Die stijgen echt boven de anderen uit.quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef funkie-indo het volgende:
Goede geprekleiders MoniQue en Rik! Enn pluim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 minuten nog dan jankt zequote:Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, bijna huilen van Millica
En daarom is het ook zo'n fijn persoonquote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Rik kan de zaken perfect verwoorden.![]()
heeft ze zelf gedaan.quote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar, het is toch ook persoonlijk.
quote:Op zondag 24 september 2006 20:44 schreef bbfakir het volgende:
Hij moet zijn plofkop erbuiten houden.
[afbeelding]
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Milica huilie, ze voelt zich aangevallen
Ik merk het nog niet echt hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef arneaux het volgende:
Die alchohol komt lekker aan zo, op die lege magen.
Dat blijk,t hij weet dat dit gaat worden uitgezonden.quote:
doet ze toch altijd? Ik denk dat ze er nog ver gaat komen, omdat Nederland altijd voor de zielige personen opkomt.quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
Milica gaat echt janken. Stomme geit.
waarom moet je je daar voor schamen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef arneaux het volgende:
Ik schaam me diep mensen. Maar ik vind nu dat Etiënne wel gelijk heeft.
quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daarom is het ook zo'n fijn persoon
Rik is mijn favo, al bijna vanaf het begin
Waarom? Eerlijkheid doet pijn hequote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebben
ja maar oke, maar als je iets fout doet of gedaan hebt, en je weet dat, dan moet je toch ook het comentaar kunnen incaseren?quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal. Ik vind wel dat ze zo een behoorlijk kut exit diner hebben
vind ik ook.quote:Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar oke, maar als je iets fout doet of gedaan hebt, en je weet dat, dan moet je toch ook het comentaar kunnen incaseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |