Het schijnt dat we lief gaan doen tegen jullie Sneijderquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verwacht een grote modderpoel, als we uit de bussen stappen. Verder zal de wedstrijd zwaar worden, hoop op een winst, maar traditioneel heeft Ajax het lastig in de Domstad. Ben benieuwd naar de eventuele spreekkoren, ik heb er zin in! Alleen jammer dat ik al zo vroeg op moet.
[..]
Goed zo, verstandig!![]()
quote:Sneijder wacht warm onthaal zondag in Utrecht ?
Tuesday, 26 September 2006
Wesley Sneijder lijkt zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een keer niet mikpunt te worden van de Utrechtse spreekoren. Het lijkt er zelfs op dat Sneijder een applaus zal gaan krijgen van het Utrechtse publiek. Jarenlang was Sneijder voor FC Utrecht supporters het mikpunt voor spreekoren, maar het laatste jaar heeft Sneijder veel respect gekregen van de supporters.Een belangrijke reden van het respect is waarschijnlijk dat Sneijder een krans heeft neergelegd na het overlijden van David Di Tomasso. De Utrecht supporters hebben dat positief opgevangen, en hebben respect voor de geboren Utrechter gekregen.bron:voetbalcentraal.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vertrouw erop dat jij het goede voorbeeld geeft paultjuhhh.
Maar op het middenveld zou je zo een aanjager moeten hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben toch Stam? Die gaat er ook vrij fel in en pakt ook kaarten.
Gabri en Sneijder hebben die rol een beetje op zich, al is dat niet puur op de rouwdouwer manier, maar ook op hun techniek. Zoals gezegd, vooral Gabri maakt bij mij in die rol een uitstekende indruk. Die heb ik nu zelden wat slechts zien doen op het veld. Ja, niet gescoord tegen Kopenhagen, maar hij heeft nu eenmaal geen neusje voor de goal met z'n 15 goals waarvan 7 voor Barca B.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar op het middenveld zou je zo een aanjager moeten hebben
Te groot risico dat het een mislukking zou zijn geworden. Blessures, spanningen in het team als hij er naast gezet wordt voor een jongere speler.. Domme rode kaarten krijg je er ook nog gratis bij.quote:
Nou en? geld zat. Ik zie het probleem niet hoor, dat gaat voor 90% van de spelers op.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Die is pas gemotiveerd als je een grote zak geld voor zn neus hangt.
Probleem is dat Ajax moeite heeft om 100% te geven (lijkt wel)quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef Vicente het volgende:
Utrecht uit is traditioneel lastig. Als Ajax 100% geeft winnen we daar
Ik denk echt niet dat het zou gebeuren. Zoals Ajax nu speelt, zo tam en plichtmatig, zo zou hij echt wel een basisplaats hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Te groot risico dat het een mislukking zou zijn geworden. Blessures, spanningen in het team als hij er naast gezet wordt voor een jongere speler.. Domme rode kaarten krijg je er ook nog gratis bij.
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? geld zat. Ik zie het probleem niet hoor, dat gaat voor 90% van de spelers op.
geef hem dan maar geld, als hij het team maar aanjaagt.
Das geen feit, ze hadden het er niet voor OVER omdat ze al spelers genoeg hadden gehaald, maar bij een aantal komt het er (nog?) niet uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, aangezien hij niet bij ons speelt.
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Jasza het volgende:
Ik gok 1-2 tegen utrecht, word wel lastig maar we winnen wel
Via MSN in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ey Jasza hoe gaan we het donderdag afspreken? (ivm 410)
quote:
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.quote:Op maandag 25 september 2006 16:56 schreef ericajax het volgende:
MONTANA heb je dat kaartje voor donderdag van 410 nog?
*interesse heeft![]()
Hij hoefde hem al niet meer te hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ben ik al kwijt. Had achteraf nog makkelijk 19,80 euro kunnen vragen in plaats van een tientje.
ja....quote:
Ja genoegquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog kaarten te halen ?
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef Vicente het volgende:
Utrecht uit is traditioneel lastig. Als Ajax 100% geeft winnen we daar
100% Ajax moet genoeg zijn om 110% Utrecht te verslaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
Klopt, maar het blijft vaag. Want waarom weet FCU bijvoorbeeld nooit iets te presteren tegen PSV?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Utrecht geeft bij deze wedstrijd altijd 110 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |