Ik dacht aan een darkroom ergens in het midden van het land.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef MaJo het volgende:
En waar wil je die meet gaan houden dan?
mag ik ze dan vasthouden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:33 schreef veldmuis het volgende:
Ik wil wel en ik wil graag mn ballen laten zien dan.
Zaltbommel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een darkroom ergens in het midden van het land.
Nee mensen moeten met de laatste trein terug naar huis kunnen.quote:
doe dan Hoofddorpquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee mensen moeten met de laatste trein terug naar huis kunnen.
Nee, hij bedoelt waarschijnlijk het souterrain van SCH in Utrecht.quote:
en nu?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet hoor.![]()
Je kunt toch gewoon zeggen dat je komt en dan op het laatste moment afzeggen ?quote:
Oke ik kom.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zeggen dat je komt en dan op het laatste moment afzeggen ?
Ben jij van de KKK ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Xlarge het volgende:
Ik wil best komen , echter er moet mij worden beloofd dat niemand zal lachen om het laken over mijn hoofd.
De 2 gaten die daarin inzitten zijn voor mijn ogen om wat te zien , beloofd u mij aub dat u niet rechtstreeks in die gaten naar mijn ogen zult kijken.
Wees u aub ook niet beledigd wanneer na een groet uwer zijds ik huilend in een hoekje gaat zitten.
voor de rest heb ik er zin in
Laat je iemand anders het voor je doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef crackhead het volgende:
Ik wil wel, maar ik durf nooit zo goed af te zeggen.
Wil jij dat voor mij doen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je iemand anders het voor je doen.
Moet ik wel je werkelijke naam adres telefoonnummer en recente foto hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |