Zonder enig bewijs ? Ze zegt het net!quote:Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens is![]()
Schijnbaar is Sabbel zonder enig bewijs voor het gros van dit forum labiel en heeft zichzelf niet in de hand..zo vaag dit!
quote:
Het zit je niet mee....quote:
KutEtiënne.quote:
Ze hopen dat Mo weet wat ze doet.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef Verida het volgende:
m & m hebben het over tijn en mo
Etienne beschouw ik ook als een onzeker persoon die een hang naar aandacht heeft.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Zonder enig bewijs ? Ze zegt het net!
"Monique zei tegen mij, het is alleen, je angst dat Barry vreemd gaat, Saartje"
Labiel vind ik een te sterk woord. Onzeker vind ik haar wel, daarom ook haar hang naar aandacht.
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellenquote:
nou jaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hopen dat Mo weet wat ze doet.....![]()
Zijn ze nog aan t fietsen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellen![]()
Getuige zijn keuze van vrienden thuis en zijn snelle aanpassen van zijn gedrag weet ik wel zeker dat E10 een hang naar aandacht, leiding en een identiteit heeft. Ik acht hem labieler dan Sabbel!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Etienne beschouw ik ook als een onzeker persoon die een hang naar aandacht heeft.![]()
Op zijn leeftijd is dat ook logisch
Neuh, Nathalie wilde niet nog een nacht fietsenquote:
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet latenquote:
Eerst de streamverslagen lezen, kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?
millica d'r geheime opdracht gaat werken.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Wat is Etiënne allemaal stil. t Gaat zeker niet over sex.
Hij is t bad al uit.
Als hij maar uitijkt met zachte oversized voetballen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet laten![]()
nee het was RIK deze keerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet laten![]()
hoelang waren ze daar mee bezig danquote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Vind het wel een lekker kabbelend gesprek tussen M&M. Ze begrijpen elkaar goed.
Ook eindelijk weer een gesprek zonder dat ik de hele tijd Sex, neuken, schijten, beffen en pijpen hoor....![]()
Ik heb het idee dat ie zijn broek wil laten zakken.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef neferhone het volgende:
e10 houdt haar wel erg stak in de gaten.......bang dat ie wat mist
wat is een kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst de streamverslagen lezen, kutnewbie![]()
![]()
Dr zit een vette vlek op de camera.quote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Vind het wel een lekker kabbelend gesprek tussen M&M. Ze begrijpen elkaar goed.
Ook eindelijk weer een gesprek zonder dat ik de hele tijd Sex, neuken, schijten, beffen en pijpen hoor....![]()
M&M gebruiken die woorden niet....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoelang waren ze daar mee bezig dan
Artiest?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies neuriet nu "Perfect" Heerlijk nummer.....
quote:
ah ok e10quote:Op donderdag 21 september 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
M&M gebruiken die woorden niet....
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.quote:
Fairground attraction !quote:
Je was me voor...... Here's daddy !!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.
[afbeelding].
een naadloze overgang van het gesprek tussen M&M, jammer dat je da tniet wilde horen. Was precies op dezelfde toon.....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat klinkt het gesprek tussen Semih, Michelline en Monique nu op hoog niveau zeg. Heerlijk.
Ja zeldzaam. Wat een puberale huppelkut was het toen zij en Saar dat nieuwe bed kregen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Monique is de hele avond al bezig als een normale volwassen vrouw van 37 met een man en twee puberkinderen, Ik vind haar een stuk sympathieker zo
Ze is een hele wijze vrouw! Tijn haalt kennelijk het mindere in haar naar boven....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Monique is de hele avond al bezig als een normale volwassen vrouw van 37 met een man en twee puberkinderen, Ik vind haar een stuk sympathieker zo
Dus ze speelde de hele tijd een rolquote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus ze speelde de hele tijd een rol![]()
Snel het huis uit dan!
Ben nou s tevreden!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dan mag hij nog even blijven oefenen.
Ik hou niet zo van toneelspelen in m'n huis. Hop telefoon en wegwezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..].
Ze voelt zich nu waarschijnlijk at easy.
Leuk ! (is gewoon ontopic hoor)quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Fairground Attraction - It's Got To Be Perfect, hij is goed man.
Wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leuk ! (is gewoon ontopic hoor)
Hélemaal mee eens (weer iemand die het met je eens isquote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van toneelspelen in m'n huis. Hop telefoon en wegwezen!![]()
Trouwens goed voor de verhoudingen in het huis![]()
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaan dat soort mensen die zo vreselijk ergerlijk praten als Sabrina echt
Dit is echt niet normaal meer![]()
Sabrina een normale stem?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.
Ik zie voornamelijk een monoloog van Sabrina, en af en toe een vraag of opmerking van Milica tussendoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Hebben Sabrina en Milica wel eerder zo lang samen gekletst? Ik ben het niet gewend die twee samen te zien.
Ik zie Mo het liefst in gezelschap Zonderrrrrrrrr haar irritante naiieve zusje.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is een hele wijze vrouw! Tijn haalt kennelijk het mindere in haar naar boven....
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaan dat soort mensen die zo vreselijk ergerlijk praten als Sabrina echt
Dit is echt niet normaal meer![]()
ze speelt dus gewoon een rol in het huisquote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige, met-een-wasknijper-op-de-neus stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.
Van mij stiekum ook, maar het zou voor de onderlinge ellende in het huis wel goed zijn als Mo weg zou moetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had vanavond pijn in mijn kaken van het lachen om de zusjes. Ze mogen wel winnen. Allebei![]()
[afbeelding]
Bevallingenquote:
Dit keer verschillen we van mening, Marcia heeft een hele fijne stem om naar te luisteren en ze kan enorm goed articuleren. Zodra ik Marcia hoor praten kom ik zelf een beetje tot rust ,,heel vreemd!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
Mijn favoriet!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Krijgt zij ook een sleutel?quote:
Hoezo? Een mens kan toch meerdere kanten hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze speelt dus gewoon een rol in het huis
Dan heb je te laat ingeschakeld. Daarvoor was het een monoloog van Milica.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk een monoloog van Sabrina, en af en toe een vraag of opmerking van Milica tussendoor.
Echt kletsen noem ik dit niet.
Eens. Het is niet om áán te horenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige, met-een-wasknijper-op-de-neus stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
Neen! Hummie en ik vinden dat dat tegen de regels is!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoezo? Een mens kan toch meerdere kanten hebben?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen! Hummie en ik vinden dat dat tegen de regels is!![]()
dat kan.. maar ik denk echt dat ze zich dommer/naiever voordoen dan ze zijn om zo sympathie te winnenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, dank je wel schat, je snapt wat ik bedoel. Schat.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
De zussen weer in de pri..... (ik krijg het m'n strot niet uit)
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eens. Het is niet om áán te horen![]()
Priestergewaad?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
De zussen weer in de pri..... (ik krijg het m'n strot niet uit)
Inderdaad, en ze hebben ook een vaste klant: E10mmquote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.
Nou!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.
Hij is uitgenodigd, dus mag gratisquote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze hebben ook een vaste klant: E10mm
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, Etienne ligt prettig in het gehoor met zijn binnenmonds gebrabbel........
![]()
Dat denk ik absoluut niet, ze zijn nog erger als ze alleen zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat kan.. maar ik denk echt dat ze zich dommer/naiever voordoen dan ze zijn om zo sympathie te winnen
Hoer.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!!Mijn 11-jarige peetdochtertje heeft ook zo'n roze prinsessenkamer!
Maar dan mag 'tquote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!!Mijn 11-jarige peetdochtertje heeft ook zo'n roze prinsessenkamer!
Ik vond t ook een beetje een rare actie.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet waarom Marcia nu bij Semih en Micheline gaat liggen
Dan toch maar Micheline, want dat is tenminste nog een lekker ding en praat wat slimmer.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef BeeDee het volgende:
Ik schakel net in, maar wat micheline nou aan het doen is ?!! Errug irritant ! En ook die stem. Dan toch liever de zusjes. Het beste van twee kwaden![]()
![]()
Lig dubbelquote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
dit is dus een grap-je he, stelletje emotieterroristen
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Sonique het volgende:
Soms, dan mis ik Joost echt in het huis.
Die bedacht tenminste nog verhalen en maffe spelletjes zoals de jostiflip ed.
Ja, oké, maar dat gezever tegen het spiegelbeeld in het raam vond ik even een beetje simpel, maar goed !quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan toch maar Micheline, want dat in tenminste nog een lekker ding en praat wat slimmer.
Wat is ze leuk he, Marcia?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond t ook een beetje een rare actie.
Met r mislukte Kermit stem.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is ze leuk he, Marcia?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef wolferl het volgende:
Een brug te ver arneaux?
Ik waarschuw je nog één keer voor dit soort uitlatingen. De volgende keer dat je weer eens zo denigrerend of over the top post ten opzichte van een mede-user of mod zal ik ook eens een grapje uithalen. En dan heb je minimaal 48 uur de tijd om te clou te snappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
tja ieder zijn mening, met haar stem en manier van praten krijgt ze zelfs mij nog rustigquote:
Jah, eerst bij Marlies en nu bij Sem en Miesquote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Over wie roddelt Marcia nu?
Volgens mij over Tijn, dat die teveel aandacht aan Monique geeft.
Alweer? Dat deed ze net ook al. Wijvennijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Over wie roddelt Marcia nu?
Volgens mij over Tijn, dat die teveel aandacht aan Monique geeft.
Emotieterrorist.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik waarschuw je nog één keer voor dit soort uitlatingen. De volgende keer dat je weer eens zo denigrerend of over the top post ten opzichte van een mede-user of mod zal ik ook eens een grapje uithalen. En dan heb je minimaal 48 uur de tijd om te clou te snappen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alweer? Dat deed ze net ook al. Wijvennijd.
Zò mag ik het lezen!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ieder zijn mening, met haar stem en manier van praten krijgt ze zelfs mij nog rustig![]()
Correctie: Praat marcia wel eens?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Praat Marcia wel eens over iets anders dan het spel?
Je kunt ook gewoon eens een keertje iets aannemen. Ik ben je spuugzat inmiddels.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Correctie: Praat marcia wel eens?
Je roept zelf vaak om t hardst dat dit soort dingen de COS topics verneuken en nu ben je zelf ook aan het SCten.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens een keertje iets aannemen. Ik ben je spuugzat inmiddels.
Marcia is gewoon.........quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Correctie: Praat marcia wel eens?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef Snoet123 het volgende:
Hahahaha Nu schiet me ineens te binnen waar ik dat eerder gezien heb . Een volwassen vrouw die zichzelf graag als " een Prinsesjuh!!!!!!" ziet.
De 2 zusjes doen mij met hun kinderlijke gedrag soms denken aan Bep Brul uit Loenatik!!![]()
Dat mens doet ook zo lijp en vind alles geweldig wat met Prinsesjes te maken heeft
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je roept zelf vaak om t hardst dat dit soort dingen de COS topics verneuken en nu ben je zelf ook aan het SCten.
Ach ja, zo lang Sabrina alles toe laat is er toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De regie houdt de handen van Etienne nauw in de gaten
Laat maar, die stopt vanzelf vanavondquote:
Ja is ook wel zo, maar daar is geen behoefte aan. Mensen zijn bv. ook uitgekeken op gewone chips. We hebben nu bolognese, mexican barbeque, geribbelde chips, wokkels, doritos etc.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Marcia is gewoon.............................................
![]()
En hij zei godzijdank als eerste dat ze behoorlijk als hondjes leken te worden gecommandeerd en dat hij daar niet van gediend is.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten vind ik Semih wel leuk, dat analyseren van kleine dingen.
En de functie van klanken en intonaties te bespreken.
Sabrina ookquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
E10 is een huftertje, maar zijn pogingen om haar te verleiden waardder ik wel.
Semih denk vrij vaak na. Misschien een stomme zin maar ik zou niet weten hoe ik t anders zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Idd ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roept bij mij trouwens wel de vraag op wat voor baas hij zelf was, toen hij de saladbar had.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij zei godzijdank als eerste dat ze behoorlijk als hondjes leken te worden gecommandeerd en dat hij daar niet van gediend is.
Stop ze maar in de gouden kooi ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
Pff. Volgens mij moet BB Sabrina en Monique een heel ander huis gegeven.
Vanaf 1 oktoberquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stop ze maar in de gouden kooi ofzo
Van wat ik van zowel hem als Michelline begrepen heb is dat hij een echt laidback baas was. Om een voorbeeld te geven; als iemand een uur vantevoren opbelde om te vragen of hij/zij 2 uur later mocht komen maakte hem dat vaak niet uit en ging hij in zijn eigen zaak staan.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roept bij mij trouwens wel de vraag op wat voor baas hij zelf was, toen hij de saladbar had.
Want ik hem al meerdere keren onaangenaam dominant zien doen.
Ach. Deze actie van BB is alleen maar om jaloezie en verderfquote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
Pff. Volgens mij moet BB Sabrina en Monique een heel ander huis gegeven.
Tsja je bent de hond of de baasquote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roept bij mij trouwens wel de vraag op wat voor baas hij zelf was, toen hij de saladbar had.
Want ik hem al meerdere keren onaangenaam dominant zien doen.
Zit al met een zak chips in het meldtopic te kiekenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat maar, die stopt vanzelf vanavond
Zoiets?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stop ze maar in de gouden kooi ofzo
Alleen ben ik bang dat dat voortrekken met de actie van Rob te maken heeft. Daarvóór werden ze nog in de uitzending afgemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach. Deze actie van BB is alleen maar om jaloezie en verderfin het huis te zaaien.
De meisjes worden een beetje voor getrokken, en iedereen zit op rantsoen... Ze hebben de troostpakketjes, en het zal me niets verbazen als er deze week nog iets gebeurt zodat de meisjes nog schever aangekeken gaan worden.
Is ook onderdeel van het spel denk ik hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Het was natuurlijk ook te zot voor woorden dat het weghalen van alles wat was overgebleven zo snel moest. Waarom was daar opeens zo'n haast bij. Dan ben je als BB zijnde gewoon dictator aan het spelen. Jammer dat er vanmiddag niets van werd gezegd door de bewoners.
Maar Scan, BB ís ook een dictator in het huis.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Het was natuurlijk ook te zot voor woorden dat het weghalen van alles wat was overgebleven zo snel moest. Waarom was daar opeens zo'n haast bij. Dan ben je als BB zijnde gewoon dictator aan het spelen. Jammer dat er vanmiddag niets van werd gezegd door de bewoners.
Ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel een deel 'bi-zijn' inzit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Een saaie Abbekerkse duffe non
Tja, zo zou je Marcia ook kunnen beschrijven
Jep... en die taak nemen ze erg letterlijk. Ik blijf me ieder jaar weer verbazen hoeveel de mensen pikken zonder kwaad te worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Scan, BB ís ook een dictator in het huis.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel een deel 'bi-zijn' inzit.
Dat denk ik dus mij Marlies heel erg....kweenie waarom...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel een deel 'bi-zijn' inzit.
Stockholm-syndroom. Ieder jaar weerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en die taak nemen ze erg letterlijk. Ik blijf me ieder jaar weer verbazen hoeveel de mensen pikken zonder kwaad te worden.
Ja, hallo, daar geef je je toch voor op? Beetje mosterd na de maaltijd om in het huis te zeggen ; ja zeg dat doe ik dus niet. Het gaat ook niet om 20 euro ofzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en die taak nemen ze erg letterlijk. Ik blijf me ieder jaar weer verbazen hoeveel de mensen pikken zonder kwaad te worden.
Ik heb geen flauw idee. Dat denk ik gewoon.quote:
Je begrijpt echt niet wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar geef je je toch voor op? Beetje mosterd na de maaltijd om in het huis te zeggen ; ja zeg dat doe ik dus niet. Het gaat ook niet om 20 euro ofzo.
Als Egbert t zo zegt is t meteen harde porno.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een twijfelend stil moment na die (voor Egbert pijnlijke) 5 weken zonder seks, als ik een tiet zie kom ik klaar.
Lijkt het wel op ja. Ik zou het op die manier nog geen week uithouden.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stockholm-syndroom. Ieder jaar weer![]()
Oooooh. Nee, ik snap je verkeerd. Sorry, het ging mij er meer om dat je het moet accepteren. Dat BB het doe is natuurlijk debiel.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt echt niet wat ik bedoelOf ben je het nu met me oneens vanwege de discussie ofzo?
Jij vindt het normaal dat ze commando's als 'sneller sneller' en 'tempo tempo' op het scherm pleuren terwijl ze zeeën van tijd hebben daar?
Ja vind dat een mooie lamp begrijp ik ?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:56 schreef arneaux het volgende:
Stream 2. Cool camerastandpunt.
Gone.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Milicia echt zo dom
Ze ziet het wel, maar moet niets van hem hebben !quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Tijn weet zeker dat Jeroen helemaal weg is van Milica. Hij snapt niet dat Milica dat zelf niet ziet.
Egbert denkt het ik
Ik denk dat Jeroen ook gewoon geil is.
Hebben ze het "vriendje" van Sjaan geleend?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
De zusjes liggen er ook vroeg in, zeg.
Het viel 'm gister behoorlijk zwaar dat Milicia niet veel uit zichzelf met hem knuffelde. Ik denk niet dat hij verlieft op haar is maar ik denk wel dat hij haar érg leuk vindt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Tijn weet zeker dat Jeroen helemaal weg is van Milica. Hij snapt niet dat Milica dat zelf niet ziet.
Egbert denkt het ik
Ik denk dat Jeroen ook gewoon geil is.
Komt natuurlijk mede door het noodrantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
De zusjes liggen er ook vroeg in, zeg.
Ja, de scene in het bad !quote:Op donderdag 21 september 2006 23:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het viel 'm gister behoorlijk zwaar dat Milicia niet veel uit zichzelf met hem knuffelde. Ik denk niet dat hij verlieft op haar is maar ik denk wel dat hij haar érg leuk vindt.
Nee E10 ligt onder hun bed.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:00 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hebben ze het "vriendje" van Sjaan geleend?
"Jaaaa ehhh, tja eeh, nou eeh, ja kijk eeh, het is niet belangrijk ehh maarrrr eeh het valt me wel op dat eehh tja jij wel meer bijvoorbeeld eeeh Tijn zomaar knuffelt offeeeh ja aanraakt dan eehh met mij bijvoorbeeld en dat is niet jou eeeh schuld verder maar eeeh tja eeh snap je?"quote:Op donderdag 21 september 2006 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, de scene in het bad !Tenenkrommend !
![]()
Hoezo laat ze zich uitlokken dan? Ze praten er gewoon over en Milica zegt dat ze niets voor hem voelt. Ik zie niet in wat daar 'uitlokken' aan is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Milica zegt voor de 4e keer dat ze NIET seksueel is aangetrokken tot Jeroen.
Wat laat ze zich uitlokken door met name Tijn.
Tijn blijft er maar over doorgaan, dat zie ik als het Milica uitlokken negatieve dingen over Jeroen te zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo laat ze zich uitlokken dan? Ze praten er gewoon over en Milica zegt dat ze niets voor hem voelt. Ik zie niet in wat daar 'uitlokken' aan is.
Oh, het was verschrikkelijk. Wat een kneus, om zo te bedelenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Jaaaa ehhh, tja eeh, nou eeh, ja kijk eeh, het is niet belangrijk ehh maarrrr eeh het valt me wel op dat eehh tja jij wel meer bijvoorbeeld eeeh Tijn zomaar knuffelt offeeeh ja aanraakt dan eehh met mij bijvoorbeeld en dat is niet jou eeeh schuld verder maar eeeh tja eeh snap je?"
Tijn heeft gewoon keihard gelijk wat betreft Etiënne.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Nu krijgt Etienne weer een veeg.
Zou kunnen. Het is wel de vraag waarom hij dit aansnijdt inderdaad. Wat de motieven zijn. Is het gewoon ergens over kletsen of is er meer?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijn blijft er maar over doorgaan, dat zie ik als het Milica uitlokken negatieve dingen over Jeroen te zeggen.
Terwijl Tijn een hekel aan Jeroen heeft.
Ja, en daarna die geforceerde kus op de wang bij Milica, E10 ook natuurlijk !quote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Jaaaa ehhh, tja eeh, nou eeh, ja kijk eeh, het is niet belangrijk ehh maarrrr eeh het valt me wel op dat eehh tja jij wel meer bijvoorbeeld eeeh Tijn zomaar knuffelt offeeeh ja aanraakt dan eehh met mij bijvoorbeeld en dat is niet jou eeeh schuld verder maar eeeh tja eeh snap je?"
Ik proef ook veel jaloezie bij Tijn. Vooral vanwege zijn omgang met Sabrina. Etienne doet wél wat hij niet mag.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn heeft gewoon keihard gelijk wat betreft Etiënne.
Snap het ook niet, Tijn zegt enkel, ik merk steeds meer dat Jeroen je leuker vind dan je denkt. en Milica antwoord, dat ze zich niet sexsueel voelt aangetrokken tot Jeroen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo laat ze zich uitlokken dan? Ze praten er gewoon over en Milica zegt dat ze niets voor hem voelt. Ik zie niet in wat daar 'uitlokken' aan is.
Wat hebben Etiënne zijn ideëen en opvattingen te maken met de relatie tot Sabrina. De link qua jaloezie snap ik dan al helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik proef ook veel jaloezie bij Tijn. Vooral vanwege zijn omgang met Sabrina. Etienne doet wél wat hij niet mag.
Wat betreft Jeroen ook, die heeft echt geen mening. Sorry, dat ik je held van zijn voetstuk stootquote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn heeft gewoon keihard gelijk wat betreft Etiënne.
Tijn staat niet "open" voor bepaalde zakenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Tijn zegt weer dat alleen Micheline zijn type is... ook omdat ze niet praat over voorbinddildo's ...
Milica ziet Jeroen als Maatje ( een "gezondere manier" van maatje zijn als je het mij vraagt, als de manier die E10 en sabje onder "maatje zijn" verstaan)quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Milica ziet Jeroen totaal niet als mogelijk vriendje. Ze is seksueel absoluut niet tot hem aangetrokken. Daarom wil ze ook niet echt tegen hem aan gaan liggen, omdat ze hem geen verkeerde ideeën wil geven.
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat betreft Jeroen ook, die heeft echt geen mening. Sorry, dat ik je held van zijn voetstuk stoot![]()
Toch hoor ik dat vaker van mannen, een soort nijd richting het paard denk ik. Het paard krijgt meer aandacht dan hen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tijn kan geen vriendin hebben met een paard. Hij wil zijn vriendin met niets of niemand delen.
(hij wordt steeds enger)
Echt niet? Hij baalt er stevig van dat Etienne zo lekker close doorgaat met Sabrina, terwijl hij dat niet meer mocht met Monique. Lijkt me zo duidelijk als wat. Hij heeft zijn 'afschuw' daarover zelfs al uitgesproken.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hebben Etiënne zijn ideëen en opvattingen te maken met de relatie tot Sabrina. De link qua jaloezie snap ik dan al helemaal niet eigenlijk.
Ja dat snap ik wel. Ik zie alleen niet in waarom Tijn Etiënne dan slecht zou willen neerzetten bij een aantal anderen van de groep. Daar heeft hij geen baat bij verder omdat zijn relatie met Monique hierdoor onveranderd blijft. Zo bedoelde ik t meer.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet? Hij baalt er stevig van dat Etienne zo lekker close doorgaat met Sabrina, terwijl hij dat niet meer mocht met Monique. Lijkt me zo duidelijk als wat. Hij heeft zijn 'afschuw' daarover zelfs al uitgesproken.
Tenminste iemand die reageert. Het verbaasde me al dat niemand hier verder op die opmerking in ging. Zoiets tragisch als die opmerking van Tijn heb ik lang niet meer gehoord moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
"geen vriendin met een paard" Tot in het extreme inderdaad !![]()
![]()
![]()
Ja, mee eens ! Nogal verongelijkt doet ie daarover.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet? Hij baalt er stevig van dat Etienne zo lekker close doorgaat met Sabrina, terwijl hij dat niet meer mocht met Monique. Lijkt me zo duidelijk als wat. Hij heeft zijn 'afschuw' daarover zelfs al uitgesproken.
Uiteraard is ie dan jaloers, weet je hoe groot de leuter is van een paard?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
"geen vriendin met een paard" Tot in het extreme inderdaad !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Uiteraard is ie dan jaloers, weet je hoe groot de leuter is van een paard?
Hij zei dat hij met zijn vriendin tot 4 uur 'smiddags in bed wil blijven liggen als ze 's ochtends om 6 uur naar bed zijn gegaan, en dat hij dan niet wil dat zijn vriendin om 9 uur wil gaan paardrijden. Vind ik niet zo engquote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Tijn kan geen vriendin hebben met een paard. Hij wil zijn vriendin met niets of niemand delen.
(hij wordt steeds enger)
Die ligt zich zelf ergens te krabbenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Waar is RIk eigenlijk? Ligt die al te maffen?
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Als Etiënne nu in de princessenkamer had gezeten om aan Sabrinas been te gaan lopen wroeten was t forum te klein geweest voor een aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |