quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Meid!.
Nu samen in bad, ik ben benieuwd hoelang t duurt tot t over sex gaat óf over haar relatie met Barry.
Als Jeroen volzinnen had kunnen praten had hij er al opgelegen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef Nightman het volgende:
Daar komt de andere die aandacht wil...
één reply magquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij willen jullie itt BB dat bewoners iets naars overhouden aan hun BB tijd.
Ik begrijp niet dat jullie ervan kunnen genieten dat iemand kans loopt op een pak slaag terwijl hij in dat huis zijn gedrag onbewust aanpast aan die van Sabbel!![]()
Afijn, voor reply's: E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen? aangezien de Cos nu wel eens schoon mag blijven. Die blinde E10 haat is ongeveer net zo erg als de haat die jullie hem toewijzen als het om allochtonen gaat![]()
Hij vist de godgansche dag of ze een relatie met hem wil.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef CartWOman het volgende:
Ok, hij mist z'n vriendin niet, plus ze is erg jaloers.![]()
'Jij mist Barry toch ook?' Heeele lange stilte en een twijfelend 'ja.'![]()
Bommie, het speelt NU op de streams, dus zijn we geheel OT.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij willen jullie itt BB dat bewoners iets naars overhouden aan hun BB tijd.
Ik begrijp niet dat jullie ervan kunnen genieten dat iemand kans loopt op een pak slaag terwijl hij in dat huis zijn gedrag onbewust aanpast aan die van Sabbel!![]()
Afijn, voor reply's: E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen? aangezien de Cos nu wel eens schoon mag blijven. Die blinde E10 haat is ongeveer net zo erg als de haat die jullie hem toewijzen als het om allochtonen gaat![]()
Hij kan zijn eigen leugens niet meer uitelkaar houden..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Capaja het volgende:
wilde e10 nou gaan zeggen dat sex niet belangrijk is ??????
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bommie, het speelt NU op de streams, dus zijn we geheel OT.![]()
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één reply mag:
Die jongen maakt de godgansche dag sexueel getinte opmerkingen naar een vrouw die een vriend heeft.
Hij maakt het ernaar dat hij eens ziet welke consequenties zijn gedrag heeft. Het is geen haat hoor. Alléén een diepe afschuw.
Sinds hij gisteravond verklaarde de betekenis van American History X wel te snappen, is hij al wat in mijn achting gestegen.
nee okequote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen leugens niet meer uitelkaar houden..
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenin dat geval:
[..]
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Pffff. Marlies en Marcia in gesprek. Sjongejonge.
Ik neem de relatie van Etienne net zo serieus als hij dat zelf doet. Niet dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenin dat geval:
[..]
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.
precies !quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaa
Thx, dan mijd ik die stream even, kan het nu niet aan om haar 'Bizarrrr' te horen uitspreken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaa
Ik hoop stiekum ook dattie er zit heurquote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik neem de relatie van Etienne net zo serieus als hij dat zelf doet. Niet dus.
Sabrina praat vaak met liefde over Barry. Ze is alleen heel onzeker van zichzelf.
Ik wil geen nare toestanden voor de BBbewoners hoor. Geweld verafschuw ik. Maar ik denk dat Barry's ogen zullen doden. Dat is voor mij goed genoeg.![]()
Ik snap wel enigszins wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!
Iedereen heeft zijn eigen kijk. Ik zie dat Sabrina regelmatig aangeeft dat Etienne te ver gaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum ook dattie er zit heur![]()
Daar gaat het idd om. De eventuele vriendin heeft niets te maken met het opdringerige gedrag van Etiënne.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen kijk. Ik zie dat Sabrina regelmatig aangeeft dat Etienne te ver gaat.
Daarom heb ik een hekel aan Etienne. Ongeacht Sabrina's gedrag.
sorry maar die oudere vrouw die een vriend heeft zit het continu aan te halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één reply mag:
Die jongen maakt de godgansche dag sexueel getinte opmerkingen naar een vrouw die een vriend heeft.
Hij maakt het ernaar dat hij eens ziet welke consequenties zijn gedrag heeft. Het is geen haat hoor. Alléén een diepe afschuw.
Sinds hij gisteravond verklaarde de betekenis van American History X wel te snappen, is hij al wat in mijn achting gestegen.
Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens isquote:Op donderdag 21 september 2006 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry maar die oudere vrouw die een vriend heeft zit het continu aan te halen.
Ik ben het wel een beetje eens met versabommie voor een keer.![]()
Zou Hummie er niet een leuke opblaasvriendin voor E10 in willen gooien.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.
t Valt me op dattie niet naar r tieten en kont zit te graaien.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Nou Tijn en Mo weer aan het stoeien.....
oops. echt?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens is![]()
Schijnbaar is Sabbel zonder enig bewijs voor het gros van dit forum labiel en heeft zichzelf niet in de hand..zo vaag dit!
Marcia heeft gelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Marcia vindt Tijn een zeikerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |