quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef Suikermais het volgende:
1. Tof plan jongens...BoF is meer dan BF2 !!
Op zulke dingen komen we (nou ja JP is de marketing man) zeker terugquote:2. Ik wil mijn baas wel eens lief aan kijken... voor een servertje of zo....
Gisteren is er weliswaar een update geweest maar naar ik hoorde is dat nog niet helemaal vlekkeloos gegaan. Ach, komt goed denk ikquote:3. Dan wel met betere forumsoftware als waar Fok! nu op draait..tis na de 'update' nog steeds zo traag
als dikke stront....zo niet nog langzamer !!!
hey droopie!!! lang niet meer gezien!!quote:Op zondag 24 september 2006 18:42 schreef Droopie het volgende:
Terug Vind Plasticballetje
Wat kan jij bieden voor een server van rond de ¤1500 . 1U graag.quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef Suikermais het volgende:
1. Tof plan jongens...BoF is meer dan BF2 !!
2. Ik wil mijn baas wel eens lief aan kijken... voor een servertje of zo....
3. Dan wel met betere forumsoftware als waar Fok! nu op draait..tis na de 'update' nog steeds zo traag
als dikke stront....zo niet nog langzamer !!!
4. Mijn dvd zit vast in m'n autoradio.....
Droopie is backquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hey droopie!!! lang niet meer gezien!!
moet jij zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..Fox die TT aanpassen !!
*hij weet niet hoe dat moet..![]()
al gedaan lieve FJDquote:Op zondag 24 september 2006 19:34 schreef FJD het volgende:
Je klikt op dit plaatje bovenin: [afbeelding] en dan vraag je een nieuwe TT aan en zet je er meteen bij welke TT dat moet worden.
Je kan ook op deze link klikken:
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/917970
je bent een lieve schat jongenquote:
Ben ik net onze kinderen aan het opvoeden kom jij langs, zo zijn ze natuurlijk nooit klaar voor de boze buitenwereld. Je verwend ze echt teveelquote:
BoF!quote:
Arnhem? Wat deed je daar dan weerquote:Op zondag 24 september 2006 19:40 schreef staticdata het volgende:
zo net weer zuruck uit arhnem. dit weekend bijna 1000 km gereden.
Account is al redelijk oud, in die tijd was Road Trip een film die onder de pubers populair was en die droge humor bleef wel eens hangen. Halvewege die film gaan ze op Road Trip en moet de slungel voor de slang zorgen. De slang mag maar 1 muis per maand ofzo maar hij gaat m meteen voeren. Hij gooit dus dat beest in z'n kooi en dat muisje hobbelt wat rond over de slang en er gebeurt niets. Hij zo vanquote:Ferdi hoe kom je eigenlijk aan je vorige nikc unleasmitch?
Klote haarballenquote:
ik kom JOUWquote:Op zondag 24 september 2006 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey. Die koelbox is niet van mij he. De mijne staat nog bij JP
Echt heel erg leuk dat Vera mee was en zulke leuke foto's en filmpjes gemaakt heeft!quote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Sickert het volgende:
nogmaals
*spammerdespam*
Foto's!
http://www.worldoffokkers.nl/fotos/main.php
Uncut Film!
http://rapidshare.de/files/34250089/Bof_Uncut.mpg.html
of
http://www.bof.worldoffokkers.nl/Bof%20movie/Bof%20Uncut.mpg
Pick a date my friendquote:Op zondag 24 september 2006 20:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi: Ik heb nog vanalles achterin mijn auto liggen. We moeten binnenkort maar even een potje tennissen, zodat je het allemaal terug kunt krijgen.
(bloesje, riem en schoenen)
Woensdag kan ik nooit. Donderdagavond is deze week de enige dag dat ik ook kan, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 24 september 2006 22:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Pick a date my friend![]()
Aankomende week kan ik alleen donderdagavond. De week daarna kan ik niet op woensdag en vrijdag. Verder wel en daarna kan ik altijd wel een keer maar liever niet op woensdag
Fuck, moet ik zeker weer voor iedereen bier gaan halenquote:
ja en ff een zuip/gezelligheidsmeet organiseren met vodkaquote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Fuck, moet ik zeker weer voor iedereen bier gaan halen![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:30 schreef IJsmuts het volgende:
als het nieuwe subforum in de lucht is, blijft het grote BoF BF2 topique wel bestaan he?
een serieuse post van foxi?!quote:Op maandag 25 september 2006 07:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik wil alle BoF! leden & alle mensen er om heen bedanken om BoF! zo groot gemaken te hebben!![]()
( BoF met een ! he morpheus )
en nu moet ik snel naar school anders kom ik te laat
quote:Op zondag 24 september 2006 21:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk dat Vera mee was en zulke leuke foto's en filmpjes gemaakt heeft!![]()
Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!quote:Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:
en ik ben ook weer druk bezig, site is bijna af nu![]()
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/site/
linkje moet nog korter, maar komt nog wel.
nee, weet ik, maar site moest er zaowieso nog komen, mijn oude WoW site was in html, om neer te zetten simpel, maar om te editten telkens dagwerk. Dus nu een goed functionerende site volledig in php, stuk handigerquote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!
Bouwen enz! hup hup !![]()
WoWquote:Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:
en ik ben ook weer druk bezig, site is bijna af nu![]()
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/site/
linkje moet nog korter, maar komt nog wel.
nee jij nietquote:Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WoW, koel, mag ik dat nu ook als BoF-er gaan spelen?!
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
@ iedereen: hebben nog meer mensen last van spierpijn in de bovenbenen??
Er komt zelfs een echte serverquote:Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
WoW, koel, mag ik dat nu ook als BoF-er gaan spelen?!
![]()
als je de site goed bekijkt draait ie alquote:
leuk hoorquote:
gebukt?quote:Op maandag 25 september 2006 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelfs bij me billen. in het laaste potje beetje in een rare positie gelegen.
ik ben niet voor niets een excuus negerquote:Op maandag 25 september 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
gooi het maar weer op discriminatie
Onze troetelallochtoonquote:Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben niet voor niets een excuus neger![]()
LoL!quote:Op maandag 25 september 2006 09:00 schreef BattleLies het volgende:
Als mijn liefie nou even inlogt onder haar eigen naam.![]()
We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff durenquote:Op maandag 25 september 2006 09:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@JP&Lies, wanneer is het open huis?![]()
nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even inquote:Op maandag 25 september 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff duren
Weet je al een manier om dat boekie bij jou te krijgen? ik kan het wel naar 1 van die drie adressen sturen als je wilt?! of je mag het ook komen halen? Wat jij wilt
Ja ik heb ook spierpijn in m'n bovenbenen!quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
Zo! Onze vakantieweek is officieel weer ten einde! We hebben een drukke week gehad en ik voel me niet echt uitgerust ofzo. Maar ja; het huis is enorm opgeknapt door al het schilderwerk en daar zijn we wel erg blij mee.
Nu weer aan het werk ... veelnodig! En ik hoor net dat de andere DTP'er 2 weken vakantie heeft dus ik krijg het enorm druk.
@ iedereen: hebben nog meer mensen last van spierpijn in de bovenbenen??
@ijsmuts,quote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF? wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat. Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun. Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.
-edit-
vraag + bonusvraag staat al op het BoF forum in het juiste topique
Natuurlijk maar het is tegenwoordig FJD hequote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF?
We waren samen wat aan het ouwehoeren over hoe we BoF groter konden maken, het was zomertijd dus de belangstelling liep wat terug en daarnaast hebben we redelijk overeenkomende visies op zakelijk gebied waardoor we beide wel interesse hadden in een dergelijk project. Het blijft toch een soort van bedrijf dat je op gaat zetten en dat is wel gaaf om te doenquote:wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm
Blijft een lastig punt inderdaad maar wij denken dat dit in de toekomst wel blijft bestaan. Reden daarvoor is de het knusse en kneuterige niet veroorzaakt wordt doordat we met een klein groepje zijn. Dat knusse nen kneuterige is een process dat je als groep meemaakt. Als het spel net uitkomt kennen de users elkaar niet waardoor het toch wat meer los zand is. Toen het spel ouder werd bleef er een groepje users over en dan ontstaat onderling ook wel het verlangen naar bijeenkomsten en uitjes e.d.. Als dat een paar georganiseerd wordt dan ontstaat er vanzelf een vriendengroepje en dat zorgt naar mijn mening voor een groot deel voor het knusse en kneuterige.quote:en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat.
We gaan er zeker zorg voor dragen dat we geen speelbal worden van verschillende partijen, dan is voor mij persoonlijk de lol er vanaf. Mijn persoonlijke grens ligt op het punt dat ik producten/spellen/partijen aan moet gaan prijzen waar ik niet achter sta. Kortom, ik ga bv. geen ATI aanprijzen als ik het een klote-product vind maar er wel geld voor krijg. Dan lieg ik namelijk de partij voor waar ik dit allemaal voor doen: de leden.quote:Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun.
Blijft idd erg lastig. Ik heb er pas ook nog eens over na zitten denken en ik denk dat je het zo moet zien: Wij leveren mensen de bouwstenen aan om eenvoudig een clan op te zetten en deze bekendheid te geven onder een grote groep mensen. De lastige dingen hoef je eigenlijk niet eens te regelen, servers zetten we binnen no time op, evenementen blijven we organiseren, donaties blijven we verzorgen en een eigen plek binnen het subforum is zo geregeld. Enige wat nog rest is het spelen van het spel met elkaar. Daar zit een deel van onze added value en ik blijf bij het punt dat de evenementen ook een added value zijn. Je vormt al snel een echte vriendengroep en ook al heb ik geen zwaar actief clanverleden, dat heb ik nog niet op deze manier voorbij zien komenquote:Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef hequote:
ja denk het ook jaquote:Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef he
de frisse lucht heelt je wonden beterquote:Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef he
of de alcohol heeft de pijn verzachtquote:Op maandag 25 september 2006 09:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de frisse lucht heelt je wonden beter
goed verhaal hoor ferdi, ik ga JP en jou een briefje schrijven en jullie replies hierin meenemenquote:Op maandag 25 september 2006 09:48 schreef FJD het volgende:
Ondertussen veel ge-edit en opnieuw geschreven dus hoop dat het nog een beetje in de goede volgorde staat
Is goed jongen!quote:Op maandag 25 september 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even in
Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijnquote:Op maandag 25 september 2006 10:00 schreef drbravo het volgende:
of de alcohol heeft de pijn verzacht![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijn![]()
Vodka's![]()
Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ hequote:Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Incolumis het volgende:
ach zoveel heb je niet gedronken Fer, je was als 2e wakker
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bentquote:Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ hemaar de meet bij JP waar Pascal ook bij was, man toen heb ik echt een partij teveel gezopen
![]()
Valt tegen hoorquote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef IJsmuts het volgende:
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bent![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Valt tegen hoorM'n vriendin heeft ook een fles Vodka naast de deur staat, als ik dan kom dan moet ik die eerst leegdrinken. Niet voor niets dat m'n hamster ook Vodka heet, is gewoon een geheugensteuntje.
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steenquote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef Incolumis het volgende:
zorg er eens voor dat Annemarie ook op Fok komt en BF2 speelt man
quote:Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steen
toch niet omdat de controllerquote:Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef FJD het volgende:
[..]idd ja
Meer van zulk soort spelletje ja. Kolonisten en platform spelletjes, ze is niet zo'n gamer. Denk dat de Wii daar wel wat verandering in gaat brengen
???????????????????quote:Op maandag 25 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
toch niet omdat de controller
dat moet ook maar met Lies besproken worden![]()
ja houd je nu maar niet van de dommequote:
Nee want dat doet de PS2 controller ookquote:Op maandag 25 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
toch niet omdat de controller
dat moet ook maar met Lies besproken worden![]()
Ik weet van niksquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja houd je nu maar niet van de domme![]()
kan me herinneren dat jullie erg snel elkaars gelijke hadden gevonden met een bepaald gespreksonderwerp![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee want dat doet de PS2 controller ook![]()
Nee omdat je er leuk mee kunt tennissen en honkballen en vissen enzoNintendo heeft echt een winner in huis. Met beperkte grafische capaciteiten zullen ze toch een hele hoop consoles verkopen.
ik hou het wel bij een nieuwe pc, op de xbox speel ik nou ook niet echt veelquote:Op maandag 25 september 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt wel gelijk hoor, wii wordt echt de fun console en hoe graag ik ook een 360 zou willen, er gaat toch een wii komen![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef FJD het volgende:
for the win
Ach de 360 is leuk maar ik was er persoonlijk niet zwaar van onder de indruk. Op een fatsoenlijke TV zag het er wel gaaf uit maar verder...ja leuk nog meer opgepompte graphics maar wat moet je ermee![]()
Alleen Amped is echt geniaalKom maar op met de Wii, lekker online tennissen tegen Kev en Pas en ondertussen TS aan zetten en vodka drinken
komt omdat je een neger ben+t hequote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
komt omdat je een neger ben he![]()
Thx! We deden het voor julliequote:Op maandag 25 september 2006 11:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil de Jubileumcommissie nog even extra bedanken voor het jubileumboekje!
Erg leuk bedacht en erg mooi gemaakt! écht leuk!
Toppie!![]()
Hebben we alleen nog een vierde man nodigquote:
geloof hem niet hoor puni, FTW betekend For The Wankers!quote:
Waar blijft mijn boekje..quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Thx! We deden het voor jullie
En jij zorgt dat dat ene boekje bij chiel komt he?!
NOGMAALS:quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha echt grappig![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door IJsmuts op 25-09-2006 12:55:40 ]
KENNY IS DEADquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Incolumis het volgende:
treefiddy!
(voor de southpark kenners)
Weeheee..quote:Op maandag 25 september 2006 13:25 schreef IJsmuts het volgende:
...
btw, wat betekent die rondraaiende smilie?
xxx n00b
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplayquote:Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef FJD het volgende:
for the win
Ach de 360 is leuk maar ik was er persoonlijk niet zwaar van onder de indruk. Op een fatsoenlijke TV zag het er wel gaaf uit maar verder...ja leuk nog meer opgepompte graphics maar wat moet je ermee![]()
Alleen Amped is echt geniaalKom maar op met de Wii, lekker online tennissen tegen Kev en ondertussen TS aan zetten
Wat is er nou nog genialere gameplay dan zelf een tennisbeweging te moeten makenquote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplay
Virtua Tennis 3
Ik vind het toch ook vet zeg ik. Maar qua games trekt de Xbox me gewoon meer. Heb het nooit zo op Nintendo gehad. Het missen van een DD5.1 optie vind ik ook een zeer groot gemis.quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat is er nou nog genialere gameplay dan zelf een tennisbeweging te moeten makenVind ik zelf toch een stuk meer toegevoegde waarde dan een slice backhand te kunnen maken, alhoewel ik dat wel graag zou zien in Wii sports.
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missenquote:Op maandag 25 september 2006 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het toch ook vet zeg ik. Maar qua games trekt de Xbox me gewoon meer. Heb het nooit zo op Nintendo gehad. Het missen van een DD5.1 optie vind ik ook een zeer groot gemis.
Dus een héél dikke pc en lekker online gamen met spellen die ondersteund worden door world of fokkers!quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplay
Tis wel gaaf hoor maar goed Nintendo richt zich simpelweg op een compleet andere markt dan de 360 en de PS3 met als verschil dat Nintendo nu wel een duidelijke meerwaarde heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missen![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dus een héél dikke pc en lekker online gamen met spellen die ondersteund worden door world of fokkers!
Toch![]()
FoK! die consoles! , serieus!
wij zijn om 19:00 vertrokken, via maastricht escape op eindhoven gedropt (incl rookpauze voor de heren), en ik had om 22:15 de laatste in r'dam gedumpt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Droopie het volgende:
Wat een chauffeur zeg afgelopen zaterdag, om 19.00 uur vertrekken en om 22.20 aankomen in Rotterdam. Tuurlijk rij lekker terug via Maastricht
Maar verder was het echt super gaaf!!!
Wanneer komt BF 2142 eigenlijk uit???
Dolby Digital lamlulquote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missen![]()
ik had het tegen morph hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel gaaf hoor maar goed Nintendo richt zich simpelweg op een compleet andere markt dan de 360 en de PS3 met als verschil dat Nintendo nu wel een duidelijke meerwaarde heeft.
De GC had wel wat geinige spelletjes maar nooit echt een ontzettend grote meerwaarde. Het bleven immers games die je speelde met een controller. Kortom, ik denk dat de Wii wel eens een groot succes kan worden. Mooi ook dat ie pas de 6e of de 8e komt, ik heb de 6e nml mn laatste tentamen. Kan ie meteen mee naar Roemenie
Leuk! Mochten we nog een keer gaan airsoften dan zouden we ook deze mannen kunnen uitdagen, dit was een team samengesteld uit R.A.T. en de Zwarte Wolven.quote:Datum: 2006-09-25 10:55:03
Edwin ( Geen E-mail / http://reconairsoftteam.nl) schreef:
Leuke dag gehad met de BoF people. Mooie kills hadden jullie. Sebastiaan bedankt voor het adres voor de foto's en film. tot een volgende keer.
AA crew bedankt weer voor de gastvrijheid en tot zondag
Met vriendelijke groet RAT
En wie was jouw chaffeur dan wel??quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Droopie het volgende:
Wat een chauffeur zeg afgelopen zaterdag, om 19.00 uur vertrekken en om 22.20 aankomen in Rotterdam. Tuurlijk rij lekker terug via Maastricht
Maar verder was het echt super gaaf!!!
Wanneer komt BF 2142 eigenlijk uit???
Ja BoF tegen RATquote:Op maandag 25 september 2006 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Leuk! Mochten we nog een keer gaan airsoften dan zouden we ook deze mannen kunnen uitdagen, dit was een team samengesteld uit R.A.T. en de Zwarte Wolven.
Sja, das inderdaad niet echt HEEL erg slim. Had Jos beter ff kunnen vragen aan een andere bestuurder welke route hij het beste kon volgenquote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Droopie het volgende:
Dat was Jos met zijn rode BMW. Mooie relaxte auto, maar volgende keer liever een oude kever met navigatie. Maar ja, als je vanaf de ardennen het bordje maastricht volgt "omdat daar nederland ligt"
Ja dan blijf je bezig.
Ook wel gaaf dat Frank hem mag beheren.quote:Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef ursel het volgende:
Ben toch wel blij met die nieuwe database server van FOK!..
quote:Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
wat spammen jullie de topic vol
quote:Op maandag 25 september 2006 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook wel gaaf dat Frank hem mag beheren.
kon het niet laten
quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zorg jij nou maar eens dat je PC het langer dat 1 maand volhoud zonder errors.![]()
Echt nietquote:Op maandag 25 september 2006 15:58 schreef staticdata het volgende:
Denial, daar begint het altijd mee...
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..quote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SERVER VULLEN!!!!
quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..![]()
Goed als ik eerst naar huis ga?
Met vier doelpunten van Vitesse. Slaat dat ergens op? Nee maar het is wel leukquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Incolumis het volgende:
nou meneer de expert, waar begint het dan mee?![]()
volgens mij snapte je 'm nietquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou meneer de expert, waar begint het dan mee?![]()
Request denied!quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..![]()
Goed als ik eerst naar huis ga?
quote:Op maandag 25 september 2006 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]Dat ligt niet aan mij dat ligt aan Windows
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:58 schreef staticdata het volgende:
Denial, daar begint het altijd mee...
juist wel, jij zegt dat het bij denial begint. zoals Fer reageert, lijkt het dat het niet bij denial begint maar iets anders. dus vraag ik hem waar het dan wel bij begintquote:Op maandag 25 september 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij snapte je 'm niet![]()
Dat zijn je notes. Kun je alleen zien als je Crew bent.quote:Op maandag 25 september 2006 18:46 schreef FJD het volgende:
Wat doen trouwens die cijfertje naast onze usernames
Is dat je stoerheidsfactor ofzo ?
ik had er geen bij, jp en lies vallen af, dus nog 4 overigen:quote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nogmaals bedankt Vera, erg leuk dat je onze oorlogscorrespondente wilde spelen
Dan even iets anders: Ik zag net dat er nog een vreemde tas in mijn auto stond (achter mijn stoel)
Ik denk even kijken of ik kan zien van wie die is. Ik open een voorvakje en kijk erin. Deo for men. Okee dat beperkt het al aardig
He dacht ik papieren. Ik kijken en wat zie ik het is een mailjte, mooi even kijken aan wie die verzonden is. Hij was gewoon aan mij verzonden door LiesWas trouwens een mailtje van regroup.
Maar de tas is niet van mij en ook niet van Lies, tenzij ze deo voor men gebruikt.
Op de zijkant van de tas zag ik toen dat het een tas uit Prinsenbeek is.
Dus welke prinsenbeeker is een zwarte tas kwijt.
Toch een soort van stoerheidsfactor dusquote:Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat zijn je notes. Kun je alleen zien als je Crew bent.
heb ik er zeker wel heel veel, zoniet is het geen stoerheidsfactor meer.quote:Op maandag 25 september 2006 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch een soort van stoerheidsfactor dus
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL! wie er het eerste of snelste thuis was...
Raffie is de man! écht wel
Volgens mij heeft hij de meeste kilometers moeten afleggen, heeft absoluut moet blazen om Lies bij te houdenen is vervolgens later op de A9 ook nog eens geflitst! Die jongen is 21 uur in de weer geweest...
RESPECT!!![]()
Wacht dan geef ik m ff +10 voor de uitvoeringquote:Op maandag 25 september 2006 19:01 schreef Timminater het volgende:
indien sickert er veel heeft is het een ranklijst voor de mooiste kotsacties![]()
WTFquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef -Raffie- het volgende:
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00
Toch iets duurder dan we dachten![]()
WTF! heb je hem al binnen?!!! Mail me ff je rekeningnummer e.d., als ik gevangen heb deze week dan maak ik ff een vergoeding over. Scheelt weer... Fokkin dure boete zeg!quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00
Toch iets duurder dan we dachten![]()
Ik was wel beetje klaar met rijdenquote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef FJD het volgende:
WTFWaarom kijk je dan ook van tevoren niet even waar de flitspalen staan
Heb ik wel gedaan en toen lekker de A50 over geblazen
Nee nog niet binnenquote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
WTF! heb je hem al binnen?!!! Mail me ff je rekeningnummer e.d., als ik gevangen heb deze week dan maak ik ff een vergoeding over. Scheelt weer... Fokkin dure boete zeg!![]()
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
ooowwww dan kom je op een km of 10 uit manWeet je hoeveel je km teller afwijkt
Al snel een km of 5 a 6 hoor
Verschilt per auto hoor maar in m'n ma d'r Corsa is 120 teller iets van 116 op de GPS.quote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebtBen al blij dat ik niet geflitst ben toen ik lies weer bij probeerde te halen in belgie
Buitenlanders zetten ze direct aan de kant en direct te betalenquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebtBen al blij dat ik niet geflitst ben toen ik lies weer bij probeerde te halen in belgie
Dan hebben ze me niet bij kunnen houdenquote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Buitenlanders zetten ze direct aan de kant en direct te betalen
quote:Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dan hebben ze me niet bij kunnen houden
Er reden volgens Nello ook nog auto's naast je toch? Ik heb die niet gezien, zal als een halve zombie met m'n blikje bier en zag alleen flitsquote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef -Raffie- het volgende:
Ik merk het welhou gewoon rekening met 20km te hard kan het alleen maar meevallen
Ik was aan het inhalen dus auto naast me reed waarschijnlijk niet te hardquote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Er reden volgens Nello ook nog auto's naast je toch? Ik heb die niet gezien, zal als een halve zombie met m'n blikje bier en zag alleen flits![]()
Misschien heb je dus zelfs wel mazzel
Dat dacht ik ook tot ik het ging opzoeken.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik dacht altijd dat 10 te hard iets van 18 euro ofzo is en dan zal 20 toch nooit zoveel zijn
Overigens hoop ik ook niet te zijn geflitst onderweg van eindhoven naar Prinsenbeek. Ik wilde gewoon zo graag naar me biertjes toe
Ik heb m'n anti-Lies voortuig ook alvast besteldquote:Op maandag 25 september 2006 20:21 schreef jpjedi het volgende:
Lies heeft een nieuw pakje besteld voor de volgende keer airsoften![]()
[afbeelding]
Mijn schatje was er zo van overtuigd dat jij haar aardig vond..quote:Op maandag 25 september 2006 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n anti-Lies voortuig ook alvast besteld
[afbeelding]
Nee dat zijn weghoeren.quote:Op maandag 25 september 2006 19:57 schreef staticdata het volgende:
waarom hebben die belgen van die groene lampen langs de weg die knipperen?
hoop niet dat dat ook een flitser is
quote:Op maandag 25 september 2006 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n anti-Lies voortuig ook alvast besteld
[afbeelding]
hahahaha German Goo Girls! geweldig, ik ga gelijk ftd'enquote:Op maandag 25 september 2006 20:05 schreef staticdata het volgende:
Niels, spook en veermans:
Er is zelfs een wiki over de GGG film waar niels het over had![]()
![]()
GGG
Als je die link volgt en vervolgens op de homepage van GGG klikt dan krijg je me toch een ranzig plaatjequote:Op maandag 25 september 2006 20:05 schreef staticdata het volgende:
Niels, spook en veermans:
Er is zelfs een wiki over de GGG film waar niels het over had![]()
![]()
GGG
Niemand??quote:Op maandag 25 september 2006 18:42 schreef ursel het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar het nieuwe BoF! geboren is!
Wat klopt er niet aan bovenstaande zin...
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BoF!![]()
Met "!" Ik blijf ervoor vechten!
Oneensquote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind BoF mooier, dat is ook de gametag , van Band of Fok!kers.
Voluit is het met !
afgekort zonder !
man jij hebt 9 punten..quote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oneens
Ik vind BoF! vele malen mooier. Dat is toendertijd ook gekozen!
Eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oneens
Ik vind BoF! vele malen mooier. Dat is toendertijd ook gekozen!
quote:Jorrit zegt:
Je zou zeggen dat je toch wel een tas mist, maar tot nu toe helemaal niemand
JeePee zegt:
nee vreemd
JeePee zegt:
dat is typisch Goos (martijn, Paul)
Jorrit zegt:
een restaurant en dan het adres in prinsenbeek
Jorrit zegt:
Klein zwart tasje
JeePee zegt:
Restaria KAvelaars???
Jorrit zegt:
Ja die ja
JeePee zegt:
das mijn tas
JeePee zegt:
Jorrit zegt:
meen je niet
quote:
Staat er water in de Noordzee?quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Bier?
Je denkt toch niet dat ik anders was gekomen hèquote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Bier?
Donderdagquote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef FJD het volgende:
Op dit moment vier man die meegaan, die meetennissen en die mee-eten. Op het menu staat volkoren pasta met bolognese saus en nee geen aanpassingen daarinen er komen er misschien nog twee bij en Inco leest nu m'n uitnodiging.
DDos attack en format c:quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:11 schreef BattleLies het volgende:
-boos verhaal-
Het word tijd voor een flauwe kantoorpracticalquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:11 schreef BattleLies het volgende:
-knip lang verhaal-
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:25 schreef VeerMans het volgende:
Het word tijd voor een flauwe kantoorpractical
Annelies, waar maak je je nu druk om. Hij kan er gewoon niet meer van maken Annelies.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:11 schreef BattleLies het volgende:
-Knip-
Oei, met muts valt niet te spottenquote:
Je hebt niet voor niets gewerkt, maar voor je persoonlijke ontwikkelingquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:28 schreef ursel het volgende:
Ik heb 5 jaar lang werk voor niets gedaan Lies... Is dat een geruststelling..![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:54 schreef FJD het volgende:
@Kev: JP rijdt heen, Lies rijdt terug. Dezelfde avond nog, het wordt nml geen latertje er zijn nml mensen die niet moeten werken de volgende dag
Maar het werk zelf wel heeft weinig tot geen waarde meer.. dus principe blijft hetzelfde..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets gewerkt, maar voor je persoonlijke ontwikkeling![]()
Nee!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:28 schreef ursel het volgende:
Ik heb 5 jaar lang werk voor niets gedaan Lies... Is dat een geruststelling..![]()
Veeeeeeeel te weinig!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:38 schreef VeerMans het volgende:
zolang je maar betaald krijgt
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Annelies, waar maak je je nu druk om. Hij kan er gewoon niet meer van maken Annelies.
Ja maar jij hebt wel softskills ontwikkeld. Het werk heeft geen waarde meer, maar het werken heeft wel bijgedragen aan je zelfontplooiingquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar het werk zelf wel heeft weinig tot geen waarde meer.. dus principe blijft hetzelfde..![]()
Probeer dat Lies maar aan der hoofd te praten dat ze het werk alleen voor der softskills gedaan heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt wel softskills ontwikkeld. Het werk heeft geen waarde meer, maar het werken heeft wel bijgedragen aan je zelfontplooiing![]()
Nee, want ze heeft geen werk gedaan. Maar ze had het wel gedaan kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Probeer dat Lies maar aan der hoofd te praten dat ze het werk alleen voor der softskills gedaan heeft.![]()
blablablaquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft geen werk gedaan. Maar ze had het wel gedaan kunnen hebben.![]()
Maar goed hoop managers praat zonder al te veel inhoud![]()
Jahaa .. als je weet uit wat voor positie ik kom snap je dat ik effe geen andere keus heb ...quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:12 schreef ursel het volgende:
Is dat dat ding waarmee je bij de bushalte moet kijken of je gps nog goed werkt??
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja die jaJe moet gewoon even wat langer stil staan om op GPS ontvangst te wachten lul
maar jullie wilden bier drinken
Zwart kussentje kan wel maar bruinquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef BattleLies het volgende:
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja die jaJe moet gewoon even wat langer stil staan om op GPS ontvangst te wachten lul
maar jullie wilden bier drinken
Doet mij the flying circus maar van Monty Python..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef FJD het volgende:
De Koefnoen DVD Box met ruim veertien uur materiaal en vele extra’s ligt vanaf 26 september in de winkel en gaat 29,95 kosten.Voor de liefhebbers
De moeite niet om m voor te downloaden zeg ik dan
50,- excl. waar doe je moeilijk overquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:46 schreef ursel het volgende:
Doet mij the flying circus maar van Monty Python..![]()
Ik had geen kussentje bij me, dus hij is niet van mij. Inco had volgens mij ook geen kussen bij zich.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???
Allang in bezit (check ftd op urselquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Complete Monty Python's Flying Circus 16 DVD's!
Voor maar ¤ 59,-!incl. verzendkosten!
Ah dus je hebt de Regio 1 DVD Box gekocht? Cool!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Allang in bezit (check ftd op ursel) , officiele versie. Mis maar 1 dvd van ze geloof ik..
Escape stopt natuurlijk niet als lid, maar hij zal niet veel bf2 meer spelen, helaas.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
@ escape
Jorrit postte net op het BoF forum dat je gestopt bent, maar toch alleen met grote smurf zijn?!je bent toch nog gewoon praktiserend lid??!! en we kunnen je toch nog gewoon pwnen op de server??!!
![]()
@chiel, heb jij niet ff zin om vrijdag een wartje met vccc uit te vechten?![]()
Tim!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Timminater het volgende:
@ursel, you have got mail![]()
check anders forum effe, staat het ook in
Heb op zich wel ff zin om een biertje te komen drinken, maar pin me er nog ff niet op vast. Moet ff kijken hoe het met mn gestel is etc. Moet vrijdag gewoon werken en ritje Arnhem is wel 200 km om. Ik ga er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef BattleLies het volgende:
@ IJsmuts; kom jij donderdadavond nou ook of bedoelde je dat niet met je vraag of niet-homo's ook welkom zijn?
Ja als je naar Arnhem komt neem ik het boekje voor je mee! Dat spreekt voor zich!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Heb op zich wel ff zin om een biertje te komen drinken, maar pin me er nog ff niet op vast. Moet ff kijken hoe het met mn gestel is etc. Moet vrijdag gewoon werken en ritje Arnhem is wel 200 km om. Ik ga er eens over nadenken.
is mn boekje er dan ook?![]()
rij je dan terug langs adam?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als je naar Arnhem komt neem ik het boekje voor je mee! Dat spreekt voor zich!
Je kan misschien ook nog wel met ons meerijden? Ik heb nog geen idee wie er eigenlijk allemaal mee gaan maar als het in 1 auto past is dat wel handiger he
Ja tennissen, macaroni en bier ja .. goed samen gevat!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
rij je dan terug langs adam?![]()
maar wat is het idee psies? die post van Ferdi was niet echt duidelijktenissen, maccaroni eten en bier drinken?
ok, in Arnhem van 20.00 tot een uurtje of 24.00 ofzo?
en wie zijn er? jullie, jorrit,?,? zal ik ff een topique starten?![]()
![]()
owke, maar ik ga die avond wel een combi draaien denk ik, ligt arnhem dicht bij deventer? ik ben er dus, ga niet tennissen, beetje macaroni eten, en dan een uurtje prik drinken en dan naar deventer/enter ofzo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja tennissen, macaroni en bier ja .. goed samen gevat!
kevin komt ook!
Van Arnhemquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, maar ik ga die avond wel een combi draaien denk ik, ligt arnhem dicht bij deventer? ik ben er dus, ga niet tennissen, beetje macaroni eten, en dan een uurtje prik drinken en dan naar deventer/enter ofzo.
en bij wie zitten we dan eigenlijk?
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Bij Ferdi!
En jij gaat helemaaaaaaaaal geen prik drinken ! BIER ZUIPEN ZAL JE!
Ferdi's moeder woont onder de rook van r'dam ja .. maar Ferdi zit nu in Arnhem op school vandaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!smerig spul, geef mij maar vodka
![]()
en mn laatste vraag, vanwaar dit prachtige initiatief?
Ferdi, woont tijdelijk in Arnhem.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!smerig spul, geef mij maar vodka
![]()
en mn laatste vraag, vanwaar dit prachtige initiatief?
Uitbreiding:quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ferdi's moeder woont onder de rook van r'dam ja .. maar Ferdi zit nu in Arnhem op school vandaar
Initiatief; omdat onze tas nog bij jorrit in de auto staatLogisch toch?!
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uitbreiding:
Ferdi en ik zouden ooit nog eens gaan tennissen.
Ferdi&Annemarie laten spullen in mijn auto liggen.
Ik maak afspraak om te tennissen met Ferdi en dan kan ik meteen de spullen teruggeven.
Ik vind nog meer spullen in mijn auto.
Spullen zijn van JP.
JP zegt:"Kom ik toch ook gewoon naar Arnhem"
En verder staat het allemaal al wel op FoK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |