Ja heb hem ook in pdf ja ..quote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef staticdata het volgende:
Lies, heb je het jubileumboekje toevallig ook in PDF formaat? lijkt me wel leuk om het ook digitaal bij de hand te hebben.
was leuk gemaakt trouwens, dat boekje.
Ja doe dat maar!quote:Op zondag 24 september 2006 12:58 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik zal het zegge als ie thuis is, hij is nu bouwe
mensen iki vond het erg gezellig hoop de rest ook wel zo de reacties te zien en ook zeker voor herhaling vatbaar
nouw nog ff het filmpje zien bijn a binne en timminater kom je nog???
kan je hem via xfire ofzo sturenquote:
eigenlijk wou ik jullie zien in zo legergroen latex pakjequote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
wel leuk om te zien, wij alle idioten in zo'n pakkie
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kan je hem via xfire ofzo sturen
Je mag hem ook komen halen!?quote:Op zondag 24 september 2006 14:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe je ook aan digitaal toesturen?
ik heb geen huis meer![]()
joepie, ik kom hem wel ophalen bij de aftermeetquote:Op zondag 24 september 2006 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je mag hem ook komen halen!?
Waar woon je nu dan????? je leeft toch niet op straat hoop ik???
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...quote:Op zondag 24 september 2006 14:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
joepie, ik kom hem wel ophalen bij de aftermeet![]()
en ik woon nu 3 dagen per week bij mn vriendin, 2 dagen bij een vriend en 2 bij mn ouwelui![]()
ik heb me adresgegevens al gestuurd voordat ik dat berichtje typdequote:Op zondag 24 september 2006 14:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.
mag ik dan ook bij jullie wonen dan ??quote:Op zondag 24 september 2006 14:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...![]()
Lies ik heb hem laten liggen op de tafel bij bbq, heb jij hem meegenomen?quote:Op zondag 24 september 2006 14:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks per pdf. Je stuurt gewoon je adresgegevens naar jp@bandoffokkers.nl en dan krijg je het boekje over de post .. zoals de anderen die er gisteren niet bij waren en een boekje willen.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je betaald, helpt in het huishouden en helpt met koken hebben wij nog wel een kamer over voor je ...![]()
hoeveel kost dat regroup danquote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Patton hier![]()
Geweldig genoten van de dag. Leuk om veel goede berichten te horen over een geslaagde dag.
Dit evenement zal zeker herhaald worden!
MAar nu eerst op naar Regroup 16 in Rijswijk, 14-15-16 December 2006.
Hierover later emer nieuws maar mensen kunnen zich aanmelden in dit topic. We zijn bezig om korting te krijgen op het inschrijfgeld. Details volgen in topic en op de bulkmail.
Nogmaals: vanavond een officieel nieuwsbericht aan de leden over het "nieuwe BoF". Wie scherp heeft meegelezen heeft ook gezien dat Fliepke een tipje van de sluier heeft opgelicht. Even geduld nog jongens, de mensen die gisteren aanwezig waren weten er al grofweg wat van.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef jpjedi het volgende:
Nogmaals: vanavond een officieel nieuwsbericht aan de leden over het "nieuwe BoF". Wie scherp heeft meegelezen heeft ook gezien dat Fliepke een tipje van de sluier heeft opgelicht. Even geduld nog jongens, de mensen die gisteren aanwezig waren weten er al grofweg wat van.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en Q-Music is vanaf nu ons favoriete radiostation
Q-music meest geliefde radiozender bij homo's
quote:Op zondag 24 september 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoogtepunten:
Inco lust wel een kopje cappuchino
zoek maar op googlequote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoeveel kost dat regroup dan
feli met je eerste post op fok!quote:Op zondag 24 september 2006 16:34 schreef Dreamlight het volgende:
Hmmmm...
krijgen de Boffers hun eigen keldertje op Fok !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |