Te koop aangeboden een E-ten G500. Reviews zijn overal te vinden. Ontzettend veel functies, touchscreen, een erg goede GPS en ga zo maar door.
http://www.mobiletechreview.com/E-TEN-G500.htmMet veel plezier gebruikt maar na een tijdje kom ik er toch achter dat ik bij lange na niet alles gebruik. De agenda gebruik ik sporadisch, syncen met Outlook heb ik nog niets geinstalleerd op m'n nieuwe XP Install en ga zo maar door. Kortom, teveel functies.
Wat doe je dan ? Juist, je koopt een telefoon die kleiner is en nog steeds de functies die je gebruikt afdekt. Enige wat ik persoonlijk erg zal missen is de GPS maar goed daar koop ik wel weer een keer een losse device voor.
De telefoon is om en nabij de 5 maanden oud (zou ik even moeten checken). Er zitten wat gebruikerssporen op de gebruikelijke plaatsen; de hoekjes waar je de telefoon vastpakt. Verder geen krassen op het scherm ofzo, heb altijd de lederen beschermhoes gebruikt omdat ik bang was voor schade.
Alles zit er nog bij en ik doe er ook een SD kaart van 1gb bij. Software zit er niet bij, mag niet van Fok!
![]()
De winkelprijs van het originele pakket begint op 460,- (excl. porto) voor de telefoon en 1gb geheugen kost 20,-. Kortom, totaal pakket van 480,-. Vraagprijs ligt om en nabij de 400,-
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server