Lekker duidelijke probleemuitlegquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Oke ik heb die krose geinstalleerd en nu wil ik die roseonline doen en zegt ie dat en dat niet kan vinden hoe kan dat?
Haha huilie, 4 lvltjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:44 schreef jorryt het volgende:
Als ze dat doen stop ik er mee :/
Jah, tot en met vivor shieldquote:Op zondag 24 september 2006 10:27 schreef jorryt het volgende:
Kan je shields craften?
Dat heet magic armor craft ja, die site is trouwens geloof ik up-to-date voor EVO-rose, je kunt beter op roseguru kijken ^^quote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef DaFan het volgende:
Thanks.
Btw evdl, geen Robe Craft?
Of heet dat Magic Armor nu?
Zeg ook ff wat er aan mankeert, volgens mij heb ik de installatie hierboven redelijk duidelijk uitgelegd.quote:Op maandag 25 september 2006 14:29 schreef Backhander het volgende:
tzal aan mij liggen maar mn rose werk niet
1) ik ben noobquote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zeg ook ff wat er aan mankeert, volgens mij heb ik de installatie hierboven redelijk duidelijk uitgelegd.
Wacht nog maar ff tot morgen met jobquest enzo, je kan nog wel beetje trainen, maar wacht met de rest maar ff tot morgen na school dan help ik je wel ff.quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef Backhander het volgende:
yeey ik snap et eindelijk
ben nu lvl 12
Ik ben al bijna 1.5 uur online maar hij vliegt er nu niet weer uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:46 schreef Backhander het volgende:
ligt t aan mij of is rose weer offline?
Dodger = Dodged?quote:Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef DaFan het volgende:
Omg log ik ff uit om een opdracht te maken, valt de login server weer uit
Backhander: Dat hangt helemaal van jezelf af. Wil je van afstand schieten, wil je snel zijn, wil je magie gebruiken, wil je vooral ondersteunend zijn in parties, wil je dingen kunnen maken of vooral veel solo spelen?
Ik denk dat voor een eerste job hawker en soldier het beste idee zijn, omdat die de makkelijkste build hebben. Kijk ook eens op www.roseguru.com daar staan een hele berg guides om je op weg te helpen.
En evdl, pwned:
These players have had their zully reduced to 200z:
Dodger :: zully: 40472874875
Ik schrok alquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:52 schreef evdl het volgende:
[..]
Dodger = Dodged?
Nee dusDat is een andere gast, staat totaal los van mij
![]()
Jorryt, dat doe ik welquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef jorryt het volgende:
Oh Dafan, heb je ruby? dan wil ik die wel ruilen voor mn sapphire
Ja dat betekent dus dat de server down isquote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Backhander het volgende:
ik start em op log in kies mn poppetje en klik op start.
dan krijg ik een schermpje met: Waiting...
en dan kan ik 3 dagen wachten maar dan gaat er dus echt niks gebeuren
hij was gewoon online hoor... de checker gaf niks aanquote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat betekent dus dat de server down is![]()
Ik zal nog een keer de link geven: http://zasz.net/ruff/status.php
Snelkookbami, ik kom nog wel, maar had ff paar daagjes niet ingelogdquote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef DaFan het volgende:
Scammen voor 15 feathers is wel een beetje zielig
Mijn ROSE gaf net een error en sloot zichzelf af, nou lig ik dus weer eruit en de login is down
Deillon: Wat is je nieuwe nick en waarom kom je niet weer bij Vaffanculo?
Okquote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Snelkookbami het volgende:
[..]
Snelkookbami, ik kom nog wel, maar had ff paar daagjes niet ingelogd![]()
Aegisquote:Op donderdag 28 september 2006 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
en jullie zitten zeker allemaal @ Aegis
Ik zie weinig connectie tussen Ragnarok en Rose..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef magge het volgende:
Btw, Muze = Mage/Priest toch? Ik hou er wel van om met Elementen te spelen, maar ook vind k he tniet erg om hardcore to healen. Is Muze dan het beste voor mij?
TY
Oja, heeft het een overeenkomt met Ragnarok Online? Wat is hier de Assassin dan? =) Dit vond ik ook altijd geweldig
Er is maar 1 server die in 2 channels is opgedeeld. En daar spelen we dus ch2 (zie hierboven).quote:Op donderdag 28 september 2006 15:19 schreef magge het volgende:
Sorry, voor mn vele post maar: Welke server spelen jullie allemaal? =)
Ja daar maak je vrienden meequote:Op vrijdag 29 september 2006 07:37 schreef Backhander het volgende:
stelletje losers hier. zeggen nie teens wat ze gevonden hebbe nofzo. en als ze screenshot posten dan halen ze hun naam weg.
Met welk been ben jij uit bed gestapt zeg?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:21 schreef Backhander het volgende:
dan nog je bent een pauper.
ik denk dat je gelijk gaat hebbenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Categorie < 5 jaar ofzo?
Zag gister Red hearts voor 18M ingekocht wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja daar maak je vrienden mee
Ik heb gevonden:
4x Emerald Grade 1 (waarde +/- 1.8 miljoen)
3x Peridot Grade 1 (2 miljoen)
3x Red Hearts (10 miljoen)
Edit: maak daar 12 miljoen van, heb ze net allebei verkocht.
Nou blij
Ik heb Rose op mijn pentium 3 met 128ram en 1,0 Ghz gespeeld:quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:44 schreef DaFan het volgende:
Ik denk niet dat ie dat gaat trekken idd
Sukkelquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:27 schreef DaFan het volgende:
Ok dat was een domme fout....2 Red Hearts in je shop zetten...maar een 0 vergeten. Nu 2 verkocht voor 2.8 miljoen ipv....nouja dat kan je zelf wel uitrekenen
Jammer zeg![]()
Ik zal het vanmiddag zelf ff proberen, zit zelf nog op school atm.quote:This will fix the dtection of Rose in X-Fire.
1. Make sure Xfire is not running.
2. In the Xfire root folder find and open the xfire_games.ini file.
3. Press Ctrl+F to find 4394. (the entry for ROSE Online.)
4. Copy and paste this repaired tag into your .ini file.
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online
ShortName=rose
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{952E20B0-879C-4FAE-8B72-E515E2946AB6}InstallLocation
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=ROSE online
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
DetectServer=FALSE
5. Save the .ini file.
6. Launch Xfire and launch ROSE Online.
Your game should be detected now.
This was originally posted by mfive at x-fire forums.
Edit:Try this 1 I think I fixed it.
Or if this doesn't work go to stat menu run, regedit. In the menu click edit then find in the the search box type C:Program FilesTriggersoftRose Online
Then look at its containing folder its something like HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{952E20B0-879C-4FAE-8B72-E515E2946AB6}
Copy and paste the tag as shown before but change the tag with the new directory
So it would be like
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online
ShortName=rose
LauncherDirKey=Paste the directory hereInstallLocation
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=ROSE online
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
DetectServer=FALSE
Feli man!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Jonks het volgende:
Mm ik had vandaag om 12:00 rijles om 13:00 examen, dacht dat het opzich wel weer over zou zijn met de downtime nu... maar helaas![]()
Wel geslaagd trouwens, dat scheelde weer, was daar van te voren helemaal niet zo zeker van![]()
![]()
Wijn*.quote:
Is dit spel nou gratis? Ik heb dit een tijd geleden een maandje ofzo gespeeld, maar toen was de beta tijd over en toen moest je toch voor dit spel per maand betalen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef hetzusjevan het volgende:
FFS wat een stumper.. totaal geen respect voor de mensen die gratis ROSE mogelijk maken ook.. Waar haalt ie uberhaupt het lef vandaan om zoiets te vragen? En dalijk lekker verder spelen met z'n char alsof er niets aan de hand is?
Wat een nerd.
[..]
Wijn*.
Gosh, ik ben morgen vrij. Nou, dat wordt de hele dag MSN Uno spelen (Daan?)![]()
Update?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef DaFan het volgende:
Feli
Downtime kan nog wel ff duren, op IRC werd gezegd 1-2 dagen maar zou me niks verbazen als het nog iets langer duurt. Als ze direct die update erop gooien
Dan ga je je tijgeren perfectionerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Gabez het volgende:
hmm staat ie nog steeds op downheb ik ff niks te doen in mijn vrije weekend ^^
Morgenavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang die het maandag maar weer doet vind ik het allemaal best
quote:The server will likely be up in a few days time. ThePlanet has to move the two channels to the same rack to help prevent disconnections with the sql server during attacks and other network failures.
They'll install a hardware firewall as well, which is more reliable then using the windows kernel to try and filter attacks. Since the servers were null routed during the attacks ( not our decision ) ThePlanet needs to bring them back online, not us.
Mooie screen en jaguarquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik zag trouwens ook een speler genaamd 'Vaffanculo' rondlopen van de DutchNoobKillers clan, ook iemand van fok! ? Of gewoon een wannabe![]()
Dus als ik het goed begrijp wil je artisan worden? Of toch bourgquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:10 schreef Jonks het volgende:
Hi Dodged, jij speelt nu een beetje het character dat ik wil worden
Djonko is ingame name van mijn dealer. ben nu lvl 50, heb zuliepink & union weapon met de passives als offensive skills, de rest is in subitem craft om beetje wings te craften
Hoeveel Zullie heb je trouwens? Zie vaag door dat andere scherm heen volgens mij 6 getallen na je 175, maar kunnen er ook nog wat extra zijn
Vraag:
Heb je echt wat aan de robe en armor crafting skills? Heb die tree incl. de passive die je def geeft nog niet gedaan... zou dus wel wat in de passive kunnen gaan stoppen maar was van plan in het begin eerst even te focussen op andere craftskills. Nog tips welke dat zouden kunnen zijn?
Gebruikte je voor de craft van je 5/20 item trouwens een set die vooral veel sen geeft of gewoon con / sen 1:1 ?
Thnx in advance,
een Arti in Opleiding![]()
Voor zover ik weet gaat de skill attack omhoog door SEN, maar juist niet bij magic attacks, daar heb je int voor :x Weet het niet zeker hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef Jonks het volgende:
Dodged, thanks!
Fijn dat je even de moeite nam een en ander aan tips te geven. Ben inderdaad op weg naar Artisan, zullie pink heb ik op lvl 3, vind dat een fijne skill, cooldown time is super kort en de damage is goed (magical damage, maar skill wordt sterker naar mate je meer SEN hebt). Hopelijk gaat het niet verschrikkelijk tegenvallen boven lvl 90 o.i.d. Triple shot / Double shot klinkt wel okay, misschien maar eens naar kijken maar volgens mij is het voor mijn character nu interessanter eerst even de magic robe tree te gaan doen. Die defense bonus is best fijn om mee te levelen![]()
Waarom draag je trouwens S4 gems als je ook grade 7 gems gecut hebt? De stap S4 -> S6 is gewoon te duur voorlopig?
6/5 gear was ook mijn insteek om mee te gaan craften maar heb nog niet echt iets gekocht. Zag een paar keer een butterfly mask voor 400-450k liggen, maar dat is niet echt een item dat je continu wil dragen en aan de andere kant net weer te veel om ff in je storage te leggen
Heb je een paar 6/5 voorbeelden voor me, met de prijs die je er voor betaald hebt? Zou een handige richtlijn zijn!
@Gabez... grr ken het probleem kan alleen op een verdwaalde avond of in het weekend Rosen sinds vorige week.. en precies in het weekend down.. grr !
Hmm tsja kun je in principe gelijk mee hebben, maar ook al er aan gedacht dat de monsters op luna (waar je vanaf ongeveer lvl 90+ moet trainen) allemaal magic monsters zijn en dus ook wel een hoge magic def hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef Jonks het volgende:
mjah maar 400k is een vrij fors deel van mijn werkkapitaal en een butterfly mask is minder charm dan mijn santa beard + 5 con. SEN geeft maar klein percentage extra attack op de gun dan liever beetje meer CHA scheelt me ook weer met het wisselen bij een quest. Ok Ok als ie gratis was zou ik hem wel dragen natuurlijk
4m voor 6/5 f. wings, je vind dat ie daar meer voor had kunnen vragen? : Ligt natuurlijk aan de dodge rate maar 4m is 3.8m op de standaard price![]()
over zullie pink, yep INT zorgt daar normaal voor maar heb ergens gezien dat Zullie pink door SEN sterker gemaakt wordt, zijn aanval is opzich normal maar hij wordt verrekend met de magical defence van een Monster. Het is dus eigenlijk een quasi-normal attack :p
Raarquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm die skillpointcalculator klopt van geen kanten :/
Als ik lvl 73 invul en al mijn skills invul zoals ik ze nu heb zegt ie dat ik geen skillpoints meer over heb
Terwijl ik het toch echt zo heb.. vaagheid![]()
hoever loop ik achterquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gabez heeft jou allang een paar keer geroepen naar wat ik van hem hoorde dus
Over private servers gesproken, je hebt ook al xRose en BRose :/quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Raar
Kheb trouwens ff dat sROSE (shadow) geprobeerd...maar dat gaat echt nergens over. Ten eerste is het volgens Evo (1 SP per skill) en kunnen alle mobs alles droppen. Kheb al White Santa Hats, Redfield Green Suit, Lvl 156 Hammer, Worm Dragon Wing, Diamond[2], Castle Gear Arm Schematic etc gehad...en ik ben pas lvl 20
quote:servers should be up in 24-48 hours
sorry about the forum going down so often, but it's hosted on a celeron and it can't handle so many users
GMT +1 is gewoon mijn lokale volgens mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Weizz het volgende:
[11:58:08] * Set by Methax on Thu Oct 12 05:26:22
Welke tijd is dit dan??? Eastern standard?
Voor $ 660 per maan kan je best eens met een fokking honkbalknuppel langs onie? Week downtime kost je gewoon 660/4 ! (quote:let me give a more detailed explanation on what happened:
first, we get ddosed, the host notifies us and offers no help
I open a support ticket with the host to let them know I'm not enjoying the downtime and asking them what can be done about the attack (I already know, but you've got to act like you're stupid so they pay you any attention)
They say they've put the server behind a cisco guard firewall thingy, so I explain that's crappy and I want something permanent, and tell them I want to get a hardware firewall from them
After a few more tickets of them explaining how great their cisco firewalls are (even though they don't have them for rent or sale) they agree on renting me a lowly checkpoint firewall
Now more problems, servers are on different racks so they'll have to cross connect the firewall to another rack, that will mean an extra charge to me (and I wonder why, that's their problem if they can't just move my server)
So all in all, when I finally get to ordering and confirming my order, the server has been down for like a week (was it?)
Then they give me a 24-72 hour deadline that they fail to meet
conclusion:
we're paying around $660/month for the servers now, and we still can't get any decent customer service
PS: this is the best explanation I can give at my current state
Nouja, het is maar hoe je het bekijkt. Alle tijd die je normaal in ROSE stopt, kan je nu aan je social life bestedenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef ZigoSOS het volgende:
Voornamelijk allemaal slecht nieuws.
Deebeequote:I'll just ask my bank to cancel that transaction if theplanet doesn't admit they are wrong
the monthly fee can't be refunded though, so if we were to change hosts, it would take like 20 days for the server to be in the new host (in the meantime we would host at theplanet, which would mean lots of downtime)
Clan is volquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef Chapter_V het volgende:
prut lvl 20 inmiddelsadd hutsefluts ff dames
Dat doen we morgen ff overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
Jorryt, Weizz, Dae, DaFanG, Korsakoff, R1vals en zittend Yasha
(Sorry Daan)
schiet eens opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef jorryt het volgende:
Gisteravond met DaFan nog even wat clanpoints geregeld, we zitten nu op 111 ofzo
Yasha is de enige cleric en tja die moet gewoon partyen. Je rankt maar gewoon ff doorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
schiet eens opik moet ook een plekkie hebben :p
en wees allen eens onlineik moet buffs hebben en weet ik wat nog meer
Exp rate is 2.5x , denk wel dat het daarom komtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben ook begonnen en ben nu lvl 10. Ik heb zo'n idee dat het nu sneller gaat dan eerst, maar dat kan ook komen omdat ik het begin al een paar keer gedaan heb..
ja duh wat denk je dat ik deed, maar hij ziet je chars niet dus vandaar :|quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef DaFan het volgende:
Hutse je hoeft niet uit te loggen om te switchen. Je kan ook Back to select menu kiezen, en dan Exit. Dan kan je wisselen van channel.
Heeft iedereen...nouja pech ik ga toch naar een afstudeerborrelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:55 schreef Weizz het volgende:
Shit... nu staat er dat alles up! is, maar ik kan er dus niet inkomen.... heb ik eindelijk wat tijd :S
Ik kom dadelijk weer ingame, net even ruzie gehad in CF..quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dodged please kom ff online
Ik wil vanaaf graag die t4's laten craften..
alvast bedankt..
Ingame is Yashaaaa pm me aub
Ja misschien een keertje irc-op of kijken op ruff-rose.com.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:29 schreef Chapter_V het volgende:
ik kan niet inloggen blijft hangen op waiting als ik me char heb geselect :| is al vanaf maandag
Nee gewoon de site ruff-rose.com, kan je zien dat er op chan 1 nog 31 mensen zitten en op chan 2 8 mensenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef Chapter_V het volgende:
irc op me werk ukt niet echt, en forum.ruff-rose.comop die celeron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |