quote:Op zondag 24 september 2006 21:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk dat Vera mee was en zulke leuke foto's en filmpjes gemaakt heeft!![]()
Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!quote:Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:
en ik ben ook weer druk bezig, site is bijna af nu![]()
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/site/
linkje moet nog korter, maar komt nog wel.
nee, weet ik, maar site moest er zaowieso nog komen, mijn oude WoW site was in html, om neer te zetten simpel, maar om te editten telkens dagwerk. Dus nu een goed functionerende site volledig in php, stuk handigerquote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!
Bouwen enz! hup hup !![]()
WoWquote:Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:
en ik ben ook weer druk bezig, site is bijna af nu![]()
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/site/
linkje moet nog korter, maar komt nog wel.
nee jij nietquote:Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WoW, koel, mag ik dat nu ook als BoF-er gaan spelen?!
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
@ iedereen: hebben nog meer mensen last van spierpijn in de bovenbenen??
Er komt zelfs een echte serverquote:Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
WoW, koel, mag ik dat nu ook als BoF-er gaan spelen?!
![]()
als je de site goed bekijkt draait ie alquote:
leuk hoorquote:
gebukt?quote:Op maandag 25 september 2006 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelfs bij me billen. in het laaste potje beetje in een rare positie gelegen.
ik ben niet voor niets een excuus negerquote:Op maandag 25 september 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
gooi het maar weer op discriminatie
Onze troetelallochtoonquote:Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben niet voor niets een excuus neger![]()
LoL!quote:Op maandag 25 september 2006 09:00 schreef BattleLies het volgende:
Als mijn liefie nou even inlogt onder haar eigen naam.![]()
We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff durenquote:Op maandag 25 september 2006 09:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@JP&Lies, wanneer is het open huis?![]()
nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even inquote:Op maandag 25 september 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff duren
Weet je al een manier om dat boekie bij jou te krijgen? ik kan het wel naar 1 van die drie adressen sturen als je wilt?! of je mag het ook komen halen? Wat jij wilt
Ja ik heb ook spierpijn in m'n bovenbenen!quote:Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
Zo! Onze vakantieweek is officieel weer ten einde! We hebben een drukke week gehad en ik voel me niet echt uitgerust ofzo. Maar ja; het huis is enorm opgeknapt door al het schilderwerk en daar zijn we wel erg blij mee.
Nu weer aan het werk ... veelnodig! En ik hoor net dat de andere DTP'er 2 weken vakantie heeft dus ik krijg het enorm druk.
@ iedereen: hebben nog meer mensen last van spierpijn in de bovenbenen??
@ijsmuts,quote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF? wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat. Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun. Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.
-edit-
vraag + bonusvraag staat al op het BoF forum in het juiste topique
Natuurlijk maar het is tegenwoordig FJD hequote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF?
We waren samen wat aan het ouwehoeren over hoe we BoF groter konden maken, het was zomertijd dus de belangstelling liep wat terug en daarnaast hebben we redelijk overeenkomende visies op zakelijk gebied waardoor we beide wel interesse hadden in een dergelijk project. Het blijft toch een soort van bedrijf dat je op gaat zetten en dat is wel gaaf om te doenquote:wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm
Blijft een lastig punt inderdaad maar wij denken dat dit in de toekomst wel blijft bestaan. Reden daarvoor is de het knusse en kneuterige niet veroorzaakt wordt doordat we met een klein groepje zijn. Dat knusse nen kneuterige is een process dat je als groep meemaakt. Als het spel net uitkomt kennen de users elkaar niet waardoor het toch wat meer los zand is. Toen het spel ouder werd bleef er een groepje users over en dan ontstaat onderling ook wel het verlangen naar bijeenkomsten en uitjes e.d.. Als dat een paar georganiseerd wordt dan ontstaat er vanzelf een vriendengroepje en dat zorgt naar mijn mening voor een groot deel voor het knusse en kneuterige.quote:en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat.
We gaan er zeker zorg voor dragen dat we geen speelbal worden van verschillende partijen, dan is voor mij persoonlijk de lol er vanaf. Mijn persoonlijke grens ligt op het punt dat ik producten/spellen/partijen aan moet gaan prijzen waar ik niet achter sta. Kortom, ik ga bv. geen ATI aanprijzen als ik het een klote-product vind maar er wel geld voor krijg. Dan lieg ik namelijk de partij voor waar ik dit allemaal voor doen: de leden.quote:Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun.
Blijft idd erg lastig. Ik heb er pas ook nog eens over na zitten denken en ik denk dat je het zo moet zien: Wij leveren mensen de bouwstenen aan om eenvoudig een clan op te zetten en deze bekendheid te geven onder een grote groep mensen. De lastige dingen hoef je eigenlijk niet eens te regelen, servers zetten we binnen no time op, evenementen blijven we organiseren, donaties blijven we verzorgen en een eigen plek binnen het subforum is zo geregeld. Enige wat nog rest is het spelen van het spel met elkaar. Daar zit een deel van onze added value en ik blijf bij het punt dat de evenementen ook een added value zijn. Je vormt al snel een echte vriendengroep en ook al heb ik geen zwaar actief clanverleden, dat heb ik nog niet op deze manier voorbij zien komenquote:Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef hequote:
ja denk het ook jaquote:Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef he
de frisse lucht heelt je wonden beterquote:Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef he
of de alcohol heeft de pijn verzachtquote:Op maandag 25 september 2006 09:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de frisse lucht heelt je wonden beter
goed verhaal hoor ferdi, ik ga JP en jou een briefje schrijven en jullie replies hierin meenemenquote:Op maandag 25 september 2006 09:48 schreef FJD het volgende:
Ondertussen veel ge-edit en opnieuw geschreven dus hoop dat het nog een beetje in de goede volgorde staat
Is goed jongen!quote:Op maandag 25 september 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even in
Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijnquote:Op maandag 25 september 2006 10:00 schreef drbravo het volgende:
of de alcohol heeft de pijn verzacht![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijn![]()
Vodka's![]()
Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ hequote:Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Incolumis het volgende:
ach zoveel heb je niet gedronken Fer, je was als 2e wakker
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bentquote:Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ hemaar de meet bij JP waar Pascal ook bij was, man toen heb ik echt een partij teveel gezopen
![]()
Valt tegen hoorquote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef IJsmuts het volgende:
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bent![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Valt tegen hoorM'n vriendin heeft ook een fles Vodka naast de deur staat, als ik dan kom dan moet ik die eerst leegdrinken. Niet voor niets dat m'n hamster ook Vodka heet, is gewoon een geheugensteuntje.
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steenquote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef Incolumis het volgende:
zorg er eens voor dat Annemarie ook op Fok komt en BF2 speelt man
quote:Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steen
toch niet omdat de controllerquote:Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef FJD het volgende:
[..]idd ja
Meer van zulk soort spelletje ja. Kolonisten en platform spelletjes, ze is niet zo'n gamer. Denk dat de Wii daar wel wat verandering in gaat brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |