Probeer dat Lies maar aan der hoofd te praten dat ze het werk alleen voor der softskills gedaan heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt wel softskills ontwikkeld. Het werk heeft geen waarde meer, maar het werken heeft wel bijgedragen aan je zelfontplooiing![]()
Nee, want ze heeft geen werk gedaan. Maar ze had het wel gedaan kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Probeer dat Lies maar aan der hoofd te praten dat ze het werk alleen voor der softskills gedaan heeft.![]()
blablablaquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft geen werk gedaan. Maar ze had het wel gedaan kunnen hebben.![]()
Maar goed hoop managers praat zonder al te veel inhoud![]()
Jahaa .. als je weet uit wat voor positie ik kom snap je dat ik effe geen andere keus heb ...quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:12 schreef ursel het volgende:
Is dat dat ding waarmee je bij de bushalte moet kijken of je gps nog goed werkt??
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja die jaJe moet gewoon even wat langer stil staan om op GPS ontvangst te wachten lul
maar jullie wilden bier drinken
Zwart kussentje kan wel maar bruinquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef BattleLies het volgende:
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja die jaJe moet gewoon even wat langer stil staan om op GPS ontvangst te wachten lul
maar jullie wilden bier drinken
Doet mij the flying circus maar van Monty Python..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef FJD het volgende:
De Koefnoen DVD Box met ruim veertien uur materiaal en vele extra’s ligt vanaf 26 september in de winkel en gaat 29,95 kosten.Voor de liefhebbers
De moeite niet om m voor te downloaden zeg ik dan
50,- excl. waar doe je moeilijk overquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:46 schreef ursel het volgende:
Doet mij the flying circus maar van Monty Python..![]()
Ik had geen kussentje bij me, dus hij is niet van mij. Inco had volgens mij ook geen kussen bij zich.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is dat bruine kussentje wat hier nog ligt van jou?? of van postman of van inco???
Allang in bezit (check ftd op urselquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Complete Monty Python's Flying Circus 16 DVD's!
Voor maar ¤ 59,-!incl. verzendkosten!
Ah dus je hebt de Regio 1 DVD Box gekocht? Cool!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Allang in bezit (check ftd op ursel) , officiele versie. Mis maar 1 dvd van ze geloof ik..
Escape stopt natuurlijk niet als lid, maar hij zal niet veel bf2 meer spelen, helaas.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
@ escape
Jorrit postte net op het BoF forum dat je gestopt bent, maar toch alleen met grote smurf zijn?!je bent toch nog gewoon praktiserend lid??!! en we kunnen je toch nog gewoon pwnen op de server??!!
![]()
@chiel, heb jij niet ff zin om vrijdag een wartje met vccc uit te vechten?![]()
Tim!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Timminater het volgende:
@ursel, you have got mail![]()
check anders forum effe, staat het ook in
Heb op zich wel ff zin om een biertje te komen drinken, maar pin me er nog ff niet op vast. Moet ff kijken hoe het met mn gestel is etc. Moet vrijdag gewoon werken en ritje Arnhem is wel 200 km om. Ik ga er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef BattleLies het volgende:
@ IJsmuts; kom jij donderdadavond nou ook of bedoelde je dat niet met je vraag of niet-homo's ook welkom zijn?
Ja als je naar Arnhem komt neem ik het boekje voor je mee! Dat spreekt voor zich!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Heb op zich wel ff zin om een biertje te komen drinken, maar pin me er nog ff niet op vast. Moet ff kijken hoe het met mn gestel is etc. Moet vrijdag gewoon werken en ritje Arnhem is wel 200 km om. Ik ga er eens over nadenken.
is mn boekje er dan ook?![]()
rij je dan terug langs adam?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als je naar Arnhem komt neem ik het boekje voor je mee! Dat spreekt voor zich!
Je kan misschien ook nog wel met ons meerijden? Ik heb nog geen idee wie er eigenlijk allemaal mee gaan maar als het in 1 auto past is dat wel handiger he
Ja tennissen, macaroni en bier ja .. goed samen gevat!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
rij je dan terug langs adam?![]()
maar wat is het idee psies? die post van Ferdi was niet echt duidelijktenissen, maccaroni eten en bier drinken?
ok, in Arnhem van 20.00 tot een uurtje of 24.00 ofzo?
en wie zijn er? jullie, jorrit,?,? zal ik ff een topique starten?![]()
![]()
owke, maar ik ga die avond wel een combi draaien denk ik, ligt arnhem dicht bij deventer? ik ben er dus, ga niet tennissen, beetje macaroni eten, en dan een uurtje prik drinken en dan naar deventer/enter ofzo.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja tennissen, macaroni en bier ja .. goed samen gevat!
kevin komt ook!
Van Arnhemquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, maar ik ga die avond wel een combi draaien denk ik, ligt arnhem dicht bij deventer? ik ben er dus, ga niet tennissen, beetje macaroni eten, en dan een uurtje prik drinken en dan naar deventer/enter ofzo.
en bij wie zitten we dan eigenlijk?
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Bij Ferdi!
En jij gaat helemaaaaaaaaal geen prik drinken ! BIER ZUIPEN ZAL JE!
Ferdi's moeder woont onder de rook van r'dam ja .. maar Ferdi zit nu in Arnhem op school vandaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!smerig spul, geef mij maar vodka
![]()
en mn laatste vraag, vanwaar dit prachtige initiatief?
Ferdi, woont tijdelijk in Arnhem.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, woont ferdi ook al in arnhem? ik dacht ergens onder de rook van rotterdam. maargoed, prima, en ik ga echt geen bier zuipen hoor!!smerig spul, geef mij maar vodka
![]()
en mn laatste vraag, vanwaar dit prachtige initiatief?
Uitbreiding:quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ferdi's moeder woont onder de rook van r'dam ja .. maar Ferdi zit nu in Arnhem op school vandaar
Initiatief; omdat onze tas nog bij jorrit in de auto staatLogisch toch?!
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uitbreiding:
Ferdi en ik zouden ooit nog eens gaan tennissen.
Ferdi&Annemarie laten spullen in mijn auto liggen.
Ik maak afspraak om te tennissen met Ferdi en dan kan ik meteen de spullen teruggeven.
Ik vind nog meer spullen in mijn auto.
Spullen zijn van JP.
JP zegt:"Kom ik toch ook gewoon naar Arnhem"
En verder staat het allemaal al wel op FoK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |