I can't help it, it's my middlename.....quote:
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Al staat venus voor vrouwelijk schoon...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Heb je dat van de site, of van proberen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denkenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik MArlies zi, moet ik altijd aan dit schilderij denken:
[afbeelding]
Op de site staat nog nergens een nummer en op tv is ook niets gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je dat van de site, of van proberen ?
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?quote:
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TTquote:
wat klopt er niet aan mijn constatering dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?![]()
Ze zouden nog van een klagende invalide verliezen. En ja, ik bedoel haar.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?
Ik denk dat ze zelfs van een Janine verleizen, of een Marcia of Egbert.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denken![]()
Ik vond de TT van arneaux beter.
Okaaay!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TT
1 van de 2 gaat dan blijven lijkt mequote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan mijn constatering dan?
Ik ken jouw mening, maar ik denk dat Milica vrij populair is.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zouden nog van een klagende invalide verliezen. En ja, ik bedoel haar.
Ik verwachtte geen uitlegquote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als ik dát moet gaan uitleggen...
Dat idee heb ik ook.. maar ik denk niet dat dat de "dodenlijst" helpt bij de nominatiesquote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Maar, begin ik toch echt een flauw vermoeden te krijgen dat de groepen naar elkaar toe trekken....
tijd om eens flink te gaan stoken dus...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Maar, begin ik toch echt een flauw vermoeden te krijgen dat de groepen naar elkaar toe trekken....
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken jouw mening, maar ik denk dat Milica vrij populair is.
De ene subgroep is wel heel erg klein geworden.... Jeroen en Milica denken ook, als ik er in blijf, zal ik moeten voorkomen dat ik de volgende keer genomineerd wordt...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Zóóó gezapig dat ik de streams al minder vaak aanzet, althans het geluid dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
tijd om eens flink te gaan stoken dus...
het wordt wel heel gezapig allemaal
We zullen zien.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.
Zelfs de smsende meisjes knappen op Jeroen af, ben ik bang. Zeker nu hij zo gesmeekt heeft om aandacht bij Milica....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.
Milica presenteert zich ook als zielig kind.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
gesprekje tussen eg en Jeroentje over het noodrantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
maarre: op de streams zelf gebeurt weinig nu begrijp ik?
daar kunnen ze dan beter maar satesaus van maken anders is het echt niet te hachelenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
DAt is ook geen pindakaas in de emmer, dat is pindapasta zeg maar. zonder suiker of iets dergelijks...
Dat is de basis om pindasaus te maken...
op de emmer stond pindakaasquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
DAt is ook geen pindakaas in de emmer, dat is pindapasta zeg maar. zonder suiker of iets dergelijks...
Dat is de basis om pindasaus te maken...
Ja, verstond ik ook.... De oploskoffie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
brocht?
Nou ja, niet om het een of ander, maar wie niet van Jeroen wint kan gelijk aan de prozac.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
niet te zuipen dusquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
brocht?
Jeroen is een Dodoquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, niet om het een of ander, maar wie niet van Jeroen wint kan gelijk aan de prozac.
Een opgezette vogel is nog boeiender dan die boer.
Klopt, maar het is echt niet hetzelfde wat in zo'n potje van de Calvé haalt, die is aangemaakt en op smaak gebracht.quote:
quote:
oh god.. zeg me dat ie meer humor heeft dan ditquote:Op donderdag 21 september 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Milicia, doe mij maar pindakaas erop."
Hij bedoelde dit oprecht als grap
vast een ....* woordquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, verstond ik ook.... De oploskoffie.
Ik dacht serieus dat ik spoken zag maar jou viel t dus ook op.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne gaat zich direct macho gedragen als Jeroen een liedje zingt voor Sabrina....
Ik vond t wel grappig.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh god.. zeg me dat ie meer humor heeft dan dit
Ik vond hem aardiger toen hij gewoon niks zei
vreemd, want dat spul wat jij bedoelt mag je geen pindakaas noemen (dus dat zou een fabrikant ook niet doen lijkt me)quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Klopt, maar het is echt niet hetzelfde wat in zo'n potje van de Calvé haalt, die is aangemaakt en op smaak gebracht.
In die emmer is alleen maar gemalen pindas
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik spoken zag maar jou viel t dus ook op.
Jeroen gaat ondertussen door met liedjes zingen. Ik wil echt niet dat hij eruit gaat, hij zorgt nog voor vermaak ook al heeft hij t zelf niet door en bedoelt hij t niet zo.
Had ie dit keer de woorden goed dus? In de eerste week zong hij nog 'always look on the side bright of life"quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Always look on the bright side of like, always Sabrina my bright side of life, always the smile, llalalale ehehheeeeheee of life."
vooruit dan maar hij mag blijvenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat ondertussen door met liedjes zingen. Ik wil echt niet dat hij eruit gaat, hij zorgt nog voor vermaak ook al heeft hij t zelf niet door en bedoelt hij t niet zo.
Wat is het criteria dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd, want dat spul wat jij bedoelt mag je geen pindakaas noemen (dus dat zou een fabrikant ook niet doen lijkt me)
Nee dit is zo bedoelt door BB, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Sonique het volgende:
er wordt er nu ééntje bijnBB ontslagen geloof ik...
Is dat serieus de bal van Roel????quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Die spullen liggen er dus volgens mij nog van vorig jaar
goed gepoetst enzo
Er lag ook nog een hele vieze handdoek achter. Mijn gok is dat het er van vorig jaar ligt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dit is zo bedoelt door BB, dat kan niet anders..
Ik vind trouwens wel dat iedereen een beetje beduust reageert, een beetje zo van, eeh tja, fijn.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Die spullen liggen er dus volgens mij nog van vorig jaar
goed gepoetst enzo
Ik had eerlijk verwacht dat ze hem in gingen leveren....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dit is zo bedoelt door BB, dat kan niet anders..
Ik vind trouwens wel dat iedereen een beetje beduust reageert, een beetje zo van, eeh tja, fijn.
Ralph wilde BB ook helemaal niet winnen, dat maakt het grote verschil. Maargoed de Ralph - Jeroen vergelijking is passend.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Het is voor mij de resurrection of Ralph. Die was onbedoeld ook om dubbel bij te liggen....
Nee, nu geef ik Jeroen toch teveel credits. Jeroen gelooft nog steeds dat hij kan winnen. Ralph kende zijn beperkingen....![]()
van Violala wellichtquote:Op donderdag 21 september 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er lag ook nog een hele vieze handdoek achter. Mijn gok is dat het er van vorig jaar ligt.
t Zou goed kunnen idd.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er lag ook nog een hele vieze handdoek achter. Mijn gok is dat het er van vorig jaar ligt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef Capaja het volgende:
dat is de bal van : met kokers om je arm korfballen
In huis mag niet gevoetbald worden......quote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Sonique het volgende:
er wordt er nu ééntje bijnBB ontslagen geloof ik...
Ha daar is mijn vrouwquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef CartWOman het volgende:
Stoffen bal van een weekopdracht uit BB5, lag het washok toen vol mee.
Ben alleen de opdracht vergeten.
IDD!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef Capaja het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef Capaja het volgende:
Verstopt door Menno, gok ik. Had ie toch nog een goede herinnering bij zich....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef Capaja het volgende:
de opdracht die Menno tot een goed einde brachtquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
IDD!!!
Toch nog een beetje BB5!!!
Fabuleus was hij...... Zijn faam was echter van korte duur.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
de opdracht die Menno tot een goed einde bracht
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
Dan let BB lekker op zn spullen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Verstopt door Menno, gok ik. Had ie toch nog een goede herinnering bij zich....
Hoiquote:
Klopt ja. Met zn stapje vooruit en dan gooien. O en Ingrid die ver weg moest staan omdat ze 'm ander afleidde.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ja ehhh doe maar eeh.quote:
En Bart, en de andere hoteliers hebben hem ook niet gevonden..... Goed verstopt !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan let BB lekker op zn spullen.
en tanja met de tellerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja. Met zn stapje vooruit en dan gooien. O en Ingrid die ver weg moest staan omdat ze 'm ander afleidde..
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi![]()
Eten ze nu alleen brood? Saai.
Volgens mij wilde iemand er zoetstof op doen.![]()
Offuh, laat ook maar, jaquote:
pindakaas met suiker op een verse witte boterham is anders best wel lekker (vind ik)quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij wilde iemand er zoetstof op doen.![]()
Dat Hotel BB heb ik niet gezien. Kutprogramma.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Bart, en de andere hoteliers hebben hem ook niet gevonden..... Goed verstopt !![]()
Klopt ! Ik was echt benieuwd of ze het zouden halen !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
en tanja met de teller
chantal die jankte om de kokers
de stippen waar ze niet van af mochten
zo terugkijkend was dat een toffe opdracht
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
en tanja met de teller
chantal die jankte om de kokers
de stippen waar ze niet van af mochten
zo terugkijkend was dat een toffe opdracht
Ik zag de pot eerder al, dus idd een ander rantsoen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.
Spannend door zijn tragiek.....Iedere dag wel een keer streamlocks doordat ze ruzie hadden met Hummie....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat Hotel BB heb ik niet gezien. Kutprogramma.
ze hebben volgens mij een pot zoetstof gekregen voor in de thee en ook nog oploskoffiequote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.
en toen ze moesten "oefenen" een dag/middag met die kokers omquote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Klopt ! Ik was echt benieuwd of ze het zouden halen !
Ja, Tanja, maakte toen zelfs nog een grapje...... 1tje minder dan ze nodig hadden, gaf ze als einduitslag.....![]()
De vuurkorf !! Met het legendarische gesprek tussen Joost en Ingrid. Heel ontroerend.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
*kuch*
We zitten hier in BB6
*kuch*
Gezondheid.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
*kuch*
We zitten hier in BB6
*kuch*
quote:
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.
In deze BB kunnen ze weer net zo goed lezen.......quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.![]()
-Edit-Sorry flugs...
hoezo sorry ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.![]()
-Edit-Sorry flugs...
Het gesprek Ingrid Joost maakte voor mij de opdracht goed. Ik denk dat de groep nu nog te groot is, pas als er mensen inzitten die elkaar lang niet hebben genomineerd komen er goede gesprekken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
-Edit-Sorry flugs...
Is het ook :-) pindapastaquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Inca het volgende:
Wat is dat nou voor gore pindakaas loopt zo van je mes af.
Lijkt wel sate
Er staan dit jaar veel woordspelingen die niet altijd worden begrepen, dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In deze BB kunnen ze weer net zo goed lezen.......![]()
Etienne !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef Capaja het volgende:
hoevaak zou tijn nog gaan zeggen : in Nigeria hebben ze het slechter, en belangrijker nog, wie van de bewoners is dat als eerste beu ?
ik persoonlijk denk Janinequote:
Het zonnetje in huisquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Janine gaat dit niet volhouden, ze heeft amper iets gegeten en dat hoofd erbij...![]()
Pasta is toch veel steviger? Van dat spul wat je met water moet vermengen om pindasaus te krijgen?quote:
Ooooh, ze is bruin je wordt bruin van de zon. Nou, rascist!quote:
Janine maakte er ook al een opmerking over..... In Suriname hebben ze het ook slechter....quote:
Ik heb het ook maar van iemand hier in de COS.....kweet niet meer wie...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pasta is toch veel steviger? Van dat spul wat je met water moet vermengen om pindasaus te krijgen?
het gaat niet zo zozeer om de opmerking zelf, alleen het feit dat Tijn super optimistisch doet ik denk dat de rest dat na een paar dragen niet meer trektquote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine maakte er ook al een opmerking over..... In Suriname hebben ze het ook slechter....
Dan is diegene een sukkel.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van iemand hier in de COS.....kweet niet meer wie...
ongelofelijk eigenlijk. Grootste deel van de tijd staan ze op rantsoen omdat ze niet in staat zijn een opdracht te lezen en uit te voeren en hij komt gewoon bijquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan is diegene een sukkel.![]()
Poe zeg wat is Etiënne aangekomen, vooral in z'n gezicht, nu met recht een plofkop.
Hilde !!!! Hoe is het ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Capaja het volgende:
zon bruin rond tonnetje, mag geen merken noemen anders krijg ik een sanctie
Dat gaat er deze wel wel weer af.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Poe zeg wat is Etiënne aangekomen, vooral in z'n gezicht, nu met recht een plofkop.
Vind je? Ik vond 'm altijd al buitenproportioneel groot.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zijn langere haren zonder zijn kilo brilcream maken hem ook steeds dikker....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond 'm altijd al buitenproportioneel groot.
Preview of coming attractions !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef T-lex het volgende:
nou, sjaantje is alweer aant janken over het noodrantsoen.![]()
Het mes.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Capaja het volgende:
HELP
kan iemand me uitleggen wat er in het volgende verhaaltje niet klopt :
je KRIJGT van bb een SPELD waar je balonnen mee moet kapot prikken, maar die zie je over het hoofd
dan komt er een bewoner op het idee om een veiligheidsspeld te pakken (daarvoor slaat ze zichzelf op de borst)
een andere bewoner haalt er een mes bij
wie is nu het "foutst"
de veiligheidsspeld of het mes![]()
Ik plemp de topics wel voor hoor. Me myself and I.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Nostalgist, je zal het voortaan alleen moeten doen, sterkte..
Geef der dan genoegquote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Janine wil der slaappillen
Je zal der mee samenleven met die vrouw.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Rik stelt aan Janine voor om een vrijwillige exit aan te vragen
Janine blijft over de pindakaas doorzeuren, en dat ze nu al niet meer haar broeken past. En dat haar moeder haar eruit haalt als ze het ziet en en en en en die pindakaas en en die pindakaas
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Rik: 'Etiënne krijgt het pas moeilijk op z'n verjaardag volgende week: én horen dat 'ie is genomineerd én op noodrantsoen...'
![]()
Ach, ze moet even wat frustratie kwijt over de mislukte opdracht, maar kan er ook nog om lachen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je zal der mee samenleven met die vrouw.....![]()
Weet jij welke dag hij jarig is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gewacht met hem nomineren tot hij jarig zou worden....
nou janine dacht dat ALS dat mes er niet aan te pas was gekomen dat BB niets had gezegd over de veiligheidsspeldquote:
Dan zouden de kijkcijfers wel stijgen....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zei ze net zelf al, ze zijn bang dat ik zelfmoord pleeg hier
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Rik: 'Etiënne krijgt het pas moeilijk op z'n verjaardag volgende week: én horen dat 'ie is genomineerd én op noodrantsoen...'
![]()
ja schat dat is wel weer zo lieverdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Ach, ze moet even wat frustratie kwijt over de mislukte opdracht, maar kan er ook nog om lachen.
as dinsdagquote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weet jij welke dag hij jarig is?
Eind september geloof ik...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weet jij welke dag hij jarig is?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja schat dat is wel weer zo lieverd
Ondertussen in de slaapkamer, grijpt e10 Saar overal en nergens onder het mom van stoeien
Barry wordt zolangzamerhand gek toch ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
Oh. Etiënne verkracht Sabinra weer even half. Gek eigenlijk dat ik er niet van opkijk.
en weer laat ze het toequote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ja he? Mn roomie zei t ook al en die volgt BB niet eens.
.
"Die gast wil gewoon ff gratis graaien."
De dag dat ze de nominaties bekend maken.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dag dat ze de nominaties bekend maken.
There is a God.
welke van de 666 keer bedoel je ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Lief he, hoe E10 Sabine in haar nek kust ?
net maatjesquote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Sterk!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
welke van de 666 keer bedoel je ?
nee *ril* en dat slaan op haar kont, ik kan het niet meer AAN ZIEN, en ik kijk nog wel net 20 minuutjes in deze 3 dagen streamsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Ik brand vanavond wel ff een kaarsje namens Fok.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dag dat ze de nominaties bekend maken.
There is a God.
Ja ! we hebben bewijs ! Wie gaat er aangifte doen ?quote:
Jeroen snapte de regels van het spel gewoon niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef T-lex het volgende:
Loopt E10 op te scheppen dat tie van Jeroen heeft gewonnen met handjedrukken. Zegt tie er achteraan. "Tijn ga ik maar niet proberen"![]()
quote:
Ik moest wel lachen om wat Saar daar zei, kom laten we in dit bed, wordt er tenminste nog wát in gedaanquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja ! we hebben bewijs ! Wie gaat er aangifte doen ?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen snapte de regels van het spel gewoon niet.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Verida het volgende:
oh, wat walg ik van dat ventje en wat walg ik van dat kinderachtige gedoe van sabrina als ze bij etienne in de buurt is.
Oh, moest ik drukken?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh, met je RECHTERhand.....
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Verida het volgende:
oh, wat walg ik van dat ventje en wat walg ik van dat kinderachtige gedoe van sabrina als ze bij etienne in de buurt is.
Oh, moest JOUW hand naar beneden....?quote:
En weer der broek naar beneden trekken.... Heeft ie vast op de camping geleerd....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
Die Etiënne voelt zich zó de blitzkicker.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En weer der broek naar beneden trekken.... Heeft ie vast op de camping geleerd....
En daarna pakte die dr bij dr tieten.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
Zagen jullie hoe duidelijk Sabrina Etiënne op de mond wilde zoenen? O nee. Dat wilde ze helemaal niet.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
[..]. Idd. Je moet toch wat he als je een uur voor de douches staat te wachten.
.
Oh, moest ik kracht zetten?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh, moest JOUW hand naar beneden....?
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En daarna pakte die dr bij dr tieten.
"Oh je zou niet meer vulgair doen!"
Maar als ze er zo bij lacht komt het helemaal niet over bij hem.
Oh, moest ik winnen ?quote:
kwas net te laat met cappen heb alleen etienne met een tuitmondje maar sab staat er net niet opquote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
Zagen jullie hoe duidelijk Sabrina Etiënne op de mond wilde zoenen? O nee. Dat wilde ze helemaal niet.
Zeeeeeker. Tony Montana verbleekt bij het aanzien van Etiënne.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan stoer tegen je vrienden vertellen dat je dat wijf toch hard genaaid hebt....
![]()
Okay. Maargoed het is duidelijk dat Sabrina t niet wil.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
kwas net te laat met cappen heb alleen etienne met een tuitmondje maar sab staat er net niet op
Als BB ballen heeft nodigen ze hem uit in de studio als Etiennetje eruit komt. Mag ie naast Barry gaan zitten....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.
Ze moeten als Etiënne op de bank zit niet Bridget op de tv laten zien tijdens de liveuitzending maar Barry die zichzelf voorstelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als BB ballen heeft nodigen ze hem uit in de studio als Etiennetje eruit komt. Mag ie naast Barry gaan zitten....![]()
op dr mond gaat net te ver, maar de rest laat ze wel toequote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay. Maargoed het is duidelijk dat Sabrina t niet wil.
Misschien moet Etiënne zich s aftrekken, dat zal wel wát helpen.
Whehehequote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.
Hij krimpt ineen op de grond en wil zijn voeten kussen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zeeeeeker. Tony Montana verbleekt bij het aanzien van Etiënne.
Zolang Sabrina zich resoluut niet op de mond laat kussen moet Etiënne zich gewoon koest houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
op dr mond gaat net te ver, maar de rest laat ze wel toe
e10 is echt niet mijn favoriet, maar zolang sab niet keihard nee zegt geef ik hem geen ongelijk eigenlijk
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze moeten als Etiënne op de bank zit niet Bridget op de tv laten zien tijdens de liveuitzending maar Barry die zichzelf voorstelt.
Zonet zei ze nog dat ze 'm dan helemáal gaat uitputten.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef Mereltje het volgende:
Ettienne zegt dat tie in bad wil, maar Sabrina zegt niet dat ze mee gaat..
Ehh. Been there, done that. Nu isset 'onder-haar-truitje-tijd.'quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef CartWOman het volgende:
Ik word misselijk.
Maar goed, hij moet haar maar eens flink hard in haar borsten knijpen.
Oh dat heb ik gemist..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zonet zei ze nog dat ze 'm dan helemáal gaat uitputten.
Meid!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn diadeem ligt in het water....
Flink geknepen heeft 'ie nog niet, maar vol in haar kruis grijpen mag ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ehh. Been there, done that. Nu isset 'onder-haar-truitje-tijd.'
Dat ik ooit nog in die termen zou denken na mn 16e verbaast me wel.
Ik begrijp echt helemaal niets van haar. Ze is zo anders dan haar zus.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flink geknepen heeft 'ie nog niet, maar vol in haar kruis grijpen mag ook.
Alles om haar eens gemeend boos te krijgen, dit gedrag van haar is gewoon ziekelijk.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
"Trucage" vindt Etiennetje kennelijk al een bekakt woord....
Toen Etjen zijn hoofd op Jeroens been legde werd ze jaloers, eerst haalde ze het andere been van Jeroen om Etjens nek, maar toen dat niet de aandacht trok duwde ze hem tegen haarzelf aan. Hij moest en zou tegen haar aanliggen, terwijl Etjen daar op dat moment niet echt behoefte aan leek te hebben want die maakte zich los uit haar 'wurggreep' en ging rechtop zitten, niks niet lekker tegen haar aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
op dr mond gaat net te ver, maar de rest laat ze wel toe
e10 is echt niet mijn favoriet, maar zolang sab niet keihard nee zegt geef ik hem geen ongelijk eigenlijk
Volgens mij willen jullie itt BB dat bewoners iets naars overhouden aan hun BB tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als BB ballen heeft nodigen ze hem uit in de studio als Etiennetje eruit komt. Mag ie naast Barry gaan zitten....![]()
Sabrina heeft gewoon plezier in mijn ogen en ik denk eigenlijk ook dat zij er écht niets anders achter zoekt. Zij ziet hem écht als maatje. Wat Etiënne wil weten we allemaal wel denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Flink geknepen heeft 'ie nog niet, maar vol in haar kruis grijpen mag ook.
Alles om haar eens gemeend boos te krijgen, dit gedrag van haar is gewoon ziekelijk.
Ze wil kennelijk heel veel aandacht. En van Etienne kan ze die gemakkelijk krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Etjen zijn hoofd op Jeroens been legde werd ze jaloers, eerst haalde ze het andere been van Jeroen om Etjens nek, maar toen dat niet de aandacht trok duwde ze hem tegen haarzelf aan. Hij moest en zou tegen haar aanliggen, terwijl Etjen daar op dat moment niet echt behoefte aan leek te hebben want die maakte zich los uit haar 'wurggreep' en ging rechtop zitten, niks niet lekker tegen haar aan.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Meid!.
Nu samen in bad, ik ben benieuwd hoelang t duurt tot t over sex gaat óf over haar relatie met Barry.
Als Jeroen volzinnen had kunnen praten had hij er al opgelegen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef Nightman het volgende:
Daar komt de andere die aandacht wil...
één reply magquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij willen jullie itt BB dat bewoners iets naars overhouden aan hun BB tijd.
Ik begrijp niet dat jullie ervan kunnen genieten dat iemand kans loopt op een pak slaag terwijl hij in dat huis zijn gedrag onbewust aanpast aan die van Sabbel!![]()
Afijn, voor reply's: E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen? aangezien de Cos nu wel eens schoon mag blijven. Die blinde E10 haat is ongeveer net zo erg als de haat die jullie hem toewijzen als het om allochtonen gaat![]()
Hij vist de godgansche dag of ze een relatie met hem wil.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef CartWOman het volgende:
Ok, hij mist z'n vriendin niet, plus ze is erg jaloers.![]()
'Jij mist Barry toch ook?' Heeele lange stilte en een twijfelend 'ja.'![]()
Bommie, het speelt NU op de streams, dus zijn we geheel OT.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij willen jullie itt BB dat bewoners iets naars overhouden aan hun BB tijd.
Ik begrijp niet dat jullie ervan kunnen genieten dat iemand kans loopt op een pak slaag terwijl hij in dat huis zijn gedrag onbewust aanpast aan die van Sabbel!![]()
Afijn, voor reply's: E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen? aangezien de Cos nu wel eens schoon mag blijven. Die blinde E10 haat is ongeveer net zo erg als de haat die jullie hem toewijzen als het om allochtonen gaat![]()
Hij kan zijn eigen leugens niet meer uitelkaar houden..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Capaja het volgende:
wilde e10 nou gaan zeggen dat sex niet belangrijk is ??????
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bommie, het speelt NU op de streams, dus zijn we geheel OT.![]()
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één reply mag:
Die jongen maakt de godgansche dag sexueel getinte opmerkingen naar een vrouw die een vriend heeft.
Hij maakt het ernaar dat hij eens ziet welke consequenties zijn gedrag heeft. Het is geen haat hoor. Alléén een diepe afschuw.
Sinds hij gisteravond verklaarde de betekenis van American History X wel te snappen, is hij al wat in mijn achting gestegen.
nee okequote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij kan zijn eigen leugens niet meer uitelkaar houden..
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenin dat geval:
[..]
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Pffff. Marlies en Marcia in gesprek. Sjongejonge.
Ik neem de relatie van Etienne net zo serieus als hij dat zelf doet. Niet dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ja ik zie bijna de scheidslijn niet meer door alle waarschuwingenin dat geval:
[..]
Dus jij zou ook willen dat de vermeende vriendin van E10 strax in de studio zit om Sabbel haar ogen uit te krabben? Kan ze ook eens zien welke consequenties haar gedrag heeft!
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.
precies !quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaa
Thx, dan mijd ik die stream even, kan het nu niet aan om haar 'Bizarrrr' te horen uitspreken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zemel van een Marlies jaaaaa jaaaa jaaaa
Ik hoop stiekum ook dattie er zit heurquote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik neem de relatie van Etienne net zo serieus als hij dat zelf doet. Niet dus.
Sabrina praat vaak met liefde over Barry. Ze is alleen heel onzeker van zichzelf.
Ik wil geen nare toestanden voor de BBbewoners hoor. Geweld verafschuw ik. Maar ik denk dat Barry's ogen zullen doden. Dat is voor mij goed genoeg.![]()
Ik snap wel enigszins wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!
Iedereen heeft zijn eigen kijk. Ik zie dat Sabrina regelmatig aangeeft dat Etienne te ver gaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat me even om de scheve kijk hier op dit forum!
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum ook dattie er zit heur![]()
Daar gaat het idd om. De eventuele vriendin heeft niets te maken met het opdringerige gedrag van Etiënne.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen kijk. Ik zie dat Sabrina regelmatig aangeeft dat Etienne te ver gaat.
Daarom heb ik een hekel aan Etienne. Ongeacht Sabrina's gedrag.
sorry maar die oudere vrouw die een vriend heeft zit het continu aan te halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één reply mag:
Die jongen maakt de godgansche dag sexueel getinte opmerkingen naar een vrouw die een vriend heeft.
Hij maakt het ernaar dat hij eens ziet welke consequenties zijn gedrag heeft. Het is geen haat hoor. Alléén een diepe afschuw.
Sinds hij gisteravond verklaarde de betekenis van American History X wel te snappen, is hij al wat in mijn achting gestegen.
Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens isquote:Op donderdag 21 september 2006 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry maar die oudere vrouw die een vriend heeft zit het continu aan te halen.
Ik ben het wel een beetje eens met versabommie voor een keer.![]()
Zou Hummie er niet een leuke opblaasvriendin voor E10 in willen gooien.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Etiënne heeft geen vriendin dus die hypothese gaat niet op.
t Valt me op dattie niet naar r tieten en kont zit te graaien.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Nou Tijn en Mo weer aan het stoeien.....
oops. echt?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een trend omdat te zeggen als iemand het met me eens is![]()
Schijnbaar is Sabbel zonder enig bewijs voor het gros van dit forum labiel en heeft zichzelf niet in de hand..zo vaag dit!
Marcia heeft gelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Marcia vindt Tijn een zeikerd.
Tijn iig!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef Day het volgende:
Hebben M&M het nou over Tijn/Mo of over Sab/E10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |