abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:12:17 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131787
mjah ik vind het mooi dat hij Fox voor schut zet hoor daar niet van want fox is klote en dat hij van zijn positie misbruik maakte door flinke sex te hebben boeit me ook niets, zou ik ook doen.

maar dat mensen hem nu ineens zo geweldig vinden dat vind ik nogal vreemd, ik denk dan aan liegen under oath maar vooral aan de debiele aanpak in voormalig Joegoslavie, 'no us troops to the Balkans' was het motto de Europeanen moesten dat maar aanpakken maar wel met de Duitsers (die ook geen troepen leverden) besluiten dat de lichte optie een goed idee was voor UNPROFOR, en vervolgens het mandaat van de (vooral Amerikaanse) jachtvliegtuigen dusdanig dichtbouwen dat je daar ook niet meer op hoefde te rekenen (wat UNPROFOR dus wel moest doen) en dan achteraf als alle enclaves gevallen zijn met het vingertje wijzen en roepen dat Amerika het wel even heeft opgeknapt door de boel te bombarderen.

dan is er Kosovo waar de grondoptie geen optie was want daarbij vallen doden, gewoon blijven bombarderen met domme restricties om het risico omlaag te houden ... effectief oorlogvoeren is niet belangrijk, aan het einde van de operatie zijn er een paar duizend burgerslachtoffers gevallen en kon het Servische leger zich vrijwel intact terugtrekken!

nee ik ben geen fan ... maar mooi dat hij die fox gast met de mond vol tanden achterlaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:14:27 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42131807
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef sp3c het volgende:
mjah ik vind het mooi dat hij Fox voor schut zet hoor daar niet van want fox is klote en dat hij van zijn positie misbruik maakte door flinke sex te hebben boeit me ook niets, zou ik ook doen.

maar dat mensen hem nu ineens zo geweldig vinden dat vind ik nogal vreemd, ik denk dan aan liegen under oath maar vooral aan de debiele aanpak in voormalig Joegoslavie, 'no us troops to the Balkans' was het motto de Europeanen moesten dat maar aanpakken maar wel met de Duitsers (die ook geen troepen leverden) besluiten dat de lichte optie een goed idee was voor UNPROFOR, en vervolgens het mandaat van de (vooral Amerikaanse) jachtvliegtuigen dusdanig dichtbouwen dat je daar ook niet meer op hoefde te rekenen (wat UNPROFOR dus wel moest doen) en dan achteraf als alle enclaves gevallen zijn met het vingertje wijzen en roepen dat Amerika het wel even heeft opgeknapt door de boel te bombarderen.

dan is er Kosovo waar de grondoptie geen optie was want daarbij vallen doden, gewoon blijven bombarderen met domme restricties om het risico omlaag te houden ... effectief oorlogvoeren is niet belangrijk, aan het einde van de operatie zijn er een paar duizend burgerslachtoffers gevallen en kon het Servische leger zich vrijwel intact terugtrekken!

nee ik ben geen fan ... maar mooi dat hij die fox gast met de mond vol tanden achterlaat
tuurlijk heeft ook clinton bloed aan zijn handen. ik denk dat het vooral een voorkeurstem is voor een keuze tussen twee kwaden..
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:18:20 #78
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_42131846
Gatverdamme zeg, die smerige grijns op de kop van die presentator. Clinton had hem zo'n kleine microfoon door z'n strot moeten duwen...
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:20:54 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131870
mjah bloed aan zijn handen ... dat zie ik haast als part of the job van Amerikaanse president, dat zal allemaal wel

wat mij stoort is dat men doet alsof alles perfect was, dat was het dus niet, die massavernietigingswapens zijn dan misschien niet gevonden maar die massagraven met 1000+ kosovaren zijn ook nog steeds niet gevonden!

niet dat ik Clinton zo'n verschrikkelijke president vond maar eigenlijk vind ik dat van Bush ook niet, goed ik moet lachen als hij begint te praten maar 11 september heeft nu eenmaal het 1 en ander veranderd, ik geloof niet dat als Clinton er nog was dat er nu geen troepen in Irak waren, misschien niet zoveel en misschien niet in Bagdad maar ze waren er wel, dat is nodig om strax Iran aan te pakken

ik vraag me af wat men over Bush zegt als de volgende president vrolijk Iran aanvalt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:23:50 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42131893
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef sp3c het volgende:
mjah bloed aan zijn handen ... dat zie ik haast als part of the job van Amerikaanse president, dat zal allemaal wel

wat mij stoort is dat men doet alsof alles perfect was, dat was het dus niet, die massavernietigingswapens zijn dan misschien niet gevonden maar die massagraven met 1000+ kosovaren zijn ook nog steeds niet gevonden!

niet dat ik Clinton zo'n verschrikkelijke president vond maar eigenlijk vind ik dat van Bush ook niet, goed ik moet lachen als hij begint te praten maar 11 september heeft nu eenmaal het 1 en ander veranderd, ik geloof niet dat als Clinton er nog was dat er nu geen troepen in Irak waren, misschien niet zoveel en misschien niet in Bagdad maar ze waren er wel, dat is nodig om strax Iran aan te pakken

ik vraag me af wat men over Bush zegt als de volgende president vrolijk Iran aanvalt!
ik vraag me af wat er zou gebeuren als iran straks een kernwapen heeft...

ik vraag me ook af waar het amerikaanse publiek straks voor kiest.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:29:27 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131931
ik weet het niet, maar eigenlijk wil ik geen Iraans kernwapen
pi_42131936
Bill for President
pi_42132780
Clinton

Toegegeven, hij is intelligenter dan Bush, maar het is een scheinheilig linkse boontje. En een leugenaar.

Desondanks wel leuk om te zien hoor, dat interview Maar god behoede ons dat zijn vrouw ooit weer in het witte huis terecht komt...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 september 2006 @ 04:54:47 #84
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42132811
Qua media-kanon moeilijk te overtreffen.
Goeie persoonlijkheid met een zeer goed verhaal, niet altijd de juiste beslissingen maar hij heeft wel de credits om met veel crap weg te lopen.

Overiges : Clinton en Jeltsin samen dronken een persconferentie geven.
(hoezo bang voor een foutje meer of minder : hij heeft wel ballen, en kan bruggen bouwen).
  dinsdag 26 september 2006 @ 04:59:45 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42132821
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Byte_Me het volgende:
Jammer dat Clinton niet met zn sigaar van Monica af kon blijven, anders was hij wel langer president geweest.
Doe niet zo dom

Een president maar maar 2 termijnen president zijn. Dat is de wet en heeft niets met sigaren te maken
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 26 september 2006 @ 05:03:41 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42132830
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Clinton

Toegegeven, hij is intelligenter dan Bush, maar het is een scheinheilig linkse boontje. En een leugenaar.

Desondanks wel leuk om te zien hoor, dat interview Maar god behoede ons dat zijn vrouw ooit weer in het witte huis terecht komt...
En Bush is de eerlijkheid zelve?
pi_42133713
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef BdR het volgende:

[..]

Vind je dat leuk, koketteren met je historische feiten-kennis? Ik herinner het me ook nog wel hoor, "Operatie Desert Fox", een 4-daagse bommen aanval op 100 doelen in december 1998.

Maar kan je ook uitleggen waarom dat volgens jou van belang is bij deze Fox-News laster campagne richting Clinton? Ik zie het verband niet namenlijk..
Het is niets nieuws, en het is niet beperkt tot fox news. Het gaat mij erom dat mensen hier een subjectief waarde-oordeel geven betreffende Clinton terwijl ze nauwelijk iets over zijn presidentschap kunnen vertellen.
pi_42134417
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef sp3c het volgende:
De grootste fout is toen geweest dat men alleen de Serviërs als kwaadaardige rotzakken zag en de UCK gewoon z'n gang liet gaan. Natuurlijk werden de Albanezen onderdrukt door de Serviërs, maar na de oorlog zijn de rollen omgedraaid en dat is de NAVO, niet per se Clinton, te verwijten.
pi_42134476
quote:
Misschien dat Bush, door voor confrontatie te kiezen en niet diplomatie, ervoor heeft gezorgd dat militaire actie de enige optie is. Want laten we wel wezen, dit regime heeft nooit geprobeerd op vreedzame en diplomatieke wijze Iran van z'n vermeend kernwapenprogramma af te houden. Dat wil het ook niet, want een gevaarlijk Iran is voor hen gunstiger dan een welwillend Iran.
pi_42134626
Clinton!

You've got that little smirk on your face. You think you're so clever!
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:55:40 #91
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42134677
ik vind Clinton gewoon een van de beste us presidents.
boeiend dat hij een sletje neukte en er over liegt...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42135247
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Clinton

Die presentator staat mooi met zijn bek vol tanden
Inderdaad die zet hem daar even te kakken
pi_42135329
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien dat Bush, door voor confrontatie te kiezen en niet diplomatie, ervoor heeft gezorgd dat militaire actie de enige optie is. Want laten we wel wezen, dit regime heeft nooit geprobeerd op vreedzame en diplomatieke wijze Iran van z'n vermeend kernwapenprogramma af te houden. Dat wil het ook niet, want een gevaarlijk Iran is voor hen gunstiger dan een welwillend Iran.
Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? Geen diplomatieke pogingen, doe toch niet zo belachelijk.
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 10:29:17 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42135335
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

De grootste fout is toen geweest dat men alleen de Serviërs als kwaadaardige rotzakken zag en de UCK gewoon z'n gang liet gaan. Natuurlijk werden de Albanezen onderdrukt door de Serviërs, maar na de oorlog zijn de rollen omgedraaid en dat is de NAVO, niet per se Clinton, te verwijten.
Nee de fout is toch echt geweest dat er geen grondoptie is gekomen, nu hebben de Albanezen (en de Russen) grond ingenomen dat door de luchtcampagne is veroverd door het UCK waar je ze zonder flinke schietpartijen niet meer vanaf krijgt, daar proeven we nu nog de nasmaak van en daar reken ik toch echt de Clinton regering voor verantwoordelijk ... dat gemier om die Apache's alleen al

het is net als met die plunderaars in Irak, als je daar meteen tegen op had getreden (en er mensen bij was verloren) dan was het daar nu niet zo'n zooitje (nu ja een minder groot zooitje want er is wel meer fout gegaan natuurlijk) het is allemaal zo korte termijn denken ... als we het zo doen dan verliezen we niet in 1 dag 10 mensen, maar wel in 1 maand maar dat klinkt toch minder erg
pi_42135359
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:28 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? Geen diplomatieke pogingen, doe toch niet zo belachelijk.
Ja. Die net zo serieus en gemeend zijn als de gang naar de Verenigde Naties in 2002.
pi_42135374
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee de fout is toch echt geweest dat er geen grondoptie is gekomen, nu hebben de Albanezen (en de Russen) grond ingenomen dat door de luchtcampagne is veroverd door het UCK waar je ze zonder flinke schietpartijen niet meer vanaf krijgt, daar proeven we nu nog de nasmaak van en daar reken ik toch echt de Clinton regering voor verantwoordelijk ... dat gemier om die Apache's alleen al
Ja, ook. Hoe dan ook: te veel ruimte geven aan de UCK.
pi_42135532
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Die net zo serieus en gemeend zijn als de gang naar de Verenigde Naties in 2002.
Heel goed en objectief onderbouwd weer. Goh wat zullen mensen jou serieus nemen.
pi_42135630
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Heel goed en objectief onderbouwd weer.
Jaja.
quote:
Goh wat zullen mensen jou serieus nemen.
Ik denk dat er wel wat mensen zijn die mij serieus nemen. Genoeg die mij niet serieus nemen, hoor, maar ja, ik zie eerlijk gezegd niet helemaal het nut van al deze persoonlijke aanvallen, hoewel ik ze, toegegeven, vrij amusant vind en in zoverre ze wel kan waarderen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:44:41 #99
71333 BUG80
Stop making sense
pi_42135655
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef mariatrepp het volgende:
Super hoe Clinton zich teweer zet. Alleen houd ik er niet van dat hij (op een Fortuyneske manier) de ander aanraakt om zijn dominantie te houden/ te verkrijgen.
Dat speelt hij heel goed inderdaad. Verder blijft hij relatief heel rustig en dat maakt de zwakkere partij (de presentator in dit geval) alleen nog maar meer zenuwachtig. Geweldig!
pi_42135662
Graag gedaan, persoonlijke aanvallen zijn haast even amusant om te maken als te ontvangen.
pi_42135715
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:28 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dit is lekker onderbouwd
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:51:24 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42135791
Clinton, hij had het zo te zien toch wel verwacht dat het eraan zat te komen en heeft zich voorbereid. Je moet toch van die vent houden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:51:30 #103
71333 BUG80
Stop making sense
pi_42135793
Op het moment dat die presentator het te heet onder de voeten wordt zit hij ook elke keer "should I ask a question about climate change, then?". Slappe lul.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:56:55 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42135902
Clinton knalt aardig over dat kereltje heen. Of je hem nu mag of niet, brains heeft hij iig wel
Vampire Romance O+
pi_42136109
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit is lekker onderbouwd
Gewoon een kwestie van de actualiteiten volgen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:30:28 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42136648
Als dít al uit je slof schieten is, jezus.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:51 schreef jogy het volgende:
Clinton, hij had het zo te zien toch wel verwacht dat het eraan zat te komen en heeft zich voorbereid. Je moet toch van die vent houden.
Hij zegt zelf ook al dat al meerdere keren beweerd is dat alles de schuld van Clinton is. Net zoals nu alle foute dingen nog steeds de schuld van Paars zijn, en niks van het CDA / VVD.

Behoorlijk voorspelbaar dus.

[ Bericht 88% gewijzigd door Yildiz op 26-09-2006 11:43:09 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:51:22 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42138612
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:30 schreef Yildiz het volgende:
Als dít al uit je slof schieten is, jezus.
[..]

Hij zegt zelf ook al dat al meerdere keren beweerd is dat alles de schuld van Clinton is. Net zoals nu alle foute dingen nog steeds de schuld van Paars zijn, en niks van het CDA / VVD.

Behoorlijk voorspelbaar dus.
Jup, maar genoeg mensen die er toch met beide ogen invallen zonder voobereiding.
Vrijheid
pi_42138676
Nu hebben engelse troepen opeens Al Quada topmannenn gedood in Irak, bewiijs dat het een internationale samenspanning is om de republikeinen en popularity boost te geven.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:55:05 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42138709
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup, maar genoeg mensen die er toch met beide ogen invallen zonder voobereiding.
True, true.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef henkway het volgende:
Nu hebben engelse troepen opeens Al Quada topmannenn gedood in Irak, bewiijs dat het een internationale samenspanning is om de republikeinen en popularity boost te geven.
Ohja, die topman waar we eerder niet van gehoord hadden. Die ja.
Nu zullen er vast wel minder aanslagen komen.
pi_42138789
quote:

ik denk het niet het waren vooral cheney en rumsfeld die voor de irak oorlog waren.
waarbij rumsveld ook nog eens de gehele strategie veranderde en zo zorgde dat er te winig troepen waren voor een bezetting.

verder ben ik met je eens dat clinton niet perfect was maar ik vond hem toch stukken beter dan bush
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42139695
Typisch weer die conservatieven die alles in het werk stellen om hun eigen falen te verbloemen en andere zaken erbij te halen. Hulde voor Bill om die reporter ff de les te lezen. Fox= Murdoch en niet eens een echte Nieuwszender. Fox wordt alleen maar in stand gehouden omdat er veel geld achter zit. Fox= pro-bush en dus de zender die altijd prominent naar voren wordt geschoven.

Als je meer wil weten over Fox moet je eens de documentaire gaan googlen met de naam FOXED!
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:34:24 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42139726
outfoxed, heet ie.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 september 2006 @ 15:05:09 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42141983
Ik vond het een prachtige actie. Even snel en simpel het hele vernisje van de onafhankelijke pers afgeveegd. Jammer dat men het overmorgen alweer vergeten is, en alles van CNN, NBC en Fox slikt als waarheid.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:48:58 #114
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_42147483
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Clinton

Natuurlijk, Clinton was een linkse president van de V.S.
pi_42148047
Clinton rulez
pi_42148599
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Gatverdamme zeg, die smerige grijns op de kop van die presentator. Clinton had hem zo'n kleine microfoon door z'n strot moeten duwen...
Inderdaad, die kuthouding van wallace!!
'And 'that little smirk on your face and you think you're so clever'...

GO CLINTON!!!!
  woensdag 27 september 2006 @ 12:46:46 #117
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_42166875
quote:
NEW YORK - Condoleezza Rice spreekt niet in kapitalen met uitroeptekens, maar de New York Post wel. ‘FOUT!’ stond er dinsdag op de voorpagina van de tabloid, die de minister van Buitenlandse Zaken had gesproken. Het ging over Bill Clinton, die opeens beweert dat zijn regering alles deed om Osama bin Laden te pakken. Klopt absoluut niet, betoogt Rice.
Maar Clinton had meer te melden. Tijdens een nu al berucht interview op Fox ging Clinton zondag tekeer tegen Chris Wallace, die het waagde om kalm te vragen waarom de oud-president niet meer aan terreurbestrijding had gedaan.Clinton leunde voorover, zwaaide met zijn vinger en klonk als een pesterige schooljongen toen hij ‘je vindt jezelf zo slim’ tegen de verbouwereerde Wallace zei. Clinton betoogde dat hij had geprobeerd om Bin Laden te doden en dat hij een ‘uitvoerige anti-terreur-strategie’ achterliet voor zijn opvolger.
Woedend beschuldigde hij de regering dat ze in de maanden vóór 11 september 2001 minder deed dan hij in acht jaar. Bovendien: de neo-conservatieven rond Bush zouden Clinton ‘te geobsedeerd met Bin Laden’ hebben gevonden.</p>
<p>Dit alles was nieuws voor experts, neo-conservatief en anderszins, en voor de regering aanleiding om dinsdag alsnog te reageren. Met het rapport van de onafhankelijke 11/9 Commissie in handen was Rice kort en helder: ‘Wij ontvingen geen uitvoerige anti-terreur-strategie.’ Dat de net aangetreden Bush passief was? ‘Wat wij deden was op z’n minst even agressief als wat de regering-Clinton deed.’ Clintons claim dat hij een plan van aanpak voor terreurbestrijding overdroeg, werd door de bloggers vlug onderuit gehaald. Een citaat van anti-terreur-tsaar Richard Clarke, die zowel Clinton als Bush diende, kwam boven water. ‘Er was geen plan voor Al Qa’ida dat van Clinton werd overgedragen aan de regering-Bush’, aldus Clarke in 2002. Zoals Chris Wallace achteraf zei over de oud-president: ‘Hij draaide door.’
Bron: de Volkskrant
  woensdag 27 september 2006 @ 12:49:34 #118
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42166963
quote:
Zoals Chris Wallace achteraf zei over de oud-president: ‘Hij draaide door.’
Dit zegt genoeg toch?

Doordraaien? Hij zette hem volledig terecht op z'n plaats. Wat een objectieve journalist hoor van fox
pi_42167251
wel grappig bush heeft na zijn aantreden het antitereur budget sterk verminderd en toch gaat rice glashard staan liegen dat ze evenveel gedaan hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:37:59 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42168264
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef mariatrepp het volgende:

‘Wij ontvingen geen uitvoerige anti-terreur-strategie
en
quote:
‘Er was geen plan voor Al Qa’ida dat van Clinton werd overgedragen aan de regering-Bush’, aldus Clarke in 2002.
Lekker hoor, Volkskrant

Clinton heeft het overr een anti-terreur-strategie...NIET over een plan tegen Al Qa'ida in het bijzonder.
Temeer omdat zijn eigen mensen niet met zekerheid konden zeggen of Al Qa'ida ergens achter zat/bestond.

Met dit soort misinformatie breng je leuke BS in de wereld
  woensdag 27 september 2006 @ 13:45:39 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42168491
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wel grappig bush heeft na zijn aantreden het antitereur budget sterk verminderd en toch gaat rice glashard staan liegen dat ze evenveel gedaan hebben
Dat mens is onderhand zo hard en zielloos gestompt door het zichzelf bewijzen in een mannenwereld dat ze zonder blikken of blozen haar ouders in de fik zou kunnen steken en het ondertussen ontkent dat ze het aan het doen is.
Vrijheid
pi_42169580
Martin van Buren, dat was pas een president.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:36:42 #123
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42169887
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Martin van Buren, dat was pas een president.
En dit roep je alleen maar omdat 'ie een Nederlandse naam/achtergrond had?
pi_42170116
Wat een raar partijdig stuk van de Volkskrant zeg, is dat ingezonden ofzo?

Tjah beide partijen zullen wel schuldig zijn aan 9/11, Bush heeft idd weinig gedaan in zijn eerste acht maanden, volgens mij ging hij eerst 4 maand op vakantie. linton moet ook niet alles afschuiven op de CIA & FBI die weigerden Bin Laden als dader aan te wijzen, die redenering klinkt ook niet helemaal lekker.
Feit blijft dat FOX triest bezig is door 9/11 geheel in de schoenen van Clintonte schuiven
pi_42170144
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En dit roep je alleen maar omdat 'ie een Nederlandse naam/achtergrond had?
Jup
pi_42172040
Man, heeft die journalist van de Volkskrant dat hele interview überhaupt wel gezien?

Het was wel mooi om te zien dat Clinton precies weet waar hij over praat en waar hij mee bezig was als president.. Kan je van Bush niet zeggen
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 27 september 2006 @ 17:32:40 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42173863
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Opvallend, ja. Maar ik kan er nou niet om lachen.
Als ze nou in een talk-show zat, okey. Dan. Maar zij heeft een beetje veel macht.
pi_42200998
Clinton
pi_42206409
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Opvallend, ja. Maar ik kan er nou niet om lachen.
Als ze nou in een talk-show zat, okey. Dan. Maar zij heeft een beetje veel macht.
shit verkeerde emoticon
pi_42214388
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Byte_Me het volgende:.

Jammer dat Clinton niet met zn sigaar van Monica af kon blijven, anders was hij wel langer president geweest.
Clinton had twee periodes van vier jaar gehad en dan is het op he, dan moet je weg. zoals ook Bush niet herkozen kan worden
pi_42265909
hier een interview met Chris Wallace (die Clinton interviewde) en Richard Clarke.

geweldige interviewer die Charlie Rose.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8977246650906076984
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2006 @ 21:21:10 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42266283
Clinton is wel met afstand de beste Amerikaanse president in de afgelopen 25 jaar geweest.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:59:54 #133
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_42277938
Prachtig interview en wat Swetsenegger zegt daar ben ik het 100 procent mee eens
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_42279661
Waarom eigenljk? Kan iemand die mening ook onderbouwen?
pi_42280481
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Byte_Me het volgende:Jammer dat Clinton niet met zn sigaar van Monica af kon blijven, anders was hij wel langer president geweest.
Clinton zijn tijd zat erop, na acht jaar moet je weg. Zoals Bush over twee jaar ook het veld zal ruimen voor een democraat en er weer een tijdperk van respect voor america zal aanbreken mssschien
pi_42282146
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef moussie het volgende:

[..]

ach ja, we zijn koeweit alweer vergeten joh, selectief geheugen heet dat ..
Dat was pappa Bush, Clinton heeft alleen de bombardementen op Irak voortgezet. Bush jr. overigens ook voor hij de troepen zond.
Een van de redenen voor het bestaan van Al Qaida. Koeweit pompte olie van Irak op, Irak nam koeweit in, de VN bevrijdde Koeweit weer. Om dat te doen waren er bases nodig in de omringde landen, die vonden dat geen probleem want iedereen daar had een hekel aan Saddam.
Men dacht dat er wel eventjes een invasie in Irak zou zijn, Saddam afgezet zou worden en de troepen zich zouden terugtrekken. Helaas kwam het daar niet van, na het bevrijden van Koeweit bleven de militairen om Irak 10+ jaar te bombarderen. Bin Laden vond het niet zo cool dat er Amerikaanse militairen in o.a. Saoudi-Arabie bleven zitten (eventjes om Saddam af te zetten was geen probleem) etc.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2006 @ 17:21:09 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42284277
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom eigenljk? Kan iemand die mening ook onderbouwen?
Kom op, Reagan, Bush sr, Clinton, Bush jr.

Wat moet hier aan onderbouwd worden?
pi_42284869
Alles...

Reagan was bijvoorbeeld echt geen slechte president, zeker niet vergeleken Bush jr. Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom jullie Clinton zo geweldig vinden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2006 @ 18:30:09 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42286350
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Alles...

Reagan was bijvoorbeeld echt geen slechte president, zeker niet vergeleken Bush jr. Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom jullie Clinton zo geweldig vinden.
Hoe oud ben je?
Schei uit man, Reagan was WEL een slechte president, welke het moest hebben van (fantastische) oneliners. Goed, bij bush jr. lijkt iedereen een goede president.

Clinton had humor, was intelligent, voerde een gedegen buitenland beleid en vergat het binnenland niet.
pi_42286423
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Schei uit man, Reagan was WEL een slechte president, welke het moest hebben van (fantastische) oneliners. Goed, bij bush jr. lijkt iedereen een goede president.

Clinton had humor, was intelligent, voerde een gedegen buitenland beleid en vergat het binnenland niet.
je vergeet dat hij een zeer groot deel van de staatsschuld heeft afgelost
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2006 @ 18:34:09 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42286463
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je vergeet dat hij een zeer groot deel van de staatsschuld heeft afgelost
De staatsschuld die onder Reagan tot grote hoogte was gestuwd wegens zijn enorme defensie uitgaven.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:45:02 #142
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_42286791
Bush verzekerd zijn eigen onschendbaarheid.

What are we becomming ?
pi_42287619
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De staatsschuld die onder Reagan tot grote hoogte was gestuwd wegens zijn enorme defensie uitgaven.
Die wel een einde aan de Koude oorlog en de USSR hebben gemaakt.
pi_42287903
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?

Clinton had een gemakkelijk presidentsschap, geen grote buitenlandse noch binnenlandse crisissen, gewoon lekker meeliften op de groeiende wereldeconomie. Hij had inderdaad humor, en was redelijk intelligent maar het ontbrak hem wel aan integriteit. Clinton's buitenland beleid was weinig spectaculair, zijn successen waren vaak oppervlakkig en dus kortstondig.

Wat Reagan op internationaal gebied heeft bereikt is veel fundamenteler. Zijn binnenlands economisch beleid was behoorlijk succesvol, geplaagd door inflatie wist hij tijdens zijn termijn de economie om te draaien op een manier dat bijna alle groepen ervan profiteerde, maar er was inderdaad een stevige schuld opgebouwd. Daarnaast had hij net als Clinton een hoge approval rating, maar wel een stuk stabieler dan Bill.

Ik denk dat jij gewoon niet van Republikeinen houdt en daarom nogal geneigd bent niet objectief te blijven.
pi_42288000
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef francorex het volgende:

What are we becomming ?
dat wil hij...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42288115
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Die wel een einde aan de Koude oorlog en de USSR hebben gemaakt.
De Sovjet-economie was al failliet zonder de wapenwedloop, die volgens mij nog eens eigenlijk alleen door Amerika is gevoerd.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:31:28 #147
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42288162
quote:

What are we becomming ?
Soms hoop ik dat het een grote grap is, en dat hij over een paar maanden zijn clownsneus opzet en roept: 'gefopt!'

Trouwens, de TT heeft een spelfoutje of ipv op
pi_42288382
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Soms hoop ik dat het een grote grap is, en dat hij over een paar maanden zijn clownsneus opzet en roept: 'gefopt!'
Clowns die zichzelf serieus nemen zien zichzelf niet als clown. Dat is misschien nog erger.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42288563
quote:

What are we becomming ?
Het is ongelooflijk. Nee, dat is gelogen. Er is helaas bar weinig fantasie nodig om aan te nemen dat George W. Bush een dictator in het klein is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2006 @ 19:45:21 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42288628
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:22 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Clinton had een gemakkelijk presidentsschap, geen grote buitenlandse noch binnenlandse crisissen,
Je ZOU kunnen bedenken dat dat misschien wel zijn verdienste was.
quote:
Clinton's buitenland beleid was weinig spectaculair, zijn successen waren vaak oppervlakkig en dus kortstondig.
Ja het huidige buitenland beleid zal inderdaad langer zijn sporen nalaten.
quote:
Wat Reagan op internationaal gebied heeft bereikt is veel fundamenteler.
Zoals?
quote:
Zijn binnenlands economisch beleid was behoorlijk succesvol, geplaagd door inflatie wist hij tijdens zijn termijn de economie om te draaien op een manier dat bijna alle groepen ervan profiteerde, maar er was inderdaad een stevige schuld opgebouwd.
Een sigaar uit eigen doos noemen we dat.
quote:
Daarnaast had hij net als Clinton een hoge approval rating, maar wel een stuk stabieler dan Bill.
Uiteraard. In puriteins Amerika is een Lewinski afaire niet echt verstandig. Sterker nog, het is poltieke zelfmoord... maar Clinton kon gewoon blijven... Alleen zijn approval rate was wat minder stabiel...
quote:
Ik denk dat jij gewoon niet van Republikeinen houdt en daarom nogal geneigd bent niet objectief te blijven.
Gezien het feit dat ik in de regel als 'rechts' wordt betitelt door links Fok! denk ik dat jouw visie meer zegt over jou dan over mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')