quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
(en zelf wilt ze niet zo vroeg op om op de MFMM te komenquote:
En dan toch nog een paar plaatjes er bij omdat ik toch moet worden afgerekend op mijn keus voor motoren in de OP:quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen, dus bepaal je antwoord uit onderstaande samenvatting:
- De megameet staat op MF om 11 uur geplanned in Veenendaal
- Een paar Fok!MC'ers hebben om 10 uur al in Veenendaal afgesproken
- Pimber, kratjuh en ik vertrekken om 9.20 uit Vinkeveen
- OPM, koffiekoekje en bwt vertrekken om 9.30 vanaf het Gelredome
- Rib-i komt tussen 11 en 12 uur in Veenendaal aan
- De MF'ers die in Assen verzamelen vertrekken om 9.15
- We zijn daar nog wel een tijdje dus als je er om 10 uur niet bent dan is dat geen ramp
....?
Als kiespijn ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef -XX- het volgende:
Kratjuh![]()
en weg!
![]()
![]()
( NOhOOhhhHHh! ,vet gemeen)
Welkom en veel succes vast ..quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.
Ff buffelen om morgen een indruk te maken ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef bvvt het volgende:
ikke is ff sporten
tot over 2 uur of zo
Ojquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.
Neuh, hij's gewoon lelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die die Y2K oerlillûk vin .. ?
Deze leek me wel leuk:quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
Al een motor in bezit of op het oog?
Lekker goedkoop en ziet er nog goed uit voor z'n leeftijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Deze leek me wel leuk:
http://www.marktplaats.nl(...)yamaha/45649865.html
De eigenaresse was tot gisteren op vakantie dus daarom had haar buurman teruggemaild (). Na het weekend dus maar eens bellen.
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Neequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik nu de enige die die Y2K oerlillûk vin .. ?
Ook een stoer ding.. cb1 is 400cc nietwaar? Waar staat het ding?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Kwam toevallig net een CB1 op MF tegen. Foto's zijn niet echt geweldig, maar ik vind zo'n CB1 toch wel wat hebbenRagfietsje, alleen wat weinig vermogen
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
Als het tegenzit mag ik sneeuwruimenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welkom
Hoop voor je dat het in december niet zo koud is
Is dat Pauline? Of een dochter van Rebbel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Check die afknapper van een GS500![]()
[/pepijn]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sint komt dan wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Sinds een paar maanden ben ik ijverig aan het lessen en 19 september heb ik m'n avb gehaald. 1 december is m'n echte rijexamen dus vol verwachting klopt m'n hart. Het zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.Maar verder geloof je zeker ook nog in op schoot zitten bij de schijnheiligman?
![]()
Muisje over.![]()
quote:
Met de huidige stand van zaken vwb "Global Warming" is het in December 21 0Cquote:Hoop voor je dat het in december niet zo koud is
Dat is Tassie, dat weet je tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.. I guess.![]()
Eerst nog even alle gedenkwaardige quotes uit het vorige topic.
[..]
Is dat Pauline? Of een dochter van Rebbel?![]()
Honda CB1quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ook een stoer ding.. cb1 is 400cc nietwaar? Waar staat het ding?
edit, zie het al, rotterdam
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Nieuw topic, nieuwe user
prima ontwikkelingquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Met de huidige stand van zaken vwb "Global Warming" is het in December 21 0C![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |