Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kortom je mag niet.
[..]
Dank je, denk dat dat wel gaat lukken![]()
[..]
Ik drink er 1 op elke BoF-er die niet mee gaat
@Frank (M): Ga je die xdoos nog meenemen? Zo nee, dan laat ik al mijn 360 spellen gewoon lekker thuis.
Gaat een kort nachtje worden ben ik bang
Okee, dan laat ik alles lekker thuis, scheelt weer slepen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.
ben je niet te laat nu rudy al in eindhoven zitquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:58 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Puni!![]()
De organisatie wil GEEN cannabis hebben ter plaatse. Dit wordt in Belgė niet echt gewaardeerd en je bent bij voorbaat al verdacht met de gele kenteken platen.![]()
volgens de route planner 1,5 uur nadat ik ben vertrokken. dus zal rond half 6 zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als je nog niet slaapt, wat zal ongeveer de tijd zijn dat je bij mij bent.
En bel gerust aan of toeter even, je hebt van die mensen die dan gaan wachten in hun auto voor de deur en als ik ze dan niet doorheb is het best wel is mogelijk dat ze lang kunne wachten
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef escape_nl het volgende:
heb vanmiddag al de tas gepakt,
4 onderbroeken![]()
12 handdoeken![]()
make up tas
Gewoon een oud t-shirt, als je de hele tijd rent, vliegt en weer aan en uitkleed in de bosjes krijg je het snel warm (heet).quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef staticdata het volgende:
t-shirt en spijkerbroek. het wordt iets van 23 graden dus heb je het al vrij snel warm
wat escape zegt![]()
ik neem granaten mee!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:30 schreef escape_nl het volgende:
Kijk uit morgen
the airsoft claymore
Bel mij als je er niet uit komt.. ik ben te skraal voor beltegoed dus ik kan jou niet bellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef -Raffie- het volgende:
trallala alles ingepakt nu route beschrijving uit me hoofd leren
WAT!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf niet bij JP slapen. Moet echt aan m'n Schoolproject verder werken zondag.
yupzquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef -Raffie- het volgende:
Henkus, Rudy Carell, Mischa zijn er volgens mij
Deze ookquote:
Met appelmoes en rode kersquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef jpjedi het volgende:
lol!
krijg net bericht uit Van de Valk dat Rudy en consorten net een tournedos besteld hebben!![]()
je krijgt toch camo kleding?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan nu echt nog niet slapen! Ga om 22:00 uur maar vanuit m'n bed Xbox'en, hopelijk val ik dan snel in slaap!
Ha! Oude broek met gat bij de knie gevonden, perfect voor het Airsoften
True maar moet je daaronder niks aanquote:
hihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik denk dat jij van spanning niet kan slapen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Silver_Shark het volgende:
zonder mij en zet jullie aimbot en wallhack uit he
Zat zelf ook te denken om alle wekkers die ik heb aan te zetten maar ik heb het gelaten bij 1 en die onder mijn bed gegooid dat ik hem niet zo makkelijk kon afzettenquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef Timminater het volgende:
mijn wekker is ook gegaanhad er voor de zekerheid 3 gezet
dus nu rustig de tijd om wakker te worden en dan naar JP toe
Enige is het!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Silver_Shark het volgende:
Volgens mij Ben ik nu de enigste??
Wist ik wel maar ik typte het fout zodat er misschien nog iemand opreageerdequote:
Jaja, nee moet op jou passen toch!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wist ik wel maar ik typte het fout zodat er misschien nog iemand opreageerdega jij niet mee ofzo?
hoezo ga je niet mee danquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaja, nee moet op jou passen toch!
Preciesquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:35 schreef ursel het volgende:
Om zeker te zijn dat jij niet stiekem gaat is Diamond aangesteld als kinder juf.
Euhh weet jij het?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef -chiel- het volgende:
Hoe zouden ze het hebben?
ze zijn toch aan het kringrukken??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |