Ik dacht al dat je zo,n gefrustreerde adm.mod was.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
In de beker dan, zonder SCH in Hools kan natuurlijk niet.![]()
tijd voor een kat die de muis opruimtquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
Xeeeenaaaaatje!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
tijd voor een kat die de muis opruimt
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Xeeeenaaaaatje! Bellefleur !
Trusteh dan maar, denk ik.quote:
Lambalquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar bed er weer vroeg uit morgenmiddag.
Pioniers of Kinheim?quote:
Ja, dat ging lekker soepel, van de trap vallen en w.s. gekneusde ribbetjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een beetje op tijd naar bed toe.![]()
Achterover gevallen, hij heeft echt zo'n megapijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef clauwheee het volgende:
Oef Golfertje! Hoe kreeg ie dat voor elkaar?
auwquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterover gevallen
Ik zit hier op mijn werk, maar het zit me niet lekker eigenlijk
Tja geen idee hoe het gebeurt is, ik sliep en werd wakker gemaakt vannacht door hem, niks gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Das kut Bluezzie...evenwicht was weg dan ofzo? Arm Golfertje
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:07 schreef pascalheister het volgende:
de trap op met een rollator gaat ook niet golfer
Maakt mij niet uit ik wil een leuke potquote:
AAi dat doet zeer, toch hoop ik wel dat hij er ff mee naar de dokter gaat Bleuzz, lijkt mij verstandig, beterschap Golfer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja geen idee hoe het gebeurt is, ik sliep en werd wakker gemaakt vannacht door hem, niks gehoord
Ik heb hem net gebeld, erg pijnlijk, bont en blauw, gekn. ribben denken we, echt klote.
Keek je gisteren wéér zo chagiquote:
Hoe wast???????quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:20 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooodmorning!
* Eilanden is terug uit Engeland
Jij komt mij alleen tegen wanneer ik de nacht er voor ben wezen stappenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Keek je gisteren wéér zo chagi![]()
Ja sorry, echt toeval hoor!
Twee dagen training en een dag meeting en elke dag was van 8 tot 6, dus dat was best pittig. Maar het hotel was goed, lekker bierquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe wast???????
Ik zal hem sterkte doen
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef clauwheee het volgende:
Whaha smoesjes
Brugstraat sjokteje, iets na 17u gisteren (ik kwam van mn werk). Klopt dat?
Ja kon ook niet missenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk liep je toch niet weer bijna omver he
![]()
Jajaaaaaaaaa .... je zal wel snel doorgefietst zijn .......quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ik kon ook niet roepen want ik fiets daar altijd met gevaar voor eigen leven![]()
![]()
Ach ik had oordopjes in, dus ik had je waarschijnlijk toch niet gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja kon ook niet missen
Whehe nee, dit keer niet. En ik kon ook niet roepen want ik fiets daar altijd met gevaar voor eigen leven![]()
![]()
Drie keer is scheepsrecht dan maar?
Die heb ik vanochtend om half 8 al aan de foon gehad in de trein, ik was op de radio namelijkquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef clauwheee het volgende:
Dat zeg je nu pas Bluezzie???
welke gek vraagt er nou plaatjes bij de radio aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Bij radio 2 kan je de zogenaamde 'kentekenplaat' aanvragen, dan wordt er een verzoekplaatje gedraaid omdat je onderweg bent.
En dat had ik in een gekke bui een keer gedaan, en dat werd nu gedraaid
Dat hoorde SCH en die belde meteen op
Tegenvaller als dat dan niet het geval blijkt te zijn he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met die hoop klikte ik ook op de TT.
Het gaat in elk geval wel snelquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen!
Lekker met dit weer de vriezer ontdooien!
Krijg gelijk zin in spare ribsquote:
Je haalt het niet bij Golfer hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Auw... mijn linkerarm doet pijn... gisteren iets te fanatiek wezen sporten... spiertje overbelast..
Meestal doet hoop leven, maar helaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met die hoop klikte ik ook op de TT.
Tijdens het mooie weer?? Beterschap dan maarquote:
In Groningen sneeuwt het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tijdens het mooie weer?? Beterschap dan maar
Je hebt hem niet geduwd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterover gevallen, hij heeft echt zo'n megapijn
Ik zit hier op mijn werk, maar het zit me niet lekker eigenlijk
Jij nooit he, God's wondertjequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
De tering jullie hebben ook altijd wat.
Lijkt misschien zo, omdat ik nooit klaag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij nooit he, God's wondertje.
Sweetquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In Groningen sneeuwt het gewoon hoor.
Pff, heel FB staat vol met jouw geklaagquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt misschien zo, omdat ik nooit klaag.
Dat gaat over jouw mankementen niet die van mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pff, heel FB staat vol met jouw geklaag.
Ach, het was enigzins grappig bedoeld. Blijkt ook al niet te kunnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:49 schreef Beschouw het volgende:
Gaan we weer
Gooi er eens wat plaatjes tegenaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef Beschouw het volgende:
Happen heet dat toch
Mooi t-shirt voor Robbiequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gooi er eens wat plaatjes tegenaan.
je bent al bij stap 5?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef VoreG het volgende:
Ik had een planning...
12.30 de afwas eindelijk doen
13.30 lunchen
14.00 naar de kapper
14.15 boodschappen doen
14.30 weer geen reet uitvoeren
Het gaat nu al verkeerd
Ik moet vannacht iemand inwerken wiens 4de keer het wordt; die moet dus alles zelf kunnen nu. Kan je nagaan wat voor drukke nacht ik krijg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef VoreG het volgende:
Ik had een planning...
13.30 lunchen
14.00 naar de kapper
14.15 boodschappen doen
Het gaat nu al verkeerd
Geef hem maar aan Sandman. Is niet mijn maat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi t-shirt voor Robbie
[afbeelding]
Zondag mojitos maken! Een vrieslade vol water gezet voor het crushed ijs!quote:
Boeien! Kilotje erbij kan ik wel hebben, twee ook nog wel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Frituur. Slecht voor je.
Teringpuber.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt misschien zo, omdat ik nooit klaag.
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boeien! Kilotje erbij kan ik wel hebben, twee ook nog wel!
Long island Ice Tea is heerlijk, maar mojitos zijn ook smullen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb afgelopen vrijdag, voor het eerst in 1.5 maand weer frituur gegeten. Ben trots op mezelf.
PS. Long Island, maakt alle cocktails af
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:15 schreef TeringRobbie het volgende:
Als jullie me missen, ben ik klaar met pauze en weer werken
* Da_Sandman kopt niet in...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jullie me missen, ben ik bier drinken of in Apeldoorn
Dit las ik nog even stiekem.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 'iemand als jij' laten draaien Clau (werd gedraaid op ons trouwen vorig jaar)
wijzig je pagina-instelling naar 1 bericht per pagina.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo, ik word al 2 keer op 1 pagina geteringd. Doe er eens iets aan zeg.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Auw... mijn linkerarm doet pijn... gisteren iets te fanatiek wezen sporten... spiertje overbelast..
Beschouw gaat ook altijd in het donker naar boven. Voortaan maar de lamp aan doen dus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Ben mijn bedje uitgestrompeld en heb mijzelf even onder de douche gezet om de restanten 'oorlogswonden' even af te spoelen.
Ribbetjes doen mega-pijn, voor de rest gaat het wel. (Als ik niet te diep adem haal)
Ik wilde zachtjes in het donker de trap op lopen maar miste een treetje vanacht en flikkerde toen achterover de trap weer af.![]()
afwas doe je toch in een kussensloop en dan in de wasmachine bij de andere was?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en een uur over je afwas? Je hebt een maand niet meer afgewassen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 Mojitos voor Eilanden!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Ben mijn bedje uitgestrompeld en heb mijzelf even onder de douche gezet om de restanten 'oorlogswonden' even af te spoelen.
Ribbetjes doen mega-pijn, voor de rest gaat het wel. (Als ik niet te diep adem haal)
Ik wilde zachtjes in het donker de trap op lopen maar miste een treetje vanacht en flikkerde toen achterover de trap weer af.![]()
Clautje: bedankt voor je lieve sms-je.
Hey mede-oorlogsveteraanquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Golfer; de Hools stuntmanquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
En hoe zit dat met neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Eilanden het volgende:
Niet lachen, niet hoesten, niet niesen, niet te diep ademen, niet op je verkeerde zij in bed liggen, niet de hik krijgen ..... en dan komt het allemaal best goed!
Als je op de trap in het donker aan dit denktquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef golfer het volgende:
Zolang jullie mij niet aan het lachen brengen gaat het allemaal best wel.
bedankt voor alle opbeurende woorden
Nog drukkerquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet vannacht iemand inwerken wiens 4de keer het wordt; die moet dus alles zelf kunnen nu. Kan je nagaan wat voor drukke nacht ik krijg!
Er is enigszins een probleem met de afwas, laat ik het daar op houdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en een uur over je afwas? Je hebt een maand niet meer afgewassen?
En je heeeeeeeeeeeeeeeele dag is weer goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Bluezz op de radio vanochtend, ik luister nooit 2 maar zapte heel toevallig en het eerste wat ik hoor was haar naam
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]van het sporten? yeah sure
Gaat redelijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef VoreG het volgende:
Ik had een planning...
13.30 lunchen
14.00 naar de kapper
14.15 boodschappen doen
Het gaat nu al verkeerd
Goezo, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Gister voor de eerste keer oom gewordenNu heen om te kijken of ie niet van de melkboer is
Oja ze noemen hem Ruben en hij is kerngezond![]()
quote:
Wie heeft er al last van ontwenningsverschijnselen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef golfer het volgende:
Morgenavond downtime:
Database-onderhoud zaterdag 23 september
* TerroRobbie start patience vast op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef golfer het volgende:
Morgenavond downtime:
Okee, tennis is een leuke sport om te doen (en om te kijken). Ik heb zelf ook een paar jaar tennisles gehad. Kon er alleen maar erg weinig van en ben dus maar gestoptquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:03 schreef borisz het volgende:
IK heb net voor het eerst getennisttijdens gym krijgen we 3 tennis lessen, het ging best wel aardig
![]()
wat ga je dan doen? Koefnoen kijken ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer terug uit den Bosch en dan lees je dit
De bedoeling is morgenavond, zaterdag 23 september, tussen 19.00 en 20.00 de sites offline te gaan halen voor de database-migratie. De downtime duurt zoals gezegd uren, dus zondag kun je bij je ontbijt weer FOK!ken.
Ik heb nog wel een paar videobanden vol dingetjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
wat ga je dan doen? Koefnoen kijken ofzo![]()
Misschien kunnen ze bij Nivo de kantine wat langer open houdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De bedoeling is morgenavond, zaterdag 23 september, tussen 19.00 en 20.00 de sites offline te gaan halen voor de database-migratie. De downtime duurt zoals gezegd uren, dus zondag kun je bij je ontbijt weer FOK!ken.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij Nivo de kantine wat langer open houden
Mijn wereld stort ook in - wat heeft het allemaal nog voor zin zoquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alles van waarde is weerloos SCHquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn wereld stort ook in - wat heeft het allemaal nog voor zin zo
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Thuis!
Weekend
Eerst maar even naar de Appie, eten scoren. En droge crackertjes
dan ben ik toch kermis aan het vierenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef golfer het volgende:
Morgenavond downtime:
Ben ondertussen al zo lang opquote:
Da's altijd gezelligquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ondertussen al zo lang opdat het voelt als avond
Vanavond persooneelsfeestjevan het werk van m'n vriendin, gratis eten en drinken
Hier zo'n 1 persoons magnetronmaaltijd van de AH. Smaakte weer goed.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
Belden ze me vanochtend, of ik minister van Justitie wilde worden
Hallo - zei ik - heb ik dan nog wel tijd om te Fokken??????
Meestal niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
Het doet me goed om te lezen dat iedereen bij de AH shopt
Hier eigenlijk ook bijna nooit. Drink wel de cola van de AH en aangezien mijn vader vandaag en zaterdag niet thuis eet en ik zondag waarschijnlijk wat later thuis ben, heb ik meteen wat eten meegenomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik ben best tevreden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
had op een leukere loting gehoopt.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
Belden ze me vanochtend, of ik minister van Justitie wilde worden
Hallo - zei ik - heb ik dan nog wel tijd om te Fokken??????
Jij ook al! Populaire woonplaats heb ik zeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef JaWi het volgende:
Zo, terug van een dagje den bosch.
Bier graag.
ik kom er nooitquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik vind de loting niet ergquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Huub Stevens.
Roda uit, had op een leukere loting gehoopt.
Logisch. Hoeveel man komen er op af denk je, van Roda?quote:
Maar je hebt wel lekker gegeten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben onverbeterlijk.
2 halve hanen gekocht voor het weekend.
Eerste genuttigd die was zo lekker dat de tweede erachteraan kwam.
En dat als ontbijt
Is er opvang voor Tong geregeld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef golfer het volgende:
Morgenavond downtime:
Aandelen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:58 schreef DeTolk het volgende:
quote:
Kwam net terug van de benzinepomp en was idd een plaatje ja. 1 stuk strak blauw, de rest bewoklt in een soor banen, helemaal roze van de ondergaande zon dat ook het blauw heel apart kleurde.quote:
Mijn god Digger gaat voor de Nobelprijs voor literatuur. Wat een poëziequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam net terug van de benzinepomp en was idd een plaatje ja. 1 stuk strak blauw, de rest bewoklt in een soor banen, helemaal roze van de ondergaande zon dat ook het blauw heel apart kleurde.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Zorgt Pleegzuster geilwijn goed voor je?
Morgenavond meet voor verlegen mensen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Tong gaan we morgenavond lekker samen databasen
Waar was jij vandaag mevrouw?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Meeeeeeeeeeen je, pascal. Leuk zeg!
Mijn eigen pleegzuster Bloedgeil zorgt heel goed voor mij.quote:
ja he, voor de afwisseling maar weer eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef clauwheee het volgende:
Meeeeeeeeeeen je, pascal. Leuk zeg!
Kijk jij nou maar uit met dat kippenborstje van jequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn eigen pleegzuster Bloedgeil zorgt heel goed voor mij.![]()
Waar ik nog het meest van baal is dat ik net een week geleden weer was begonnen met dagelijks roeifitnessen op zo'n apparaat en dat dus voorlopig ook even niet meer kan doen met die ribbetjes van mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
Kijk jij nou maar uit met dat kippenborstje van je![]()
Rond 1700 schat. Je hebt me teleurgesteldquote:
Ik was niet eens brakquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
Kijk jij nou maar uit met dat kippenborstje van je![]()
Ik weet wat je bedoelt! Lopen of voetbaltraining is er voor mij ook niet bij helaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ik nog het meest van baal is dat ik net een week geleden weer was begonnen met dagelijks roeifitnessen op zo'n apparaat en dat dus voorlopig ook even niet meer kan doen met die ribbetjes van mij.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was niet eens brak![]()
Ik doe m'n bril voortaan wel op
Nee heb jou niet gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Zag je mij dan wel?![]()
Ja je coole zonnebril, zo herkenbaar. Doe dat dan ook! En je sjokloopje![]()
Dealquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik was ook ietsiepietsie later, daar lag het vast aan.
O, als er niet teveel mensen in de buurt zijn misschien wel
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=429&subtopic=3565&detail=525506 (afspelen in WMP) bij 1.25 te beluisterenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Bij radio 2 kan je de zogenaamde 'kentekenplaat' aanvragen, dan wordt er een verzoekplaatje gedraaid omdat je onderweg bent.
En dat had ik in een gekke bui een keer gedaan, en dat werd nu gedraaid
Dat hoorde SCH en die belde meteen op
Andersom dan ook hè! Het hoeft natuurlijk niet altijd van 1 kant te komenquote:
Roséquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Rode, Witte of Rosé ?
Je bedoelde die andere kutquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut, verkeerd gequote, bedoelde die andere uit groningen. SG ook een wijntje?
Ben er vandaag weer geweest. Dus besmetquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bende gij een Bosschenaar?
* Dylan Dog drinkt nu rosé...
Ja, ik was niet de enigequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij ook al! Populaire woonplaats heb ik zeg!
Den Bosch is een trendy stad, dus ook de daklozen zien er flashy uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
DD wat me altijd verbaast is dat de daklozen er zo goed uitzien bij het station in den Bosch. Ze staan er ook al zo vroeg monter krantjes te verkopen. Maar ik maak me wel zorgen over de travestiet, die heb ik al weken niet meer gezien.
Of hij gaat naar het forum van pascalquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:00 schreef DarkShine het volgende:
tong80 zal morgen afkicken...
Kan ik eindelijk Un momento Dado van Cruijff eens kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben vrij lui aangelegd, gaat het forum down? Hoe lang?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:00 schreef DarkShine het volgende:
Ja, zaterdagavond gaat het offline en zal pas zondagochtend weer te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui aangelegd, gaat het forum down? Hoe lang?
Heb ik al in de bios gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk Un momento Dado van Cruijff eens kijken.
Database-onderhoud zaterdag 23 septemberquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui aangelegd, gaat het forum down? Hoe lang?
Hetero toch ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Gave pot hoor...
Dat was ongeveer het eerste wat ik ooit zei een jaar of 8 geleden, toen ik hier voor het eerst bij de Appie in B'daal boodschappen deed : Zelfs de daklozenkrant mevrouw ziet er sjiek uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
DD wat me altijd verbaast is dat de daklozen er zo goed uitzien bij het station in den Bosch. Ze staan er ook al zo vroeg monter krantjes te verkopen. Maar ik maak me wel zorgen over de travestiet, die heb ik al weken niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Dat was ongeveer het eerste wat ik ooit zei een jaar of 8 geleden, toen ik hier voor het eerst bij de Appie in B'daal boodschappen deed : Zelfs de daklozenkrant mevrouw ziet er sjiek uit
Aha je bent een stille.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen, zie Dione en moet plots slapen.
't Bier? Niet gek als je Bavaria hebt!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:48 schreef Superheld het volgende:
'T was niet veel...
Ramadan jammer dan, ik heb lekker boterham!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef VoreG het volgende:
Pfoe zeg je zal maar een geloof aanhangen waar je een maand niks mag vreten overdag
Hoefde t in het stadion niks te drinken joh, ervoor en ernaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Bier? Niet gek als je Bavaria hebt!
Vrijdagavond...quote:
Kan het ff wat zachterquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Wakker worden, stelletje meurende lamzakken!
![]()
Gezellig he daarquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren een feestje gehad in het psv stadion.
Bacootjes drinken in de Business lounge en Skyboxen was niet verkeerd!quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bacootjes drinken in de Business lounge en Skyboxen was niet verkeerd!
Werken veel lekker wijven daar trouwens....
Was ook nog eens feestje waar we eigenlijk niks te zoeken hadden, maar we hadden kaartjes gekregen. Op het moment dat iedereen braaf op de tribune naar Rowen Heze zat te kijken, zaten wij al in die Business lounge (mooie zaal trouwens) in de BERRY VAN AERLE boxquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:29 schreef appelsientje het volgende:
Brabants pracht
wel stoer dat je daar waster gelegenheid van wat ?
Het enige wat ik krijg van mijn werk is gratis kaartjes voor Ajax - IK start..Maar goed daar maak ik mijn pa dan weer blij me
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was ook nog eens feestje waar we eigenlijk niks te zoeken hadden, maar we hadden kaartjes gekregen. Op het moment dat iedereen braaf op de tribune naar Rowen Heze zat te kijken, zaten wij al in die Business lounge (mooie zaal trouwens) in de BERRY VAN AERLE box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |