quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef stinkie het volgende:
Als niemand het doet, doe ik het maar
Ik kon het topic niet vinden![]()
maar wel van de gekkenafdelingquote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het is Scofield weer niet gelukt uit de gevangenis te komen![]()
[..]![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
En hoequote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
maar wel van de gekkenafdeling
Nou... ik zou het niet doen iig.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Stinkie heeft je gered, kus z'n voeten [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Ey Stinkie![]()
[..]
Je had de laatste post k*t!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik zou het niet doen iig.
Daar hebben we de Newbies voorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik zou het niet doen iig.
Geloof me... hou het nou maar bij bushokjes voor die nieuwkomertjes... Die voeten zijn bijna toxic waste.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Daar hebben we de Newbies voor![]()
Die wel kunnen posten en meisjes zwanger maken maar geen nieuw topic kunnen openen![]()
Dat is meestal met sportersquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me... hou het nou maar bij bushokjes voor die nieuwkomertjes... Die voeten zijn bijna toxic waste.
Die Tiger? Reed er vanmiddag achter, vroeg me af wat het was, bleek het kreng bij me in de straat te staanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
Maarruuhhh on topic
Heb gelezen dat het een zeer betrouwbare motor is
Op wiequote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Is Faithy niet allang een keer op geweest?
dat van die gebroken teen klinkt er bekend. Dan gaat de huisarts 'm weer opnieuw brekenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal met sporters![]()
Voeten kapot getrapt, te lang doorgelopen met gebroken tenen etc...![]()
![]()
Dat doet zeerquote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat van die gebroken teen klinkt er bekend. Dan gaat de huisarts 'm weer opnieuw breken
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
Ey Stinkie![]()
[..]
Je had de laatste post k*t!
[afbeelding]
erm nee hoor, vasttapen aan andere teen en gewoon lopen. Hij staat nog iets scheefquote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat doet zeeren je bent 4 weken langer buiten spel
![]()
tage kutnewniequote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik was net een Mooie OP aant maken met een BMW'tje dr in enzo
![]()
Ik wilde hem net posten, ff ctrl+t en naar fok refreshen...quote:
bwt?quote:
MSN status -> faithy [- Just too friggin' fragile... -] Stresskipquote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Is Faithy niet allang een keer op geweest?
huh,,,, heb ik wat gemist?quote:
quote:Ik zi te twijfelen of we niet 5 oktober ook op Zandvoort moeten rijden met MSL...Zijn er gegadigden?
Pepijn pepijn pepijn, je hebt toch nix te doen
Drink ik wel voor 2.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:00 schreef kratjuh het volgende:
Bijna weekend! [afbeelding]
Helaas drink ik geen bier meer voorlopig .. [afbeelding]
MSL?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
bwt?
Ik zi te twijfelen of we niet 5 oktober ook op Zandvoort moeten rijden met MSL...Zijn er gegadigden?
Pepijn pepijn pepijn, je hebt toch nix te doen
Fitness + alcoholvrij + gezonder eten = kilo's kwijtraken ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Drink ik wel voor 2.![]()
Waarom geen bier meer?![]()
't is niet zo zeer het bier maar wel de hapjes die je er bij eet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fitness + alcoholvrij + gezonder eten = kilo's kwijtraken ..
In de kroeg zit ik ook al aan de Cola Light ..
Het is niet het bier, het is het aantal biertjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
't is niet zo zeer het bier maar wel de hapjes die je er bij eet.
Toch?/???
ik kom alleen aan door al dat snoep en chips.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is niet het bier, het is het aantal biertjes![]()
Geen probleem hier ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:49 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan me niet meer aanmelden op MSN, meerdere mensen problemen mee hier?
Heeft geen haast, ik ga nu een stukkie sturen [afbeelding]![]()
Merk sinds de nieuwste MSN versie dat als de DSL verbninding er uit is geweest dat MSN zich niet kan aanmelden - MSN compleet afsluiten en opnieuw starten helpt - of iets rigoreuzer - pc opnieuw opstarten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:49 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan me niet meer aanmelden op MSN, meerdere mensen problemen mee hier?
Heeft geen haast, ik ga nu een stukkie sturen [afbeelding]![]()
Helemaal te gek.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
Ik zi te twijfelen of we niet 5 oktober ook op Zandvoort moeten rijden met MSL...Zijn er gegadigden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging juist sporten omdat ik dan meer kon eten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:53 schreef kratjuh het volgende:
Fitness + alcoholvrij + gezonder eten = kilo's kwijtraken ..
quote:
Kan je hem niet in je uppie aanlopen dan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
Ben alweer terug![]()
Bij de benzinepomp moest ik geholpen worden met starten![]()
Motor hangt nu aan de druppellader en straks het probleem proberen op te lossen![]()
ipconfig /flushdnsquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Merk sinds de nieuwste MSN versie dat als de DSL verbninding er uit is geweest dat MSN zich niet kan aanmelden - MSN compleet afsluiten en opnieuw starten helpt - of iets rigoreuzer - pc opnieuw opstarten.
Mooi dingquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
best wel leuk ding
en speciaal voor hicham zonder spiegels
alleen steken die uitlaten veeel te ver uit![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ging juist sporten omdat ik dan meer kon eten.![]()
At vroeger toen ik nog 5 keer per week ging sporten een heel volkorenbrood tijdens de lunch.
Met allemaal lekker en vet beleg.![]()
Te vage foto om te kunnen oordelen, ik wacht wel op betere foto'squote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding]
best wel leuk ding
en speciaal voor hicham zonder spiegels
alleen steken die uitlaten veeel te ver uit![]()
Reboot = default answer @ helpdeskquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
ipconfig /flushdns
Scheelt je weer rebooten ..
Zo besef ik pas dat die baan best groot isquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
Zandvoort met Google earth. [afbeelding]
[afbeelding]
Toch wel grappig te zien dat Bos Uit/ Arie Luyendijk niet helemaal rond loopt.![]()
Klopt het toch dat ik hem in twee keer moest nemen.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Deze twee samen zeg maar?Of begrijp ik je verkeerd
[..]
Te vage foto om te kunnen oordelen, ik wacht wel op betere foto's
[..]
Reboot = default answer @ helpdesk
Dan gebruik je toch http://maps.google.com of http://maps.ask.comquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo besef ik pas dat die baan best groot is![]()
Nu van Assen [afbeelding] [afbeelding]
Bij mij werkt dat google earth niet..![]()
Al gedaan en flushdns en en en...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die maag is vast uitgerekt
Dat krijg je nooooit meer goed
![]()
Staat je datum/tijd van je windows klok wel goed?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al gedaan en flushdns en en en...
[..]
![]()
Ahh thanksquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch http://maps.google.com of http://maps.ask.com
Assen ziet er maar saai uit vanuit de luchtIs ook deels in onderhoud toen de foto werd genomen
[afbeelding]
Wat is het nou ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Iig niet als ie in 2002 staat, als ie een paar minuten verkeerd loopt zal het wel niet uitmaken
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is het nou ?
Spreek je moerstaal ..![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is het nou ?
Spreek je moerstaal ..![]()
Leer zinnen correct te interpreterenquote:wel4 (bw.)
1 om een bevestiging uit te drukken <=> niet
2 met nadruk; om een ontkenning tegen te spreken
3 goed, juist
4 redelijk, vrij goed => nogal
5 om een waarschijnlijkheid, vermoeden, twijfel uit te drukken
6 om uit te drukken dat men iets toegeeft
7 om bereidwilligheid uit te drukken
8 ter geruststelling
9 om afkeuring uit te drukken, ter vermaning
10 om aan te duiden dat er sprake is van een grote hoeveelheid
11 het genoemde evenarend [met 'zo']
12 om tevredenheid, triomfantelijkheid over verkregen gelijk uit te drukken
13 om nieuwsgierigheid uit te drukken
14 ter nuancering, afzwakking
15 met 'en', na een bn.; ter aanduiding van de volkomenheid van een toestand, de voltooidheid van een handeling
16 na een zn.; om aan te geven dat de genoemde zaak of persoon ongewone kenmerken heeft
had bij mij niet geholpen. zit in MSN zelf volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
ipconfig /flushdns
Scheelt je weer rebooten ..
Wat is dat met die grote poephoorn uitlaten bij al die nieuwe motorenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef koffiekoekje het volgende:
moij
[afbeelding]
Hier de Nieuwe triumph 2007
Toch weer iets leuker voor t oog
Doe niet zo stoer tegen Krath gore kut mongoolquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Leer zinnen correct te interpreterenWel hoeft niet altijd een tegenstelling te zijn van niet
Dat zijn geen uitlaten gek, dat zijn plasgootjes voor onderweg ... Aangezien het toch een wijvenfiets is ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is dat met die grote poephoorn uitlaten bij al die nieuwe motoren
Is dat een reactie op de mode branche waar ook die crap jaren 80 weer hoog tij vierenIk haat poephoorn uitlaten. Gewoon een paar geile standaard recht toe recht aan pijpen is de shit
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen Krath gore kut mongool![]()
![]()
Het is moeilijk om niet stoer te doen als je van nature stoer bentquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen Krath gore kut mongool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is dat met die grote poephoorn uitlaten bij al die nieuwe motoren
Is dat een reactie op de mode branche waar ook die crap jaren 80 weer hoog tij vierenIk haar poephoorn uitlaten. Gewoon een paar geile standaard recht toe recht aan pijpen is de shit
![]()
Wat is makkelijker om een nitwit uit te laten voeren die niet eens fatsoenlijk kan in typen wat jij letter voor letter voorleest. een Command prompt starten en "ipconfig /flushdns" uitlaten voeren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Deze twee samen zeg maar?Of begrijp ik je verkeerd
[..]
Te vage foto om te kunnen oordelen, ik wacht wel op betere foto's
[..]
Rib-i is toch geen nitwitquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat is makkelijker om een nitwit uit te laten voeren die niet eens fatsoenlijk kan in typen wat jij letter voor letter voorleest. een Command prompt starten en "ipconfig /flushdns" uitlaten voeren.netwerk kabel uithalen en terug stoppen is al te moeilijk om te bevatten, of de PC opnieuw laten opstarten.
![]()
daarnaast lost een reboot van apparatuur wel heeeel erg veel problemen op die ik tegenkom........![]()
hij is inderdaad niet wit....quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i is toch geen nitwit [afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
Helemaal te gek.Als het nog niet vol zit meldt ik mij misschien last minute aan.
Je mag van me lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hicham ook
Makster, OPM, Gawaine en Rib-I ook.
En dat alleen opdat we een leuke dag hebben
Ach wel, ik meld me iig nu aan. Het is de laatste kans dit jaar dus![]()
Last Minute aanmelden geeft wel kans op annulering van de hele dag: niet genoeg aanmeldingen![]()
![]()
Wat, geen mogelijkheid om nieuwe customsmilies te uploadenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmm.... Windows Messenger doet het wel![]()
Kan ook al geen foto's uploaden naar photobucket![]()
Wat is er toch aan de hand [afbeelding]
kloptquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i is toch geen nitwit [afbeelding]
Misschien is je buurman druk met uploaden via je draadloze netwerkquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmm.... Windows Messenger doet het wel![]()
Kan ook al geen foto's uploaden naar photobucket![]()
Wat is er toch aan de hand [afbeelding]
Ik ken het verschijnsel helaas ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is moeilijk om niet stoer te doen als je van nature stoer bent
Idd zo KANSLOOS bedacht heh, vraag me af wie er in gosnaam goedkeuring heeft gegeven voor dit designquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan vind je deze zijkoffer zeker ook erg mooi
Wat te doen als je weer een job hebquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Geen zin om na te denken, de fout zit in de update van de IE Explorer denk ik
* Rib-i gaat z'n motor nakijken
Dude, wtf ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is u vergeven, gelieve in den toekomst wel rekenign te houden met de tere ziel van meneer Krath, aka mss X aka sporty billy aka ZX9R soon to be aka etc etc
[..]
Misschien staat hier wat tussenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef Makster het volgende:
LAPTOP![]()
![]()
![]()
Owja spreken wij als MC'ers nog wat af voor zondag ofzo
Keerringen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
voorvork is lekwelke onderdelen heb je nodig om dit te verhelpen?
Keeringen en iemand die ze kan vervangenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien staat hier wat tussen
Keerringen. Niet origineel suzuki halen dan betaal je je scheel maar een setje repilca's halen dan ben je voor max 30 euro klaar. Vervolgens je vork uit elkaar fleppen (Zie mijn topic van de KLX om te zien hoe) en vervolgens nieuwe vorkolie erinquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
duidelijk, zoals altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef Makster het volgende:
Keerringen. Niet origineel suzuki halen dan betaal je je scheel maar een setje repilca's halen dan ben je voor max 30 euro klaar. Vervolgens je vork uit elkaar fleppen (Zie mijn topic van de KLX om te zien hoe) en vervolgens nieuwe vorkolie erin10 W Dus stof en kerringen halen en sleutelen
![]()
Dat probleem heb ik ook al een hele lange tijd, alleen is het niet blijvend. Steeds als ik mijn PC opstart moet ik een tijdje wachten in windows voordat mijn 'netwerk' is opgestart. Pas na een tijdje verschijnen de netwerkiconen rechtsonder in mijn taskbar. Zolang die er niet staan kan ik alleen met FireFox internetten, maar met IE niet en MSN doet het ook nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Geen zin om na te denken, de fout zit in de update van de IE Explorer denk ik
* Rib-i gaat z'n motor nakijken
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef Makster het volgende:
LAPTOP![]()
![]()
![]()
Owja spreken wij als MC'ers nog wat af voor zondag ofzo
misschien afgezien van de keerringen dezefde als een gs'je, dus ik kom wel aansluitenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
zoiets heb ik met het draadloos op school ook wel eens.... msn duurt eeuwen om verbinding te maken, en iedere pagina die je probeert te openen loopt vastquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook al een hele lange tijd, alleen is het niet blijvend. Steeds als ik mijn PC opstart moet ik een tijdje wachten in windows voordat mijn 'netwerk' is opgestart. Pas na een tijdje verschijnen de netwerkiconen rechtsonder in mijn taskbar. Zolang die er niet staan kan ik alleen met FireFox internetten, maar met IE niet en MSN doet het ook niet
Vage shit, alleen heb ik er geleerd mee te leven![]()
10 uur.... hmmmm... dan word het denk ik alleen rijdenquote:[..]10:00 op de MM, we vinden elkaar daar wel
mijne heeft wel UPSDquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef Roderick2085 het volgende:
misschien afgezien van de keerringen dezefde als een gs'je, dus ik kom wel aansluiten
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat zie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:53 schreef kratjuh het volgende:
Daar ben je na een jaar eindelijk achter gekomen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:
overigens remt ie best wel lekker af als je vanaf zo'n 9k toeren in z'n 2 het gas dicht draait![]()
Of een vrouwmens met zware botten die een salade besteldquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat zie.![]()
wist ik op zich al wel.... alleen deed ik het haast nooit...quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar ben je na een jaar eindelijk achter gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |