Til je mij over de schutting heen, dan ?quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:55 schreef Capaja het volgende:
wat lust janine eigenlijk wel behalve lever ?
Als het op de site wel staat gaat hij ook niet over.quote:Op zondag 24 september 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
keep dreaming, op de bb-site staat er niets over...
bamisoepquote:Op zondag 24 september 2006 17:55 schreef Capaja het volgende:
wat lust janine eigenlijk wel behalve lever ?
quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als het op de site wel staat gaat hij ook niet over.
Als ze olijfolie of boter hebben, kan je een heel voedzaam gerecht maken van oud brood.quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert gooit oud brood weg, hij heeft vroeger zoveel oud brood moeten eten, dat hij het nu gewoon echt niet meer doet.
Brood uit de vriezer doet ie ook niet aan.
Kijk: dat vind ik nu eens een gezond standpunt
Niet dat oorlog-meegemaakt-en-daarom-gooi-ik-niets-weg.
Gewooi wegflikkeren dat oude brood![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:59 schreef itsme het volgende:
Ik begin Tijn ook steeds irritanter te vinden.
Nu blijft alleen Semih over.
ja jaquote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Egbert wéér iets verknalt weet ik een goede opdracht voor hem.
Op een stokkie zitten in een papagaaienpak en iedereen napraten. Zou een makkie voor hem moeten zijn...
Ja ja, zou een makkie moeten zijn, ja ja....
of een weekje op oud brood zettenquote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op een stokkie zitten in een papagaaienpak en iedereen napraten. Zou een makkie voor hem moeten zijn...
Pest die man niet zo. Zit geen cent kwaad in.quote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij heeft vandaag weinig geklefd....quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef breege het volgende:
ik mis e10....
Alléén zichzelf...quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Janine nu werkelijk niet iemand laten uitpraten?
hij heeft het licht gezien en met eg gepraat en is er nu ineens van overtuigd dat het misschien irritaties opwekt bij medebewonersquote:Op zondag 24 september 2006 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag weinig geklefd....
de update is meer dan geslaagdquote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error
Ah, was alweer bang dat ik wat verkeerds had gedaan..quote:
Een overweldigend succes !quote:
mee eens, ik ga voetballen kijkenquote:Op zondag 24 september 2006 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, was alweer bang dat ik wat verkeerds had gedaan..
De streams zijn ubersaai
Waarom moet dat dan?quote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
De lounge is ook nog steeds niet afgesloten....
Voor het afscheidsetentje van Jeroen...quote:
Ja ja ja ja,voor Jeroen ja jaquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor het afscheidsetentje van Jeroen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |