Rond kwart over 9 gisteravond kwamen ze thuis
Wat een scheet !!!
Ze is ontzettend aanhankelijk, lijkt nu al eigenwijs en die oortjes.... die staan al helemaal rechtop.
Ze werd besprongen en besnuffeld door DIngo, hij is dol enthousiast !
Daar ben ik blij mee, al mag het wel wat minder. Lady wordt er gewoon bang van
![]()
Ze rent dan voor hem weg en kruipt achter/onder/op mij. En als Dingo zich dan neerlegt op de grond met zijn koppie een andere kant op... dan gaat ze hem uitdagen !
![]()
Grrrrr "kef" of iets wat daar op lijkt
![]()
En een hap richting Dingo's staart.
De kat moest even nadenken of hij het wel of niet leuk vond.
Hij heeft besloten dat hij Lady zeker interessant vindt, dat ze hier ook rond mag lopen, voorwaarde is dat ze nog even niet met hem probeert te spelen.
Lady zelf lijkt het hier helemaal te gek te vinden.
Inmiddels heeft ze uitgebreid kennis gemaakt met onze 3 jarige zoon.
Onze zoon van 6 maanden ligt in de box te brabbelen en die lijtk ze nog het leukst te vinden.
Ruikt/ziet ze dat dit ook een heel jong leentje is ? Ik denk het wel.
Mensen baby's zijn alleen wat afhankelijker. Ze kunnen zichzelf nog niet voortbewegen.
Ondanks dat komen er heel wat tonglikjes tusen de spijlen door richting baby (ze kan hem dan wel net niet raken, maar ze probeert het
![]()
)
Inmiddels heeft ze 1 plasje en wat druppels in huis gedaan, de rest is tot nu toe buiten beland.
Vanacht ben ik 1 keer met d'r naar buiten geweest.
Ze heeft geen lange jankserenades gehouden, had wel even een uitgebreide knuffel nodig.
5 minuutjes gepiept en daarna heerlijk opgekruld in slaap gevallen met een gedragen t-shirt van mij en een lap stof uit het nest onder zich.
Vandaag gaat het echt beginnen.
Jeetje.... best spannend om volledig verantwoordelijk te zijn voor een leventje en de manier waarop dit leventje zich gaat ontplooien.
Op mijn pc zijn de foto's aardig van formaat (dus niet extreem groot), maar ik heb de indruk dat hij ze zelf verkleind ? ![]()
Als ze voor anderen wel te groot zijn dan haal ik de image tags weg.
edit: ik haal de tags weg ![]()
" Ik heb al wat gevangen !!"
http://i96.photobucket.com/albums/l162/Esje_2006/IMG_8485.jpgniet geroteerd
" kennismaken met de baby"
http://i96.photobucket.com/albums/l162/Esje_2006/IMG_8481.jpg
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill