Zonder enig bewijs ? Ze zegt het net!quote:Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens is![]()
Schijnbaar is Sabbel zonder enig bewijs voor het gros van dit forum labiel en heeft zichzelf niet in de hand..zo vaag dit!
quote:
Het zit je niet mee....quote:
KutEtiënne.quote:
Ze hopen dat Mo weet wat ze doet.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef Verida het volgende:
m & m hebben het over tijn en mo
Etienne beschouw ik ook als een onzeker persoon die een hang naar aandacht heeft.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Zonder enig bewijs ? Ze zegt het net!
"Monique zei tegen mij, het is alleen, je angst dat Barry vreemd gaat, Saartje"
Labiel vind ik een te sterk woord. Onzeker vind ik haar wel, daarom ook haar hang naar aandacht.
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellenquote:
nou jaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hopen dat Mo weet wat ze doet.....![]()
Zijn ze nog aan t fietsen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellen![]()
Getuige zijn keuze van vrienden thuis en zijn snelle aanpassen van zijn gedrag weet ik wel zeker dat E10 een hang naar aandacht, leiding en een identiteit heeft. Ik acht hem labieler dan Sabbel!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Etienne beschouw ik ook als een onzeker persoon die een hang naar aandacht heeft.![]()
Op zijn leeftijd is dat ook logisch
Neuh, Nathalie wilde niet nog een nacht fietsenquote:
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te laat is niet zo erg, mensen zijn bezig om zo snel mogelijk een topic te openen maar een fatsoenlijke OP kan er meestal niet van af. Terwijl dit wel ergenis kan schelen als er weer zo'n kutnewbie komt buurten en stomme vragen gaat stellen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet latenquote:
Eerst de streamverslagen lezen, kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
wie/wat zijn M&M en wat betekend snode ?
millica d'r geheime opdracht gaat werken.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Wat is Etiënne allemaal stil. t Gaat zeker niet over sex.
Hij is t bad al uit.
Als hij maar uitijkt met zachte oversized voetballen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet laten![]()
nee het was RIK deze keerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft Joost de lamp weer laten flikkeren ? Sorry, kon het niet laten![]()
hoelang waren ze daar mee bezig danquote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Vind het wel een lekker kabbelend gesprek tussen M&M. Ze begrijpen elkaar goed.
Ook eindelijk weer een gesprek zonder dat ik de hele tijd Sex, neuken, schijten, beffen en pijpen hoor....![]()
Ik heb het idee dat ie zijn broek wil laten zakken.....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef neferhone het volgende:
e10 houdt haar wel erg stak in de gaten.......bang dat ie wat mist
wat is een kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst de streamverslagen lezen, kutnewbie![]()
![]()
Dr zit een vette vlek op de camera.quote:
Vind ik ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Vind het wel een lekker kabbelend gesprek tussen M&M. Ze begrijpen elkaar goed.
Ook eindelijk weer een gesprek zonder dat ik de hele tijd Sex, neuken, schijten, beffen en pijpen hoor....![]()
M&M gebruiken die woorden niet....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoelang waren ze daar mee bezig dan
Artiest?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies neuriet nu "Perfect" Heerlijk nummer.....
quote:
ah ok e10quote:Op donderdag 21 september 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
M&M gebruiken die woorden niet....
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.quote:
Fairground attraction !quote:
Je was me voor...... Here's daddy !!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.
[afbeelding].
een naadloze overgang van het gesprek tussen M&M, jammer dat je da tniet wilde horen. Was precies op dezelfde toon.....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat klinkt het gesprek tussen Semih, Michelline en Monique nu op hoog niveau zeg. Heerlijk.
Ja zeldzaam. Wat een puberale huppelkut was het toen zij en Saar dat nieuwe bed kregen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Monique is de hele avond al bezig als een normale volwassen vrouw van 37 met een man en twee puberkinderen, Ik vind haar een stuk sympathieker zo
Ze is een hele wijze vrouw! Tijn haalt kennelijk het mindere in haar naar boven....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Monique is de hele avond al bezig als een normale volwassen vrouw van 37 met een man en twee puberkinderen, Ik vind haar een stuk sympathieker zo
Dus ze speelde de hele tijd een rolquote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij mag je Scan, hij doet zn Jack Nickelson imitatie uit the Shining.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus ze speelde de hele tijd een rol![]()
Snel het huis uit dan!
Ben nou s tevreden!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dan mag hij nog even blijven oefenen.
Ik hou niet zo van toneelspelen in m'n huis. Hop telefoon en wegwezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..].
Ze voelt zich nu waarschijnlijk at easy.
Leuk ! (is gewoon ontopic hoor)quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Fairground Attraction - It's Got To Be Perfect, hij is goed man.
Wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leuk ! (is gewoon ontopic hoor)
Hélemaal mee eens (weer iemand die het met je eens isquote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van toneelspelen in m'n huis. Hop telefoon en wegwezen!![]()
Trouwens goed voor de verhoudingen in het huis![]()
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaan dat soort mensen die zo vreselijk ergerlijk praten als Sabrina echt
Dit is echt niet normaal meer![]()
Sabrina een normale stem?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.
Ik zie voornamelijk een monoloog van Sabrina, en af en toe een vraag of opmerking van Milica tussendoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Hebben Sabrina en Milica wel eerder zo lang samen gekletst? Ik ben het niet gewend die twee samen te zien.
Ik zie Mo het liefst in gezelschap Zonderrrrrrrrr haar irritante naiieve zusje.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is een hele wijze vrouw! Tijn haalt kennelijk het mindere in haar naar boven....
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaan dat soort mensen die zo vreselijk ergerlijk praten als Sabrina echt
Dit is echt niet normaal meer![]()
ze speelt dus gewoon een rol in het huisquote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef Verida het volgende:
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige, met-een-wasknijper-op-de-neus stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina praat heel simpel, maar heeft tenminste nog een vrij normale stem. Met Monique en Micheline heb ik veel meer moeite.
Van mij stiekum ook, maar het zou voor de onderlinge ellende in het huis wel goed zijn als Mo weg zou moetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had vanavond pijn in mijn kaken van het lachen om de zusjes. Ze mogen wel winnen. Allebei![]()
[afbeelding]
Bevallingenquote:
Dit keer verschillen we van mening, Marcia heeft een hele fijne stem om naar te luisteren en ze kan enorm goed articuleren. Zodra ik Marcia hoor praten kom ik zelf een beetje tot rust ,,heel vreemd!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
Mijn favoriet!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Krijgt zij ook een sleutel?quote:
Hoezo? Een mens kan toch meerdere kanten hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze speelt dus gewoon een rol in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |