Ik denk echt niet dat het zou gebeuren. Zoals Ajax nu speelt, zo tam en plichtmatig, zo zou hij echt wel een basisplaats hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Te groot risico dat het een mislukking zou zijn geworden. Blessures, spanningen in het team als hij er naast gezet wordt voor een jongere speler.. Domme rode kaarten krijg je er ook nog gratis bij.
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? geld zat. Ik zie het probleem niet hoor, dat gaat voor 90% van de spelers op.
geef hem dan maar geld, als hij het team maar aanjaagt.
Das geen feit, ze hadden het er niet voor OVER omdat ze al spelers genoeg hadden gehaald, maar bij een aantal komt het er (nog?) niet uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Jasza het volgende:
Ik gok 1-2 tegen utrecht, word wel lastig maar we winnen wel
Via MSN in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)
quote:
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef ericajax het volgende:
MONTANA heb je dat kaartje voor donderdag van 410 nog?
*interesse heeft![]()
Hij hoefde hem al niet meer te hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.
ja....quote:
Ja genoegquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog kaarten te halen ?
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef Vicente het volgende:
Utrecht uit is traditioneel lastig. Als Ajax 100% geeft winnen we daar
100% Ajax moet genoeg zijn om 110% Utrecht te verslaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
Klopt, maar het blijft vaag. Want waarom weet FCU bijvoorbeeld nooit iets te presteren tegen PSV?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BobbyHill het volgende:
Omdat PSV zich niet laat afbluffen.
Dat betwijfel ik. Daarnaast speelt Utrecht nou ook weer niet alsof er 11 Stijn Vrevens over het veld rennen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef Schanulleke het volgende:
Ook omdat de gemiddelde scheidsrechter minder aan Utrecht permiteert in die wedstrijden, omdat het dan niet ín de geest van de wedstrijd is'.
Utrecht, praat me er niet over. In januari liep ik 's-ochtends met een gigantische kater rond in Praag en toen viel mijn oog op een Telegraaf met daarin AJAX 4-1 verloren van FCU. Talk about een dubbele kater.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:53 schreef Nashje het volgende:
Ze moeten zich tegen Utrecht bewijzen vind ik. Na een rijtje beschamende wedstrijden moeten ze er in Utrecht vol op en zou het mooi zijn als je daar gewoon met 1-4 wint ofzo.
Ik reageer per wedstrijd he? Roda was kut, IK start was kut, NEC was matig. En nu weer op naar de volgende wedstrijd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh, wat ben je gematigd positief ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |