ik durfde niet zo goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schiet eens op IJsmuts, jij had hem al klaar staan.
ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef escape_nl het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Lekker kringrukken in Belgie
je mag in de auto slapen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef escape_nl het volgende:
Moet zo gaan werken, ben pas om half 12 thuis vanavond, paar uur slapen en dan naar Eindhoven
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, er gaan 300 post in een topic, dus je zit er 100 naast mutsje.
ik denk dat jij van spanning niet kan slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vanavond een beetje op tijd kan slapen
Volgens mij ben jij zo opgewonden dat je al 3 dagen niet slaapt adhdtje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vanavond een beetje op tijd kan slapen
Dus jij betaald straks 200 euros minder tax omdat je de adviseur er een maand op hebt laten studerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef ursel het volgende:
Ff op kosten van mijn baas financieel laten adviseren hoe ik het minste belasting hierover hoef te betalen..![]()
Daar is een budget van ¤5000 voor, en kan je garanderen dat ik tot minimaal ¤4950 ga proberen op te maken...![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo opgewonden dat je al 3 dagen niet slaapt adhdtje!![]()
Gelukkig heb je geen verfballetjes besteldquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Slapen heb ik nog wel wat gedaan de afgelopen dagen.. wat ik voor de rest heb lopen uitspoken?
![]()
Joost mag het weten, maar mijn kamer lijkt wel een miniatuur ballenbak! Overal liggen kleine gekleurde balletjes!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus jij betaald straks 200 euros minder tax omdat je de adviseur er een maand op hebt laten studeren![]()
![]()
neem die morgen ook meequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat z'n Xbox 360 ophalen
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
laat dat overated klere ding lekker thuis
[afbeelding]
betrapte vandeweek Escape op karkand kakrand![]()
Het is maar goed dat je niet mee gaat mutsie! Een 130kg teabagg had je niet fijn gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
ohnee, m60 > Tis Baus!!
pfff, als ik was meegegaan had ik mn shockpaddles opgevoerd, 380 op je ass had jij ook niet fijn gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet mee gaat mutsie! Een 130kg teabagg had je niet fijn gevonden![]()
Als je hem meeneemt zeg dat dan even, dan neem ik nog wat games mee voor dat ding, inclusief controllers. Is misschien wel leuk dan.quote:
Misschien mag je mee naar de familie van IJsmutsje.quote:
moet ie wel zn n00btube meenemenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien mag je mee naar de familie van IJsmutsje.![]()
zo worden er per jaar honderden mensen door nijlpaarden gekilled, hoor je nix van en das echt geen leuke dood.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef staticdata het volgende:
best bizar dat er zo ophef wordt gemaakt omdat een bekende presentator een crash maakt.
hoeveel mensen hem niet voor zijn gegaan en het niet hebben overleefd....
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Pomp je je vriendin toch weer eens op!
[afbeelding]
sssst, vertel ons geheim nou niet!!!quote:
ah joh, is allang en breed bekendquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
sssst, vertel ons geheim nou niet!!!
een lekkere felle string met daarover een strakke legerbroek en een geile tankerquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef staticdata het volgende:
wat trekken jullie eigenlijk aan?
spijkerbroek, met een t-shirt ofzo? je trekt natuurlijk die legeruitrusting er overheen aan, toch?
Hoe jij naar je familie gaat is niet echt interessant hèquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een lekkere felle string met daarover een strakke legerbroek en een geile tanker![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe jij naar je familie gaat is niet echt interessant hè
In dat geval kan ik melden dat die outfit nog in de was zit en ik denk niet dat ik nog een was kan draaien vandaagquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
hier nog ff een screenshot van gister, schiet ik twee russische n00bs van de server![]()
[afbeelding]
nu ga ik lekker naar huis, weer gek genoeg gedaan.
@all, onwijs vette dag morgen!!!! enjoy en ik lees de verhalen/zie de foto's wel![]()
![]()
Nu komen ze weer geen verassingen tegen als ze je uitkledenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, die servers zijn mega traag, maar voor de rest zijn de optie's eindeloos (lijkt het)quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
X-box 360 gehaaldWat een opties in dat systeem man! Gelijk internet aangesloten alleen gaat het downloaden van demo's zeer traag terwijl ik een snelle verbinding heb
Verassingen krijg je alleen als je open vuur te dicht bij zijn poepertje houdtquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Nu komen ze weer geen verassingen tegen als ze je uitkleden![]()
Nog meer ondergoed fotos?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef escape_nl het volgende:
Ik neem ook een digitale fotocamera mee, zal hem helemaal vol schieten
We VERTREKKEN hier om 05:30 uur! Dus als je hier voor die tijd bent is het goequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:19 schreef Timminater het volgende:
JP of lies, hoelaat moeten de 2 goosjes en ik bij jullie zijn morgen ??
lijkt mij wel belangrijk
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
Nog iets meer dan 12 uur en dan gaan de boffers elkaar tegen het lijf
Word een veel belovende dag
dan wil ik De roze BunnyHopper Zijn Zonder wapen enzo dat jullie op mij schietenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Jorrit kan jij me neem nemen vanuit Deventer
Ik ga dr gewoon zitten om half 5 en ik zie je vanzelf wel verschijnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef -Raffie- het volgende:
nog 7,5 uurtjes en dan gaat de wekker weermoet alleen nog wel van alles doe. wordt een kort nachtje
als ik niet optijd ben moet je me maar bellen baus
![]()
ik mag wel, maar jullie zijn kinderprikkers Homo's ik mag niet met Homos om gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:37 schreef escape_nl het volgende:
jij mag niet eens mee van je moeder, ga punikken ofzo
Heb je ze niet supergoed schoongemaakt ofzo. Ze glimmen in ieder geval nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef Mr_Baus het volgende:
N00000b!! Heb je mooi gecamoufleerde kistjes... ga je ze schoonmaken!
:S
Wat zal meer opvallen? Glimmend gepoetste kistjes, of modderige kistjes? Fok wat het kader zegt.. tis geen modeshow!
IRL doen specops hun eigen uitrusting verfen ipv poesten, en stoppen ze 7dgn van te voren met douchen als ze op missie gaan.. Ga jij je kisten poetsen.. LOL
just in case als we een niet te identificeren hoopje vlees tegenkomenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:05 schreef staticdata het volgende:
paspoort mee, dat zal toch wel meevallen? het zijn de ardennen? of willen ze bij airsoften weten wie je bent?
Thanks!quote:
Kortom je mag niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag wel, maar jullie zijn kinderprikkers Homo's ik mag niet met Homos om gaan![]()
Dank je, denk dat dat wel gaat lukkenquote:
Ik drink er 1 op elke BoF-er die niet mee gaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef egg-bird het volgende:
HEY HOMOSS!!!
Veel plezier morgen met t airsoften... knal een paar balletjes voor mij en drink er 1 voor muts en mij.
en ook ik zie de fotos wel verschijnen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gaat een kort nachtje worden ben ik bang
Ja daar ben ik nooit zo goed in geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef staticdata het volgende:
of gewoon op tijd naar bed.
Zeker in Wallonie met NL kenteken wil je een paspoort bij hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:05 schreef staticdata het volgende:
paspoort mee, dat zal toch wel meevallen? het zijn de ardennen? of willen ze bij airsoften weten wie je bent?
Als je nog niet slaapt, wat zal ongeveer de tijd zijn dat je bij mij bent.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef -Raffie- het volgende:
nog 7,5 uurtjes en dan gaat de wekker weermoet alleen nog wel van alles doe. wordt een kort nachtje
als ik niet optijd ben moet je me maar bellen baus
![]()
Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kortom je mag niet.
[..]
Dank je, denk dat dat wel gaat lukken![]()
[..]
Ik drink er 1 op elke BoF-er die niet mee gaat
@Frank (M): Ga je die xdoos nog meenemen? Zo nee, dan laat ik al mijn 360 spellen gewoon lekker thuis.
Gaat een kort nachtje worden ben ik bang
Okee, dan laat ik alles lekker thuis, scheelt weer slepen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.
ben je niet te laat nu rudy al in eindhoven zitquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:58 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Puni!![]()
De organisatie wil GEEN cannabis hebben ter plaatse. Dit wordt in Belgë niet echt gewaardeerd en je bent bij voorbaat al verdacht met de gele kenteken platen.![]()
volgens de route planner 1,5 uur nadat ik ben vertrokken. dus zal rond half 6 zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als je nog niet slaapt, wat zal ongeveer de tijd zijn dat je bij mij bent.
En bel gerust aan of toeter even, je hebt van die mensen die dan gaan wachten in hun auto voor de deur en als ik ze dan niet doorheb is het best wel is mogelijk dat ze lang kunne wachten
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef escape_nl het volgende:
heb vanmiddag al de tas gepakt,
4 onderbroeken![]()
12 handdoeken![]()
make up tas
Gewoon een oud t-shirt, als je de hele tijd rent, vliegt en weer aan en uitkleed in de bosjes krijg je het snel warm (heet).quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef staticdata het volgende:
t-shirt en spijkerbroek. het wordt iets van 23 graden dus heb je het al vrij snel warm
wat escape zegt![]()
ik neem granaten mee!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:30 schreef escape_nl het volgende:
Kijk uit morgen
the airsoft claymore
Bel mij als je er niet uit komt.. ik ben te skraal voor beltegoed dus ik kan jou niet bellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef -Raffie- het volgende:
trallala alles ingepakt nu route beschrijving uit me hoofd leren
WAT!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.
yupzquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef -Raffie- het volgende:
Henkus, Rudy Carell, Mischa zijn er volgens mij
Deze ookquote:
Met appelmoes en rode kersquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef jpjedi het volgende:
lol!
krijg net bericht uit Van de Valk dat Rudy en consorten net een tournedos besteld hebben!![]()
je krijgt toch camo kleding?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan nu echt nog niet slapen! Ga om 22:00 uur maar vanuit m'n bed Xbox'en, hopelijk val ik dan snel in slaap!
Ha! Oude broek met gat bij de knie gevonden, perfect voor het Airsoften
True maar moet je daaronder niks aanquote:
hihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik denk dat jij van spanning niet kan slapen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Silver_Shark het volgende:
zonder mij en zet jullie aimbot en wallhack uit he
Zat zelf ook te denken om alle wekkers die ik heb aan te zetten maar ik heb het gelaten bij 1 en die onder mijn bed gegooid dat ik hem niet zo makkelijk kon afzettenquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef Timminater het volgende:
mijn wekker is ook gegaanhad er voor de zekerheid 3 gezet
dus nu rustig de tijd om wakker te worden en dan naar JP toe
Enige is het!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Silver_Shark het volgende:
Volgens mij Ben ik nu de enigste??
Wist ik wel maar ik typte het fout zodat er misschien nog iemand opreageerdequote:
Jaja, nee moet op jou passen toch!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wist ik wel maar ik typte het fout zodat er misschien nog iemand opreageerdega jij niet mee ofzo?
hoezo ga je niet mee danquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaja, nee moet op jou passen toch!
Preciesquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef ursel het volgende:
Om zeker te zijn dat jij niet stiekem gaat is Diamond aangesteld als kinder juf.
Euhh weet jij het?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef -chiel- het volgende:
Hoe zouden ze het hebben?
ze zijn toch aan het kringrukken??quote:
Heb ik al gedaan, lulloquote:Op zondag 24 september 2006 10:58 schreef Incolumis het volgende:
diamond lees dan het admin topic, staat het duidelijk in
als je nog een ftp hebt waar je m kan hosten spreek me dan ff aan op msn!quote:
hopelijk mag ik dan wel mee van Me juf!! Diamond3d broertjequote:Op zondag 24 september 2006 11:25 schreef BattleLies het volgende:
Zo! Ik ben een beetje wakker na twee bakken capuccino en wat relax zitten ..
Jp is nog in dromenland
We hebben gisteren echt een super dag gehad! Heerlijk weer. Leuk team! Goed team vooral: we werden 1ste!![]()
Persoonlijk vond ik onze eerste missie het leukst .. We hebben sowieso goed als team samengewerkt maar in de eerste missie opereerde we het best als team!Mijn complimenten!
Erg leuk ook om de gezichten achter de nicknames te zien. Nu weet ik tenminste wie ik voor homo uitmaak.
Voor de gene die er niet bij waren: Jullie hebben echt wat gemist! Maar misschien doen we het volgend jaar wel een keer over!![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 11:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Upload-Speed: 232.31 KB/Sec, 20.3 minutes remaining
quote:Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef Sickert het volgende:
http://rapidshare.de/files/34250089/Bof_Uncut.mpg.html
echt? een FoD-er die de baas is bij BoF??quote:
ja, dat boekje Lies, hoe krijgen de schooiers dat die er niet bij waren?quote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
Lies, heb je het jubileumboekje toevallig ook in PDF formaat? lijkt me wel leuk om het ook digitaal bij de hand te hebben.
was leuk gemaakt trouwens, dat boekje.
Nog 7 minutenquote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Timminater het volgende:
http://www.bof.worldoffokkers.nl/Bof%20movie/Bof%20Uncut.mpg
is een stream, dus suc6 ermee, rechtsklik en doel opslaan als kan natuurlijk ook
ik zal het zegge als ie thuis is, hij is nu bouwequote:Op zondag 24 september 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
@ Bravo: je broer moet maar ff langskomen om het toetsenbord uit elkaar te schroeven en schoon te maken ofzo. Er valt met 1 deel haast niet te typen .. bier is opgedroogd en plakt als een gek ... Dus de toetsen plakken aan de onderkant als je ze indrukt ... typt dus vreselijk!![]()
Adres gegevens?quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef BattleLies het volgende:
nog 2 minuutjes hier!.
Man man man ik was kapot gisteravond. Maar was geweldige dag.
Er komt vanavond een officieel nieuwsbericht voor BOF!![]()
Iedereen die een jubileumboek van BoF wil ontvangen moet even zijn gegevens mailen naar: jp@bandoffokkers.nl
jedi
hoe krijg ik dat boekje???quote:Op zondag 24 september 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Geweldige film..
We zien alleen maar dooie deserts!!![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de taktiek van de deserts: Frank naakt laten rondrennen en de rest kanllen doordat de tegenstander afgeleid zou zijn. Groen is hier uiteraard niet ingetrapt.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 13:26 schreef BattleLies het volgende:
Geweldige film..
We zien alleen maar dooie deserts!!![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de taktiek van de deserts: Frank naakt laten rondrennen en de rest kanllen doordat de tegenstander afgeleid zou zijn. Groen is hier uiteraard niet ingetrapt.![]()
![]()
Mailen naar jp@bandoffokkers.nlquote:
maar dat snap ik niet dat zin gewoon mijn postcode enzo ??quote:Op zondag 24 september 2006 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mailen naar jp@bandoffokkers.nl
Lezen!!!
idd dat was echt gaafquote:Op zondag 24 september 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Leuke film! Vooral ons Allah moment
quote:Op zondag 24 september 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Leuke film! Vooral ons Allah moment
Ja je adresgegevens.quote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
maar dat snap ik niet dat zin gewoon mijn postcode enzo ??
wist het wel maar snapte de zin nietquote:
Ja heb hem ook in pdf ja ..quote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
Lies, heb je het jubileumboekje toevallig ook in PDF formaat? lijkt me wel leuk om het ook digitaal bij de hand te hebben.
was leuk gemaakt trouwens, dat boekje.
Ja doe dat maar!quote:Op zondag 24 september 2006 12:58 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik zal het zegge als ie thuis is, hij is nu bouwe
mensen iki vond het erg gezellig hoop de rest ook wel zo de reacties te zien en ook zeker voor herhaling vatbaar
nouw nog ff het filmpje zien bijn a binne en timminater kom je nog???
kan je hem via xfire ofzo sturenquote:
eigenlijk wou ik jullie zien in zo legergroen latex pakjequote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
wel leuk om te zien, wij alle idioten in zo'n pakkie
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan je hem via xfire ofzo sturen
Je mag hem ook komen halen!?quote:Op zondag 24 september 2006 14:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe je ook aan digitaal toesturen?
ik heb geen huis meer![]()
joepie, ik kom hem wel ophalen bij de aftermeetquote:Op zondag 24 september 2006 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je mag hem ook komen halen!?
Waar woon je nu dan????? je leeft toch niet op straat hoop ik???
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...quote:Op zondag 24 september 2006 14:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
joepie, ik kom hem wel ophalen bij de aftermeet![]()
en ik woon nu 3 dagen per week bij mn vriendin, 2 dagen bij een vriend en 2 bij mn ouwelui![]()
ik heb me adresgegevens al gestuurd voordat ik dat berichtje typdequote:Op zondag 24 september 2006 14:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.
mag ik dan ook bij jullie wonen dan ??quote:Op zondag 24 september 2006 14:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...![]()
Lies ik heb hem laten liggen op de tafel bij bbq, heb jij hem meegenomen?quote:Op zondag 24 september 2006 14:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...![]()
hoeveel kost dat regroup danquote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Patton hier![]()
Geweldig genoten van de dag. Leuk om veel goede berichten te horen over een geslaagde dag.
Dit evenement zal zeker herhaald worden!
MAar nu eerst op naar Regroup 16 in Rijswijk, 14-15-16 December 2006.
Hierover later emer nieuws maar mensen kunnen zich aanmelden in dit topic. We zijn bezig om korting te krijgen op het inschrijfgeld. Details volgen in topic en op de bulkmail.
Nogmaals: vanavond een officieel nieuwsbericht aan de leden over het "nieuwe BoF". Wie scherp heeft meegelezen heeft ook gezien dat Fliepke een tipje van de sluier heeft opgelicht. Even geduld nog jongens, de mensen die gisteren aanwezig waren weten er al grofweg wat van.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Nogmaals: vanavond een officieel nieuwsbericht aan de leden over het "nieuwe BoF". Wie scherp heeft meegelezen heeft ook gezien dat Fliepke een tipje van de sluier heeft opgelicht. Even geduld nog jongens, de mensen die gisteren aanwezig waren weten er al grofweg wat van.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Q-Music is vanaf nu ons favoriete radiostation
Q-music meest geliefde radiozender bij homo's
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoogtepunten:
Inco lust wel een kopje cappuchino
zoek maar op googlequote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoeveel kost dat regroup dan
feli met je eerste post op fok!quote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef Dreamlight het volgende:
Hmmmm...
krijgen de Boffers hun eigen keldertje op Fok !
hebben ze ook bazookasquote:Op zondag 24 september 2006 16:43 schreef jpjedi het volgende:
geinig... airsoft kogeltjes met verf: http://www.speedytoys.com/shop/item.asp?itemid=50
lol: shotgun: http://www.speedytoys.com/shop/item.asp?itemid=306
Er staat post je vragen, maar we kunnen daar niet postenquote:Op zondag 24 september 2006 17:11 schreef jpjedi het volgende:
Organisatorische MEDEDELING
Wij presenteren jullie: De bandoffokkers clan in nieuwe vorm!
Leest allen!![]()
gelukkig sta ik nog niet laastequote:Op zondag 24 september 2006 16:39 schreef UnleashMitch het volgende:
1 vol punt uitgelopen op Kevin
Jorrit haalt weer meer punten, wel een beetje flauw om alleen maar 2-1 of 1-2 in te vullen
wie was je danquote:Op zondag 24 september 2006 17:20 schreef FJD het volgende:
Zo om de herkenbaarheid te vergroten, ik hoorde net iets te vaak "en wie ben jij ook alweer, en ingame dan ? en op het forum ? huh", heb ik maar een nieuwe username genomen
![]()
Nu heet ik overal FJD, als jullie het nu niet meer snappen dan weet ik het ook niet meerVerder blijf ik gewoon dezelfde hoor.
Eerste is geregeld. Normaal gesproken worden er geen post toegestaan op dat gedeelte. Daardoor had ik twee opties. Het topic verplaatsen of de heel serie open gooien. Heb voor het laatste gekozen maar posts in andere topics worden verwijderdquote:Op zondag 24 september 2006 17:18 schreef Sumera het volgende:
Er staat post je vragen, maar we kunnen daar niet posten
En forum PM functie lijkt ook kapot, probeerde het daar te vertellen maar hij stuurt niks
Wie ben jij? Ga eens weg uit ons Topicquote:Op zondag 24 september 2006 17:20 schreef FJD het volgende:
Zo om de herkenbaarheid te vergroten, ik hoorde net iets te vaak "en wie ben jij ook alweer, en ingame dan ? en op het forum ? huh", heb ik maar een nieuwe username genomen
![]()
Nu heet ik overal FJD, als jullie het nu niet meer snappen dan weet ik het ook niet meerVerder blijf ik gewoon dezelfde hoor.
jij bent zekere zo kloon hequote:Op zondag 24 september 2006 17:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal maar happen dan he
FJD F.K.A. UnleashMitch
quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef Suikermais het volgende:
1. Tof plan jongens...BoF is meer dan BF2 !!
Op zulke dingen komen we (nou ja JP is de marketing man) zeker terugquote:2. Ik wil mijn baas wel eens lief aan kijken... voor een servertje of zo....
Gisteren is er weliswaar een update geweest maar naar ik hoorde is dat nog niet helemaal vlekkeloos gegaan. Ach, komt goed denk ikquote:3. Dan wel met betere forumsoftware als waar Fok! nu op draait..tis na de 'update' nog steeds zo traag
als dikke stront....zo niet nog langzamer !!!
Okey. Die koelbox is niet van mij he. De mijne staat nog bij JPquote:Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
Bwuuuh!!!
zo weer in zeeland.. vanaf vrijdag 700 km afgelegd
heb het nu wel even gehad met auto rijden
Morgen weer naar mn werk een km of 95
@ Frank morgen drop ik die koelbox ff bij je af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |