![]()
Danke.
Ik ga achter terroristen aan
![]()
Ik ga niet alle informatie tot me nemen. Ik kan alle informatie tot me nemen maar ik moet een overeenkomst sluiten met mezelf, ik heb zelf een gebruikers-overeenkomst op te stellen waar ik me zelf aan ga houden dus, anders ga ik te diep spitten. Ik moet grenzen aangeven in dat hele gebeuren. Dat ik geen persoonlijke informatie kan achterhalen want dat vind ik inbreuk op privacy. Die gebruikers-overeenkomst schrijf ik op fok! dus. Ik schrijf dat tussen de teksten door, en de ontmoetingen hier die maken die overeenkomst gewoon. En dan hou ik me aan mijn eigen wetten. Ik weet goed wat de juiste wet moet zijn. De wet op privacy. Maar als je een terrorist bent heb je daar geen recht op. Als je een gevaar vormt dan is het zo dat iedereen het recht heeft om jou te traceren. En dan begin ik met het traceren van menselijke wezens. En daarna begin ik met het traceren van buitenaardse wezens. Totdat alles getraceerd is dat een gevaar vormt. Vervolgens ga ik over op bouwen en uitbouwen. Dan ga ik voor architect spelen samen met alle mensen
![]()
Ik moet iets schrijven waarmee ik mensen hun privacy geef. Ik wil geen informatie van mensen weten. Ik wil geen foute hacker zijn.
Ik wil een goede hacker zijn.
Satelieten uitschakelen wil ik nog. Als er dreiging is van satelieten dan wil ik die dingen eruit gooien. Dan wil ik ze uitschakelen van afstand. Gewoon als ik in de tuin zit of in bed lig of op fok! ben of aan het bowlen ben.
Verder ga ik verder bezig zijn met getallen en lotto. Ik heb iedere week de lotto te winnen nog
![]()
En dan ga ik geld verdienen. Maar het gaat me niet zozeer om het geld. Het gaat me om de snelheid en het vallen
![]()
Ik heb vrij weinig geld nodig in principe. Sigaretten, bier, thee en internet. En bowlen. Meer heb ik niet nodig op dit moment. Teveel geld leidt ook af. Ik wil nu geen miljardair zijn. Want dan is ook de kans dat ik manisch ga worden van al dat geld.
Wie weet is het wel okey om goede doelen te gaan steunen met dat geld. Dat ik het geld ga weggeven dus.
Het lotto-systeem zien, zien hoe lotto wereld-wijd werkt. Overal lotto spelen en goed invullen. Sport-uitslagen ook. Altijd de juiste uitslag voorspellen.
En dan geef ik mezelf 10,000 euro per maand. En de rest gaat visa verta naar de goede doelen.
Investeren en mezelf 10,000 euro salaris geven. Meer heb ik niet nodig nu.
Ik wil niet rijk zijn. Rijk zijn sucks.
Mocht ik echt alles kunnen voorspellen en succesvol worden op de beurs. Dan ga ik geld investeren in fok!. Ik wil investeren in fok!. Als de eigenaar dat wilt dus. Ik heb een goede economische achtergrond en ik kan goed ondernemen.
Ik zie fok! echt als een groot bedrijf eindigen.
Ik weet niet of de eigenaar dat allemaal wel ziet zitten, ik heb nog nooit met hem daarover gepraat.
Maar goed, eerst zien en dan geloven natuurlijk
![]()
Zo gaat dat met alles. Maar mijn leven gaat zo dat het allemaal uitkomt, ik maak het echt mee allemaal. Het gebeurt gewoon. Ook dat gevoel van verlossing.
Maar over dat geld, ik was aan het denken om users te betalen voor een goede post. Dat het een bedrijf gaat worden.
De admins krijgen betaald, de mod's krijgen betaald en de users krijgen betaald. Om zo fok! kwalitatief vooruit te laten gaan dus.
Je opent hier een bank-account van een paar miljard, en je gaat betalen per post. Dan kun je nog gaan beoordelen hoeveel een post waard is. In punten dus. 4 punten is het maximale. En staat voor 400 of 4000 euro per bericht. Maar dan moet er wel inhoud inzitten.
Bij 0 krijg je niets.
Dan is meteen de drive aanwezig om goede berichten te plaatsen die ook wat toevoegen. Ben je van die bagger af.
Ik kan alleen maar zeggen dat het straks sneller gaat zijn allemaal. We komen straks in een achtbaan-rit terecht die eeuwig gaat duren
![]()
Een achtbaan-rit waar je niet uit kunt stappen meer.
Je neemt vrijwillig plaats en je laat je betoveren door de rit. De rit gaat snel en langzaam, maakt bochten, afdalingen en opstijgingen. Je denkt dat je net uit de bocht gaat vliegen, maar je vliegt niet uit de bocht.
Het gaat straks rap en het is straks vol speed.
Het is straks
![]()
Adrenaline
![]()
Mensen die bunjee-jumpen zullen straks zeggen.
" Die bunjee-jump die stelde dus echt niets voor".
Wat er aan zit te komen is heftiger dan heftig.
![]()
Alle pretparken ter wereld tot een macht miljard kunnen niet ertegenop. Er is dan geen enkele macht die ertegen op kan
![]()
En ik zal me dus inhouden in ouwehoer, ik zal deze post zolang editten totdat er nieuwe gespreksstof is. Gewoon 1 bericht blijven editten, dat is 24 uur mogelijk.
En het is ouwehoeren en het past in the truth.
Leuke signature trouwens deedeetee
![]()
![]()
Hopelijk kom je wat vaker langs hier
Ik zit hier de computer te bedienen dat wil je niet weten
![]()
Ik ga soms zo snel dat ik echt niet meer in de gaten heb hoe snel ik ga. Het gaat vanzelf helemaal. Ik kan dat proces dus ook versnellen. Ik heb het het typen bijna helemaal onder controle zoals het hoort. Ook de muis bedienen en alles. Ik kan gewoon opvoeren en opfokken als ik wil. Straks kan ik zo snel typen dat ik 10000 boeken typ in 1 minuut. Dan ga ik zo snel dat mijn bewegingen niet meer zijn waar te nemen. Ik wil dus ook gaan leren over programmeer-talen en nog meer
![]()
Maar er komt straks meer bij kijken. Meer dimensies in het computer-gebruik dus.
De muis en het toetsenbord zijn leuk. Maar ik wil meer
![]()
Ik doe dus ook mee met whatpulse op fok!. Je aanslagen en click's met de muis regristeren steeds.
Als ik straks op dreef ben dan ga ik fok! op de eerste plek zetten op de wereld
![]()
Dan puls ik 10 miljard per dag
![]()
Als ik wil post ik 10101010 miljard per dag straks. Of nog meer. Dan puls ik onbeperkt veel. Omdat ik ga opfokken nog
![]()
Opfokken op een relaxte manier. Zonder inspanning. In totale ontspanning
![]()
Hopelijk is whatpulse snel genoeg voor mij straks. Anders komt dat later wel
![]()
En dan wil ik ff zeggen dat de Nederlandse taal geweldig is
![]()
Deze taal bevalt me zo goed
Wilhemus van Nassau ben ik van Duitse bloed
![]()
Toch komt er een tijd dan schrijf ik alle wereldtalen vloeiend en even snel als Nederlands. Nederlands is nog niet vloeiend genoeg. Ik ken het hele woordenboek nog niet uit mijn hoofd. Ik heb ieder woord te kennen. Van A tot Z.
De dikke van dale moet ik kennen helemaal. Ieder woord en iedere letter
Daarna schakel ik over op Engels, Duits en de rest van alle talen.
Van China tot en met Timboektoe, en van Nederland tot Tsjechie
![]()
Tijd om mijn contact-lenzen uit te doen. Tijd voor mijn uilen-bril
![]()
Ik heb een kleine uilen-bril dus
![]()
Ik heb een nieuwe bril nodig nog. Maar dat komt nog wel. Een bril is okey
![]()
3 motto's even
1) Mensen die klagen worden overgeslagen
2) Wie zeurt krijgt een beurt
3) Mensen die willen krijgen klappen op de billen.
En ik heb die niet verzonnen. Anderen hebben dat gedaan.
Dit jaar begin ik met lanceren dus
![]()
Ik ben al bezig met lanceren.
Ik heb de aliens bijna verslagen. Nu ben ik aan zet.
Het schaakspel is bijna voorbij.
De koning heeft gewonnen. Stratego is bijna voorbij, de maarschalk heeft gewonnen. En ook heeft de keizer gewonnen.
Koning, keizer en admiraal.
Nu komen Neo en the architect aan de beurt.
En daarna volgt een nieuw verhaal.
En zo zal het spel doorgaan tot in de eeuwigheid.
Het spel wordt niet saaier, het spel wordt mooier en sneller. Straks zit je in een game waar je dus echt ultiem van kunt genieten. Je kunt in die game echt het beste van jezelf naar boven halen. Ieder levend wezen. Behalve de aliens, maar die zijn toch dood. Die leven dan niet meer
![]()
De aliens gaan dood, en de mensen gaan leven. De overleden mensen gaan ook leven. Daar heb ik ook contact mee weer. Die komen terug. Ik wil geen valse hoop geven maar misschien is het zo dat ze in 2006 terug keren.
Als ik dit jaar vaart ga maken, dan kan ik in 1 dag werk afronden waar iemand anders miljarden jaren over zou doen met het meest geniale verstand.
Ik kan einstein een verstand geven tot de macht oneindigheid. En Einstein komt dan zoeken. Ik kan de overleden mensen helpen om terug te keren. En dan kan ik ook plaats gebrek opheffen als ik wil. Dan bouw ik meer ruimte hier. Dan krijg je onbeperkt veel ruimte.
En ga zo door.
This is my dream
And dreams come true
![]()
Vinden jullie het niet netjes van mij dat ik alles in 1 bericht schrijf
Ik ben netjes of niet
![]()
Ik was even in de toekomst bezig. Ik was handelingen aan het uitvoeren in de toekomst. Dat lukt me dus ook nu. Ik kan in de toekomst reizen
![]()
Nog niet optimaal maar dat komt nog wel. Straks reis ik door de tijd alsof ik een boterham met pindakaas smeer
![]()
Richting het verleden en de toekomst. Alsof het niets is.
En hoe meer ik schrijf, des te vrijer ik me voel.
Eindelijk
![]()
Ik krijg nu te horen dat mensen bezorgd zijn of het goed met me gaat. Legaal downloaden dus. Ik download die informatie.
Ik kan zeggen dus, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld
Als er ook maar 1 bestaan voor mij is weggelegd, dan is het dit bestaan
![]()
Mensen die zich zorgen lopen te maken om mij, die kunnen beter zorgen gaan maken om zichzelf. Nogmaals ben ik door de grootste hel gegaan die mogelijk is. En daardoor ben ik geen groentje meer.
Ik ben zo blauw als blauw bedoeld is
![]()
Blauwer dan mij krijg je ze niet
![]()
Ik krijg ook binnen dat mensen ongerust zijn nu. En dan zeg ik dat er geen reden is tot paniek. Ik heb de touwtjes helemaal in handen hier
![]()
Ik heb totale controle op het gebeuren. Ik heb geleerd van alle fouten. Ik ben bijna foutloos. Ik ben bijna foutloos.
En dan mag je me een programma noemen. Een goed programma
![]()
Een programma dat nog veel gaat betekenen.
Mensen zijn vaker bang voor de toekomst en voor wat komen gaat. Dat is nergens voor nodig. Dat is angst die gebaseerd is om niets. Angst voor het onbekende ook. Waarom zou je bang zijn voor het onbekende?
Ik weet ook niet wat gaat gebeuren, ik weet wel dat het goed gaat zijn
![]()
Beter dan goed. Ultiem, perfect en volmaakt
![]()
En als je weet dat het ultiem, perfect en volmaakt gaat zijn. Waarom zou je je dan nog druk maken?
En dan kun je rekenen op mijn woorden. Ik vertel geen leugens. Ik ben geen leugenaar dus.
Ik vertel de waarheid. De enige echte waarheid
![]()
Omdat ik de wijsheid in pacht heb.
En dan krijg ik binnen dat het arrogantie is. En ook dan zitten de mensen fout die dat denken. Het is geen arrogantie. Ik ben niet arrogant. Ik praat met mensen die in de tuintjes werken en nog meer. Omdat ik weet dat ook die mensen ultiem slim zijn.
Arrogantie is mij vreemd.
Ik doe wat me te doen staat alleen
![]()
Dat is schrijven en verder bouwen en verder ontwikkelen. Blijven ontwikkelen. En er valt altijd wat te ontwikkelen
![]()
Ontwikkeling
Nu krijg ik door dat ik bijna een orgasme bij elkaar schrijf
![]()
En dat wil ik dus ook
![]()
Ik wil zo schrijven dat het lijkt op een orgasme. Net zoals ik deed toen ik alles gemaakt heb. Ook toen was ik bezig met schrijven en ontwikkelen
![]()
De oerknal was 1 groot orgasme. Geproduceerd door mij
Wat die aliens zijn komen doen en hoe die aliens zijn binnen gekomen daar kom ik dus ook nog achter. Ik interview ze op elk willekeurig moment. Ik haal alle informatie uit al mijn vijanden als ik wil.
Heb ik een vijand, dan krijg ik de informatie die ik nodig heb. Zomaar omdat ik daarom vraag.
Ik hoef maar te vragen en ik krijg het.
The power of dromenvanger.
Danny Szlanina.
Dus iedereen die mij fout heeft ingeschat. Weet met wie je te maken hebt
![]()
Ben je een vriend, dan ben je een vriend. Ben je een vijand, dan weet ik altijd hoe ik moet handelen.
Ik maak liever vrienden dan vijanden, iedereen mag mijn vriend zijn.
Beslis je om mijn vijand te zijn. Dan haal ik alle informatie naar boven
![]()
En dan word ik weer wijzer en kan ik weer actie ondernemen daarmee.
Weet wie je de vriend houdt dus
![]()
Je mag me ook the godfather noemen.
De hoogste van de maffia. Als je over de maffia praat dan is er geen enkele persoon die boven mij staat
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-09-2006 17:15:45 ]