quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef stinkie het volgende:
Als niemand het doet, doe ik het maar
Ik kon het topic niet vinden![]()
maar wel van de gekkenafdelingquote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het is Scofield weer niet gelukt uit de gevangenis te komen![]()
[..]![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
En hoequote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
maar wel van de gekkenafdeling
Nou... ik zou het niet doen iig.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Stinkie heeft je gered, kus z'n voeten [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Ey Stinkie![]()
[..]
Je had de laatste post k*t!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik zou het niet doen iig.
Daar hebben we de Newbies voorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik zou het niet doen iig.
Geloof me... hou het nou maar bij bushokjes voor die nieuwkomertjes... Die voeten zijn bijna toxic waste.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Daar hebben we de Newbies voor![]()
Die wel kunnen posten en meisjes zwanger maken maar geen nieuw topic kunnen openen![]()
Dat is meestal met sportersquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me... hou het nou maar bij bushokjes voor die nieuwkomertjes... Die voeten zijn bijna toxic waste.
Die Tiger? Reed er vanmiddag achter, vroeg me af wat het was, bleek het kreng bij me in de straat te staanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
Maarruuhhh on topic
Heb gelezen dat het een zeer betrouwbare motor is
Op wiequote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Is Faithy niet allang een keer op geweest?
dat van die gebroken teen klinkt er bekend. Dan gaat de huisarts 'm weer opnieuw brekenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal met sporters![]()
Voeten kapot getrapt, te lang doorgelopen met gebroken tenen etc...![]()
![]()
Dat doet zeerquote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat van die gebroken teen klinkt er bekend. Dan gaat de huisarts 'm weer opnieuw breken
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Ey Stinkie![]()
[..]
Je had de laatste post k*t!
[afbeelding]
erm nee hoor, vasttapen aan andere teen en gewoon lopen. Hij staat nog iets scheefquote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat doet zeeren je bent 4 weken langer buiten spel
![]()
tage kutnewniequote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik was net een Mooie OP aant maken met een BMW'tje dr in enzo
![]()
Ik wilde hem net posten, ff ctrl+t en naar fok refreshen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |