quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Verida het volgende:
oh, wat walg ik van dat ventje en wat walg ik van dat kinderachtige gedoe van sabrina als ze bij etienne in de buurt is.
Oh, moest JOUW hand naar beneden....?quote:
En weer der broek naar beneden trekken.... Heeft ie vast op de camping geleerd....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
Die Etiënne voelt zich zó de blitzkicker.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En weer der broek naar beneden trekken.... Heeft ie vast op de camping geleerd....
En daarna pakte die dr bij dr tieten.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
Zagen jullie hoe duidelijk Sabrina Etiënne op de mond wilde zoenen? O nee. Dat wilde ze helemaal niet.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
[..]. Idd. Je moet toch wat he als je een uur voor de douches staat te wachten.
.
Oh, moest ik kracht zetten?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh, moest JOUW hand naar beneden....?
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En daarna pakte die dr bij dr tieten.
"Oh je zou niet meer vulgair doen!"
Maar als ze er zo bij lacht komt het helemaal niet over bij hem.
Oh, moest ik winnen ?quote:
kwas net te laat met cappen heb alleen etienne met een tuitmondje maar sab staat er net niet opquote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
Zagen jullie hoe duidelijk Sabrina Etiënne op de mond wilde zoenen? O nee. Dat wilde ze helemaal niet.
Zeeeeeker. Tony Montana verbleekt bij het aanzien van Etiënne.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan stoer tegen je vrienden vertellen dat je dat wijf toch hard genaaid hebt....
![]()
Okay. Maargoed het is duidelijk dat Sabrina t niet wil.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
kwas net te laat met cappen heb alleen etienne met een tuitmondje maar sab staat er net niet op
Als BB ballen heeft nodigen ze hem uit in de studio als Etiennetje eruit komt. Mag ie naast Barry gaan zitten....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.
Ze moeten als Etiënne op de bank zit niet Bridget op de tv laten zien tijdens de liveuitzending maar Barry die zichzelf voorstelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als BB ballen heeft nodigen ze hem uit in de studio als Etiennetje eruit komt. Mag ie naast Barry gaan zitten....![]()
op dr mond gaat net te ver, maar de rest laat ze wel toequote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay. Maargoed het is duidelijk dat Sabrina t niet wil.
Misschien moet Etiënne zich s aftrekken, dat zal wel wát helpen.
Whehehequote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne het niet snapt totdat Barry 'm s goed voor zn hoofd hengst.
Hij krimpt ineen op de grond en wil zijn voeten kussen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zeeeeeker. Tony Montana verbleekt bij het aanzien van Etiënne.
Zolang Sabrina zich resoluut niet op de mond laat kussen moet Etiënne zich gewoon koest houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
op dr mond gaat net te ver, maar de rest laat ze wel toe
e10 is echt niet mijn favoriet, maar zolang sab niet keihard nee zegt geef ik hem geen ongelijk eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |