Hoiquote:
Klopt ja. Met zn stapje vooruit en dan gooien. O en Ingrid die ver weg moest staan omdat ze 'm ander afleidde.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
de opdracht die Menno tot een goed einde bracht
Ja ehhh doe maar eeh.quote:
En Bart, en de andere hoteliers hebben hem ook niet gevonden..... Goed verstopt !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan let BB lekker op zn spullen.
en tanja met de tellerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja. Met zn stapje vooruit en dan gooien. O en Ingrid die ver weg moest staan omdat ze 'm ander afleidde..
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi![]()
Eten ze nu alleen brood? Saai.
Volgens mij wilde iemand er zoetstof op doen.![]()
Offuh, laat ook maar, jaquote:
pindakaas met suiker op een verse witte boterham is anders best wel lekker (vind ik)quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij wilde iemand er zoetstof op doen.![]()
Dat Hotel BB heb ik niet gezien. Kutprogramma.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Bart, en de andere hoteliers hebben hem ook niet gevonden..... Goed verstopt !![]()
Klopt ! Ik was echt benieuwd of ze het zouden halen !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
en tanja met de teller
chantal die jankte om de kokers
de stippen waar ze niet van af mochten
zo terugkijkend was dat een toffe opdracht
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
en tanja met de teller
chantal die jankte om de kokers
de stippen waar ze niet van af mochten
zo terugkijkend was dat een toffe opdracht
Ik zag de pot eerder al, dus idd een ander rantsoen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.
Spannend door zijn tragiek.....Iedere dag wel een keer streamlocks doordat ze ruzie hadden met Hummie....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat Hotel BB heb ik niet gezien. Kutprogramma.
ze hebben volgens mij een pot zoetstof gekregen voor in de thee en ook nog oploskoffiequote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij nog geeneens. En als ze t wel hebben tja, dan klopt het randsoen niet.
en toen ze moesten "oefenen" een dag/middag met die kokers omquote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Klopt ! Ik was echt benieuwd of ze het zouden halen !
Ja, Tanja, maakte toen zelfs nog een grapje...... 1tje minder dan ze nodig hadden, gaf ze als einduitslag.....![]()
De vuurkorf !! Met het legendarische gesprek tussen Joost en Ingrid. Heel ontroerend.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
*kuch*
We zitten hier in BB6
*kuch*
Gezondheid.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
*kuch*
We zitten hier in BB6
*kuch*
quote:
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Was idd een mooie opdracht. De fietsopdracht blijft voor mij met stip op nummer 1 staan. Waarom weet ik niet. Trouwens, toen ze buiten moesten staan bij de vuurkorf, dat was ook gaaf, dat heeft een enorme band geschapen binnen het huis.
In deze BB kunnen ze weer net zo goed lezen.......quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.![]()
-Edit-Sorry flugs...
hoezo sorry ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En alles voor niks omdat ze verkeerd wisselden vanaf het begin. Die lui waren écht sukkels qua een opdracht goed lezen.![]()
-Edit-Sorry flugs...
Het gesprek Ingrid Joost maakte voor mij de opdracht goed. Ik denk dat de groep nu nog te groot is, pas als er mensen inzitten die elkaar lang niet hebben genomineerd komen er goede gesprekken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
-Edit-Sorry flugs...
Is het ook :-) pindapastaquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Inca het volgende:
Wat is dat nou voor gore pindakaas loopt zo van je mes af.
Lijkt wel sate
Er staan dit jaar veel woordspelingen die niet altijd worden begrepen, dus dat snap ik wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In deze BB kunnen ze weer net zo goed lezen.......![]()
Etienne !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef Capaja het volgende:
hoevaak zou tijn nog gaan zeggen : in Nigeria hebben ze het slechter, en belangrijker nog, wie van de bewoners is dat als eerste beu ?
ik persoonlijk denk Janinequote:
Het zonnetje in huisquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Janine gaat dit niet volhouden, ze heeft amper iets gegeten en dat hoofd erbij...![]()
Pasta is toch veel steviger? Van dat spul wat je met water moet vermengen om pindasaus te krijgen?quote:
Ooooh, ze is bruin je wordt bruin van de zon. Nou, rascist!quote:
Janine maakte er ook al een opmerking over..... In Suriname hebben ze het ook slechter....quote:
Ik heb het ook maar van iemand hier in de COS.....kweet niet meer wie...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pasta is toch veel steviger? Van dat spul wat je met water moet vermengen om pindasaus te krijgen?
het gaat niet zo zozeer om de opmerking zelf, alleen het feit dat Tijn super optimistisch doet ik denk dat de rest dat na een paar dragen niet meer trektquote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine maakte er ook al een opmerking over..... In Suriname hebben ze het ook slechter....
Dan is diegene een sukkel.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van iemand hier in de COS.....kweet niet meer wie...
ongelofelijk eigenlijk. Grootste deel van de tijd staan ze op rantsoen omdat ze niet in staat zijn een opdracht te lezen en uit te voeren en hij komt gewoon bijquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan is diegene een sukkel.![]()
Poe zeg wat is Etiënne aangekomen, vooral in z'n gezicht, nu met recht een plofkop.
Hilde !!!! Hoe is het ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Capaja het volgende:
zon bruin rond tonnetje, mag geen merken noemen anders krijg ik een sanctie
Dat gaat er deze wel wel weer af.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Poe zeg wat is Etiënne aangekomen, vooral in z'n gezicht, nu met recht een plofkop.
Vind je? Ik vond 'm altijd al buitenproportioneel groot.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zijn langere haren zonder zijn kilo brilcream maken hem ook steeds dikker....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond 'm altijd al buitenproportioneel groot.
Preview of coming attractions !quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef T-lex het volgende:
nou, sjaantje is alweer aant janken over het noodrantsoen.![]()
Het mes.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Capaja het volgende:
HELP
kan iemand me uitleggen wat er in het volgende verhaaltje niet klopt :
je KRIJGT van bb een SPELD waar je balonnen mee moet kapot prikken, maar die zie je over het hoofd
dan komt er een bewoner op het idee om een veiligheidsspeld te pakken (daarvoor slaat ze zichzelf op de borst)
een andere bewoner haalt er een mes bij
wie is nu het "foutst"
de veiligheidsspeld of het mes![]()
Ik plemp de topics wel voor hoor. Me myself and I.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Nostalgist, je zal het voortaan alleen moeten doen, sterkte..
Geef der dan genoegquote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Janine wil der slaappillen
Je zal der mee samenleven met die vrouw.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Rik stelt aan Janine voor om een vrijwillige exit aan te vragen
Janine blijft over de pindakaas doorzeuren, en dat ze nu al niet meer haar broeken past. En dat haar moeder haar eruit haalt als ze het ziet en en en en en die pindakaas en en die pindakaas
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Rik: 'Etiënne krijgt het pas moeilijk op z'n verjaardag volgende week: én horen dat 'ie is genomineerd én op noodrantsoen...'
![]()
Ach, ze moet even wat frustratie kwijt over de mislukte opdracht, maar kan er ook nog om lachen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je zal der mee samenleven met die vrouw.....![]()
Weet jij welke dag hij jarig is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gewacht met hem nomineren tot hij jarig zou worden....
nou janine dacht dat ALS dat mes er niet aan te pas was gekomen dat BB niets had gezegd over de veiligheidsspeldquote:
Dan zouden de kijkcijfers wel stijgen....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zei ze net zelf al, ze zijn bang dat ik zelfmoord pleeg hier
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Rik: 'Etiënne krijgt het pas moeilijk op z'n verjaardag volgende week: én horen dat 'ie is genomineerd én op noodrantsoen...'
![]()
ja schat dat is wel weer zo lieverdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Ach, ze moet even wat frustratie kwijt over de mislukte opdracht, maar kan er ook nog om lachen.
as dinsdagquote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weet jij welke dag hij jarig is?
Eind september geloof ik...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weet jij welke dag hij jarig is?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja schat dat is wel weer zo lieverd
Ondertussen in de slaapkamer, grijpt e10 Saar overal en nergens onder het mom van stoeien
Barry wordt zolangzamerhand gek toch ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
Oh. Etiënne verkracht Sabinra weer even half. Gek eigenlijk dat ik er niet van opkijk.
en weer laat ze het toequote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ja he? Mn roomie zei t ook al en die volgt BB niet eens.
.
"Die gast wil gewoon ff gratis graaien."
De dag dat ze de nominaties bekend maken.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dag dat ze de nominaties bekend maken.
There is a God.
welke van de 666 keer bedoel je ?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Lief he, hoe E10 Sabine in haar nek kust ?
net maatjesquote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Sterk!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
welke van de 666 keer bedoel je ?
nee *ril* en dat slaan op haar kont, ik kan het niet meer AAN ZIEN, en ik kijk nog wel net 20 minuutjes in deze 3 dagen streamsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef versabommie het volgende:
Ik brand vanavond wel ff een kaarsje namens Fok.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dag dat ze de nominaties bekend maken.
There is a God.
Ja ! we hebben bewijs ! Wie gaat er aangifte doen ?quote:
Jeroen snapte de regels van het spel gewoon niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef T-lex het volgende:
Loopt E10 op te scheppen dat tie van Jeroen heeft gewonnen met handjedrukken. Zegt tie er achteraan. "Tijn ga ik maar niet proberen"![]()
quote:
Ik moest wel lachen om wat Saar daar zei, kom laten we in dit bed, wordt er tenminste nog wát in gedaanquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja ! we hebben bewijs ! Wie gaat er aangifte doen ?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen snapte de regels van het spel gewoon niet.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Verida het volgende:
oh, wat walg ik van dat ventje en wat walg ik van dat kinderachtige gedoe van sabrina als ze bij etienne in de buurt is.
Oh, moest ik drukken?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh, met je RECHTERhand.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |