Ik dacht al dat je zo,n gefrustreerde adm.mod was.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
In de beker dan, zonder SCH in Hools kan natuurlijk niet.![]()
tijd voor een kat die de muis opruimtquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
Xeeeenaaaaatje!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
tijd voor een kat die de muis opruimt
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Xeeeenaaaaatje! Bellefleur !
Trusteh dan maar, denk ik.quote:
Lambalquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar bed er weer vroeg uit morgenmiddag.
Pioniers of Kinheim?quote:
Ja, dat ging lekker soepel, van de trap vallen en w.s. gekneusde ribbetjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een beetje op tijd naar bed toe.![]()
Achterover gevallen, hij heeft echt zo'n megapijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef clauwheee het volgende:
Oef Golfertje! Hoe kreeg ie dat voor elkaar?
auwquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achterover gevallen
Ik zit hier op mijn werk, maar het zit me niet lekker eigenlijk
Tja geen idee hoe het gebeurt is, ik sliep en werd wakker gemaakt vannacht door hem, niks gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Das kut Bluezzie...evenwicht was weg dan ofzo? Arm Golfertje
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:07 schreef pascalheister het volgende:
de trap op met een rollator gaat ook niet golfer
Maakt mij niet uit ik wil een leuke potquote:
AAi dat doet zeer, toch hoop ik wel dat hij er ff mee naar de dokter gaat Bleuzz, lijkt mij verstandig, beterschap Golfer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja geen idee hoe het gebeurt is, ik sliep en werd wakker gemaakt vannacht door hem, niks gehoord
Ik heb hem net gebeld, erg pijnlijk, bont en blauw, gekn. ribben denken we, echt klote.
Keek je gisteren wéér zo chagiquote:
Hoe wast???????quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:20 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooodmorning!
* Eilanden is terug uit Engeland
Jij komt mij alleen tegen wanneer ik de nacht er voor ben wezen stappenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Keek je gisteren wéér zo chagi![]()
Ja sorry, echt toeval hoor!
Twee dagen training en een dag meeting en elke dag was van 8 tot 6, dus dat was best pittig. Maar het hotel was goed, lekker bierquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe wast???????
Ik zal hem sterkte doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |