Ik kom even met een losse kogel
![]()
Als je het bloed van mensen roder dan rood kunt maken. Volgens mij is bloed dan gezond te noemen. Ik krijg dat nu dus door. Het bloed van mensen moet zo rood zijn als maar zijn kan. Dan is bloed gezond. Gezonder dan gezond. Blauw bloed dus niet. Rood bloed is het antwoord. Geen blauw bloed wat ze bij het koningshuis beweren te hebben.
Het bloed moet zo rood zijn als de meest rode appel ter wereld.
En dan praat ik symobolisch erbij omdat het hier ook filosofie heet.
Jullie mogen me correcten als ik wrong ben.
Je hebt witte bloed-lichaampjes en rode bloed-lichaampjes. Ik zal straks even via wiki-pedia gaan kijken waar het voor staat. Of die witte bloed-lichaampjes wel nut hebben dus ook.
Ik ken een vader van een oude vriend van mij die had een tekort aan rode bloed-lichaampjes, daar wordt je dus doodziek van.
Leukemie heb je ook nog. En zo heb je veel meer ziektes. Aids uiteraard. Ik wil de technische gegevens van aids weten
![]()
Het is een feit dat alles gebaseerd is op techniek. Ik had het daar vannacht nog over, je kunt bijna alles noemen onder de noemer techniek. En is het techniek, dan kun je het met techniek oplossen.
Het hele menselijke lichaam is een blok techniek. Waarom zouden wij in het jaar 2006 niet in staat zijn om technologisch alles op te lossen?
En dan kun je dat doen zonder computer of wat dan ook. Misschien wel door de kleur rood beter te gaan zien. Ik ga dus nu verder en verder. Door rood roder te zien, ook rood bloed beter zien. Het bloed roder maken door rood beter te zien. Rood wordt alleen roder als je het roder ziet. Dan heb je nog een microscoop daarvoor, daar zie je het rode nog beter. Ik vind opgedroogd bloed altijd vreemd om te zien. Dan moet ik bloedprikken en dan zit er opgedroogd bloed aan het watje en dan denk ik van, waarom ziet opgedroogd bloed er zo vies uit. Ik vind opgedroogd bloed dus echt niet mooi. Het is dan niet rood meer. Het wordt bruinig. Het gaat dood.
Bloed is rood. Rood bloed. Waarom noemen ze het rood bloed? Omdat bloed rood is. En waarom zitten er dan witte bloedlichaampjes in?
Ik ga dat zo ff opzoeken. Het liefst doe ik informatie downloaden zonder internet te gebruiken, maar zover ben ik nog niet.
Techniek
![]()
Alles is techniek. En techniek is alles.
Via telepathie kreeg ik dus de opdracht om met paint te gaan werken nog. Kleuren mengen
![]()
En dan ga ik op mijn eigen manier mengen van kleuren
![]()
Proberen tot de beste mengsels te komen
![]()
Het topic past toch beter in the truth of niet?
Ik ga straks verder nog, laat het voorlopig maar in the truth staan.
Ik ga verder over paradise city where the grass is green and the girls are pretty. Je kunt zo knap worden als je zelf wilt zijn
![]()
Dat is de gedachte achter mijn denkwijze. De schoonheid van de ziel kan tot uitdrukking komen in je uiterlijk. Dan kan het meest lelijke eendje de knapste prinses worden.
Ik heb gisteren geexperimenteerd met een opera zangeres, met een foto. En toen bleef ik staren en staren en toen ging ze er helemaal anders uitzien. Die foto kwam ook tot leven doordat ik aan het staren was. Alsof ze zo uit de foto kon stappen als het ware. Ik zag haar dus ook lachen terwijl ze op iedere foto boos kijkt. Ze had ineens een lachend gezicht en was voor mij ineens een van de mooiste vrouwen op aarde. Ze was echt een van de mooiste vrouwen op aarde op een gegeven moment.
Doordat ik bleef staren en door het uiterlijk ging kijken, ik kijk niet naar wat op het eerste gezicht naar voren kwam, maar ik keek wat er achter het eerste gezicht lag. En daar lag de echte ziel. Daar lag de echte schoonheid.
Als alle zielen naar voren komen zoals ze zijn, dan heb je hier te maken met mensen die Goddelijk overkomen maar of ik Goddelijk moet noemen weet ik niet. Je hebt dan gewoon mensen die 10010101 keer knapper zijn dan acteurs in hollywood.
Omdat de ziel dan zich laat zien. En dan is alles wat zich eerst liet zien gezichtsbedrog geweest.
[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 09:49:55 ]