Kan het ook niet helpen dat FOK! traag was...quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Te vroeg. Dicht
Is goedquote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen dat FOK! traag was...
Was netjes op tijd, bij post 297 van vorig topic.
Brood boeide der niet.... Als ze der wijntje maaar had.quote:Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel jammer dat Hilde er niet meer is. Ik zou haar zeeeeer graaaaag in deze situatie willen zien.
Ze heeft het geprobeerd, maar Tijn was niet voor rede vatbaar.....quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Marlies houdt weer haar bek dicht in die discussie...
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar ze zei wel degelijk iets. En waren toch wel duidelijke woorden. Die dusdanig aankwamen bij de rest van de bewoners, dat ze nu een beetje "bekoeld" zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Marlies concludeert alleen hardop wat andere mensen denken.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.quote:Op zondag 24 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
Dat Tijn nog de moeite neemt om met Janine te praten, pff. Sorry maar als iemand wegloopt in een discussie heb ik al helemaal geen zin meer om diegene proberen te overtuigen.
Zal het weer om 18:00 uur, zoals vorige keer?quote:Op zondag 24 september 2006 17:29 schreef BorTheWolf het volgende:
gaat de phone nog vandaag ? ik heb wel een voorgevoel dat ie gaat.
Ik vond t behoorlijk zwak van haar. Een discussie met Jeroen ontlopen.quote:Op zondag 24 september 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies, het is goed Jeroen, ga maar lopen.
Négeren of negeren?quote:Op zondag 24 september 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.
Kan hij eindelijk een keer boos worden.....quote:Op zondag 24 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond t behoorlijk zwak van haar. Een discussie met Jeroen ontlopen..
Heb je je cursus om van het analfabetisme af te komen nog niet afgerond ?quote:
wat zei ze dan?quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar ze zei wel degelijk iets. En waren toch wel duidelijke woorden. Die dusdanig aankwamen bij de rest van de bewoners, dat ze nu een beetje "bekoeld" zijn.
Idd. Opgekalafeterd met die kleefdel.quote:Op zondag 24 september 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.
Dat er genoeg brood is, dat brood dat eenmaal gebakken is , langer houdbaar is, dus eigenlijk; Tijn wat zeik je nou ?quote:
Dit...quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies concludeert alleen hardop wat andere mensen denken.
"Dus we gaan overleggen."
"Dus er moet meer brood gebakken worden.'
"Dus we eten voortaan samen"
Et cetera.
Gisteren al..... Vanmorgen lagen ze weer vrolijk te babbelen in bed...quote:Op zondag 24 september 2006 17:45 schreef arneaux het volgende:
De bewoners lijken behoorlijk geïrriteerd vandaag zeg. Is de ruzie tussen de zusjes al uitgepraat?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gisteren al..... Vanmorgen lagen ze weer vrolijk te babbelen in bed...
of de redphone gaat zo.quote:Op zondag 24 september 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Het eten gaat zo beginnen..... de batterijen moeten worden gewisseld....
Ik heb de stream idd op ook mute staan.quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn die messen nu zolangzamerhand scherp ?
Ga is voelenquote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn die messen nu zolangzamerhand scherp ?
"De Menno" is nu officieel !!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: Hè Jeroen, ben je op zoek naar een discussie, ik zie je zo kijken.
![]()
keep dreaming, op de bb-site staat er niets over...quote:
Til je mij over de schutting heen, dan ?quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:55 schreef Capaja het volgende:
wat lust janine eigenlijk wel behalve lever ?
Als het op de site wel staat gaat hij ook niet over.quote:Op zondag 24 september 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
keep dreaming, op de bb-site staat er niets over...
bamisoepquote:Op zondag 24 september 2006 17:55 schreef Capaja het volgende:
wat lust janine eigenlijk wel behalve lever ?
quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als het op de site wel staat gaat hij ook niet over.
Als ze olijfolie of boter hebben, kan je een heel voedzaam gerecht maken van oud brood.quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert gooit oud brood weg, hij heeft vroeger zoveel oud brood moeten eten, dat hij het nu gewoon echt niet meer doet.
Brood uit de vriezer doet ie ook niet aan.
Kijk: dat vind ik nu eens een gezond standpunt
Niet dat oorlog-meegemaakt-en-daarom-gooi-ik-niets-weg.
Gewooi wegflikkeren dat oude brood![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef itsme het volgende:
Ik begin Tijn ook steeds irritanter te vinden.
Nu blijft alleen Semih over.
ja jaquote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Egbert wéér iets verknalt weet ik een goede opdracht voor hem.
Op een stokkie zitten in een papagaaienpak en iedereen napraten. Zou een makkie voor hem moeten zijn...
Ja ja, zou een makkie moeten zijn, ja ja....
of een weekje op oud brood zettenquote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op een stokkie zitten in een papagaaienpak en iedereen napraten. Zou een makkie voor hem moeten zijn...
Pest die man niet zo. Zit geen cent kwaad in.quote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij heeft vandaag weinig geklefd....quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef breege het volgende:
ik mis e10....
Alléén zichzelf...quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Janine nu werkelijk niet iemand laten uitpraten?
hij heeft het licht gezien en met eg gepraat en is er nu ineens van overtuigd dat het misschien irritaties opwekt bij medebewonersquote:Op zondag 24 september 2006 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag weinig geklefd....
de update is meer dan geslaagdquote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error
Ah, was alweer bang dat ik wat verkeerds had gedaan..quote:
Een overweldigend succes !quote:
mee eens, ik ga voetballen kijkenquote:Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, was alweer bang dat ik wat verkeerds had gedaan..
De streams zijn ubersaai
Waarom moet dat dan?quote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
De lounge is ook nog steeds niet afgesloten....
Voor het afscheidsetentje van Jeroen...quote:
Ja ja ja ja,voor Jeroen ja jaquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor het afscheidsetentje van Jeroen...
Hoe die verhaallijn zich gaat ontwikkelen ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op zondag 24 september 2006 19:20 schreef breege het volgende:
[..]
jeetje sabrina zit er ook als een zoutzak bij zeg... je zou bijna verlangen naar e10.....
Ah, ons Eggie dus.quote:Op zondag 24 september 2006 19:20 schreef Myriam1978 het volgende:
maar de wintertijd gaat toch pas in eind oktober?!![]()
Eg zei ooit dat het laatste week-end van sept. was...Het is natuurlijk klets!
Egbert wist het zeker te weten, hij was wel heel stellig dus iedereen neemt het aan.quote:Op zondag 24 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe die verhaallijn zich gaat ontwikkelen ben ik ook erg benieuwd naar.
Wat een sukkels met die wintertijd... wie heeft beweerd dat deze al is ingegaan?![]()
Eigenaardig, omdat Egggbert de afgelopen weken vrijwel non-stop domme dingen heeft gezegd. Kennelijk maakt dat de bewoners niks uit. Als hij hoort dat de wintertijd pas eind oktober ingaat, zal hij wel wéér zeggen: "ik kan me wel voor mijn kop slaan!"quote:Op zondag 24 september 2006 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Egbert wist het zeker te weten, hij was wel heel stellig dus iedereen neemt het aan.
HEEFD, hahahaha!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 19:31 schreef Inodder het volgende:
wat heefd monique vage schoenen aan
ze ziet er wel weer lekker uit verder gewoon mutenquote:Op zondag 24 september 2006 19:32 schreef Capaja het volgende:
kan iemand de praatsnelheid van milica terug zetten op 33 toeren ajb ?
ja vond ik ook. Hebben ze hakken?quote:Op zondag 24 september 2006 19:31 schreef Inodder het volgende:
wat heefd monique vage schoenen aan
Voor het mislukken van het ui etenquote:Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef BBoon het volgende:
Ik kan nergens vinden waarom Rik en Mo opeens mee mogen naar het exit diner Kan iemand mij een update geven????
hebben uitdaging aangenomen en rouwe ui gegetenquote:Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef BBoon het volgende:
Ik kan nergens vinden waarom Rik en Mo opeens mee mogen naar het exit diner Kan iemand mij een update geven????
dat zit er dik inquote:Op zondag 24 september 2006 19:38 schreef Verida het volgende:
misschien krijgen ze wel geen exitdiner omdat ze tot twee keer toe de brief over menukeuze niet goed gelezen hebben. mo en rik mochten kiezen uit een van de menu's geloof ik. Ze kozen een heel ander menu.
Jeetje BB is echt hard zeg...je eet de ui dus niet helemaal op , krijgt spek en kaas en een exit diner.quote:Op zondag 24 september 2006 19:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
hebben uitdaging aangenomen en rouwe ui gegeten
Ik snap niet dat mensen de bewoners helemaal willen afbeulen? Ik bedoel, als je dat doet zal de groep alleen maar als 1 groep tegen BB gaan en onderlinge irritaties zullen op de achtergrond geschoven worden. Ik zeg, meer drank en altijd genoeg eten, dit schiet niet op zo.quote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef Inodder het volgende:
bb kan eindelijk zijn harde kant eens laten zien door nu echt helemaal nergens iets op uit te doen en geen exit diner
ben het helemaal met je eens hoor maar dan moeten ze niet zo lopen schreuwen dat ze zo hard zijnquote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen de bewoners helemaal willen afbeulen? Ik bedoel, als je dat doet zal de groep alleen maar als 1 groep tegen BB gaan en onderlinge irritaties zullen op de achtergrond geschoven worden. Ik zeg, meer drank en altijd genoeg eten, dit schiet niet op zo.
???????? duh?quote:Op zondag 24 september 2006 19:48 schreef BB6kijker het volgende:
edit
Gezien t feit dat BB keihard is dit jaar kunnen we wel een feestje verwachten ja.quote:Op zondag 24 september 2006 19:48 schreef CartWOman het volgende:
Anyhow, we krijgen straks dus weer een feestje? Of juist niet door het noodrantsoen?![]()
Dat 'keihard' mogen ze van mij sowieso achterwege laten, wat is de lol ervan?quote:Op zondag 24 september 2006 19:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gezien t feit dat BB keihard is dit jaar kunnen we wel een feestje verwachten ja.
Nee, snap ik ook niet, je kan makkelijk erwtensoep maken met spek erbij.quote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef heksie69 het volgende:
ik snap niet dat ze geen soep maken
De lol zou ervan kunnen zijn dat mensen geirriteerd raken en elkaar goed de waarheid gaan vertellen, althans, dat hoopt BB volgens mij. Wat er werkelijk gebeurt is dat de bewoners nog lammer worden dan ze al zijn. Geef die mensen genoeg drank en dán krijg je pas verhalen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat 'keihard' mogen ze van mij sowieso achterwege laten, wat is de lol ervan?
Ik hoop dus dat je gelijk hebt.
WB!!
wintertijd is er altijd al geweest, dat is namelijk de echte tijd. Zomertijd is in 1977 ingevoerd om energie te besparen(was ten tijde van de oliecrisis). toch wel iets meer dan 15 jaar geleden dus.quote:Op zondag 24 september 2006 19:30 schreef BB6kijker het volgende:
Wat een dom gedoe over de wintertijd zeg. Die gaat pas eind oktober in, maar iedereen denkt dat dat vandaag zo is. Nóg dommer: ze denken dat de zomer en wintertijd er pas 15 jaar is. Sabrina zegt zowaar iets slims: "als kind wa shet al zo, dus het moet langer geleden zijn"
Dat met die drank werkte de vorige keer (met de oscaruitreiking) in ieder geval ook. Ondanks dat Janine het gesprek naar zich to probeerde te trekken...quote:Op zondag 24 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
De lol zou ervan kunnen zijn dat mensen geirriteerd raken en elkaar goed de waarheid gaan vertellen, althans, dat hoopt BB volgens mij. Wat er werkelijk gebeurt is dat de bewoners nog lammer worden dan ze al zijn. Geef die mensen genoeg drank en dán krijg je pas verhalen.
Thx!
quote:
Thx!quote:
Schrik!quote:
Omdat hij bij het voormalige 'kampgroepje' hoort.quote:Op zondag 24 september 2006 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mag E10 eigenlijk ook mee dineren ? Die staat toch niet genomineerd ?
oeps....sorryquote:Op zondag 24 september 2006 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Schrik!
Laat die van Hilde maar zitten, alsjeblieft.![]()
Gebanned. Voor veel mensen een raadsel, voor anderen logisch. Maargoed, laten we het bij COS houden, dat heb ik tenslotte beloofd in mn mailtje.quote:Op zondag 24 september 2006 20:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Ben je geweest dan?
En een envelop!quote:Op zondag 24 september 2006 20:26 schreef Capaja het volgende:
daar is de soep
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/_Stream1_24-09-06_202050.bmp]afbeelding][/URL]
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. De kampers kunnen niet over de anderen praten.quote:Op zondag 24 september 2006 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
2 borden nasi achter de kiezen maar als ik het zo hoor dan krijg ik alweer last van mijn speekselklieren (pizzabrommer geluid effect)
Gesprek komt niet echt op gang..
Wat voor een mes...... ? Hoe gebeurde het ?quote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef kreeftje74 het volgende:
Ik lees nergens terug dat messentrek incident net op de bank met Semith, Michelline en Tijn!!!!!
Tijn was met Micheline aan het dollen toen Semith van achteren Tijn een mesje op de keel drukte.
Sjaan riep nog niet gaan spelen met messen!!!!!
Heb nu in ieder geval een heel ander beeld gekregen van Semith reken maar!!!
quote:Op zondag 24 september 2006 20:30 schreef BBoon het volgende:
Kotsen jullie ook zo van E10 ....jeetje wat een eerlijkheid ....tussen dikke vette haakjes.
Zit lekker zn hachje te redden
Nogal jammer ja, de stumper. Communicatief is Semih echt extreem zwak. Eigen mening genoeg, maar luisteren naar anderen ho maar.quote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
Semih maakt er wel een groot issue van zeg pff. Hij spreekt haar toe alsof ze een klein kind is. Beetje jammer Semih.
Hij damt een beetje in.quote:Op zondag 24 september 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert en Janine zitten erbij..... Semih klinkt wat onzeker...
heb jij dat ook niet mee gekregen terwijl jij toch ook al de hele middag zitquote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat voor een mes...... ? Hoe gebeurde het ?
Er was niets aan de hand. Tijn en Michelline deden alsof ze lagen te naaien en Semih deed toen alsof hij de keel van Tijn doorsneed. t Staat er nu een beetje stom maar het was duidelijk te zien dat het allemaal een grap was.quote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat voor een mes...... ? Hoe gebeurde het ?
ze krijgen hooguit milica aan het huilenquote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Zo Mo en Rik hebben dus de opdracht gekregen om discussie uit te lokken dat is duidelijk
Nee, psies.... Mij niet opgevallen....quote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb jij dat ook niet mee gekregen terwijl jij toch ook al de hele middag zit
Haha zo zal het denk ik gaanquote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze krijgen hooguit milica aan het huilen
e10 die nog meer hielen gaat likken en
jeroen die nu echt niet meer weet hoe hij de zin moet eindigen die hij zelf begint
Nou, gelukkig maar....quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er was niets aan de hand. Tijn en Michelline deden alsof ze laten te naaien en Semih deed toen alsof hij de keel van Tijn doorsneed. t Staat er nu een beetje stom maar het was duidelijk te zien dat het allemaal een grap was.
Goh, ik ben het voor de verandering eens helemaal met je eens. Ook bijzonder.quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk dat het niet verstandig is voor Michelline als ze nog heel lang bij Semih blijft. Als hij nu al van die nare autoritaire trekjes heeft, kan dat nog wat beloven voor de toekomst. Semih's discussies gaan in de orde van "zo is het en niet anders, KLAAR!". Geen ruimte voor wederhoor.
Héél goed. Stuk oprechter dan zijn broer.quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Rik doet het goed
Vind het heerlijk zo ....quote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Wat jij doet Milicia, dat kan niet!"
Milicia heeft he-le-maal geen zin in commentaar en vertelt hem dat ook.
Ik vind t wel een leuke stream!.
wel ene beetje sneu ,maar ze hebben wel gelijk ergensquote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Milica wordt in het nauw gedreven..... Naar aanleiding van de groepjesindeling.....
Maar, het is toch ook persoonlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 20:43 schreef schatje het volgende:
Milica en haar "ik trek het me persoonlijk aan" gewauwel.
Mên, wat vermoeiend.
Vrouwenpraat.quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand die Sab en Jan luisterd?
Semih valt nu echt door de mand. Hij was al vaker autoritair tegen Micheline, maar nu blijft hij maar doorgaan, en er zitten nog anderen bij ook! Micheline, dump hem.quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef CartWOman het volgende:
Aha, Micheline heeft dus over de buik van Milica gezegd: "Als ik de buik van Milica had zou ik eraan werken.'![]()
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, als je naar het spekbuikje van Micheline kijkt.
Semih had gelijk maar zijn hele houding straalt autoriteit uit, ook zijn valse steken onder water tegen anderen gaan me opvallen.
goed he!!!quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef Capaja het volgende:
whoehahahah
jeroen probeert ook aardig terug te krabbelen nu
en hij doet dat in meer dan 4 volzinnen![]()
Ja, dat is ook zo. Alleen Milica trekt het zich wel heel erg persoonlijk aan.quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar, het is toch ook persoonlijk.
Die stijgen echt boven de anderen uit.quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef funkie-indo het volgende:
Goede geprekleiders MoniQue en Rik! Enn pluim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 minuten nog dan jankt zequote:Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, bijna huilen van Millica
En daarom is het ook zo'n fijn persoonquote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Rik kan de zaken perfect verwoorden.![]()
heeft ze zelf gedaan.quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar, het is toch ook persoonlijk.
quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef bbfakir het volgende:
Hij moet zijn plofkop erbuiten houden.
[afbeelding]
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Milica huilie, ze voelt zich aangevallen
Ik merk het nog niet echt hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef arneaux het volgende:
Die alchohol komt lekker aan zo, op die lege magen.
Dat blijk,t hij weet dat dit gaat worden uitgezonden.quote:
doet ze toch altijd? Ik denk dat ze er nog ver gaat komen, omdat Nederland altijd voor de zielige personen opkomt.quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
Milica gaat echt janken. Stomme geit.
waarom moet je je daar voor schamen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef arneaux het volgende:
Ik schaam me diep mensen. Maar ik vind nu dat Etiënne wel gelijk heeft.
quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daarom is het ook zo'n fijn persoon
Rik is mijn favo, al bijna vanaf het begin
Waarom? Eerlijkheid doet pijn hequote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebben
ja maar oke, maar als je iets fout doet of gedaan hebt, en je weet dat, dan moet je toch ook het comentaar kunnen incaseren?quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebben
vind ik ook.quote:Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar oke, maar als je iets fout doet of gedaan hebt, en je weet dat, dan moet je toch ook het comentaar kunnen incaseren?
heeft ze de mijne nog niet gezienquote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef CartWOman het volgende:
Aha, Micheline heeft dus over de buik van Milica gezegd: "Als ik de buik van Milica had zou ik eraan werken.'![]()
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, als je naar het spekbuikje van Micheline kijkt.
idd... hij doet iig zn best, ff afwachten tot het bier zn werk begint te doenquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef arneaux het volgende:
Uiteraard, en is voor ons leuk om te zien, maar zelfs e10 en hilde kregen een relatief normaal exit diner...quote:
Dat siert ons.quote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef arneaux het volgende:
ik vind het de laatse week ook wel ietsiepietsie veranderd en dat siert hem wel,ik bedoel alles wat bij hem terecht gekomen is als commentaar ,heeft hij wel geprobeerd iets mee te doen en dat vind ik opzich een prestatiequote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
idd... hij doet iig zn best, ff afwachten tot het bier zn werk begint te doen
Ja klopt. Kwam allemaal door haar moeder. Ze zat zo shit in haar vel, heeft echt niet gelachen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef arneaux het volgende:
Dus in principe geeft Milicia haar moeder de schuld van het feit dat ze alleen met de kampgroep omging. Ik denk dat ze ook wel hand in eigen boezem mag steken, je hebt tenslotte ook een eigen mening.
Laat APK en consorten het niet horen.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind het de laatse week ook wel ietsiepietsie veranderd en dat siert hem wel,ik bedoel alles wat bij hem terecht gekomen is als commentaar ,heeft hij wel geprobeerd iets mee te doen en dat vind ik opzich een prestatie
Ze wil haar moeder niet afvallen, dus is ze heel bang dat het bij Hilde thuis verkeerd overkomt. En daar kan ze wel eens gelijk in hebben met Hil haar valse breinquote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Ze geeft wel toe dat ze teveel met haar moeder is meegegaan. Tja, dat had ze ook iets eerder kunnen bedenken.
deed ze alquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ze kunnen nu beter ff over wat anders beginnen, anders gaat ze echt huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |