Borst - schouders vanavond!quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
En waarom doe je dat dan niet ??quote:Op maandag 25 september 2006 12:33 schreef Mr.J het volgende:
't Scheelt echter dat ik niet aan plat bankdrukken doe.
Maandagavond is idd hopeloos; is echt de avond van de bench-biceps only wanna-bees.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
Denk dat de gemiddelde nederlander er net eentje doet. Wel leuk om zo'n balk te kopen voor in huis.quote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef Webkim het volgende:
En dan rode stip met de mededeling 1 - 3 keer.
En een groene stip met daarachter 4 - 6 keer.
Zou de bejaarde doelgroep van een ouderwetse trimbaan er óóit in slagen om groen licht te halen bij die oefening? Don't think so!![]()
Volgens mij bedoelde J-Will het goed, hoor...quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wacht jij maar af; dat wórd ik nog wel.![]()
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.quote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Videopac het volgende:
M.b.t. (Whey)Shakes: die vraag komt regelmatig terug.
Is het niet een idee om in de OP een overzichtje te zetten van wie wat waar haalt en voor hoeveel?
En verder: is het misschien een idee om de personal stats (poster, m/v, l, gew., %BF, SQ, DL, BP)van frequente posters in de OP te zetten?
En een linkje naar de eetmeter is wellicht ook handig...
Ivosnivo M 24 112kg 1.90m +/-11%BF Squat 160kg 8x deadlift 160 3x bench press 180 1x recent 135 6xquote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.
Als iedereen hier nou z'n stats neerpleurt kan dat even afgehandeld worden
LedZep, M, 16, 75-76kg, 12%BF, 105kg fullsquat, ca 150kg deadlift, bench press nog onbekend.
Wat is dat voor peuterspeelzaal???quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze maar tot 16![]()
![]()
(en tot 4 maanden terug maar tot 10, toen heb ik gezeurd om zwaarder, en daar ben ik nu alweer mee bezig)
Kwark, Yoghurt, maar dat mag je beide vast nietquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
HELP, ik heb zin in cornflakes/quakers maar waarmee kan je die dingen nog meer mengen dan melk? Naast water, want dat is niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |