abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42109422
Wil iemand zo vriendelijk zijn en een korte samenvatting geven?
Ik krijg weer eens "acces denied".
pi_42109759
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Stali het volgende:
Kijk even op de site van het rtl nieuws. Daar was het vanmorgen ook op, ik verwacht dat daar wel een samenvattend filmpje staat.
pi_42109824
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Stali het volgende:
Fox lokt clinton in een hinderlaag, maar clinton draait de rollen om.
  maandag 25 september 2006 @ 12:44:35 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_42109913
Inderdaad, alles wat de president Bush en de republikeinen in het algemeen doen wordt de hemel in geprezen of op zijn minst goed gepraat. dat slogan "we report, you decide" slaat echt nergens op..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_42110123
je kunt het filmpje ook hier:
http://www.crooksandliars(...)t-1-osama-bin-laden/
downloaden.
  maandag 25 september 2006 @ 13:12:41 #56
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_42110527
Super hoe Clinton zich teweer zet. Alleen houd ik er niet van dat hij (op een Fortuyneske manier) de ander aanraakt om zijn dominantie te houden/ te verkrijgen.
pi_42110994
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:44 schreef BdR het volgende:
Inderdaad, alles wat de president Bush en de republikeinen in het algemeen doen wordt de hemel in geprezen of op zijn minst goed gepraat. dat slogan "we report, you decide" slaat echt nergens op..
ze proberen 9/11 gewoon in de cshoenen van clinton te schuiven.

mooi dat hij zo reageert
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42111134
En hier is een transcript, voor mensen zonder video

http://thinkprogress.org/clinton-interview/
" there is nothing to not be amazed at "
pi_42111351
Het was een wedstrijd in stom grinneken (de interviewer) en onschuldig schaapachtig kijken (de blik waarmee Clinton Monica heeft verleid).
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_42112044
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef mariatrepp het volgende:
Super hoe Clinton zich teweer zet. Alleen houd ik er niet van dat hij (op een Fortuyneske manier) de ander aanraakt om zijn dominantie te houden/ te verkrijgen.
Vind ik juist vet. 9 van de 10 keer kan de discussiepartner daar totaal niet mee omgaan.
pi_42112933
just like a good troll - do not bother with the substance, just take one sentence out of context. Five years since 9/11 and Bush can’t find his a**hole with two hands and a flashlight, never mind finding bin laden!!!
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
pi_42113988
quote:
Beter dan stem verheffen en/of persoonlijk worden - iets wat ik veel in Nederland zie als ik aan't discussieren ben met vrienden Ik zal het eens proberen, lijkt me echt gaaf om te doen, en is denk ik ook nog een vriendelijk gebaar, zo van: "wij zijn vrienden"
pi_42114477
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is de nieuwe tactiek: schuif de schuld af op Clinton. Nou ja, hernieuwd, waarschijnlijk. Er is een Republikeinse propagandafilm uitgekomen, je hebt Fox nu en zelfs de Nederlandse Republikeinen, namelijk de Elsevier, gebruikt het. Sja.
is dit topic niet dubbel

verder eens met wat M zegt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_42120452
Kom zeg wat een naive en onwetende mensen zitten hier. Alsof Clinton zo geweldig was. Toen hij Irak aanviel was het niet erg ofzo? Doe toch niet zo hypocriet.
pi_42120594
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom zeg wat een naive en onwetende mensen zitten hier. Alsof Clinton zo geweldig was. Toen hij Irak aanviel was het niet erg ofzo? Doe toch niet zo hypocriet.
toen was hij niet hypocriet nee
pi_42124881
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

toen was hij niet hypocriet nee
ach ja, we zijn koeweit alweer vergeten joh, selectief geheugen heet dat ..

wel leuk om te zien trouwens, hoe die intervieuwer in z'n hemd werdt gezet .. wie een kuil graaft voor een ander .. ghehe ..

wat ik me trouwens afvraag .. ik heb toch al eerder intervieuws gezien met ex-presidenten maar het is me nooit eerder opgevallen dat die mr. president werden genoemd, heb ik dat gewoon gemist al die tijd of is die intervieuwer zo van z'n stuk gebracht dat die clinton automatisch president noemt ?
pleased to meet you
pi_42125001
Alle presidenten houden de rest van hun leven die titel. Altijd al.
  maandag 25 september 2006 @ 22:23:44 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42125202
Nou kan ik het mis hebben...maar volgens mij zei hij aan het begin mr Clinton. En later toen hij flink onder druk stond ineens mr president hehe.
pi_42125427
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef PLAE@ het volgende:

Nou kan ik het mis hebben...maar volgens mij zei hij aan het begin mr Clinton. En later toen hij flink onder druk stond ineens mr president hehe.
Klopt.
pi_42125674
Dan was hij redelijk onbeleefd begonnen. Maarja, het is geen wet, het is gewoon een eretitel.
  maandag 25 september 2006 @ 22:37:32 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42125819
quote:
Iedereen heeft zo zijn voorbeelden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:39:28 #72
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_42130167
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind je dat leuk, koketteren met je historische feiten-kennis? Ik herinner het me ook nog wel hoor, "Operatie Desert Fox", een 4-daagse bommen aanval op 100 doelen in december 1998.

Maar kan je ook uitleggen waarom dat volgens jou van belang is bij deze Fox-News laster campagne richting Clinton? Ik zie het verband niet namenlijk..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:42:56 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42130260
uiteraard een dikke vette tvp.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:42:03 #74
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42131461
Ik heb zo'n zwak voor die man
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:43:45 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42131489
"i never inhaled"

"i did not have sex with that woman"

Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:12:17 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131787
mjah ik vind het mooi dat hij Fox voor schut zet hoor daar niet van want fox is klote en dat hij van zijn positie misbruik maakte door flinke sex te hebben boeit me ook niets, zou ik ook doen.

maar dat mensen hem nu ineens zo geweldig vinden dat vind ik nogal vreemd, ik denk dan aan liegen under oath maar vooral aan de debiele aanpak in voormalig Joegoslavie, 'no us troops to the Balkans' was het motto de Europeanen moesten dat maar aanpakken maar wel met de Duitsers (die ook geen troepen leverden) besluiten dat de lichte optie een goed idee was voor UNPROFOR, en vervolgens het mandaat van de (vooral Amerikaanse) jachtvliegtuigen dusdanig dichtbouwen dat je daar ook niet meer op hoefde te rekenen (wat UNPROFOR dus wel moest doen) en dan achteraf als alle enclaves gevallen zijn met het vingertje wijzen en roepen dat Amerika het wel even heeft opgeknapt door de boel te bombarderen.

dan is er Kosovo waar de grondoptie geen optie was want daarbij vallen doden, gewoon blijven bombarderen met domme restricties om het risico omlaag te houden ... effectief oorlogvoeren is niet belangrijk, aan het einde van de operatie zijn er een paar duizend burgerslachtoffers gevallen en kon het Servische leger zich vrijwel intact terugtrekken!

nee ik ben geen fan ... maar mooi dat hij die fox gast met de mond vol tanden achterlaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:14:27 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42131807
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef sp3c het volgende:
mjah ik vind het mooi dat hij Fox voor schut zet hoor daar niet van want fox is klote en dat hij van zijn positie misbruik maakte door flinke sex te hebben boeit me ook niets, zou ik ook doen.

maar dat mensen hem nu ineens zo geweldig vinden dat vind ik nogal vreemd, ik denk dan aan liegen under oath maar vooral aan de debiele aanpak in voormalig Joegoslavie, 'no us troops to the Balkans' was het motto de Europeanen moesten dat maar aanpakken maar wel met de Duitsers (die ook geen troepen leverden) besluiten dat de lichte optie een goed idee was voor UNPROFOR, en vervolgens het mandaat van de (vooral Amerikaanse) jachtvliegtuigen dusdanig dichtbouwen dat je daar ook niet meer op hoefde te rekenen (wat UNPROFOR dus wel moest doen) en dan achteraf als alle enclaves gevallen zijn met het vingertje wijzen en roepen dat Amerika het wel even heeft opgeknapt door de boel te bombarderen.

dan is er Kosovo waar de grondoptie geen optie was want daarbij vallen doden, gewoon blijven bombarderen met domme restricties om het risico omlaag te houden ... effectief oorlogvoeren is niet belangrijk, aan het einde van de operatie zijn er een paar duizend burgerslachtoffers gevallen en kon het Servische leger zich vrijwel intact terugtrekken!

nee ik ben geen fan ... maar mooi dat hij die fox gast met de mond vol tanden achterlaat
tuurlijk heeft ook clinton bloed aan zijn handen. ik denk dat het vooral een voorkeurstem is voor een keuze tussen twee kwaden..
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:18:20 #78
95427 Hephaistos.
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_42131846
Gatverdamme zeg, die smerige grijns op de kop van die presentator. Clinton had hem zo'n kleine microfoon door z'n strot moeten duwen...
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:20:54 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131870
mjah bloed aan zijn handen ... dat zie ik haast als part of the job van Amerikaanse president, dat zal allemaal wel

wat mij stoort is dat men doet alsof alles perfect was, dat was het dus niet, die massavernietigingswapens zijn dan misschien niet gevonden maar die massagraven met 1000+ kosovaren zijn ook nog steeds niet gevonden!

niet dat ik Clinton zo'n verschrikkelijke president vond maar eigenlijk vind ik dat van Bush ook niet, goed ik moet lachen als hij begint te praten maar 11 september heeft nu eenmaal het 1 en ander veranderd, ik geloof niet dat als Clinton er nog was dat er nu geen troepen in Irak waren, misschien niet zoveel en misschien niet in Bagdad maar ze waren er wel, dat is nodig om strax Iran aan te pakken

ik vraag me af wat men over Bush zegt als de volgende president vrolijk Iran aanvalt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 02:23:50 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42131893
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef sp3c het volgende:
mjah bloed aan zijn handen ... dat zie ik haast als part of the job van Amerikaanse president, dat zal allemaal wel

wat mij stoort is dat men doet alsof alles perfect was, dat was het dus niet, die massavernietigingswapens zijn dan misschien niet gevonden maar die massagraven met 1000+ kosovaren zijn ook nog steeds niet gevonden!

niet dat ik Clinton zo'n verschrikkelijke president vond maar eigenlijk vind ik dat van Bush ook niet, goed ik moet lachen als hij begint te praten maar 11 september heeft nu eenmaal het 1 en ander veranderd, ik geloof niet dat als Clinton er nog was dat er nu geen troepen in Irak waren, misschien niet zoveel en misschien niet in Bagdad maar ze waren er wel, dat is nodig om strax Iran aan te pakken

ik vraag me af wat men over Bush zegt als de volgende president vrolijk Iran aanvalt!
ik vraag me af wat er zou gebeuren als iran straks een kernwapen heeft...

ik vraag me ook af waar het amerikaanse publiek straks voor kiest.
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 02:29:27 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42131931
ik weet het niet, maar eigenlijk wil ik geen Iraans kernwapen
pi_42131936
Bill for President
pi_42132780
Clinton

Toegegeven, hij is intelligenter dan Bush, maar het is een scheinheilig linkse boontje. En een leugenaar.

Desondanks wel leuk om te zien hoor, dat interview Maar god behoede ons dat zijn vrouw ooit weer in het witte huis terecht komt...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 september 2006 @ 04:54:47 #84
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42132811
Qua media-kanon moeilijk te overtreffen.
Goeie persoonlijkheid met een zeer goed verhaal, niet altijd de juiste beslissingen maar hij heeft wel de credits om met veel crap weg te lopen.

Overiges : Clinton en Jeltsin samen dronken een persconferentie geven.
(hoezo bang voor een foutje meer of minder : hij heeft wel ballen, en kan bruggen bouwen).
  dinsdag 26 september 2006 @ 04:59:45 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42132821
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Byte_Me het volgende:
Jammer dat Clinton niet met zn sigaar van Monica af kon blijven, anders was hij wel langer president geweest.
Doe niet zo dom

Een president maar maar 2 termijnen president zijn. Dat is de wet en heeft niets met sigaren te maken
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 26 september 2006 @ 05:03:41 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42132830
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Clinton

Toegegeven, hij is intelligenter dan Bush, maar het is een scheinheilig linkse boontje. En een leugenaar.

Desondanks wel leuk om te zien hoor, dat interview Maar god behoede ons dat zijn vrouw ooit weer in het witte huis terecht komt...
En Bush is de eerlijkheid zelve?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42133713
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef BdR het volgende:

[..]

Vind je dat leuk, koketteren met je historische feiten-kennis? Ik herinner het me ook nog wel hoor, "Operatie Desert Fox", een 4-daagse bommen aanval op 100 doelen in december 1998.

Maar kan je ook uitleggen waarom dat volgens jou van belang is bij deze Fox-News laster campagne richting Clinton? Ik zie het verband niet namenlijk..
Het is niets nieuws, en het is niet beperkt tot fox news. Het gaat mij erom dat mensen hier een subjectief waarde-oordeel geven betreffende Clinton terwijl ze nauwelijk iets over zijn presidentschap kunnen vertellen.
pi_42134417
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef sp3c het volgende:
De grootste fout is toen geweest dat men alleen de Serviėrs als kwaadaardige rotzakken zag en de UCK gewoon z'n gang liet gaan. Natuurlijk werden de Albanezen onderdrukt door de Serviėrs, maar na de oorlog zijn de rollen omgedraaid en dat is de NAVO, niet per se Clinton, te verwijten.
pi_42134476
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef sp3c het volgende:
Misschien dat Bush, door voor confrontatie te kiezen en niet diplomatie, ervoor heeft gezorgd dat militaire actie de enige optie is. Want laten we wel wezen, dit regime heeft nooit geprobeerd op vreedzame en diplomatieke wijze Iran van z'n vermeend kernwapenprogramma af te houden. Dat wil het ook niet, want een gevaarlijk Iran is voor hen gunstiger dan een welwillend Iran.
pi_42134626
Clinton!

You've got that little smirk on your face. You think you're so clever!
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:55:40 #91
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42134677
ik vind Clinton gewoon een van de beste us presidents.
boeiend dat hij een sletje neukte en er over liegt...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42135247
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Clinton

Die presentator staat mooi met zijn bek vol tanden
Inderdaad die zet hem daar even te kakken
pi_42135329
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Misschien dat Bush, door voor confrontatie te kiezen en niet diplomatie, ervoor heeft gezorgd dat militaire actie de enige optie is. Want laten we wel wezen, dit regime heeft nooit geprobeerd op vreedzame en diplomatieke wijze Iran van z'n vermeend kernwapenprogramma af te houden. Dat wil het ook niet, want een gevaarlijk Iran is voor hen gunstiger dan een welwillend Iran.
Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? Geen diplomatieke pogingen, doe toch niet zo belachelijk.
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 10:29:17 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42135335
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

De grootste fout is toen geweest dat men alleen de Serviėrs als kwaadaardige rotzakken zag en de UCK gewoon z'n gang liet gaan. Natuurlijk werden de Albanezen onderdrukt door de Serviėrs, maar na de oorlog zijn de rollen omgedraaid en dat is de NAVO, niet per se Clinton, te verwijten.
Nee de fout is toch echt geweest dat er geen grondoptie is gekomen, nu hebben de Albanezen (en de Russen) grond ingenomen dat door de luchtcampagne is veroverd door het UCK waar je ze zonder flinke schietpartijen niet meer vanaf krijgt, daar proeven we nu nog de nasmaak van en daar reken ik toch echt de Clinton regering voor verantwoordelijk ... dat gemier om die Apache's alleen al

het is net als met die plunderaars in Irak, als je daar meteen tegen op had getreden (en er mensen bij was verloren) dan was het daar nu niet zo'n zooitje (nu ja een minder groot zooitje want er is wel meer fout gegaan natuurlijk) het is allemaal zo korte termijn denken ... als we het zo doen dan verliezen we niet in 1 dag 10 mensen, maar wel in 1 maand maar dat klinkt toch minder erg
pi_42135359
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:28 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? Geen diplomatieke pogingen, doe toch niet zo belachelijk.
Ja. Die net zo serieus en gemeend zijn als de gang naar de Verenigde Naties in 2002.
pi_42135374
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee de fout is toch echt geweest dat er geen grondoptie is gekomen, nu hebben de Albanezen (en de Russen) grond ingenomen dat door de luchtcampagne is veroverd door het UCK waar je ze zonder flinke schietpartijen niet meer vanaf krijgt, daar proeven we nu nog de nasmaak van en daar reken ik toch echt de Clinton regering voor verantwoordelijk ... dat gemier om die Apache's alleen al
Ja, ook. Hoe dan ook: te veel ruimte geven aan de UCK.
pi_42135532
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Die net zo serieus en gemeend zijn als de gang naar de Verenigde Naties in 2002.
Heel goed en objectief onderbouwd weer. Goh wat zullen mensen jou serieus nemen.
pi_42135630
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Heel goed en objectief onderbouwd weer.
Jaja.
quote:
Goh wat zullen mensen jou serieus nemen.
Ik denk dat er wel wat mensen zijn die mij serieus nemen. Genoeg die mij niet serieus nemen, hoor, maar ja, ik zie eerlijk gezegd niet helemaal het nut van al deze persoonlijke aanvallen, hoewel ik ze, toegegeven, vrij amusant vind en in zoverre ze wel kan waarderen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:44:41 #99
71333 BUG80
Stop making sense
pi_42135655
quote:
Dat speelt hij heel goed inderdaad. Verder blijft hij relatief heel rustig en dat maakt de zwakkere partij (de presentator in dit geval) alleen nog maar meer zenuwachtig. Geweldig!
pi_42135662
Graag gedaan, persoonlijke aanvallen zijn haast even amusant om te maken als te ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')