Ik ouwehoer alleen maar. Ik zal voortaan meer tekst in 1 bericht gaan zettenquote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromenvanger, je bent een spammer
Waar haal je al die verhalen vandaan joh
Slaap zequote:Op maandag 25 september 2006 04:11 schreef coz het volgende:
whoa .. dromenvanger ..
geen koffie meer voor jou
ik kom ff.. werd wel tijd na bijna 8000 (26 draadjes * 300) posts in truth ouwehoer
(ik neem aan dat het me vergeven wordt als ik niet ga teruglezen)
maargoed , anyway
veel![]()
![]()
( waar is het hartje smiley ding heen ? )
ah well .. anyway . ik ga weer verder met druk zijn met vanalles en niets
nu eerst![]()
Veel hebben er geen problemen mee.quote:Op maandag 25 september 2006 07:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Dromen vanger.. Maar 4 mensen hebben kans gehad in dit topic te posten. 24 posts waarvan 20 voor jou en 4 vor die andere 4..
quote:Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Losse flarden schieten, verbanden en details. Deel 1.
Hier ga ik spitten en graven vanaf nu. In dat topic ga ik tot de kern van alle problemen. En heb ik de kern van alle problemen gehaald dan ga ik nog verder met spitten. Het complete systeem doorspitten dus. Het topic kan dus een lange reeks gaan worden nog
Ouwehoer is daar niet voor gemaakt. Ik zal zeker vaker kijken en schrijven hier. Maar dan zijn het huishoudelijke mededelingen. Hoeveel koffie ik gehad heb bijvoorbeeld
mogge lil ... fijn weekend gehad?quote:
Ja hoor, beetje chaotisch, gisteren gezellig gewinkeld met dochterlief.quote:Op maandag 25 september 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge lil ... fijn weekend gehad?
erg drukquote:Op maandag 25 september 2006 10:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje chaotisch, gisteren gezellig gewinkeld met dochterlief.
En jij?
En weer toe aan het weekendquote:Op maandag 25 september 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
erg druk
donderdag avond verjaardag en stappen in leeuwarden
vrijdag nog in leeuwarden gebleven tot smiddags.. savonds vriendin thuisgebracht en gefitnesst.daarna coma
zaterdag moest mevrouw winkelen dus naar apeldoorn geweestwas gezellig. daarna wezen stappen met een maat van me.
zondag lekker met Liz naar het bos geweest.
savonds met een maat van me film gekeken.DUSSSSS nu weer moe
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 10:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En weer toe aan het weekend![]()
en dan kom je niet even langsquote:Op maandag 25 september 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
erg druk
donderdag avond verjaardag en stappen in leeuwarden
vrijdag nog in leeuwarden gebleven tot smiddags.. savonds vriendin thuisgebracht en gefitnesst.daarna coma
zaterdag moest mevrouw winkelen dus naar apeldoorn geweestwas gezellig. daarna wezen stappen met een maat van me.
zondag lekker met Liz naar het bos geweest.
savonds met een maat van me film gekeken.DUSSSSS nu weer moe
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan kom je niet even langs![]()
hallo allemaal trouwens
quote:
voordeel met rolstoel, aapjes blijven nieuwsgierig en oppassers letten niet altijd even goed opquote:Op maandag 25 september 2006 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey you!
hehe aapjes kijken is leuk.... alleen mogen ze niet meer aan je zitten
quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef nokwanda het volgende:
nah.... ik heb al een aapje in huis. Lijkt op een poesje maar blijkt nu een aapje. Die komt aan me en dat is ook te zien
quote:
jaja purrrquote:Op maandag 25 september 2006 15:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik bedoel Purrr
De kleine bitch hangt in de gordijnen. En in mij (heb krassen tot op mijn hoofd) Het is een plantensproeierpoes.
Hoi DVquote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Over katten even
Ik kwam vanmorgen een zwarte kat tegenDie zei dat hij aan het waken was. Dat beest zat gewoon midden op straat
Dat beest zat er gewoon heel mysterieus uit en toen hoorde ik dat hij alles in de gaten deed houden
Katten
En dat is dan het laatste dat ik schrijf. Die zwarte katten zijn mooi
Ik wil ook een zwarte kat
Het liefst een siamese
Wie weet ga ik die nog aanschaffen dit jaar
Zwarte kattenquote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoi DVik kom vlug ff binnenwippen er bestaan helemaal geen zwarte siamezen joh, dus dat feest gaat niet mooi door.
Maar er zijn genoeg andere zwarte katten hoor
![]()
Ik geef zo een korte samenvatting Barraquote:Op maandag 25 september 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je geen samevatting geven droom?
Een puma sla ik niet af als dierquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef displission het volgende:
dv als je echt de show wil stelen: Ik raadt je de nieuwste kattensoort aan. Was gisteren op tv. Een kruising tussen een kat en een puma! [afbeelding]
quote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:38 schreef gaai het volgende:
Alles goed hier.......de lange en shorty hebben het weer fijn op school, dus ik verveel me ........een beetje.........tijd om weer's op fok! te kijken dus![]()
Met jou en je meiske ook alles goed, lees ik........![]()
(neej grapjehartstikke fijn!)
owwww dan kom ik je tegenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:50 schreef gaai het volgende:
Misschien wel.....ligt er een beetje aan of't boeit hè........zal wel weer vooral blijven rondhangen in ouwehoer(of seks natuurlijk
)
Ik wilde gister nadat ik je topic had gesloten hier nog iets zeggen maar Fok! vloog er uit.quote:
droom heeft een weblogquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik wilde gister nadat ik je topic had gesloten hier nog iets zeggen maar Fok! vloog er uit.
Wat ik wilde vragen is of je snapt dat je topic dicht ging?
En als je iets anders wilt dan dit SC topic, is een weblog niks voor je?
Bij http://www.web-log.nl/ heb je er binnen vijf minuten een gemaakt en kun je los.
O heeft hij al een.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:50 schreef gaai het volgende:
Misschien wel.....ligt er een beetje aan of't boeit hè........zal wel weer vooral blijven rondhangen in ouwehoer(of seks natuurlijk
)
Als je't zo brengt is't idd........een beetje......vreemd.......quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijven hangen in seks lijkt me best pijnlijk. Maar okay... ik geef toe... er zijn er genoeg die daar op kicken
liever blijven hangen dan blijven steken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijven hangen in seks lijkt me best pijnlijk. Maar okay... ik geef toe... er zijn er genoeg die daar op kicken
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Als je't zo brengt is't idd........een beetje......vreemd.......![]()
Haai nokwandaaaaaaa![]()
![]()
haaiquote:
Juist wel. Meestal staat de volgende rij al te wachten. maar deze heeft wss erg veel verscheurd de laatste tijd. op een gegeven moment kunnen de tandjes dat niet bijbenenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
Hoi Draculettettettettettje![]()
Die haai.......die mist een tand......'k dacht dat haaien daar niet aan deden....tanden missen....![]()
quote:
Vandaar jah.......quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist wel. Meestal staat de volgende rij al te wachten. maar deze heeft wss erg veel verscheurd de laatste tijd. op een gegeven moment kunnen de tandjes dat niet bijbenen
Jaaaa, daar is de mams van de jarigequote:
Kleintje....quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, daar is de mams van de jarige![]()
Feestje?
Mooi tochquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:37 schreef sararaats het volgende:
het gaat verdorie heel goed met mij
kan niet beter
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:37 schreef sararaats het volgende:
het gaat verdorie heel goed met mij
kan niet beter
ik had een ban omdat het toen heel slecht met me gingquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het viel me idd op dat we je een poos niet zagen. Goed om te zien dat je die tijd blijkbaar goed gebruikt hebt
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Wie zegt dat er in dat kopje geen thee kan zitten?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie meer....![]()
Wow! Wat is (ze/hij) mooi!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
Voor Alicey
Had hier al eens pics van Purrrdy gepost. Nu nog een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijquote:
Dan graag!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in dat kopje geen thee kan zitten?
Hoe jong is ze nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zij![]()
Tis een aapje met een oranje vlammetje op haar hoofd. Hoe toepasselijk, bleek later. Evenals haar naam. Ze purrrt er luidruchtig op los.
5 maanden, inmiddels bijna 6. Ze is van 5 mei. Free spirited puss.quote:
mogge mensjesquote:Op woensdag 27 september 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal.
Ik zie dat dromenvanger has left the building?
Wel jammer![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge mensjes
droompje komt wel terug.. hij komt altijd terug
die hek al heel lang niet meer gezienquote:
Ik kwam hem vorige week nog tegen in de supermarktquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die hek al heel lang niet meer gezien![]()
![]()
Bevrijdingspoesquote:Op woensdag 27 september 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
5 maanden, inmiddels bijna 6. Ze is van 5 mei. Free spirited puss.
ransbalquote:Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Berijdingspoes?????
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Berijdingspoes?????
OKaaaaayy...... 2 maanden was het, he?quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OKaaaaayy...... 2 maanden was het, he?
i feel for you mate!!!! i realy feel for you!quote:
pfffff...aansteller.quote:
jaaaaaaren?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pfffff...aansteller.
Heb jaaaaren drooggestaan omdat de juiste niet voorbij kwam. Je hebt het echt tegen de verkeerde.
als in: ik doe het wel in jouw plaats?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i feel for you mate!!!! i realy feel for you!
Was een bewuste keus.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jaaaaaaren?
Damn girl, i hear you![]()
das niesoow best
goeiemiddag saraquote:Op woensdag 27 september 2006 17:16 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
quote:Op donderdag 28 september 2006 07:48 schreef nokwanda het volgende:Mogge
Gister een grappig ding.
Mijn collega staat naast me en ik vertelde hem net dat ik nog een boodschap moest doen voor ik naar huis ging omdat ik (beschrijving van mijn maaltijd) wilde eten. Ik had mijn zin bijna af toen de foon ging.
Was EW, of ik nog boodschappen ging doen omdat hij zin had in (beschrijving van exact dezelfde maaltijd).
![]()
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 28 september 2006 09:23 schreef draculettetje het volgende:
mogguh![]()
vandaag eens even lekker niks
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK HEB MIJN NIEUWE BAAN!!!!!!
Ja... we zien je niet vaak meerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
helleuwIk kom weer eens kijken hier en Barra heeft de baan!
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli Barra![]()
ben helemaal wat minder op Fok, druk met andere dingen geweest. En op werk wil ik niet meer zoveel fokken als voorheen, vandaarquote:Op donderdag 28 september 2006 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... we zien je niet vaak meer
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
helleuwIk kom weer eens kijken hier en Barra heeft de baan!
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli Barra![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
As usualquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Druk geweest hier gisteravond...
hebbie gedaan dan?? sorry flauw!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Druk geweest hier gisteravond...
Doe jij nog kijken of t lukt met t boekkie?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebbie gedaan dan?? sorry flauw!!!!!
zo weer even werk, dan keuken omtoveren tot bakkerij, dan lekker badje en dan slapen, of eerst slapen dan badje
zal er dus nie veel zijn .... lijkt een gewoonte te worden![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebbie gedaan dan?? sorry flauw!!!!!
zo weer even werk, dan keuken omtoveren totbakkerij
, dan lekker badje en dan slapen, of eerst slapen dan badje
zal er dus nie veel zijn .... lijkt een gewoonte te worden![]()
hows life?quote:
Life's goodquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hows life?
ik ga vanavond naar Maria Mena in Utrecht
het was gewoon het eerste waar ik op kon komenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe... laat me raden... ze heeft ong. 7 meter nagels! echt een funzige reactie van jou op de FP!
idd een beetje stil!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een enorme drukte hier de laatste tijd![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd een beetje stil!
wat doet iedereen toch?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lurken in jouw hoeren breezahtopic
quote:
Ze gaan een gastroscopie doenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:29 schreef senesta het volgende:
pff ik ken het, heb het geloof ik net een beetje gehad.
Mijn zoontje ligt nu ziek, de rest zal nog wel volgen denk ik.
Hoe gaat het met jou mirage?
Heb helemaal niet doorgekregen hoe het verder met jou gegaan is.
He bah, die heb ik ook gehad.quote:
ey beeb!quote:
Had jij niet een feestje vandaag?quote:
kids you gotto love em!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:54 schreef Mirage het volgende:
Er kwam een joch vn een jaar of 5/6 mijn huiskamer binnenlopen.
Hij kijkt naar mijn vloer en zegt : "Jij mag ook wel weer eens een keertje stofzuigen"![]()
Ik heb vanmiddag maar de stofzuiger en een dweil gepakt
Ach, het kwartje viel vandaag welquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou hem zo de stofzuigen in de hand hebben geduwd.
Hetzelfde joch zei dat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ach, het kwartje viel vandaag wel
" het is niet zo handig... zoveel kinderen hebben."
" mijn moeder wil dat niet. want die zijn duur. Kinderen. Die moeten altijd maar nieuw speelgoed, en telkens nieuwe kleren, en ook school is duur......ow en ze maken alles vies. Mijn moeder is nu ook aan het schoonmaken. Ik heb mijn kamer nu 1 heel jaar netjes gehouden. Mijn moeder is nu niet boos. Ik heb nu 2 euro gekregen. Als ik het weer netjes hou krijg ik volgend jaar ook 2 euro."
jup, vandaar ook.. " het kwartje viel"quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hetzelfde joch zei dat?
Nou... die moet zich welkom voelen op deze wereld
wat ontzettend fijn voor je saraquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:25 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
ik ben weer heerlijk verliefd
m'n dagboek valt bijna uiteen van liefde
En het was niet zijn bijdrage wat er op de vloer lag?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:54 schreef Mirage het volgende:
Er kwam een joch vn een jaar of 5/6 mijn huiskamer binnenlopen.
Hij kijkt naar mijn vloer en zegt : "Jij mag ook wel weer eens een keertje stofzuigen"![]()
Ik heb vanmiddag maar de stofzuiger en een dweil gepakt
Het duurt nog zo.n 2 en een half uur voordat ze hier is, maar ik heb al wel een foto (gemaakt met telefoon) ontvangenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe wannneer hebben jullie het elftal bij elkaar?
gefeli Mir en OS!!!![]()
![]()
t zal een heel gelukkig meisje worden!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Mijn kind was op vakantie gegaan vandaag....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het duurt nog zo.n 2 en een half uur voordat ze hier is, maar ik heb al wel een foto (gemaakt met telefoon) ontvangen![]()
dit is ze !!
[afbeelding]
Ze heet Lady![]()
ik dacht al 2.5 uur... wtf een collega heeft een afhaalchineesje en dat duurde 3 jaar.... en 25000 euroquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het duurt nog zo.n 2 en een half uur voordat ze hier is, maar ik heb al wel een foto (gemaakt met telefoon) ontvangen![]()
dit is ze !!
[afbeelding]
Ze heet Lady![]()
Ik weet niet waar hij op weg naar toe was......quote:
huh ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij op weg naar toe was......
We hebben m gevonden op t schoolplein, waar hij nog nooooooit geweest was, maar wel heeeeeerlijk aan t spelen was
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al 2.5 uur... wtf een collega heeft een afhaalchineesje en dat duurde 3 jaar.... en 25000 euro
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:31 schreef Mirage het volgende:
en je nu niet een hartstilstand schrikken hoor... het groeit namelijk niet in mij.
We gaan niet weer door 9 maanden horoonschommelingen
We adopteren haar
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
dit is ze !!
[afbeelding]
Ze heet Lady![]()
Zich onttrokken aan een overdaad wijvenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij op weg naar toe was......
We hebben m gevonden op t schoolplein, waar hij nog nooooooit geweest was, maar wel heeeeeerlijk aan t spelen was
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik schrok WEL!!! Ik schrok me de terig
Schatje hoor!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
dit is ze !!
[afbeelding]
Ze heet Lady![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had jij niet een feestje vandaag?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:56 schreef draculettetje het volgende:
en wie zijn er aan het spelen?
gelukkig zijn er ook nog een hoop taartjes!![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zich onttrokken aan een overdaad wijven
Geef hem es ongelijk
Niet de kinderen en niet de vrouwenquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:56 schreef draculettetje het volgende:
en wie zijn er aan het spelen?
gelukkig zijn er ook nog een hoop taartjes!![]()
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Maar heb je je meisje nou?
Dankequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:29 schreef Mirage het volgende:
Hallo Dromenvanger
Ondanks je evil plannen vind ik je nog steeds poepielief !
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
* Ashavan staat voor de drempel te bedenken of hij naar binnen zal stappen of omdraait en op een afstand blijft
ik zag alleen de vele drukke wegen, de onafgesloten tuinen met vijvertjes.... een mannetje van net drie op zn tractortje.... foetsie weg.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Puur realisme. En herkenning. Ik bedoel..... ik herken wat van mezelf in de manieren van omgaan met en bezie de racties van mijn eigen nageslacht.
En dan is er niet alleen de mamma maar ook meer van dat soort bij......Nou... dan ga je als klein mannetje gewoon rap op de loop.
Jah..... een moederhart stopt ja. En de neiging om hem eerst plat te knuffelen en daarna haast een draai om zijn oren te geven zodat ie zoiets noooooooit meer doet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik zag alleen de vele drukke wegen, de onafgesloten tuinen met vijvertjes.... een mannetje van net drie op zn tractortje.... foetsie weg.....
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
* Ashavan staat voor de drempel te bedenken of hij naar binnen zal stappen of omdraait en op een afstand blijft
Dat was een lang weekendquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef draculettetje het volgende:
pfff en weer thuis en richting bedje![]()
Ach ja... Ik snap m ook wel.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jah..... een moederhart stopt ja. En de neiging om hem eerst plat te knuffelen en daarna haast een draai om zijn oren te geven zodat ie zoiets noooooooit meer doet.
Maar ik bezag het even vanuit zijn gezichtspunt.
Hier begon het denk ik wat eerder als bij jou....quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Wat een stortbui gisteravond hier.
Ik kroop net mijn bedje in toen ik EW hoorde schreeuwen: hey... doe normaal man, doe es normaal, hou op en doe norMAAAAL
Dus ik sprong mijn bed uit om te zien wat er aan de hand was.
Hij stond naast zijn bed met grote ogen te schreeuwen. Nog half in de drrom, terwijl het water uit het luchtrooster gutste waar zijn bed onder staat. Zo ter hoogte van waar anders zijn hoofd ligt.![]()
Hij had gedroomd dat iemand met een sproeier in zijn gezicht spoot![]()
Ook een lekkage?quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hier begon het denk ik wat eerder als bij jou....
Kindjes lekker op tijd naar bed....
Zoessie en vriendlief net op t punt met al hun zooi de auto op te zoeken zodat ik ze naar t station kon brengen....
PLENS.... FLITS..... HEEL VEEL BOEM.......
Kids weer beneden.... en alles zeiknat.....
Neuj.... Een trein die op tijd gehaald moest worden.....quote:
Owww, ik dacht dat de kinderen en alles nat waren wakkergeworden door de flits pets HEEL ERG BOEMquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj.... Een trein die op tijd gehaald moest worden.....
Wakker wel... Maar zij zijn droog gebleven....quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, ik dacht dat de kinderen en alles nat waren wakkergeworden door de flits pets HEEL ERG BOEM
quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Mirage..... Is je huis nog heel?
Maar of dat aan de nieuwe hond ligt........quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jahaaaa
![]()
Maar het lijkt hier met vlagen wel een kinderfeestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |