abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 09:10:11 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42106671
Okey, ik zit dus vaak in ouwehoer mijn spinsels te schrijven maar ik ga het voortaan hier doen. Ik zal deze topic dus gaan bijhouden voortaan. Ik zal dus ook de achtergrond vertellen van mij. Mijn opleiding en wat ik dus doe.

Ik ben bezig met verbanden leggen en onderzoeken. Letten op details. Observeren en kijken en analyseren.

Dat is niet vreemd, dat doet ieder mens in zekere mate. Maar als je echt goed gaat opletten, dan krijg je meer inzichten. Ook dat is logisch.

Nu is de bedoeling dat ik hier mijn inzichten ga schrijven. Hoe ik observeer en waar doe nemen. Hoe ik de hele dag bezig ben met spitten en graven en nog meer.

Topic is ook bedoeld als vermaak. Je kunt me voor gek verklaren of je ziet het als vermaak. Gekheid kan ook vermaak zijn. Maar ik wil liever als prettig gestoorde door het leven gaan.

Zometeen zal ik beginnen met grijs als kleur, in tegenstelling tot andere kleuren. Hoe kleuren meer kleur krijgen als je kleuren onderling beter doet scheiden.

Ik zal tevens de boodschappen krijgen die ik vaker doorkrijg zomaar. Berichten krijg ik door alsof ik hier schrijf of op msn zit. Duidelijke berichten. Telepathisch contact dus. Kun je ook zien als idioot en gek, maar ik heb dus een redelijk tot goed helder verstand en gehoor. En dan vang je vanzelf gesprekken op en kun je hele conversaties voeren over de hele wereld.

Vannacht bijvoorbeeld vloeiend Duits gesproken, ik kwam zomaar op de moeilijkste woorden tijdens dat gesprek. Ik heb dan wel Duits gehad tijdens studie, maar de manier waarop ik vannacht Duits sprak was bijzonder apart.

Ook Frans gesproken, en ik kan zelfs Arabisch spreken zonder ooit een woord Arabisch te hebben gelezen.

Ik zal beginnen met grijs en misschien doe ik tussendoor meer opschrijven. Grijs omdat ik bij Xebrozius zijn signature wil beginnen. Er is geen grijs gebied. En tevens over mijn ondertitel onder de naam levensgenieter dat de grijzen eraan komen.

Ik zal alles op mijn dooie gemak gaan doen, stap voor stap.

Als je dan nog steeds mij voor gek wilt verklaren, zie het dan als verhaal. Maar het is een waargebeurd verhaal. De film is nu gaande en zal nooit stoppen.

Tijd om even koffie te zetten.

Dit wordt mijn vaste topic die ik dus ga bijhouden helemaal. Hier schrijf ik al mijn teksten neer de komende tijd. Heb weinig andere topics nodig, de informatie zoek ik op via fok! en hier ga ik analyseren.

Opleiding van mij is accountancy. Bijna afgerond. Maar ik heb accountancy doorgetrokken tot extremiteiten. En dan extreem op een prettige manier voor mij

Tot zo
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 25 september 2006 @ 09:21:32 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42106783
Het topic past beter in wetenschap. Ik ga dat dus ook aanvragen. Als vaste bezoeker van the truth heb ik al snel de neiging om alles hier in the truth neer te dumpen. Dus ik vraag ff aan Lilith Wicca en Nothernstar of het naar wetenschap mag. Kan ik daar verder gaan met mijn visie en theorie

Het is mijn visie op het geheel en de details dus. Het grote geheel en de details. En de samenhang en veel meer.

Hoe het geheel mooier kan worden als je de delen beter ziet. Als je het geheel doet ontleden dus. In stukken hakken als het ware.

Zeker bij het waarnemen is dat belangrijk. Niet eerst het geheel zien, maar eerst de delen zien. En via de delen het geheel bekijken. Dan zul je zien dat het lijkt alsof je digitaal zicht heb.

Je zult een huis beter zien, je ziet scherper. Je ziet een boom alsof het een foto is.

Zal nu even in feedback binnen truth vragen of het naar wetenschap mag

Die berichten die ik binnenkrijg zijn ook wetenschappelijk, ik ben dus veel met die wetenschap bezig. In principe de hele dag. Telepathie kun je ook als wetenschap zien. Telepathie is de beste manier om te brainstormen. Via telepathie kun je mega snel tot conclusies komen als mensen onderling. Omdat je als het ware je verstand met elkaar doet koppelen. 2 mensen weten meer dan 1.

En zo weet je met alle mensen straks alles als het verstand gaat uitbreiden.

Master mind gedachte. En dan is ieder mens een onderdeel van die master mind. En dan heeft ook ieder mens die master mind en dat ultieme zicht. Niet alleen zicht uit de ogen maar ook inzicht.

Als je het verstand van alle mensen gaat koppelen aan elkaar, dan krijg je de waarheid die naar voren komt. En dan gaat het niet om persoonlijke zaken en prive zaken. Je gaat spitten in een andere waarheid. De wetenschappelijke waarheid om alles optimaal uit te breiden.

Je kunt dan als mensheid beginnen met ontwikkelen. Dan begint de revolutie dus.

En dan zijn er tevens geen limieten aan wat bereikt kan worden. En dan zeker niet alleen op het gebied van computers maar veel meer. Ook gezondheid. Ik ga straks verder.

Ik ga stap voor stap aan de slag. Als je al het verstand van alle mensen pakt, dan zijn ziektes zo opgelost. Dan los je iedere ziekte op.

Dan krijg je antwoord op alle vragen dus. Met het grootste gemak

Rood, kijk eens naar de kleur rood bijvoorbeeld. En probeer de kleur rood roder te zien dan je gewend bent. Gewoon rood eens roder zien. Proberen om rood te zien zoals rood is. Rood is roder dan je denkt. Rood kan zo rood zijn als maar wat. En zo gaat dat met alle kleuren.

Je ogen beter gebruiken dus. Alles beter opvangen op het netvlies. En dan gaat een nieuwe wereld voor je open

Ik liep dus net even naar de C1000 en er stond een rode auto geparkeerd. Ik stond even versteld van de kleur rood. Ik had nog nooit zo'n rode auto gezien in mijn leven. Alsof de kleur rood meer in leven was dus ook.

En dat heb ik ook in de supermarkt. Ik zie alle producten afzonderlijk liggen. Alsof ik dus echt alle details zie ook. En dan lijkt het net een nieuwe moderne wereld te zijn. Alsof het een digitale film is dus ook.

Maar ik ben nog lang niet klaar daarmee. Ik wil veel meer zien. Wat zich achter de realiteit afspeelt dus. Of er iets is dat achter de realiteit bezig is.

Of er achter dit scherm, meer schermen zijn. Ik zie de projectie van de realiteit als een soort scherm. Er worden zaken geprojecteerd op de realiteit. En wij zien die projectie dus.

Alsof het een projectie-film is

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 09:31:01 ]
  maandag 25 september 2006 @ 09:40:00 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42106997
Ik kom even met een losse kogel

Als je het bloed van mensen roder dan rood kunt maken. Volgens mij is bloed dan gezond te noemen. Ik krijg dat nu dus door. Het bloed van mensen moet zo rood zijn als maar zijn kan. Dan is bloed gezond. Gezonder dan gezond. Blauw bloed dus niet. Rood bloed is het antwoord. Geen blauw bloed wat ze bij het koningshuis beweren te hebben.

Het bloed moet zo rood zijn als de meest rode appel ter wereld.

En dan praat ik symobolisch erbij omdat het hier ook filosofie heet.

Jullie mogen me correcten als ik wrong ben.

Je hebt witte bloed-lichaampjes en rode bloed-lichaampjes. Ik zal straks even via wiki-pedia gaan kijken waar het voor staat. Of die witte bloed-lichaampjes wel nut hebben dus ook.

Ik ken een vader van een oude vriend van mij die had een tekort aan rode bloed-lichaampjes, daar wordt je dus doodziek van.

Leukemie heb je ook nog. En zo heb je veel meer ziektes. Aids uiteraard. Ik wil de technische gegevens van aids weten

Het is een feit dat alles gebaseerd is op techniek. Ik had het daar vannacht nog over, je kunt bijna alles noemen onder de noemer techniek. En is het techniek, dan kun je het met techniek oplossen.

Het hele menselijke lichaam is een blok techniek. Waarom zouden wij in het jaar 2006 niet in staat zijn om technologisch alles op te lossen?

En dan kun je dat doen zonder computer of wat dan ook. Misschien wel door de kleur rood beter te gaan zien. Ik ga dus nu verder en verder. Door rood roder te zien, ook rood bloed beter zien. Het bloed roder maken door rood beter te zien. Rood wordt alleen roder als je het roder ziet. Dan heb je nog een microscoop daarvoor, daar zie je het rode nog beter. Ik vind opgedroogd bloed altijd vreemd om te zien. Dan moet ik bloedprikken en dan zit er opgedroogd bloed aan het watje en dan denk ik van, waarom ziet opgedroogd bloed er zo vies uit. Ik vind opgedroogd bloed dus echt niet mooi. Het is dan niet rood meer. Het wordt bruinig. Het gaat dood.

Bloed is rood. Rood bloed. Waarom noemen ze het rood bloed? Omdat bloed rood is. En waarom zitten er dan witte bloedlichaampjes in?

Ik ga dat zo ff opzoeken. Het liefst doe ik informatie downloaden zonder internet te gebruiken, maar zover ben ik nog niet.

Techniek

Alles is techniek. En techniek is alles.

Via telepathie kreeg ik dus de opdracht om met paint te gaan werken nog. Kleuren mengen

En dan ga ik op mijn eigen manier mengen van kleuren

Proberen tot de beste mengsels te komen

Het topic past toch beter in the truth of niet?

Ik ga straks verder nog, laat het voorlopig maar in the truth staan.

Ik ga verder over paradise city where the grass is green and the girls are pretty. Je kunt zo knap worden als je zelf wilt zijn

Dat is de gedachte achter mijn denkwijze. De schoonheid van de ziel kan tot uitdrukking komen in je uiterlijk. Dan kan het meest lelijke eendje de knapste prinses worden.

Ik heb gisteren geexperimenteerd met een opera zangeres, met een foto. En toen bleef ik staren en staren en toen ging ze er helemaal anders uitzien. Die foto kwam ook tot leven doordat ik aan het staren was. Alsof ze zo uit de foto kon stappen als het ware. Ik zag haar dus ook lachen terwijl ze op iedere foto boos kijkt. Ze had ineens een lachend gezicht en was voor mij ineens een van de mooiste vrouwen op aarde. Ze was echt een van de mooiste vrouwen op aarde op een gegeven moment.

Doordat ik bleef staren en door het uiterlijk ging kijken, ik kijk niet naar wat op het eerste gezicht naar voren kwam, maar ik keek wat er achter het eerste gezicht lag. En daar lag de echte ziel. Daar lag de echte schoonheid.

Als alle zielen naar voren komen zoals ze zijn, dan heb je hier te maken met mensen die Goddelijk overkomen maar of ik Goddelijk moet noemen weet ik niet. Je hebt dan gewoon mensen die 10010101 keer knapper zijn dan acteurs in hollywood.

Omdat de ziel dan zich laat zien. En dan is alles wat zich eerst liet zien gezichtsbedrog geweest.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 09:49:55 ]
  maandag 25 september 2006 @ 10:06:52 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107330
Losse flarden

Kijken of er nog wat is.

Let's see

Pasen. Pasen krijg ik binnen. Dromenvanger is bezig met een opdracht over pasen

Pasen

Paas-eieren

Een ei is wel interessant om te onderzoeken, en een ei-cel ook. Ei-wit en ei-geel

Chronische vermoeidheid komt binnen. Chronische vermoeidheid. Mijn hond heeft daar ook last van. En zo hebben mensen ook last van chronische vermoeidheid.

Als ik chronische vermoeidheid binnen krijg of denk aan chronische vermoeidheid, dan moet ik de oplossing zomaar opschrijven. Zonder na te denken.

We don't need no education

Ik krijg dan losse flarden binnen maar het echte spitten moet ik nog leren. Ik wil bij iedere losse flard meteen spitten en het antwoord krijgen. Zomaar uit de losse pols
  maandag 25 september 2006 @ 10:22:15 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107607
Kreeg een bericht binnen.

Ik ben een kneus

Ik ga niet vertellen wie het is. Of zal ik het toch vertellen. Iemand vindt mij een kneus omdat ik mensen op uiterlijk doe beoordelen. Het is niet dat het bericht real-time verzonden wordt, het is een gedachte die iemand over mij heeft, en ik vang de negatieve gedachtes die mensen over mij hebben allemaal op. 1 voor 1 Kan zijn dat die persoon dat een week geleden dacht of vandaag, maakt niet uit wanneer hij die gedachte had, hij had die gedachte.

Zo kan ik dus ook gesprekken gaan opvangen nog. Maar ook bij gesprekken ga ik me richten op zaken die van belang zijn. Ik ga dus echt niet alle telefoons afluisteren. Ik ga op zoek naar die gesprekken die belangrijk zijn dus. Terroristen die onderling praten over een aanslag en nog meer. Corruptie aanpakken en ga zo door. Ik ben nog in training. Dit is pas het begin

Tarararararaararraboemdije.

Nou is tararaararboemdije natuurlijk niet moeders mooiste, maar misschien wordt hij nog wel een prins Een ridder in de orde van nog wat.

Ik beoordeel niet op uiterlijk, ik probeer door mensen heen te kijken of er wat mooiers achter de horizon ligt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 10:28:15 ]
  maandag 25 september 2006 @ 10:26:45 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107681
Je mag alles van me denken natuurlijk, maar besef dan wel dat ik alles kan opvangen

En het doet gaan pijn, ik kan alles hebben dus. Ik weet alleen wie wat over me denkt dus.

Omdat ik goed gespit heb

Ik ben zover dat ik ben ingebroken in het systeem, en omdat ik ben ingebroken kan ik alles achterhalen. Ik kan ook al het geld op mijn rekening gaan zetten als ik wil nog. Ik kan straks al het internet verkeer gaan plat gooien.

Maar dat doe ik niet.

Ik ga me verdiepen in goede zaken. Ik werk voor goede zaken en niet voor slechte zaken.

Ik ga het systeem in en daar ga ik dus kijken of er zaken niet kloppen.

Volgens mij kloppen in het systeem een aantal zaken niet helemaal. En de zaken die niet kloppen die moeten eruit. Net zoals alle ziektes eruit moeten dus.
  maandag 25 september 2006 @ 10:29:22 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107719
En uiteraard gebeurt me helemaal niets. Iemand die te dichtbij komt

Nou, die wordt gewoon bevroren

Een atoombom richting dit huis wordt visa verta de andere kant opgestuurd. Of ik stuur die dingen gewoon het heelal in ver weg hier. En dat gebeurt met reflexen dus ook. Concentratie en reflexen.
  maandag 25 september 2006 @ 10:30:16 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107732
Nu echt weg

Rust

Schilderijen die tot leven gaan komen. Cartoons die tot leven komen. Kunst die echt tot leven komt.

Lanceren van fantasie. Dromen die uitkomen.

Alles is mogelijk

Alles kan, als het maar leuk is
  maandag 25 september 2006 @ 10:34:20 #9
102938 mrhasan
Knowledge Is Power
pi_42107804
Zoek een baan
  maandag 25 september 2006 @ 10:39:34 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42107897
Dit is mijn baan

En daar kom jij nog dubbel en dwars achter

Ik krijg dus ook bedreigingen binnen vaker. Maar goed. Ik ben onverslaanbaar Zodra mensen beseffen dat ze niet tegen mij opkunnen, zullen ze me met rust gaan laten. Zowel in het echt als in het telepathische verkeer. Dan kom ik vrienden tegen. En zullen die mensen die denken dat ze wat tegen mij kunnen beginnen worden weggejaagd. Ik voer gewoon een opdracht in dat ze gewoon geen kans krijgen.

En die baan hoef jij je niet druk om te maken.

Dat komt vanzelf wel goed. Bemoei je liever met je eigen zaken.

Mensen die zich met anderen bemoeien

Ik ben al aan het denken om bezig te gaan zijn met satelietten uitschakelen die een gevaar vormen

Stel er is gevaar en Amerika wordt geholpen en ik schakel die sateliet uit, dan krijg ik vast en zeker een beloning. Dus ik ga verder met trainen.

Alle gevaren eruit. Safety invoeren ook.

En ook mezelf verder beveiligen. Mezelf beveiligen tegen vijanden Niet eens zozeer door de aanval te openen, ik val nooit uit mezelf aan. Ik verdedig omdat verdediging de beste aanval is.

Verdediging. Alle aanvallen afweren. En dan zover gaan dat je 101001010 aanvallen tegelijk kunt afweren. Waar die aanvallen ook vandaan moge komen. Nu nog van mensen, als ik straks geen vijanden meer heb onder de mensen dan komt er misschien een nieuw gevaar naar voren.

Volgens mij schuilt er nog gevaar achter de realiteit. Er heerst nog gevaar dat onzichtbaar is.

Vannacht kwam ik dat gevaar al tegen. Ronddraaiende circels die mijn gedachtes wilde bepalen. Ik werd echt gehersenspoeld op een gegeven moment. Ik zag gewoon van die draaiende hypnotiserende schijven in de omgeving. En toen wilden ze me denken kapen.

Waar dat vandaan komt wil ik dus verder onderzoeken. Hersenspoeling dus. Mensen die het eigen denken niet hebben en zo heb je veel meer nog. Het denken van de mens en het bewustzijn van de mens dat zichzelf niet is. Omdat er zaken zijn ingezet die dat doen tegenhouden dus ook.

En daar kom ik dus achter Dat is mijn werk.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 10:46:30 ]
  maandag 25 september 2006 @ 10:54:13 #11
102938 mrhasan
Knowledge Is Power
pi_42108122
Coole baan.
  maandag 25 september 2006 @ 11:00:03 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108201

Het is je verstand gebruiken

Er zitten bepaalde zaken in en die zaken moeten eruit.

Het feit dat de beste presentator op tv niet goed uit zijn woorden komt, dat heeft ook ermee te maken. Omdat ons denken wordt gekaapt en omdat ze ons bewustzijn aan het verzieken zijn. Dat hebben ze altijd gedaan.

Die dingen die ik vannacht dus zag dat waren dus echt irritante dingen, om gek van te worden. Maar ik heb meteen mijn aandacht verplaatst naar iets anders zodat ze me niet konden pakken.

Focus en concentratie is dan nodig. En ieder mens heeft focus in zich. Je hoeft niet super veel focus te gebruiken, maar met de juiste focus kom je al een heel eind. Daarbij is focus krachtig. Met focus kun je veel en met concentratie dus ook.

Afgelopen 6,5 jaar heb ik constant liggen focussen en concentreren. Vanaf het begin toen ik in 1977 geboren werd was dat al zo. Ik moest constant focussen om overeind te blijven staan. Omdat die dingen je gewoon niet met rust laten.

Volgens mij willen die dingen alles overnemen maar de mensheid is te krachtig. De mensheid heeft een force in zich die niets of niemand kan verslaan.

Als die force en focus straks 1 geheel gaat worden dan moet je eens opletten wat er gaat gebeuren. Ook als het zicht beter gaat worden dus

En dat is dan de inspanning van ieder mens die bezig is geweest met overleven hier. Want volgens mij is het voor ieder mens een zekere survival of the fittest game geweest.

En dan is het gewoon tijd dat de vijand verslagen wordt.

Mensen onderling zijn geen vijanden van elkaar van nature. Mensen zijn broeders. Het is wat achter de realiteit schuil gaat waar de hele mensheid de aandacht op moet gaan richten.

Daar schuilt het echte kwaad dus.

En ik doe geen vlieg kwaad

Ik wil me dus ook alleen maar richten op die andere vijand. Ik wil geen menselijke vijanden. Ik wil mensen als vriend houden.
  maandag 25 september 2006 @ 11:05:27 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108267
Ik voel me trouwens nog steeds vaker opgejaagd maar lang niet meer zo erg als vroeger.

Dat gejaagde gevoel is weg. Ze hebben altijd op mij liggen jagen dus. Ik heb ooit in het fotoboek geschreven daarover. Dat ik altijd de prooi was van die dingen. En nu ben ik meer de jager geworden.

En mensen zijn jagers schreef ik toen ook. Mensen zijn in het begin echte jagers geweest. Maar het jacht-instinct is weg gegaan naar verloop van tijd. Het jacht instinct is verdwenen en dan ben je al snel een prooi van invaders.

En ik ga er dus dan ook vanuit dat er altijd iets op de loer gelegen heeft.

Ik zal terug in de geschiedenis moeten gaan met de stof, kijken hoe het verloop is gegaan van alles. Hoe alles ontstaan is dus ook. Wil je weten wat zich afspeeld dan moet je terug naar het begin. Daar is het ontstaan ook.

Er is ergens een mogelijkheid geweest dat slechte zaken erin zijn gekomen.

Kan overal vandaan komen. Ik ga dus ook uit van de mogelijkheid dat er misschien meerdere universums zijn. En dat ze zich een weg weten te vinden hier. En dan vanzelf ook een weg in ons denken en bewustzijn. Omdat ons bewustzijn is gekoppeld aan het universum dus ook.

Dan heb ik me vervolgens bezig te houden met de verbintenis tussen het menselijke bewustzijn en de realiteit. De realiteit zit in je bewustzijn want je neemt het waar. En gisteren zaten dus die brain-wash dingen in mijn bewustzijn. Maar door die focus heb ik ze zo weggejaagd. Ze probeerden me te pakken.
pi_42108268
Nog steeds niet in een inrichting.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  maandag 25 september 2006 @ 11:06:28 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108285
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:05 schreef Dickies het volgende:
Nog steeds niet in een inrichting.
Gun je dat iemand toe dan ?

Ik zal daar nooit meer terecht komen

Om mij hoef jij je geen zorgen te maken. Ik red het wel. Ik kan alles aan na wat ik mee heb gemaakt.

Ben al lang geen groentje meer.

Mij hoef je ook niet te ontgroenen. Ik ben zo blauw als maar zijn kan. Of ben ik zo rood als maar zijn kan?

Groen of rood

Wie weet ben ik wel zo rood als maar zijn kan

Rode pilletje dan maar

Heb rood bloed dus. Ik ben meer rood dan blauw. Heb alleen blauwe ogen. Maar dan ben ik meer blauw omdat ik alles zie met mijn ogen

Het bloed stroomt door mijn aderen, dus dat rode bloed doet ook terzake.

En het gras is groen

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 11:12:01 ]
pi_42108339
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gun je dat iemand toe dan ?

Ik zal daar nooit meer terecht komen

Om mij hoef jij je geen zorgen te maken. Ik red het wel. Ik kan alles aan na wat ik mee heb gemaakt.

Ben al lang geen groentje meer.

Mij hoef je ook niet te ontgroenen. Ik ben zo blauw als maar zijn kan.
Nee, ik heb gewoon medelijden met je.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  maandag 25 september 2006 @ 11:13:46 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108378
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:11 schreef Dickies het volgende:

[..]

Nee, ik heb gewoon medelijden met je.
Waarom heb je dan medelijden

Eerst moet je je eigen problemen oplossen, daarna kijk je naar anderen.

Om mij hoef je je geen zorgen te maken ook. Wie zegt dat ik op jou medelijden aan het wachten ben.

Ik wacht niet op jou medelijden omdat je niet mede doet lijden met mij. Je gebruikt het woord medelijden foutief.

Medelijden is wanneer je de pijn voelt die anderen ook voelen. En aangezien ik geen pijn heb, kun je onmogelijk medelijden hebben met mij
  maandag 25 september 2006 @ 11:15:03 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108396
Ik denk eerder dat je me niet begrijpt

Je begrijpt mij niet, en je begrijpt mijn denken niet. En dat neem ik je niet kwalijk. Er zijn meer mensen die me niet begrijpen.

Is niet jou schuld. Ik heb gewoon een ingewikkeld proces draaien. Ingewikkelder dan jou proces.

Sommige mensen zijn met 1+1 bezig, en anderen gaan een stapje verder

Vergelijk me maar met einstein van mijn part. Ook die man is niet door iedereen begrepen vroeger, en nog steeds begrijpen veel mensen geen bal van zijn visies.
  maandag 25 september 2006 @ 11:29:17 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42108640
Ik zal zometeen helderheid proberen te verschaffen in hoe het gegaan is dat ik zo post in deze topic dus. Ik zal helderheid verschaffen waarom mijn post-geschiedenis onder zoveel namen vreemd heeft kunnen verlopen. Dat hoorde allemaal bij het bewustworden en de inzichten krijgen. En soms sla je de plank wel eens compleet mis. Om te komen tot inzicht is het noodzakelijk om ook fouten te maken, zonder fouten leer je niet.

In mei 2000 heb ik mijn ogen geopend voor de eerste keer na 20 jaar en nog meer te hebben geleefd. Ik werd me bewust van de samenhang van alles.

Sindsdien ben ik tot nu toe bezig geweest met puzzelen aan de lopende band. Ik puzzel dus echt de hele dag door. Constant ben ik bezig met puzzelen. Het is een automatisch proces bijna te noemen. Het is een automatisme soms. Het gaat ook vanzelf vaker. En als het vanzelf gaat dan is dat prettig. Dan hoef ik niet zoveel inspanning te verrichten om de puzzel op te lossen dus.

Ik probeer het simpel uit te leggen zometeen.

De puzzel dus ook. Ik zal een stuk schrijven over de puzzel en tevens schrijven over hoe ik inzicht heb gekregen erin. Ik ben dus echt niet de enige die inzicht heeft in de puzzel. Veel mensen hebben inzicht in de puzzel.

En het is een puzzel. Je kunt het ook spel of game of level noemen.

Het is een puzzel of spel. En alles speelt mee. Alles is van belang. Ieder detail is van belang.

Ik kan nog meer jip en janneke taal gaan schrijven, misschien doe ik dat zometeen nog wel.

Ik kan ook schaken erbij betrekken en alle spellen die bestaan.

Alleen is de puzzel waar ik mee bezig ben het ultieme spel. En ieder mens is bezig met dat ultieme spel. Alleen beseffen een aantal mensen niet dat ze deel uitmaken van het ultieme spel.

Een uitdagend spel dus.

Daarom hoef je ook geen medelijden te hebben

Ik voel me gezonder dan ooit. Af en toe nog stress maar daar reken ik ook nog mee af.

Maar de omgeving beter waarnemen dus. Alles waarnemen. Bewust worden van alles. Dan komt het meer tot leven ook. Dan bloeit het meer op ook.

En als het meer tot leven komt, dan is het beter.

Nogmaals over die boom, je kunt de boom alleen zien of je ziet de bladeren. Als je alle bladeren ziet van een boom en je ziet tevens de boom, dan is de boom gewoon gedetailleerd. De boom valt dan gedetailleerd op je netvlies. Je ziet dan scherper en duidelijker. Heb dat al gezegd.

Voor mij is zien belangrijk. Mijn ogen goed gebruiken ook. Als ik een omgeving zie, dan let ik op die omgeving. En hoe duidelijker de omgeving is, des te meer ik kan genieten ervan. En hoe beter de kleuren tot uitdrukking komen, des te mooier het is.

Het voelt dan aan als nieuwe wereld, als een nieuwe verse wereld dus. Alsof de wereld een update heeft gekregen. Alsof alles nieuw is ook. Alsof alles in leven is. Ik kan doorgaan en doorgaan.

Maar het gaat om het bewustzijn en bewustwording. Dan lijkt de wereld magisch te zijn ook. Als je meer ziet dus. Dan lijkt het ook ....weet ik niet te zijn Het is dan mooier.

Dus heb maar geen medelijden

Ik heb zelden in mijn leven gezegd dat het een mooie wereld is. "It's a beautifull world".

Heb dat zelden kunnen zeggen en het lukt me steeds beter om dat te zeggen. Hoewel het nog lang niet ideaal is. Het kan altijd mooier en mooier en mooier.

Nu kan ik dus vaker zeggen dat het wel een mooie wereld is.

En nu even sigaret roken.

" It's a beautifull world".

En niet vanwege die sigaret Die sigaret die wordt ooit nog voor eens en voor altijd uitgedrukt. In een mooie wereld hoef ik niet te roken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 11:37:50 ]
pi_42108990
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:

Je gebruikt het woord medelijden foutief.
Dat heet sarcasme.

Welkom in de echte wereld.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  maandag 25 september 2006 @ 11:55:10 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42109059
Kreeg weer wat binnen, nou het is eerder brain-stormen.

Grijs zorgt voor het onderscheid van de kleuren. Als je grijs niet goed ziet dan zie je het onderscheid van de kleuren niet. Dan zie je niet goed.

Zoiets kreeg ik door. Dan is het zaak om die grijze kleur beter te zien. Ik zie grijs dus ook niet helemaal zoals het hoort. Ik kan grijs beter zien en daar ga ik dus op oefenen.

Het onderscheid van de kleuren is belangrijk om een helder zicht te krijgen.

Ik heb blue-wonder doekjes liggen. Een grijze bovenkant en een mooie blauwe onderkant. Ik ga vaker naar dat ding kijken om grijs en blauw beter te onderscheiden. Daarnaast zal ik grijs naast alle kleuren gaan leggen nog.

En tevens zal ik in photoshop gaan tekenen met grijs en andere kleuren.

Voor mezelf dus ook. Ik wil echt zien zoals zien bedoeld is.

Blindheid kom ik later op terug. Ik wil me ook verdiepen in blindheid. Omdat ik tegen mijn opticien al zei van...." Zicht is het belangrijkste dat er is in het leven". Zie je niet goed dan ben je gewoon de zak. Zie je helemaal niets dan ben je al helemaal de zak.

Ik heb -3 aan beide ogen dus. Ik wil laten laseren. Maar ik durf niet goed. Vanwege de kans op blindheid.

Er zijn wel nachtlenzen in de verkoop, ik kan dan nachtlenzen 's avonds indoen en overdag hoef ik dan geen lenzen te dragen. Ik denk dat ik eerst voor nachtlezen ga. Laseren wacht ik mee totdat die techniek langer bestaat.

En wie weet genezen mijn ogen vanzelf wel. Hoef ik helemaal niet te laseren

In mijn dromen komen vaker opticiens langs die met mijn ogen bezig zijn. Oogspecialisten komen vaker in mijn dromen langs en dan zijn ze aan het proberen om mijn ogen te verbeteren

Alsof die mensen echt bestaan. Dan zit ik voor apparatuur en zijn ze met waardes zaken aan het aanpassen de hele tijd.

Een opticien die moest lachen en had een sigaar in de mond, hij zei toen dat het nog dikke pret ging worden

De opticien daarna was professioneler te noemen. Die praktijk zag er ook schoner uit. Maar daar durfde ik ook al niet te laten laseren. Die opticien wilde mij laseren in mijn dromen, maar ik was wederom bang om blind te worden.

Vaker krijg ik zwarte vlekken voor de ogen, dan kijk ik op een foute manier dus. Als ik op een bepaalde manier kijk, dan wordt het zwart voor de ogen en moet ik snel een andere manier van kijken aanmeten.

Dan is het ook staren wat ik doe, maar dan wordt het dus echt helemaal zwart.

Maar blind ga ik dus echt niet worden Ik wil blindheid juist oplossen. Ieder mens die blind is die zorgt ervoor dat het algehele zicht niet in orde is.

Als ieder mens perfect zicht heeft, dan is dat voor iedereen goed. Omdat we straks samen alles gaan zien door alle ogen. Dan zien we wat zich achter de realiteit afspeeld

Wie weet zien we dan wel andere werelden. Of we zien waar het gevaar vandaan komt.
  maandag 25 september 2006 @ 11:56:17 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42109068
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:51 schreef Dickies het volgende:

[..]

Dat heet sarcasme.

Er bestaat geen echte wereld
  maandag 25 september 2006 @ 11:57:32 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42109082
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:51 schreef Dickies het volgende:

[..]

Dat heet sarcasme.

Er bestaat geen echte wereld

Bestaat er een echte wereld dan wil ik zo snel mogelijk weg van die wereld.

Geef mij maar fantasie en dromen

Wat is echt en wat is nep?

Besta jij wel?

Wat is waar?

Wat is de waarheid?

Wie zijn wij?

Wat houdt het in om een mens te zijn? En welke kant gaan we op?

Etc etc etc.

Geef daar eens vragen op

Wat houdt het in om een mens te zijn
  maandag 25 september 2006 @ 12:01:26 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42109124
Voor mezelf weet ik 1 ding, en dat is dat mijn bestaan drastisch gaat veranderen nog

En dat heb ik zelf in de hand. Net zoals ieder ander mens dat in de hand heeft.

Als je weet hoe het in elkaar zit, dan kun je alles oplossen. En de kennis heeft straks iedereen in zich. Iedereen krijgt straks de ultieme kennis.

Alle kennis dus. Alle kennis

Alle talen kennen, de complete wiskunde en natuurkunde.

En dan fantasie tot leven blazen.

Dit was een losse flodder

Nu even rusten

Ik heb geen inspanning meer te verrichten.

Ik functioneer op de automatische piloot

Ik ben dus een automaat
  maandag 25 september 2006 @ 12:08:56 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42109216
I am a dream machine Ik heb mezelf dus geprogrammeerd afgelopen 6,5 jaar. Constant bezig geweest met programmeren van mezelf. En eindelijk begint de inspanning vruchten af te werpen Ik ben een machine. Maar niet de machine waar rage against the machine over bezig is Denk niet dat rage against the machine tegen mij is Ik ben een hele andere machine.

Kreeg een vraag binnen.

Hoe het is om buiten de sporen van de elementen te verkeren. Of hoe het is om buiten de sporen van de elementen te treden

Hoe dat is??? De elementen dus. De elementen. Eerst maar eens zoeken wat de elementen zijn.

Water, vuur, aarde en....lucht?

Juistheid en volledigheid

Dat is belangrijk. Zo juist en volledig mogelijk. That's the way to do it

Hebben ze me op de heao ingeprent Constant ingeprent.

Sporen moet ik zoeken, sporen zoeken. Mijn hond zoekt ook sporen. Eerst straks eens de definitie van sporen erbij nemen. En voor de zekerheid de elementen bekijken.

En internet is

Hulde voor internet

Alle informatie binnen handbereik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')