Ow, en ik dan? En velen anderen dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef Tikorev het volgende:
Wat een gezeur zeg. Dit is de eerste loonsverhoging sinds 2002. Sindsdien heeft ze juist regelmatig loon moeten inleveren.
Inkomen leden Koninklijk Huis in de min
Dit topic gaat niet over verspilling van overheidsgelden, ook niet over wel/geen monarchie, dit topic is bedoeld om die extreme salarissen en de hypocrisie van het 'normen en waarden' kabinet om die extreme salarissen ook nog eens flink te verhogen, zie mn sig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:23 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeik om die paar centen. Volgens mij hebben mensen niet in de gaten hoeveel geld er door oa gemeenten onnodig over de balk wordt gegooid. Maak je daar aub druk over.
andere werkgever zoeken danquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, en ik dan? En velen anderen dan?
Ik lever al vier jaar op rij fors in. Ik heb er vier jaar ook niets meer bij gehad, alleen maar ingeleverd. Maar ik krijg volgend jaar ook niets bij,,,,,(1% koopkracht![]()
Beatrix meer mens dan wij? Loonmatigen, zoals Balkenende van ons verwacht? Mogen ze zelf wel f een goed voorbeeld geven?
Van waar de aanname dat deze situatie oneerlijk is?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef rebel6 het volgende:
[..]
En ja, ik weet ook wel dat de wereld oneerlijk is, maar waarom moet de Nederlandse Staat / het kabinet daar aan meewerken?
Niet moeilijk: krijg jij 7% erbij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Van waar de aanname dat deze situatie oneerlijk is?
Ben jij koningin?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet moeilijk: krijg jij 7% erbij?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet moeilijk: krijg jij 7% erbij?
Arm eerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
geen gezeik, iedereen rijk.. dat idee?
Op een totaal salaris van 3.896.000 kreeg ze dit jaar 4000 minder, dat is 0.1%.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef Tikorev het volgende:
Wat een gezeur zeg. Dit is de eerste loonsverhoging sinds 2002. Sindsdien heeft ze juist regelmatig loon moeten inleveren.
Inkomen leden Koninklijk Huis in de min
Dan zou ik me in de eerste plaats mij moeten laten opereren en dat ben ik niet van plan.quote:
Je snap er echt geen hol van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
geen gezeik, iedereen rijk.. dat idee?
Misschien moet je wat harder gaan werken, want als je vier jaar alleen maar hebt ingeleverd terwijl de rest van Nederland hun lonen heeft zien stijgen doe je toch echt iets fout.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik lever al vier jaar op rij fors in. Ik heb er vier jaar ook niets meer bij gehad, alleen maar ingeleverd. Maar ik krijg volgend jaar ook niets bij,,,,,
Ze krijgt het geld ook niet zomaar. Misschien ben je het vergeten, maar Beatrix is wel ons staatshoofd en doet dat goed ook. En dat mag best gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zou ik me in de eerste plaats mij moeten laten opereren en dat ben ik niet van plan.
Overigens gaat het om een voorbeeldfunctie. Ik vind het niet consequent dat als het kabinet ons op loonmatiging aandringt (we hebben jarenlang ingeleverd) dat het Koningshuis er zomaar 7% bijkrijgt. Dit moeten we gewoon niet meer pikken.
O ja, dat is waar. En Beatrix werkt helemaal niet......quote:Op donderdag 21 september 2006 13:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om.
Het gaat erom dat de meeste mensen in dit land keihard moeten werken voor dit soort bedragen en die lui dat zomaar in de schoot geworpen krijgen.
Die 3,8 miljoen is niet haar inkomen. Lees het bericht even...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Op een totaal salaris van 3.896.000 kreeg ze dit jaar 4000 minder, dat is 0.1%.
Nou dat geldt dan voor een hele grote groep kan ik je vertellen. Ze zagen hun lonen maar minimaal of niet stijgen, terwijl alles veel een veel duurder werd. Het nieuwe zorgstelsel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Misschien moet je wat harder gaan werken, want als je vier jaar alleen maar hebt ingeleverd terwijl de rest van Nederland hun lonen heeft zien stijgen doe je toch echt iets fout.
Balkenende bepaalt niet wat je verdient.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onder Balk zijn we goed de klos geweest.
Een willekeurige verpleegkundige werkt even hard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, dat is waar. En Beatrix werkt helemaal niet......
Ze is allang de leeftijd voor een lekker pensioen gepasseerd en toch zit ze nog dagelijks tot diep in de nacht te werken. Net alsof ze ook geen reet uitvoeren voor dat geld.
Laat me niet lachen!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:39 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een willekeurige verpleegkundige werkt even hard.
Dat die te weinig verdienen ben ik met je eens, maar als zij zo hard moesten werken als Trix gingen ze acuut in staking.quote:Zullen we zorgpersoneel voortaan ook 3.9 miljoen salaris geven (en niet te vergeten nog 7% verhoging anders lijden ze volgend jaar alsnog armoede).
Dat kan dus niet hè. Dit zijn echt redeneringen in de trant van: "mijn buurman heeft een lekker wijf als vriendin, waarom krijg ik er niet zo eentje?"quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:39 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een willekeurige verpleegkundige werkt even hard.
Zullen we zorgpersoneel voortaan ook 3.9 miljoen salaris geven (en niet te vergeten nog 7% verhoging anders lijden ze volgend jaar alsnog armoede).
Had er wel invloed op. Door LOONMATIGING van de daken te schreeuwen en ons af te dwingen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Balkenende bepaalt niet wat je verdient.
Onzin. Het herstel danken we aan het herstel van de wereldeconomie. En de intensiteit van de conjunctuurschommelingen had ik je eerder als uitgelegd.quote:Wat je Balkenende kan aanrekenen is dat hij de recessie erg efficient heeft aangepakt en we binnen vier jaar van één van de slechts presterende economiën van Europa naar één van de beste zijn gegaan waardoor de komende jaren verdere groei weer mogelijk is.
Wat een onzin, minima betalen dankzij de zorgtoeslag amper voor hun ziektekosten...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar heeft wel ons een dure zorgverzkering door de strot gedrukt. Ten gunste van de rijken; de minder bedeelden betalen hiervoor de prijs.
Heb ik gedaan, als jij de rest van het topic gelezen had zou je begrijpen dat die 3,9 miljoen wel degelijk inkomen is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Die 3,8 miljoen is niet haar inkomen.
Lees het bericht even...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |