiken als ze lekker met de combi gaan.
Leedvermaak is ook leuk. Maar vanaf half 9 wordt er Live overgeschakeld naar Ajax hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord wordt live uitgezonden, ajax niet.
Weet ik ook wel, loop alleen een beetje te "zieken"quote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach je hebt allerlei soorten volk op 410, niet iedereen over 1 kam scheren. Slechts 150-200 zijn die groep met jongere jongens, de rest is over het algemeen een stuk ouder.
das alweer 3 jaar terugquote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
2 jaar terug was er nog een aardige groep ajax los present in Houten meen ik me te herinneren
Dat is aangepast.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook leuk. Maar vanaf half 9 wordt er Live overgeschakeld naar Ajax hoor
waarom ben je niet op msn slanke metgezel ?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das alweer 3 jaar terug
2 jaar terug was Breukelen.
Los is helemaal niet zo moeilijk, FCU-uit ben ik meer los heengegaan dan combi, maar toch vind ik uitvak stukken beter. Snapte je opmerking niet helemaal, maar nu dus wel. In 2003/04 ging was er ook een aardige groep los naar FCU:quote:Op woensdag 27 september 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Losse kaarten al is dat wel moeilijk of gewoon los zonder kaarten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |