Wat een geblaat weer.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Een grof schandaal. Wanstaltige regering hebben we hier. De gewonen burger heeft vier jaren achtereen fors moeten inleveren. Het "zoet" van Balkenende is een zielige 1 % voor jan lul .![]()
Kutregering.![]()
Ow, en mijn huishouden kost zeker nietsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat een geblaat weer.
Voor het eerst sinds 2000 ofzo krijgen ze er wat bij, en tis niet eens salaris. De kosten van de hofhouding horen hier ook bij en of je het nu leuk vindt of niet: die mensen moeten ook betaald worden.
Ja, dan vliegt Balk en consorten door het dak.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
De vakbond zou eens moeten aankomen met 7%
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, en mijn huishouden kost zeker niets.....Bij ons dalen de prijzen
Waarom krijgen wel een zielige 1%
![]()
Tuurlijk is het gewoon geld, maar mijn punt is dat dat niet geld voor trix alleen isquote:we keren linea recta terug naar de artistocratie.
En of je het salris noemt of niet, het is gewoon geld. En ik moet ook betaald wordne om te kunnen leven, nietwaar![]()
Nee voor de hofhouding krijgen ze nog een fors bedrag bovenop het salaris.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat een geblaat weer.
Voor het eerst sinds 2000 ofzo krijgen ze er wat bij, en tis niet eens salaris. De kosten van de hofhouding horen hier ook bij en of je het nu leuk vindt of niet: die mensen moeten ook betaald worden.
Daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
Wow, die 78.000 euro die maken ook echt ontzettend veel uit op onze begroting
Niet dus, dat gaat naar Jan en alleman daar in de hofhouding, die ook rechthebben op loonsverhoging... Misschien moeten ze een hofhoudingsvakbond oprichten om er nog meer uit te slepenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om.
Het gaat erom dat de meeste mensen in dit land keihard moeten werken voor dit soort bedragen en die lui dat zomaar in de schoot geworpen krijgen.
De raming over 2007 is als volgt samengesteld (bedragen x ¤ 1 000):quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Niet dus, dat gaat naar Jan en alleman daar in de hofhouding, die ook rechthebben op loonsverhoging... Misschien moeten ze een hofhoudingsvakbond oprichten om er nog meer uit te slepen
En ga me niet vertellen dat ze dat allemaal zelf maar moeten doen, want het is en het blijft nog steeds het koningshuis... Wat dus uitstraling dient te hebben.
Die personeelskosten in kolom A zijn dus puur bedoeld voor mensen die ze in de privésfeer in dienst hebben, dus niet voor de uitoefening van het ambt en niet voor de beveiliging.quote:De uitkeringen aan de in deze begroting vermelde leden van het Koninklijk Huis zijn opgebouwd uit 3 componenten:
Een A-component, die betrekking heeft op de kosten van personeel. Dit betreft de personeelskosten van degenen, die hun instructie rechtstreeks van de Koningin ontvangen en/of in de onmiddellijke omgeving van de Koningin verkeren en voor wie het dienstverband zich grotendeels in de familiesfeer voltrekt.
Een B-component, die betrekking heeft op de overige, dat wil zeggen niet-personele kosten.
Een C-component, die het inkomensbestanddeel vormt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:16 schreef pberends het volgende:
Schandalig, maar zijn het marktconforme salarissen? Wat verdient een private Koning?
en waar komen die buitenlanders dan vandaan? UK? Marocco? Thailand? Denemarken? Noorwegen? Monaco? Liechtenstein? Spanje?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef slaapkamermug het volgende:
we leven in 2006 en we hebben een koningshuis, buitenlanders lachen me uit omdat we een koningshuis hebben, dat we daar belasting aan moeten afstaan![]()
ff lezen he..quote:Op donderdag 21 september 2006 14:32 schreef rebel6 het volgende:
[..]
De raming over 2007 is als volgt samengesteld (bedragen x ¤ 1 000):
Uitkering aan: A / B / C / Totaal
De Koningin 1 511 / 1 795 / 762 / 4 068
Pr. Willem-Alexander 294 / 457 / 226 / 977
Prinses Máxima 294 / 343 / 226 / 863
Totaal: 5 908
[..]
Die personeelskosten in kolom A zijn dus puur bedoeld voor mensen die ze in de privésfeer in dienst hebben, dus niet voor de uitoefening van het ambt en niet voor de beveiliging.
Gewoon verkapt salaris dus.
bron: www.rijksbegroting.nl
Dus? Als zij het hebben moeten wij het ook hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
en waar komen die buitenlanders dan vandaan? UK? Marocco? Thailand? Denemarken? Noorwegen? Monaco? Liechtenstein? Spanje?
om er eens een paar te noemen
zeg ik toch niet? Ik vroeg me alleen af waar die mensen die jou uitlachen nou vandaan komenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Dus? Als zij het hebben moeten wij het ook hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |