???????????????????quote:Op maandag 25 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
toch niet omdat de controller
dat moet ook maar met Lies besproken worden![]()
ja houd je nu maar niet van de dommequote:
Nee want dat doet de PS2 controller ookquote:Op maandag 25 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
toch niet omdat de controller
dat moet ook maar met Lies besproken worden![]()
Ik weet van niksquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja houd je nu maar niet van de domme![]()
kan me herinneren dat jullie erg snel elkaars gelijke hadden gevonden met een bepaald gespreksonderwerp![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee want dat doet de PS2 controller ook![]()
Nee omdat je er leuk mee kunt tennissen en honkballen en vissen enzoNintendo heeft echt een winner in huis. Met beperkte grafische capaciteiten zullen ze toch een hele hoop consoles verkopen.
ik hou het wel bij een nieuwe pc, op de xbox speel ik nou ook niet echt veelquote:Op maandag 25 september 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt wel gelijk hoor, wii wordt echt de fun console en hoe graag ik ook een 360 zou willen, er gaat toch een wii komen![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef FJD het volgende:
for the win
Ach de 360 is leuk maar ik was er persoonlijk niet zwaar van onder de indruk. Op een fatsoenlijke TV zag het er wel gaaf uit maar verder...ja leuk nog meer opgepompte graphics maar wat moet je ermee![]()
Alleen Amped is echt geniaalKom maar op met de Wii, lekker online tennissen tegen Kev en Pas en ondertussen TS aan zetten en vodka drinken
komt omdat je een neger ben+t hequote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
komt omdat je een neger ben he![]()
Thx! We deden het voor julliequote:Op maandag 25 september 2006 11:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil de Jubileumcommissie nog even extra bedanken voor het jubileumboekje!
Erg leuk bedacht en erg mooi gemaakt! écht leuk!
Toppie!![]()
Hebben we alleen nog een vierde man nodigquote:
geloof hem niet hoor puni, FTW betekend For The Wankers!quote:
Waar blijft mijn boekje..quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Thx! We deden het voor jullie
En jij zorgt dat dat ene boekje bij chiel komt he?!
NOGMAALS:quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha echt grappig![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door IJsmuts op 25-09-2006 12:55:40 ]
KENNY IS DEADquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Incolumis het volgende:
treefiddy!
(voor de southpark kenners)
Weeheee..quote:Op maandag 25 september 2006 13:25 schreef IJsmuts het volgende:
...
btw, wat betekent die rondraaiende smilie?
xxx n00b
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplayquote:Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef FJD het volgende:
for the win
Ach de 360 is leuk maar ik was er persoonlijk niet zwaar van onder de indruk. Op een fatsoenlijke TV zag het er wel gaaf uit maar verder...ja leuk nog meer opgepompte graphics maar wat moet je ermee![]()
Alleen Amped is echt geniaalKom maar op met de Wii, lekker online tennissen tegen Kev en ondertussen TS aan zetten
Wat is er nou nog genialere gameplay dan zelf een tennisbeweging te moeten makenquote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplay
Virtua Tennis 3
Ik vind het toch ook vet zeg ik. Maar qua games trekt de Xbox me gewoon meer. Heb het nooit zo op Nintendo gehad. Het missen van een DD5.1 optie vind ik ook een zeer groot gemis.quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat is er nou nog genialere gameplay dan zelf een tennisbeweging te moeten makenVind ik zelf toch een stuk meer toegevoegde waarde dan een slice backhand te kunnen maken, alhoewel ik dat wel graag zou zien in Wii sports.
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missenquote:Op maandag 25 september 2006 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het toch ook vet zeg ik. Maar qua games trekt de Xbox me gewoon meer. Heb het nooit zo op Nintendo gehad. Het missen van een DD5.1 optie vind ik ook een zeer groot gemis.
Dus een héél dikke pc en lekker online gamen met spellen die ondersteund worden door world of fokkers!quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach de Wii lijkt me ook vet maar ik ga voor graphics en een goede gameplay
Tis wel gaaf hoor maar goed Nintendo richt zich simpelweg op een compleet andere markt dan de 360 en de PS3 met als verschil dat Nintendo nu wel een duidelijke meerwaarde heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missen![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 25 september 2006 13:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dus een héél dikke pc en lekker online gamen met spellen die ondersteund worden door world of fokkers!
Toch![]()
FoK! die consoles! , serieus!
wij zijn om 19:00 vertrokken, via maastricht escape op eindhoven gedropt (incl rookpauze voor de heren), en ik had om 22:15 de laatste in r'dam gedumpt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Droopie het volgende:
Wat een chauffeur zeg afgelopen zaterdag, om 19.00 uur vertrekken en om 22.20 aankomen in Rotterdam. Tuurlijk rij lekker terug via Maastricht
Maar verder was het echt super gaaf!!!
Wanneer komt BF 2142 eigenlijk uit???
Dolby Digital lamlulquote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent homo, waarom zou jij nou in hemelsnaam DD missen![]()
ik had het tegen morph hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel gaaf hoor maar goed Nintendo richt zich simpelweg op een compleet andere markt dan de 360 en de PS3 met als verschil dat Nintendo nu wel een duidelijke meerwaarde heeft.
De GC had wel wat geinige spelletjes maar nooit echt een ontzettend grote meerwaarde. Het bleven immers games die je speelde met een controller. Kortom, ik denk dat de Wii wel eens een groot succes kan worden. Mooi ook dat ie pas de 6e of de 8e komt, ik heb de 6e nml mn laatste tentamen. Kan ie meteen mee naar Roemenie
Leuk! Mochten we nog een keer gaan airsoften dan zouden we ook deze mannen kunnen uitdagen, dit was een team samengesteld uit R.A.T. en de Zwarte Wolven.quote:Datum: 2006-09-25 10:55:03
Edwin ( Geen E-mail / http://reconairsoftteam.nl) schreef:
Leuke dag gehad met de BoF people. Mooie kills hadden jullie. Sebastiaan bedankt voor het adres voor de foto's en film. tot een volgende keer.
AA crew bedankt weer voor de gastvrijheid en tot zondag
Met vriendelijke groet RAT
En wie was jouw chaffeur dan wel??quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef Droopie het volgende:
Wat een chauffeur zeg afgelopen zaterdag, om 19.00 uur vertrekken en om 22.20 aankomen in Rotterdam. Tuurlijk rij lekker terug via Maastricht
Maar verder was het echt super gaaf!!!
Wanneer komt BF 2142 eigenlijk uit???
Ja BoF tegen RATquote:Op maandag 25 september 2006 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Leuk! Mochten we nog een keer gaan airsoften dan zouden we ook deze mannen kunnen uitdagen, dit was een team samengesteld uit R.A.T. en de Zwarte Wolven.
Sja, das inderdaad niet echt HEEL erg slim. Had Jos beter ff kunnen vragen aan een andere bestuurder welke route hij het beste kon volgenquote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Droopie het volgende:
Dat was Jos met zijn rode BMW. Mooie relaxte auto, maar volgende keer liever een oude kever met navigatie. Maar ja, als je vanaf de ardennen het bordje maastricht volgt "omdat daar nederland ligt"
Ja dan blijf je bezig.
Ook wel gaaf dat Frank hem mag beheren.quote:Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef ursel het volgende:
Ben toch wel blij met die nieuwe database server van FOK!..
quote:Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
wat spammen jullie de topic vol
quote:Op maandag 25 september 2006 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook wel gaaf dat Frank hem mag beheren.
kon het niet laten
quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zorg jij nou maar eens dat je PC het langer dat 1 maand volhoud zonder errors.![]()
Echt nietquote:Op maandag 25 september 2006 15:58 schreef staticdata het volgende:
Denial, daar begint het altijd mee...
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..quote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SERVER VULLEN!!!!
quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..![]()
Goed als ik eerst naar huis ga?
Met vier doelpunten van Vitesse. Slaat dat ergens op? Nee maar het is wel leukquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Incolumis het volgende:
nou meneer de expert, waar begint het dan mee?![]()
volgens mij snapte je 'm nietquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou meneer de expert, waar begint het dan mee?![]()
Request denied!quote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, hij is wel streng die nieuwe smurf..![]()
Goed als ik eerst naar huis ga?
quote:Op maandag 25 september 2006 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]Dat ligt niet aan mij dat ligt aan Windows
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:58 schreef staticdata het volgende:
Denial, daar begint het altijd mee...
juist wel, jij zegt dat het bij denial begint. zoals Fer reageert, lijkt het dat het niet bij denial begint maar iets anders. dus vraag ik hem waar het dan wel bij begintquote:Op maandag 25 september 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij snapte je 'm niet![]()
Dat zijn je notes. Kun je alleen zien als je Crew bent.quote:Op maandag 25 september 2006 18:46 schreef FJD het volgende:
Wat doen trouwens die cijfertje naast onze usernames
Is dat je stoerheidsfactor ofzo ?
ik had er geen bij, jp en lies vallen af, dus nog 4 overigen:quote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nogmaals bedankt Vera, erg leuk dat je onze oorlogscorrespondente wilde spelen
Dan even iets anders: Ik zag net dat er nog een vreemde tas in mijn auto stond (achter mijn stoel)
Ik denk even kijken of ik kan zien van wie die is. Ik open een voorvakje en kijk erin. Deo for men. Okee dat beperkt het al aardig
He dacht ik papieren. Ik kijken en wat zie ik het is een mailjte, mooi even kijken aan wie die verzonden is. Hij was gewoon aan mij verzonden door LiesWas trouwens een mailtje van regroup.
Maar de tas is niet van mij en ook niet van Lies, tenzij ze deo voor men gebruikt.
Op de zijkant van de tas zag ik toen dat het een tas uit Prinsenbeek is.
Dus welke prinsenbeeker is een zwarte tas kwijt.
Toch een soort van stoerheidsfactor dusquote:Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat zijn je notes. Kun je alleen zien als je Crew bent.
heb ik er zeker wel heel veel, zoniet is het geen stoerheidsfactor meer.quote:Op maandag 25 september 2006 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch een soort van stoerheidsfactor dus
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL! wie er het eerste of snelste thuis was...
Raffie is de man! écht wel
Volgens mij heeft hij de meeste kilometers moeten afleggen, heeft absoluut moet blazen om Lies bij te houdenen is vervolgens later op de A9 ook nog eens geflitst! Die jongen is 21 uur in de weer geweest...
RESPECT!!![]()
Wacht dan geef ik m ff +10 voor de uitvoeringquote:Op maandag 25 september 2006 19:01 schreef Timminater het volgende:
indien sickert er veel heeft is het een ranklijst voor de mooiste kotsacties![]()
WTFquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef -Raffie- het volgende:
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00
Toch iets duurder dan we dachten![]()
WTF! heb je hem al binnen?!!! Mail me ff je rekeningnummer e.d., als ik gevangen heb deze week dan maak ik ff een vergoeding over. Scheelt weer... Fokkin dure boete zeg!quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
overschrijding met 20 km/h ¤ 83,00
Toch iets duurder dan we dachten![]()
Ik was wel beetje klaar met rijdenquote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef FJD het volgende:
WTFWaarom kijk je dan ook van tevoren niet even waar de flitspalen staan
Heb ik wel gedaan en toen lekker de A50 over geblazen
Nee nog niet binnenquote:Op maandag 25 september 2006 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
WTF! heb je hem al binnen?!!! Mail me ff je rekeningnummer e.d., als ik gevangen heb deze week dan maak ik ff een vergoeding over. Scheelt weer... Fokkin dure boete zeg!![]()
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
ooowwww dan kom je op een km of 10 uit manWeet je hoeveel je km teller afwijkt
Al snel een km of 5 a 6 hoor
Verschilt per auto hoor maar in m'n ma d'r Corsa is 120 teller iets van 116 op de GPS.quote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebtBen al blij dat ik niet geflitst ben toen ik lies weer bij probeerde te halen in belgie
Buitenlanders zetten ze direct aan de kant en direct te betalenquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebtBen al blij dat ik niet geflitst ben toen ik lies weer bij probeerde te halen in belgie
Dan hebben ze me niet bij kunnen houdenquote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Buitenlanders zetten ze direct aan de kant en direct te betalen
quote:Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dan hebben ze me niet bij kunnen houden
Er reden volgens Nello ook nog auto's naast je toch? Ik heb die niet gezien, zal als een halve zombie met m'n blikje bier en zag alleen flitsquote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef -Raffie- het volgende:
Ik merk het welhou gewoon rekening met 20km te hard kan het alleen maar meevallen
Ik was aan het inhalen dus auto naast me reed waarschijnlijk niet te hardquote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Er reden volgens Nello ook nog auto's naast je toch? Ik heb die niet gezien, zal als een halve zombie met m'n blikje bier en zag alleen flits![]()
Misschien heb je dus zelfs wel mazzel
Dat dacht ik ook tot ik het ging opzoeken.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik dacht altijd dat 10 te hard iets van 18 euro ofzo is en dan zal 20 toch nooit zoveel zijn
Overigens hoop ik ook niet te zijn geflitst onderweg van eindhoven naar Prinsenbeek. Ik wilde gewoon zo graag naar me biertjes toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |