ik durfde niet zo goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schiet eens op IJsmuts, jij had hem al klaar staan.
ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef escape_nl het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Lekker kringrukken in Belgie
je mag in de auto slapen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef escape_nl het volgende:
Moet zo gaan werken, ben pas om half 12 thuis vanavond, paar uur slapen en dan naar Eindhoven
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, er gaan 300 post in een topic, dus je zit er 100 naast mutsje.
ik denk dat jij van spanning niet kan slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vanavond een beetje op tijd kan slapen
Volgens mij ben jij zo opgewonden dat je al 3 dagen niet slaapt adhdtje!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik vanavond een beetje op tijd kan slapen
Dus jij betaald straks 200 euros minder tax omdat je de adviseur er een maand op hebt laten studerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef ursel het volgende:
Ff op kosten van mijn baas financieel laten adviseren hoe ik het minste belasting hierover hoef te betalen..![]()
Daar is een budget van ¤5000 voor, en kan je garanderen dat ik tot minimaal ¤4950 ga proberen op te maken...![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo opgewonden dat je al 3 dagen niet slaapt adhdtje!![]()
Gelukkig heb je geen verfballetjes besteldquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Slapen heb ik nog wel wat gedaan de afgelopen dagen.. wat ik voor de rest heb lopen uitspoken?
![]()
Joost mag het weten, maar mijn kamer lijkt wel een miniatuur ballenbak! Overal liggen kleine gekleurde balletjes!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus jij betaald straks 200 euros minder tax omdat je de adviseur er een maand op hebt laten studeren![]()
![]()
neem die morgen ook meequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat z'n Xbox 360 ophalen
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
laat dat overated klere ding lekker thuis
[afbeelding]
betrapte vandeweek Escape op karkand kakrand![]()
Het is maar goed dat je niet mee gaat mutsie! Een 130kg teabagg had je niet fijn gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
ohnee, m60 > Tis Baus!!
pfff, als ik was meegegaan had ik mn shockpaddles opgevoerd, 380 op je ass had jij ook niet fijn gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet mee gaat mutsie! Een 130kg teabagg had je niet fijn gevonden![]()
Als je hem meeneemt zeg dat dan even, dan neem ik nog wat games mee voor dat ding, inclusief controllers. Is misschien wel leuk dan.quote:
Misschien mag je mee naar de familie van IJsmutsje.quote:
moet ie wel zn n00btube meenemenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien mag je mee naar de familie van IJsmutsje.![]()
zo worden er per jaar honderden mensen door nijlpaarden gekilled, hoor je nix van en das echt geen leuke dood.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef staticdata het volgende:
best bizar dat er zo ophef wordt gemaakt omdat een bekende presentator een crash maakt.
hoeveel mensen hem niet voor zijn gegaan en het niet hebben overleefd....
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Pomp je je vriendin toch weer eens op!
[afbeelding]
sssst, vertel ons geheim nou niet!!!quote:
ah joh, is allang en breed bekendquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
sssst, vertel ons geheim nou niet!!!
een lekkere felle string met daarover een strakke legerbroek en een geile tankerquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef staticdata het volgende:
wat trekken jullie eigenlijk aan?
spijkerbroek, met een t-shirt ofzo? je trekt natuurlijk die legeruitrusting er overheen aan, toch?
Hoe jij naar je familie gaat is niet echt interessant hèquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
een lekkere felle string met daarover een strakke legerbroek en een geile tanker![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe jij naar je familie gaat is niet echt interessant hè
In dat geval kan ik melden dat die outfit nog in de was zit en ik denk niet dat ik nog een was kan draaien vandaagquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
hier nog ff een screenshot van gister, schiet ik twee russische n00bs van de server![]()
[afbeelding]
nu ga ik lekker naar huis, weer gek genoeg gedaan.
@all, onwijs vette dag morgen!!!! enjoy en ik lees de verhalen/zie de foto's wel![]()
![]()
Nu komen ze weer geen verassingen tegen als ze je uitkledenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:26 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, die servers zijn mega traag, maar voor de rest zijn de optie's eindeloos (lijkt het)quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
X-box 360 gehaaldWat een opties in dat systeem man! Gelijk internet aangesloten alleen gaat het downloaden van demo's zeer traag terwijl ik een snelle verbinding heb
Verassingen krijg je alleen als je open vuur te dicht bij zijn poepertje houdtquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Nu komen ze weer geen verassingen tegen als ze je uitkleden![]()
Nog meer ondergoed fotos?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef escape_nl het volgende:
Ik neem ook een digitale fotocamera mee, zal hem helemaal vol schieten
We VERTREKKEN hier om 05:30 uur! Dus als je hier voor die tijd bent is het goequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:19 schreef Timminater het volgende:
JP of lies, hoelaat moeten de 2 goosjes en ik bij jullie zijn morgen ??
lijkt mij wel belangrijk
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:22 schreef Razorback het volgende:
Nog iets meer dan 12 uur en dan gaan de boffers elkaar tegen het lijf
Word een veel belovende dag
dan wil ik De roze BunnyHopper Zijn Zonder wapen enzo dat jullie op mij schietenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Jorrit kan jij me neem nemen vanuit Deventer
Ik ga dr gewoon zitten om half 5 en ik zie je vanzelf wel verschijnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef -Raffie- het volgende:
nog 7,5 uurtjes en dan gaat de wekker weermoet alleen nog wel van alles doe. wordt een kort nachtje
als ik niet optijd ben moet je me maar bellen baus
![]()
ik mag wel, maar jullie zijn kinderprikkers Homo's ik mag niet met Homos om gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:37 schreef escape_nl het volgende:
jij mag niet eens mee van je moeder, ga punikken ofzo
Heb je ze niet supergoed schoongemaakt ofzo. Ze glimmen in ieder geval nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef Mr_Baus het volgende:
N00000b!! Heb je mooi gecamoufleerde kistjes... ga je ze schoonmaken!
:S
Wat zal meer opvallen? Glimmend gepoetste kistjes, of modderige kistjes? Fok wat het kader zegt.. tis geen modeshow!
IRL doen specops hun eigen uitrusting verfen ipv poesten, en stoppen ze 7dgn van te voren met douchen als ze op missie gaan.. Ga jij je kisten poetsen.. LOL
just in case als we een niet te identificeren hoopje vlees tegenkomenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:05 schreef staticdata het volgende:
paspoort mee, dat zal toch wel meevallen? het zijn de ardennen? of willen ze bij airsoften weten wie je bent?
Thanks!quote:
Kortom je mag niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag wel, maar jullie zijn kinderprikkers Homo's ik mag niet met Homos om gaan![]()
Dank je, denk dat dat wel gaat lukkenquote:
Ik drink er 1 op elke BoF-er die niet mee gaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef egg-bird het volgende:
HEY HOMOSS!!!
Veel plezier morgen met t airsoften... knal een paar balletjes voor mij en drink er 1 voor muts en mij.
en ook ik zie de fotos wel verschijnen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gaat een kort nachtje worden ben ik bang
Ja daar ben ik nooit zo goed in geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef staticdata het volgende:
of gewoon op tijd naar bed.
Zeker in Wallonie met NL kenteken wil je een paspoort bij hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:05 schreef staticdata het volgende:
paspoort mee, dat zal toch wel meevallen? het zijn de ardennen? of willen ze bij airsoften weten wie je bent?
Als je nog niet slaapt, wat zal ongeveer de tijd zijn dat je bij mij bent.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef -Raffie- het volgende:
nog 7,5 uurtjes en dan gaat de wekker weermoet alleen nog wel van alles doe. wordt een kort nachtje
als ik niet optijd ben moet je me maar bellen baus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |