abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 08:47:12 #51
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_42106464
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:17 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Echt heel erg leuk dat Vera mee was en zulke leuke foto's en filmpjes gemaakt heeft!
Toppie inderdaad! En ook super dat het al zo snel online stond! Bedankt Kev en Veer!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_42106488
en ik ben ook weer druk bezig, site is bijna af nu
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/site/

linkje moet nog korter, maar komt nog wel.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_42106532
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:

Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!
Bouwen enz! hup hup !
pi_42106539
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Goed bezig Tim! Maar voel je niet verplicht steeds voor BoF! bezig te zijn he! Ook andere dingen gaan doen!
Bouwen enz! hup hup !
nee, weet ik, maar site moest er zaowieso nog komen, mijn oude WoW site was in html, om neer te zetten simpel, maar om te editten telkens dagwerk. Dus nu een goed functionerende site volledig in php, stuk handiger
Ctrl + W
pi_42106543
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:

WoW , koel, mag ik dat nu ook als BoF-er gaan spelen?!
pi_42106569
Zo! Onze vakantieweek is officieel weer ten einde! We hebben een drukke week gehad en ik voel me niet echt uitgerust ofzo. Maar ja; het huis is enorm opgeknapt door al het schilderwerk en daar zijn we wel erg blij mee.

Nu weer aan het werk ... veel nodig! En ik hoor net dat de andere DTP'er 2 weken vakantie heeft dus ik krijg het enorm druk.

@ iedereen: hebben nog meer mensen last van spierpijn in de bovenbenen??
pi_42106571
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nee jij niet
pi_42106586
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:

zelfs bij me billen . in het laaste potje beetje in een rare positie gelegen.
pi_42106588
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
Er komt zelfs een echte server
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42106604
Als mijn liefie nou even inlogt onder haar eigen naam.
Altijd blijven lachen!!
pi_42106620
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef FJD het volgende:

[..]

als je de site goed bekijkt draait ie al
Ctrl + W
pi_42106626
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef FJD het volgende:

[..]

leuk hoor , heeft er iemand nog een level 60 karakter in de aanbieding (maakt niet uit welk ras) scheelt me weer 400 uur

@baus, ga eens een topique openen over een eventueel toekomstig BoF airsoft team, ik wil er vervolgens wel wat in spammen...

@JP&Lies, wanneer is het open huis?
pi_42106641
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef staticdata het volgende:

[..]

nee jij niet
omdat ik een neger ben zeker
pi_42106668
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:05 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

omdat ik een neger ben zeker

gooi het maar weer op discriminatie
pi_42106680
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:58 schreef staticdata het volgende:

[..]

zelfs bij me billen . in het laaste potje beetje in een rare positie gelegen.
gebukt?
pi_42106683
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:

[..]

gooi het maar weer op discriminatie
ik ben niet voor niets een excuus neger
pi_42106721
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben niet voor niets een excuus neger
Onze troetelallochtoon
pi_42106741
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef Incolumis het volgende:

[..]

gebukt?
team desert is iets verder gegaan dan kringrukken... vandaar dat onze tactieken klote waren
pi_42106742
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Onze troetelallochtoon
vink prima als niet alleen bij troetelen blijft
pi_42106762
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:00 schreef BattleLies het volgende:
Als mijn liefie nou even inlogt onder haar eigen naam.
LoL!
Dat had ik nog niet eens gezien

Eeh sorry mensen;)

Nu ben ik weer vanaf de juiste account aan het posten!
Altijd blijven lachen!!
pi_42106784
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:03 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

@JP&Lies, wanneer is het open huis?
We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff duren

Weet je al een manier om dat boekie bij jou te krijgen? ik kan het wel naar 1 van die drie adressen sturen als je wilt?! of je mag het ook komen halen? Wat jij wilt
Altijd blijven lachen!!
pi_42106812
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF? wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat. Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun. Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.

-edit-

vraag + bonusvraag staat al op het BoF forum in het juiste topique

[ Bericht 6% gewijzigd door IJsmuts op 25-09-2006 09:39:34 ]
pi_42106825
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:

[..]

We hebben nog zeker een dag of 7 nodig om alles af te maken maar we kunnen beiden voorlopig geen vakantie nemen dus zal dat in lege weekenden moeten gebeuren .. maar voorlopig zijn onze weekenden gevuld .. dus .. eeh zal wel ff duren

Weet je al een manier om dat boekie bij jou te krijgen? ik kan het wel naar 1 van die drie adressen sturen als je wilt?! of je mag het ook komen halen? Wat jij wilt
nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even in
pi_42106877
Mogguh

wat zijn jullie watjes zeg heb echt helemaal nergens last van alleen dat ik lam ben van moeheid
pi_42106888
ook nergens last van hier
pi_42106915
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:30 schreef Incolumis het volgende:
ook nergens last van hier
wij zijn Diehards
pi_42106942
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:33 schreef drbravo het volgende:

[..]

wij zijn Diehards
jong & tukker, verklaard een boel
  maandag 25 september 2006 @ 09:40:24 #78
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42107002
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:57 schreef jpjedi het volgende:
Zo! Onze vakantieweek is officieel weer ten einde! We hebben een drukke week gehad en ik voel me niet echt uitgerust ofzo. Maar ja; het huis is enorm opgeknapt door al het schilderwerk en daar zijn we wel erg blij mee.

Nu weer aan het werk ... veel nodig! En ik hoor net dat de andere DTP'er 2 weken vakantie heeft dus ik krijg het enorm druk.

Ja ik heb ook spierpijn in m'n bovenbenen!

@Tim: ziet er netjes uit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42107019
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF? wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat. Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun. Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.

-edit-

vraag + bonusvraag staat al op het BoF forum in het juiste topique
@ijsmuts,

Uiteraard is het fun en vrijblijvend karakter een van de peilers van BoF en zal zeker niet over het hoofd gezien worden. De BF2 clan zal niks veranderen en er blijft gewoon een slowchattopic met al het geouwehoer dat erbij hoort. Aanvullingen en veranderingen zijn bijvoorbeeld een site die in aanbouw is en een verplaatsing van het BoF forum naar FOK!. De succesformule van BoF gaan we spiegelen naar andere spellen en om het overzicht te bewaren komt er een overkoepelend bestuur. Er komen geen structurele veranderingen in het clankarakter per spel want dat is juist het karakter van onze groep. We hebben eigenlijk alle losse Fok! Groepjes bij elkaar genomen en een onderlinge connectie aangebracht. In het plan is ook expliciet opgenomen dat we uitgaan van Fun en dat we daarnaast een prestatiegerichte groep huisvesten. De Css jongens spelen op hoog niveau op clanbase en hebben dus de funfactor in het presteren.

De sponsors zijn nu ook al verbonden met BoF en wij zien geen redenen waarom dit een belemmering zou zijn of een conflict zou opleveren met het karakter van BoF. Het airsoftevenement is medebekostigd door publicservers.nl en gamehost.nl en we hebben reeds korting of gratis servers tot onze beschikking via deze bedrijven. Dit heeft weer tot gevolg dat mensen weinig hoeven bij te dragen uit eigen zak wat het vrijblijvend karakter weer ten goede komt. Zo realiseren we lage drempel van BoF waar we zo trots op zijn! ook gaan onze evenemenenten gewoon door wat de mensen binding geeft met de groep maar denk daarnaast ook aan een BoF lan met alle clans onder BoF. De BoF naam blijft voor BF2 en de overkoepelende naam, De anderen takken zijn bijvoorbeeld: World of fok!kers, Striking Fok!kers, Racing Fok!kers.

Bij vragen en verdere uitleg wil ik jullie verwijzen naar het nieuwe BoF topic op het BoF forum.

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 25-09-2006 09:51:17 ]
pi_42107107
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
@ UnleashMitch/JP, mag ik hier ook een vraag stellen over het nieuwe BoF?
Natuurlijk maar het is tegenwoordig FJD he
quote:
wat is eigenlijk de reden geweest om een multi-gaming clan op te gaan zetten en de boel te gaan professionaliseren? konden jullie je ei/ambities niet kwijt in de huidige vorm
We waren samen wat aan het ouwehoeren over hoe we BoF groter konden maken, het was zomertijd dus de belangstelling liep wat terug en daarnaast hebben we redelijk overeenkomende visies op zakelijk gebied waardoor we beide wel interesse hadden in een dergelijk project. Het blijft toch een soort van bedrijf dat je op gaat zetten en dat is wel gaaf om te doen Zeker gezien de bekendheid die Fok! geniet.
quote:
en zijn jullie niet bang dat het knusse en kneuterige verloren gaat? plus dat de titel "Fun Clan" dan ook niet meer echt opgaat.
Blijft een lastig punt inderdaad maar wij denken dat dit in de toekomst wel blijft bestaan. Reden daarvoor is de het knusse en kneuterige niet veroorzaakt wordt doordat we met een klein groepje zijn. Dat knusse nen kneuterige is een process dat je als groep meemaakt. Als het spel net uitkomt kennen de users elkaar niet waardoor het toch wat meer los zand is. Toen het spel ouder werd bleef er een groepje users over en dan ontstaat onderling ook wel het verlangen naar bijeenkomsten en uitjes e.d.. Als dat een paar georganiseerd wordt dan ontstaat er vanzelf een vriendengroepje en dat zorgt naar mijn mening voor een groot deel voor het knusse en kneuterige.

Natuurlijk zullen er wel enige dingen minder amateuristisch gebeuren. Het sponsorbeleid moet strakker geregeld worden, er komt een strakker subforum en het donatiebeleid gaat op de schop. Sommige dingen zullen julie merken, andere dingen niet of minder. Dat hoort er nu eenmaal bij maar we gaan iig ons best doen om zoiets als dit te handhaven
quote:
Er zal natuurlijk gewoon op dezelfde manier BF2 (bijvoorbeeld) gespeeld blijven worden (hoop ik), maar met een dikke organisatie erachter en belangrijker, verantwoording afleggen naar Fok! en sponsers is toch een stuk minder fun.
We gaan er zeker zorg voor dragen dat we geen speelbal worden van verschillende partijen, dan is voor mij persoonlijk de lol er vanaf. Mijn persoonlijke grens ligt op het punt dat ik producten/spellen/partijen aan moet gaan prijzen waar ik niet achter sta. Kortom, ik ga bv. geen ATI aanprijzen als ik het een klote-product vind maar er wel geld voor krijg. Dan lieg ik namelijk de partij voor waar ik dit allemaal voor doen: de leden.

Ik doe dit voor de mensen en niet voor de sponsors. Daarnaast zijn we natuurlijk gezegend met het feit dat Ursel naast sponsor ook actief lid is waardoor hij weet hoe de cultuur in elkaar zit. Verantwoording aan Fok! afleggen hoeven we in principe niet. Zolang we binnen het redelijke blijven hebben we alle vrijheid en dat redelijke is erg ruim. Ik kan me bv uit het afgelopen jaar niets bedenken wat buiten dat redelijke valt.

Persoonlijk denk ik dat we ons een erg goede plek binnen Fok! hebben verworven. We krijgen wel de exposure maar we behouden ook veel vrijheid.
quote:
Ik vind het een mooi en ambitieus plan, alleen zat eens (neutraal) over de "added value" na te denken.
Blijft idd erg lastig. Ik heb er pas ook nog eens over na zitten denken en ik denk dat je het zo moet zien: Wij leveren mensen de bouwstenen aan om eenvoudig een clan op te zetten en deze bekendheid te geven onder een grote groep mensen. De lastige dingen hoef je eigenlijk niet eens te regelen, servers zetten we binnen no time op, evenementen blijven we organiseren, donaties blijven we verzorgen en een eigen plek binnen het subforum is zo geregeld. Enige wat nog rest is het spelen van het spel met elkaar. Daar zit een deel van onze added value en ik blijf bij het punt dat de evenementen ook een added value zijn. Je vormt al snel een echte vriendengroep en ook al heb ik geen zwaar actief clanverleden, dat heb ik nog niet op deze manier voorbij zien komen

Ondertussen veel ge-edit en opnieuw geschreven dus hoop dat het nog een beetje in de goede volgorde staat
pi_42107122
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:33 schreef drbravo het volgende:
wij zijn Diehards
Ook nergens last van. Komt omdat ik nu in het Oosten v/h land leef he
pi_42107167
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:

[..]

ja denk het ook ja
pi_42107213
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef FJD het volgende:

[..]

de frisse lucht heelt je wonden beter
pi_42107261
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:56 schreef Incolumis het volgende:

[..]

de frisse lucht heelt je wonden beter
of de alcohol heeft de pijn verzacht
pi_42107277
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:48 schreef FJD het volgende:

Ondertussen veel ge-edit en opnieuw geschreven dus hoop dat het nog een beetje in de goede volgorde staat
goed verhaal hoor ferdi, ik ga JP en jou een briefje schrijven en jullie replies hierin meenemen
pi_42107284
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nou dan maar naar een van mn adressen, vanaaf op msn? tik ik het even in
Is goed jongen!
Altijd blijven lachen!!
pi_42107306
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:02 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Is goed jongen!
dank je meisje!
pi_42107348
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:00 schreef drbravo het volgende:
of de alcohol heeft de pijn verzacht
Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijn

Vodka's
pi_42107360
ach zoveel heb je niet gedronken Fer, je was als 2e wakker
pi_42107392
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Daar zit wel een soort van curve in. Als je nml heeeel veel drinkt dan doet dat de volgende dag best pijn

Vodka's
pi_42107411
"Kopje capuchinoooo"
kut papegaai
pi_42107434
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Incolumis het volgende:
ach zoveel heb je niet gedronken Fer, je was als 2e wakker
Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ he maar de meet bij JP waar Pascal ook bij was, man toen heb ik echt een partij teveel gezopen
pi_42107460
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Eergister niet nee. Ik was trouwens wel de enige met een dwarsstreepje op de BBQ he maar de meet bij JP waar Pascal ook bij was, man toen heb ik echt een partij teveel gezopen
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bent
pi_42107514
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef IJsmuts het volgende:
wil je daarmee nu zeggen dat je in het eggie helemaal geen leuke vent bent
Valt tegen hoor M'n vriendin heeft ook een fles Vodka naast de deur staat, als ik dan kom dan moet ik die eerst leegdrinken. Niet voor niets dat m'n hamster ook Vodka heet, is gewoon een geheugensteuntje.
pi_42107526
zorg er eens voor dat Annemarie ook op Fok komt en BF2 speelt man
pi_42107559
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Valt tegen hoor M'n vriendin heeft ook een fles Vodka naast de deur staat, als ik dan kom dan moet ik die eerst leegdrinken. Niet voor niets dat m'n hamster ook Vodka heet, is gewoon een geheugensteuntje.
pi_42107573
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef Incolumis het volgende:
zorg er eens voor dat Annemarie ook op Fok komt en BF2 speelt man
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steen
pi_42107676
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:12 schreef Incolumis het volgende:
"Kopje capuchinoooo"
kut papegaai
"miaauww ... miaaauww"

"poepieeeeeeeee!"

"kusje?"

Wat een lief beestje!
Altijd blijven lachen!!
pi_42107696
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij ruilt zij alleen 4 stro tegen een schaap en 3 steen
idd ja Meer van zulk soort spelletje ja. Kolonisten en platform spelletjes, ze is niet zo'n gamer. Denk dat de Wii daar wel wat verandering in gaat brengen
pi_42107816
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef FJD het volgende:

[..]

idd ja Meer van zulk soort spelletje ja. Kolonisten en platform spelletjes, ze is niet zo'n gamer. Denk dat de Wii daar wel wat verandering in gaat brengen
toch niet omdat de controller

dat moet ook maar met Lies besproken worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')