ik denk dat je gelijk gaat hebbenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Categorie < 5 jaar ofzo?
Zag gister Red hearts voor 18M ingekocht wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja daar maak je vrienden mee
Ik heb gevonden:
4x Emerald Grade 1 (waarde +/- 1.8 miljoen)
3x Peridot Grade 1 (2 miljoen)
3x Red Hearts (10 miljoen)
Edit: maak daar 12 miljoen van, heb ze net allebei verkocht.
Nou blij
Ik heb Rose op mijn pentium 3 met 128ram en 1,0 Ghz gespeeld:quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:44 schreef DaFan het volgende:
Ik denk niet dat ie dat gaat trekken idd
Sukkelquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:27 schreef DaFan het volgende:
Ok dat was een domme fout....2 Red Hearts in je shop zetten...maar een 0 vergeten. Nu 2 verkocht voor 2.8 miljoen ipv....nouja dat kan je zelf wel uitrekenen
Jammer zeg![]()
Ik zal het vanmiddag zelf ff proberen, zit zelf nog op school atm.quote:This will fix the dtection of Rose in X-Fire.
1. Make sure Xfire is not running.
2. In the Xfire root folder find and open the xfire_games.ini file.
3. Press Ctrl+F to find 4394. (the entry for ROSE Online.)
4. Copy and paste this repaired tag into your .ini file.
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online
ShortName=rose
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{952E20B0-879C-4FAE-8B72-E515E2946AB6}InstallLocation
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=ROSE online
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
DetectServer=FALSE
5. Save the .ini file.
6. Launch Xfire and launch ROSE Online.
Your game should be detected now.
This was originally posted by mfive at x-fire forums.
Edit:Try this 1 I think I fixed it.
Or if this doesn't work go to stat menu run, regedit. In the menu click edit then find in the the search box type C:Program FilesTriggersoftRose Online
Then look at its containing folder its something like HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{952E20B0-879C-4FAE-8B72-E515E2946AB6}
Copy and paste the tag as shown before but change the tag with the new directory
So it would be like
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online
ShortName=rose
LauncherDirKey=Paste the directory hereInstallLocation
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
PlayingDetectType=ByWindow
ProcessWindowTitle=ROSE online
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
DetectServer=FALSE
Feli man!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Jonks het volgende:
Mm ik had vandaag om 12:00 rijles om 13:00 examen, dacht dat het opzich wel weer over zou zijn met de downtime nu... maar helaas![]()
Wel geslaagd trouwens, dat scheelde weer, was daar van te voren helemaal niet zo zeker van![]()
![]()
Wijn*.quote:
Is dit spel nou gratis? Ik heb dit een tijd geleden een maandje ofzo gespeeld, maar toen was de beta tijd over en toen moest je toch voor dit spel per maand betalen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef hetzusjevan het volgende:
FFS wat een stumper.. totaal geen respect voor de mensen die gratis ROSE mogelijk maken ook.. Waar haalt ie uberhaupt het lef vandaan om zoiets te vragen? En dalijk lekker verder spelen met z'n char alsof er niets aan de hand is?
Wat een nerd.
[..]
Wijn*.
Gosh, ik ben morgen vrij. Nou, dat wordt de hele dag MSN Uno spelen (Daan?)![]()
Update?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef DaFan het volgende:
Feli
Downtime kan nog wel ff duren, op IRC werd gezegd 1-2 dagen maar zou me niks verbazen als het nog iets langer duurt. Als ze direct die update erop gooien
Dan ga je je tijgeren perfectionerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Gabez het volgende:
hmm staat ie nog steeds op downheb ik ff niks te doen in mijn vrije weekend ^^
Morgenavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang die het maandag maar weer doet vind ik het allemaal best
quote:The server will likely be up in a few days time. ThePlanet has to move the two channels to the same rack to help prevent disconnections with the sql server during attacks and other network failures.
They'll install a hardware firewall as well, which is more reliable then using the windows kernel to try and filter attacks. Since the servers were null routed during the attacks ( not our decision ) ThePlanet needs to bring them back online, not us.
Mooie screen en jaguarquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik zag trouwens ook een speler genaamd 'Vaffanculo' rondlopen van de DutchNoobKillers clan, ook iemand van fok! ? Of gewoon een wannabe![]()
Dus als ik het goed begrijp wil je artisan worden? Of toch bourgquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:10 schreef Jonks het volgende:
Hi Dodged, jij speelt nu een beetje het character dat ik wil worden
Djonko is ingame name van mijn dealer. ben nu lvl 50, heb zuliepink & union weapon met de passives als offensive skills, de rest is in subitem craft om beetje wings te craften
Hoeveel Zullie heb je trouwens? Zie vaag door dat andere scherm heen volgens mij 6 getallen na je 175, maar kunnen er ook nog wat extra zijn
Vraag:
Heb je echt wat aan de robe en armor crafting skills? Heb die tree incl. de passive die je def geeft nog niet gedaan... zou dus wel wat in de passive kunnen gaan stoppen maar was van plan in het begin eerst even te focussen op andere craftskills. Nog tips welke dat zouden kunnen zijn?
Gebruikte je voor de craft van je 5/20 item trouwens een set die vooral veel sen geeft of gewoon con / sen 1:1 ?
Thnx in advance,
een Arti in Opleiding![]()
Voor zover ik weet gaat de skill attack omhoog door SEN, maar juist niet bij magic attacks, daar heb je int voor :x Weet het niet zeker hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef Jonks het volgende:
Dodged, thanks!
Fijn dat je even de moeite nam een en ander aan tips te geven. Ben inderdaad op weg naar Artisan, zullie pink heb ik op lvl 3, vind dat een fijne skill, cooldown time is super kort en de damage is goed (magical damage, maar skill wordt sterker naar mate je meer SEN hebt). Hopelijk gaat het niet verschrikkelijk tegenvallen boven lvl 90 o.i.d. Triple shot / Double shot klinkt wel okay, misschien maar eens naar kijken maar volgens mij is het voor mijn character nu interessanter eerst even de magic robe tree te gaan doen. Die defense bonus is best fijn om mee te levelen![]()
Waarom draag je trouwens S4 gems als je ook grade 7 gems gecut hebt? De stap S4 -> S6 is gewoon te duur voorlopig?
6/5 gear was ook mijn insteek om mee te gaan craften maar heb nog niet echt iets gekocht. Zag een paar keer een butterfly mask voor 400-450k liggen, maar dat is niet echt een item dat je continu wil dragen en aan de andere kant net weer te veel om ff in je storage te leggen
Heb je een paar 6/5 voorbeelden voor me, met de prijs die je er voor betaald hebt? Zou een handige richtlijn zijn!
@Gabez... grr ken het probleem kan alleen op een verdwaalde avond of in het weekend Rosen sinds vorige week.. en precies in het weekend down.. grr !
Hmm tsja kun je in principe gelijk mee hebben, maar ook al er aan gedacht dat de monsters op luna (waar je vanaf ongeveer lvl 90+ moet trainen) allemaal magic monsters zijn en dus ook wel een hoge magic def hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef Jonks het volgende:
mjah maar 400k is een vrij fors deel van mijn werkkapitaal en een butterfly mask is minder charm dan mijn santa beard + 5 con. SEN geeft maar klein percentage extra attack op de gun dan liever beetje meer CHA scheelt me ook weer met het wisselen bij een quest. Ok Ok als ie gratis was zou ik hem wel dragen natuurlijk
4m voor 6/5 f. wings, je vind dat ie daar meer voor had kunnen vragen? : Ligt natuurlijk aan de dodge rate maar 4m is 3.8m op de standaard price![]()
over zullie pink, yep INT zorgt daar normaal voor maar heb ergens gezien dat Zullie pink door SEN sterker gemaakt wordt, zijn aanval is opzich normal maar hij wordt verrekend met de magical defence van een Monster. Het is dus eigenlijk een quasi-normal attack :p
Raarquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm die skillpointcalculator klopt van geen kanten :/
Als ik lvl 73 invul en al mijn skills invul zoals ik ze nu heb zegt ie dat ik geen skillpoints meer over heb
Terwijl ik het toch echt zo heb.. vaagheid![]()
hoever loop ik achterquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gabez heeft jou allang een paar keer geroepen naar wat ik van hem hoorde dus
Over private servers gesproken, je hebt ook al xRose en BRose :/quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Raar
Kheb trouwens ff dat sROSE (shadow) geprobeerd...maar dat gaat echt nergens over. Ten eerste is het volgens Evo (1 SP per skill) en kunnen alle mobs alles droppen. Kheb al White Santa Hats, Redfield Green Suit, Lvl 156 Hammer, Worm Dragon Wing, Diamond[2], Castle Gear Arm Schematic etc gehad...en ik ben pas lvl 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |