tja ieder zijn mening, met haar stem en manier van praten krijgt ze zelfs mij nog rustigquote:
Jah, eerst bij Marlies en nu bij Sem en Miesquote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Over wie roddelt Marcia nu?
Volgens mij over Tijn, dat die teveel aandacht aan Monique geeft.
Alweer? Dat deed ze net ook al. Wijvennijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Over wie roddelt Marcia nu?
Volgens mij over Tijn, dat die teveel aandacht aan Monique geeft.
Emotieterrorist.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik waarschuw je nog één keer voor dit soort uitlatingen. De volgende keer dat je weer eens zo denigrerend of over the top post ten opzichte van een mede-user of mod zal ik ook eens een grapje uithalen. En dan heb je minimaal 48 uur de tijd om te clou te snappen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alweer? Dat deed ze net ook al. Wijvennijd.
Zò mag ik het lezen!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ieder zijn mening, met haar stem en manier van praten krijgt ze zelfs mij nog rustig![]()
Correctie: Praat marcia wel eens?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Praat Marcia wel eens over iets anders dan het spel?
Je kunt ook gewoon eens een keertje iets aannemen. Ik ben je spuugzat inmiddels.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Correctie: Praat marcia wel eens?
Je roept zelf vaak om t hardst dat dit soort dingen de COS topics verneuken en nu ben je zelf ook aan het SCten.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens een keertje iets aannemen. Ik ben je spuugzat inmiddels.
Marcia is gewoon.........quote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Correctie: Praat marcia wel eens?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef Snoet123 het volgende:
Hahahaha Nu schiet me ineens te binnen waar ik dat eerder gezien heb . Een volwassen vrouw die zichzelf graag als " een Prinsesjuh!!!!!!" ziet.
De 2 zusjes doen mij met hun kinderlijke gedrag soms denken aan Bep Brul uit Loenatik!!![]()
Dat mens doet ook zo lijp en vind alles geweldig wat met Prinsesjes te maken heeft
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je roept zelf vaak om t hardst dat dit soort dingen de COS topics verneuken en nu ben je zelf ook aan het SCten.
Ach ja, zo lang Sabrina alles toe laat is er toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De regie houdt de handen van Etienne nauw in de gaten
Laat maar, die stopt vanzelf vanavondquote:
Ja is ook wel zo, maar daar is geen behoefte aan. Mensen zijn bv. ook uitgekeken op gewone chips. We hebben nu bolognese, mexican barbeque, geribbelde chips, wokkels, doritos etc.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Marcia is gewoon.............................................
![]()
En hij zei godzijdank als eerste dat ze behoorlijk als hondjes leken te worden gecommandeerd en dat hij daar niet van gediend is.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten vind ik Semih wel leuk, dat analyseren van kleine dingen.
En de functie van klanken en intonaties te bespreken.
Sabrina ookquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
E10 is een huftertje, maar zijn pogingen om haar te verleiden waardder ik wel.
Semih denk vrij vaak na. Misschien een stomme zin maar ik zou niet weten hoe ik t anders zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Idd ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roept bij mij trouwens wel de vraag op wat voor baas hij zelf was, toen hij de saladbar had.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij zei godzijdank als eerste dat ze behoorlijk als hondjes leken te worden gecommandeerd en dat hij daar niet van gediend is.
Stop ze maar in de gouden kooi ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
Pff. Volgens mij moet BB Sabrina en Monique een heel ander huis gegeven.
Vanaf 1 oktoberquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stop ze maar in de gouden kooi ofzo
Van wat ik van zowel hem als Michelline begrepen heb is dat hij een echt laidback baas was. Om een voorbeeld te geven; als iemand een uur vantevoren opbelde om te vragen of hij/zij 2 uur later mocht komen maakte hem dat vaak niet uit en ging hij in zijn eigen zaak staan.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roept bij mij trouwens wel de vraag op wat voor baas hij zelf was, toen hij de saladbar had.
Want ik hem al meerdere keren onaangenaam dominant zien doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |